Net de eerste was er in gegooid. Nu een buddha bowl maken voor lunch. En later vanmiddag Strade Bianchi kijken.quote:
Ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Net de eerste was er in gegooid. Nu een buddha bowl maken voor lunch. En later vanmiddag Strade Bianchi kijken.
En vanavond de finale van Wie is de mol![]()
Morgen een filmmarathon bij vrienden.
Straks naar een museum.quote:
Ik heb het nog nooit goed gehad. Wel zat mijn mol altijd bij de laatste 3.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik vanaf het begin al goed zit. Zou wel leuk zijn een keertje.
Niet echt plannen, had net dochterlief met de kleine op bezoek.quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt plannen, had net dochterlief met de kleine op bezoek.
Ja, dat is wel het voordeel als ze zo dicht bij wonen.quote:
Is zeker ook leuk, ook met een halve dag krijg je veel van ze mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het voordeel als ze zo dicht bij wonen.
vanaf mei ga ik een halve dat per week oppassen. Helaas kan ik niet meer zoals met haar zoon hele dagen oppassen. Maar een halve dag is ook wel leuk.
Ja toch, durf het niet aan een hele dag.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is zeker ook leuk, ook met een halve dag krijg je veel van ze mee.
Dichtbij wonen is ideaal
Wij wonen op 100m van mijn ouders
Wij ook, het zijn onze directe buren. Mijn schoonouders dan. Mijn moeder woont op een kleine 10min fietsen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is zeker ook leuk, ook met een halve dag krijg je veel van ze mee.
Dichtbij wonen is ideaal
Wij wonen op 100m van mijn ouders
Dat is ook lekke dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Wij ook, het zijn onze directe buren. Mijn schoonouders dan. Mijn moeder woont op een kleine 10min fietsen.
quote:
Baal wel van al die feestvierende mensen die de boel weer hebben doen oplaaien.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Onze kleine gemeente vandaag gewoon in de top 25 met meeste besmettingenWe zijn goed in carnaval vieren zullen we maar zeggen.
Morguhquote:Op zondag 6 maart 2022 04:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Byebye dag- en nachtritme. Komende nacht maar een slaappilletje
Nu even lekker haken met een serie en eens zien hoelang ik het wakker zijn volhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |