Rabbit in the headlights.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
Fresia wordt geen goede oorlogsverslaggeefster.
Altijd wijzen naar anderen. Kutclubquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:57 schreef yats het volgende: [..] Waar blijft de straf voor de overige clubs dan?
Dan liever dat meisje van de Apple gijzeling.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
Fresia wordt geen goede oorlogsverslaggeefster.
Wat gaat er door je heen? Een kogel haha.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan liever dat meisje van de Apple gijzeling.
En er is al oorlog.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Fresia doet net alsof er een raket is afgevuurd, dat gaat mij ook weer wat te ver. Jankwijf.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Fresia doet net alsof er een raket is afgevuurd, dat gaat mij ook weer wat te ver. Jankwijf.
Tijd om een bommetje vlak naast jou te laten ploffen. Jankbeer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Geitenkamp Hooligans.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:00 schreef yats het volgende:
Ik hoop dat die gasten in dat vak op zuid elkaar compleet lens slaan. Wat een idioten.
Joh ik vind het prima, je komt een beetje geagiteerd over.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tijd om een bommetje vlak naast jou te laten ploffen. Jankbeer.
Lekker voor je gehoor inderdaad. Al heb je dat niet nodig op fok natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joh ik vind het prima, je komt een beetje geagiteerd over.
Als cameraman ook niet dus wat zeur je.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker voor je gehoor inderdaad. Al heb je dat niet nodig op fok natuurlijk.
Misschien een idee om voorafgaande de wedstrijd de Vitesse spelers een statement te laten maken voor vrede?quote:
We praten hier Nederlands.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat het de supporters zijn van een club met Russische leiding die zo aan het rellen zijn.
Toeval? I think not.
Even vergeten dat we ons niet druk moeten maken om je medemens en ook je collega's in situaties als deze.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als cameraman ook niet dus wat zeur je.
Ja, vast.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Even vergeten dat we ons niet druk moeten maken om je medemens en ook je collega's in situaties als deze.
Heb ik vast teveel empathie voor.
Ik laat me geen Vitesse-supporter noemen!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:maxi-mus en @:dombohetolifantje1 maken erg onnodige ruzie met elkaar
Het zijn net Vitesse-supporters!
Niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:09 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus en @:dombohetolifantje1 hebben beide graag het laatste woord
Altijd leuk dat soort discussies
Vitesse-supporter.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik laat me geen Vitesse-supporter noemen!
Je zat de eerste 85 minuten ook al niet te kijken dus zou het jou nou echt wat uitmaken of zit je gewoon om een beetje aandacht te hoerenquote:
Gewoon kansloos kutvolk. Het was weer dat clubje onderin die zich ook in Utrecht misdroegen. En eindelijk heeft een deel van de 'oude garde' nu ingegrepen en deze idioten wat tikken gegeven.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:06 schreef Caland het volgende:
Stewards in elkaar slaan. Zal volgens yats ook wel aan die stewards liggen
Volgens @yats doen Feyenoord supporters dat ook vaakquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
Heel veel Vitesse supporters gaan al naar huis
Aha, altijd fijn zo’n liveverslag van iemand die ook gewoon thuis op de bank zit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:09 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon kansloos kutvolk. Het was weer dat clubje onderin die zich ook in Utrecht misdroegen. En eindelijk heeft een deel van de 'oude garde' nu ingegrepen en deze idioten wat tikken gegeven.
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar jullie zijn slimmer dan deze idioten. Jullie knokken buiten het stadion.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens @:yats doen Feyenoord supporters dat ook vaak
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens @:yats doen Feyenoord supporters dat ook vaak
YATSED.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat je meent ooit thuis opgezocht te zijn door boze Feyenoord-Fokkers en doodleuk bent doorgegaan met provoceren.
Omdat ie corona heeft. En dat noemt zichzelf supporter.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha, altijd fijn zo’n liveverslag van iemand die ook gewoon thuis op de bank zit.
Ik wel, maar mijn vaste maten niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha, altijd fijn zo’n liveverslag van iemand die ook gewoon thuis op de bank zit.
Ja, wat een mietje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat ie corona heeft. En dat noemt zichzelf supporter.
Erg teleurstellend.
Zit jij bij mij in de woonkamer of wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zat de eerste 85 minuten ook al niet te kijken dus zou het jou nou echt wat uitmaken of zit je gewoon om een beetje aandacht te hoeren
Het ging dinsdag (?) vrij lang over Excelsior en Mario heeft de hele aflevering 'we' gezegd. Krabby was ook weer ontzettend lachwekkend, hij werd zelfs bozig op Kees Kwakmanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Feyenoord lag er al uit dus Mario maakte het niet zo gek veel uit
Oke nou als je die eerste 85 minuten toch al keek zout je ook gewoon maar weer op, was veel gezelligerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zit jij bij mij in de woonkamer of wat?
Dat ik niet hier post betekent niet dat ik niet kijk.
Hoe kan je nou boos worden op Keesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ging dinsdag (?) vrij lang over Excelsior en Mario heeft de hele aflevering 'we' gezegd. Krabby was ook weer ontzettend lachwekkend, hij werd zelfs bozig op Kees Kwakman
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke nou als je die eerste 85 minuten toch al keek zout je ook gewoon maar weer op, was veel gezelliger
Als deze jongen ooit bij mij zou solliciteren zou ik dat zo'n ontzettend leuk gesprek vindenquote:
Geef nou maar toe dat je dat zelf was.quote:
Ja dit is wel de reden dat het niet zo verstandig is om op een neger van twee meter af te rennenquote:
Heer-lijk. Zonnestraaltjes meepakken om 16:30.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen een mooie zonnige dag richting Tilburg.
Ja dit dus. Gewoon affluiten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:17 schreef Caland het volgende:
Hij kan toch ook gewoon affluiten
Zou het wat uitmaken
GROOTquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dit is wel de reden dat het niet zo verstandig is om op een neger van twee meter af te rennen
Gewoon Vitesse uit de competitie donderen en alle wedstrijden ongeldig makenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:17 schreef Caland het volgende:
Hij kan toch ook gewoon affluiten
Zou het wat uitmaken
Zou Mario haar al wel eens aangeduwd hebben of is ze van de vrouwen?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou Mario haar al wel eens aangeduwd hebben of is ze van de vrouwen?
No fly zone boven Gelredome instellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Begrijpelijk dat Sparta in deze levensgevaarlijke situatie niet verder wil.
Ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Flodder.gif. @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sparta staat al onder de douche
Mario is de molquote:
Okoye is net zijn tuinslang aan het uitrollenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sparta staat al onder de douche
Geen idee. Denk dat hij zelfs daar te lui voor is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want dit heeft alles te maken met uitfansquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:24 schreef RipCity het volgende:
Dit gaat weer keihard gebruikt worden om nooit meer uitfans te krijgen + elke wedstrijd die achterlijke clubcards etc.
Het blijft de KNVBquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:25 schreef Caland het volgende:
Dit speelt Sparta slim, KNVB gaat natuurlijk nooit die vijf minuten laten uitspelen.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:25 schreef Caland het volgende:
Dit speelt Sparta slim, KNVB gaat natuurlijk nooit die vijf minuten laten uitspelen.
Bij de amateurs een half uur, maar ik weet niet of die regel in het betaald voetbal hetzelfde is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Je mag een wedstrijd maar een bepaalde tijd tijdelijk staken toch
Wat heeft dit met uitfans te maken?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:24 schreef RipCity het volgende:
Dit gaat weer keihard gebruikt worden om nooit meer uitfans te krijgen + elke wedstrijd die achterlijke clubcards etc.
Giro 555 voor Chili.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat slachtofferhulp klaar staat straks voor Fresia.
Anders ik welquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat slachtofferhulp klaar staat straks voor Fresia.
Dacht het wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bij de amateurs een half uur, maar ik weet niet of die regel in het betaald voetbal hetzelfde is.
Walgelijk. En wij degraderen straks door dit soort ongein.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:25 schreef Caland het volgende:
Bedank de Vitesse fans maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijk. En wij degraderen straks door dit soort ongein.
KNVB Mafia.
Tribunalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:27 schreef Zorro het volgende:
En PEC, Willem II, Fortuna en zo gaan zich hier bij neerleggen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:27 schreef Zorro het volgende:
En PEC, Willem II, Fortuna en zo gaan zich hier bij neerleggen?
Toeterjanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Toeterjan zou inderdaad niet misstaan in het gelredome
tweequote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toeterjan
@:ggmm vindt deze twee ook wel leuk
Echt volslagen idioot ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:33 schreef RipCity het volgende:
Belachelijkk dat een 'stop putin' spandoek niet toegestaan was... Vitesse![]()
Jammer, dat had wel geholpen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:33 schreef RipCity het volgende:
Belachelijkk dat een 'stop putin' spandoek niet toegestaan was... Vitesse![]()
Dan staak ik het vuren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben hier niet zo voor in de stemming
Politieke spandoeken zijn toch nooit toegestaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:33 schreef RipCity het volgende:
Belachelijk dat een 'stop putin' spandoek niet toegestaan was... Vitesse![]()
Dan zie je dat toch door de vingers bij deze. Al kun je ook niet veel van stewards verwachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Politieke spandoeken zijn toch nooit toegestaan?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zie je dat toch door de vingers bij deze. Al kun je ook niet veel van stewards verwachten.
Je plaatje doet het niet helaas.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Arnhem ziet vrijwel iedereen er zo uit, ik zou daar niet teveel van verwachten nee
Oké jodiumwappie.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Ik zeg niks over maatschappelijk en corona enzo, maar...
Alleen bij UEFA wedstrijden dacht ikquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Politieke spandoeken zijn toch nooit toegestaan?
Ik mis alleen het Twente shirtje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Ziet er wel uit als een Duitser.
Jij was de veldbestormer? Als het echt een Duitser is verdenk ik Twente van betrokkenheid. Waar zijn onze Twentse medefans hier?quote:
In Twentequote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Jij was de veldbestormer? Als het echt een Duitser is verdenk ik Twente van betrokkenheid. Waar zijn onze Twentse medefans hier?
Ik mis het Twenteshirtquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Ziet er wel uit als een Duitser.
No Pyro No Partyquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:47 schreef yats het volgende:
Ik hoor net dat ze de vuurwerkgooier opgepakt hebben. Hopelijk komt die er inderdaad nooit meer in!
Wel gelijk over die gastvrijheid, dat kennen ze daar niet echt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Adil vindt Vitesse geen club.
Dat heeft hij goed gezien.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:47 schreef yats het volgende:
Ik hoor net dat ze de vuurwerkgooier opgepakt hebben. Hopelijk komt die er inderdaad nooit meer in!
Bedankt, dan kan ik nu rustig slapen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:51 schreef Tagliano het volgende:
Ik wil de blessuretijd van deze wedstrijd trouwens wel knotsgek noemen, dat was ik nog even vergeten
@:ggmm
Dan moet je je als Feyenoorder ook maar niet in een thuisvak misdragen beste Caland.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel gelijk over die gastvrijheid, dat kennen ze daar niet echt.
Hoe hij eigenlijk wil duwen maar toch besluit de armen terug te trekken blijft toch wel grappig.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:52 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die steward die ook gewoon doodleuk blijft zitten
Dat is er niet één van tempo team
Fixed.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:52 schreef yats het volgende:
Adil heeft over 1 ding gelijk, als Vitesse hebben we dit soort achterlijk gedrag te lang geaccepteerd ipv het hard aan te pakken.
Het gedrag van de spelers slaat over op de fans.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen al 10e incident bij Vitesse dit seizoen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Wel jammer dat die 5 fans het verpesten voor die andere 10.
Wel bijzonder ja als je met zo’n relatief kleine groep bent, een vrij modern stadion met goede camera’s en toch weet je die groep kneuzen het hele seizoen al niet op te sporen.quote:
Deze is leukquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Wel jammer dat die 5 fans het verpesten voor die andere 10.
Heel vreemd ja, die stewards waren ook keihard aan het werk om al die randdebielen aan te pakken en nog heb je ze niet allemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel bijzonder ja als je met zo’n relatief kleine groep bent, een vrij modern stadion met goede camera’s en toch weet je die groep kneuzen het hele seizoen al niet op te sporen.
Zijn gehoor toch niet nodig voor zn vak inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:maxi-mus vindt dat die cameraman zich niet zo moet aanstellen
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:maxi-mus vindt dat die cameraman zich niet zo moet aanstellen
Hou toch op man. Dit is breder dan Vitesse/voetbal. Eerder m er die coronarellen in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam. Of keur je dat goed?quote:
Ja maarquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Hou toch op man. Dit is breder dan Vitesse/voetbal. Eerder m er die coronarellen in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam. Of keur je dat goed?
Ik vind hunnie doen het ook nooit zo'n sterk argument.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Hou toch op man. Dit is breder dan Vitesse/voetbal. Eerder m er die coronarellen in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam. Of keur je dat goed?
Als we alles waar we niks over zeggen kennelijk goedkeuren wordt het een lange avond yatsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
MAAR ZIJ DOEN HET OOKquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Zeg je nu dat het Vitessepubliek uit alleen maar wappies bestaat?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
3e, Rennes-uit, Utrecht-uit en vandaag, de overige incidenten waren de tegenstanders.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen al 10e incident bij Vitesse dit seizoen?
Dan valt het best mee als je in acht neemt dat er toch al zeker weer 2 weken supporters mogen komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
3e, Rennes-uit, Utrecht-uit en vandaag, de overige incidenten waren de tegenstanders.
Precies, het zijn altijd de tegenstandersquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
3e, Rennes-uit, Utrecht-uit en vandaag, de overige incidenten waren de tegenstanders.
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hunnie doen het ook nooit zo'n sterk argument.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als we alles waar we niks over zeggen kennelijk goedkeuren wordt het een lange avond yats
Ik neem aan dat jullie net als mij dit gewoon veroordelen en hopen dat de daders hard gestraft worden? Ongeacht waar dit gebeurd?quote:
Ik hoop inderdaad dat Vitesse gestraft gaat worden voor het wangedrag van hun supporters ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik neem aan dat jullie net als mij dit gewoon veroordelen en hopen dat de daders hard gestraft worden? Ongeacht waar dit gebeurd?
Het mag nog iets zelfkritischer dan ditquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik neem aan dat jullie net als mij dit gewoon veroordelen en hopen dat de daders hard gestraft worden? Ongeacht waar dit gebeurd?
Wat kan Vitesse eraan doen dat Groningenfans hetzelfde deden als er vandaag in Arnhem gebeurde? Of dat men in Nijmegen blijkbaar zo gefrustreerd is na een nederlaag dat ze de politie aanvallen en politiebusjes slopen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, het zijn altijd de tegenstanders
Ik hoop inderdaad dat Vitesse punten in mindering krijgt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wel vreemd dat er dan ook Vitessesupporters voor de rechter hebben gestaan na die ongeregeldheden in Nijmegen. Maar die rechter zal vast het maar hullie doen het ook argument niet meegenomen hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Wat kan Vitesse eraan doen dat Groningenfans hetzelfde deden als er vandaag in Arnhem gebeurde? Of dat men in Nijmegen blijkbaar zo gefrustreerd is na een nederlaag dat ze de politie aanvallen en politiebusjes slopen?
Inderdaad, en die cameraman moet zich ook gewoon niet zo aanstellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Wat kan Vitesse eraan doen dat Groningenfans hetzelfde deden als er vandaag in Arnhem gebeurde? Of dat men in Nijmegen blijkbaar zo gefrustreerd is na een nederlaag dat ze de politie aanvallen en politiebusjes slopen?
Als de club nu niets tegen deze idioten doet ben ik het met je eens. Zo moeilijk moet het niet zijn om ze te vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat Vitesse gestraft gaat worden voor het wangedrag van hun supporters ja.
Goh, er moest er 1tje voor komen omdat hij een agent beledigd had. Poe poe...dat staat natuurlijk gelijk aan dat een paar honderd 'nec-supporters' de politie aanviel, het stadion binnen wilde dringen en politiebusjes sloopte? Toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel vreemd dat er dan ook Vitessesupporters voor de rechter hebben gestaan na die ongeregeldheden in Nijmegen. Maar die rechter zal vast het maar hullie doen het ook argument niet meegenomen hebben.
Dat eerste lijstje kun je ook over Feyenoord en Ajax opmaken...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vitesse - Dundalk: Boete UEFA blokkeren trappen en gooien van voorwerpen
Vitesse - Anderlecht: Boete UEFA blokkeren trappen en gooien van voorwerpen, afsteken vuurwerk
Vitesse - Stade Rennes: Boete UEFA blokkeren trappen en gooien van voorwerpen
Stade Rennes uit: Volgens Franse media gooide Vitesse-fans tijdens de wedstrijd tegen Stade Rennais met stoelen, bekers en flessen richting de politie. Ook zouden er twee wastafels vernield zijn.
Dan hebben we NEC en Utrecht nog niet. Jemig, wat een club
Terwijl jij natuurlijk de objectiviteit zelve bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Goh, er moest er 1tje voor komen omdat hij een agent beledigd had. Poe poe...dat staat natuurlijk gelijk aan dat een paar honderd 'nec-supporters' de politie aanviel, het stadion binnen wilde dringen en politiebusjes sloopte? Toch?
Kom op Caland, ik weet dat jij als Nijmeegse Feyenoorder bevooroordeeld bent maar zelfs jij zult toch toe moeten geven dat het grootste gedoe in Nijmegen door 'thuissupporters' kwam.
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste lijstje kun je ook over Feyenoord en Ajax opmaken...
Ajax - Dundalk: Boete UEFA blokkeren trappen en gooien van voorwerpenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste lijstje kun je ook over Feyenoord en Ajax opmaken...
Ja maar dat gebeurt jou ook weleens.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Yats zijn langspeelplaat met ‘ja maar andere clubs begonnen’ en ‘ja maar feyenoord’ loopt weer aardig vast he?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vitesse - Dundalk: Boete UEFA blokkeren trappen en gooien van voorwerpen
Vitesse - Anderlecht: Boete UEFA blokkeren trappen en gooien van voorwerpen, afsteken vuurwerk
Vitesse - Stade Rennes: Boete UEFA blokkeren trappen en gooien van voorwerpen
Stade Rennes uit: Volgens Franse media gooide Vitesse-fans tijdens de wedstrijd tegen Stade Rennais met stoelen, bekers en flessen richting de politie. Ook zouden er twee wastafels vernield zijn.
Dan hebben we NEC en Utrecht nog niet. Jemig, wat een club
Ik ben ook wel wat toe aan wat luchtigs.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:16 schreef fetX het volgende:
Na zo’n avond even de ontspanning opzoeken in OOR.
Dat ze de Russische geldkraan dicht draaien en dat die hele luchtbel wat ‘Vitesse’ heet in elkaar klapt. Gisteren nog geen 10.000 supporters, lachwekkende vertoning.quote:
En die jongen die het veld op kwam was onderdeel van een groepje Duitsers op voetbalreis door Europa. Dus niet eens een echte Vitesse supporterquote:Op zaterdag 5 maart 2022 06:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gisteren nog geen 10.000 supporters, lachwekkende vertoning.
Coke snuiven, flink wat bier achterover tikken in combinatie met een licht verstandelijk handicap is sowieso niet handig. Heeft hij ook nog de pech een Duitser te zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
En die jongen die het veld op kwam was onderdeel van een groepje Duitsers op voetbalreis door Europa. Dus niet eens een echte Vitesse supporter
Sympathiekquote:Riechedly Bazoer is enkele weken geleden aangevallen door een dronken sponsor van zijn eigen club Vitesse, zo meldt het Algemeen Dagblad. Het incident deed zich voor in de rust van de blamage thuis tegen PSV (0-5). De directie van Vitesse heeft het voorval bevestigd en haar excuses aangeboden aan Bazoer
Met een viezig snorretje.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:26 schreef Zipportal het volgende:
De mislukte Gertjan Verbeek als analist.
Dat is toch omdat door Coronja maar 1/3e van plekken bezet mag zijn? Toch???quote:Op zaterdag 5 maart 2022 06:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ze de Russische geldkraan dicht draaien en dat die hele luchtbel wat ‘Vitesse’ heet in elkaar klapt. Gisteren nog geen 10.000 supporters, lachwekkende vertoning.
Ik hoop wel dat ze erin blijven. Net als Willem II. Het altijd lelijke PEC mag degraderen. Heracles ook. En eentje van RKC of Fortuna of zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Heerenveen is echt het slechtste team van de Eredivisie.
Ja ik ook hoor, al zou ik het wel erg leuk vinden als het spannend wordt voor ze.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze erin blijven. Net als Willem II. Het altijd lelijke PEC mag degraderen. Heracles ook. En eentje van RKC of Fortuna of zo.
Winnen van Heerenveen een grote uitdaging?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik werd gisteren voor gek verklaard toen ik zei dat winnen van dit Heerenveen een hele grote uitdaging is
Dat is ook een idiote uitspraak?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik werd gisteren voor gek verklaard toen ik zei dat winnen van dit Heerenveen een hele grote uitdaging is
Dat dacht ik al jaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik zeg het verkeerdom jongens
Sorry
Dit valt een beetje in het water zo
Die Norwich speler wil eerst heel boos worden tot dat hij ziet dat het Eriksen is of zie ik dat verkeerdquote:
Ja haha en dan geeft hij een knuffel. Vond het wel lief.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Norwich speler wil eerst heel boos worden tot dat hij ziet dat het Eriksen is of zie ik dat verkeerd
Eriksenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja haha en dan geeft hij een knuffel. Vond het wel lief.
Voor Willem II wel, ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat Willem 2 op voorzetten moet mikken op Sven van Beek.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Willem II wel, ja.
Maar andersom voor Heerenveen ook.
Ik vind het van beiden al knap als ze scoren.
Van Beek helpt ze welquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor Willem II wel, ja.
Maar andersom voor Heerenveen ook.
Ik vind het van beiden al knap als ze scoren.
Klootzakquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat Willem 2 op voorzetten moet mikken op Sven van Beek.
Als je de resultaten van Willem II de afgelopen veertien potjes bekijkt vraag je je af of ze überhaupt ergens op oefenenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:13 schreef fetX het volgende:
Willem II heeft op allerlei cornervarianten geoefend die niks uithalen.
Dit geldt voor Heerenveen precies hetzelfde. Ik kan me niet herinneren dat ik die ooit zo slecht heb gezien als dit seizoen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je de resultaten van Willem II de afgelopen veertien potjes bekijkt vraag je je af of ze überhaupt ergens op oefenen
Echt een wonder dat die niet stijf onderaan staan.
Het rare was dat ze de eerste seizoenshelft best aardig waren. Natuurlijk zijn beide Veermannetjes weg een slok op de borrel maar ik vond ze toen in de Kuip prima spelen, dacht dat die wel rond de middenmoot/subtop gingen eindigen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit geldt voor Heerenveen precies hetzelfde. Ik kan me niet herinneren dat ik die ooit zo slecht heb gezien als dit seizoen.
Daarvoor was het ook grijze ellende hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het rare was dat ze de eerste seizoenshelft best aardig waren. Natuurlijk zijn beide Veermannetjes weg een slok op de borrel maar ik vond ze toen in de Kuip prima spelen, dacht dat die wel rond de middenmoot/subtop gingen eindigen.
Sinds de tweede seizoenshelft is het echt beroerd. Toch wel nul punten gepakt.
Volgens mij voorspel ik ze al jaren rond plek 15 in het voorspelspelquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarvoor was het ook grijze ellende hoor
Ik zie dat ik ontzettend gelogen heb, ik heb ze op plek 11 staan! (In een sowieso niet al te beste voorspelling tot dusver)quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij voorspel ik ze al jaren rond plek 15 in het voorspelspel
Benieuwd of ik dit jaar weer in de Utrecht hype ben getrapt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie dat ik ontzettend gelogen heb, ik heb ze op plek 11 staan! (In een sowieso niet al te beste voorspelling tot dusver)
Jaar daarvoor wel plek 15.
Ik nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga straks wat burgers grillen
Wat jullie
Laatste dagje kerona nog even uitzieken, mijn ouders gingen chinees halen en droppen hier zo ook wat af.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:32 schreef Tagliano het volgende:
Wat jullie
Die zijn al 2 jaar ontzettend kutquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het rare was dat ze de eerste seizoenshelft best aardig waren. Natuurlijk zijn beide Veermannetjes weg een slok op de borrel maar ik vond ze toen in de Kuip prima spelen, dacht dat die wel rond de middenmoot/subtop gingen eindigen.
Sinds de tweede seizoenshelft is het echt beroerd. Toch wel nul punten gepakt.
Hm, veel last van gehad?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laatste dagje kerona nog even uitzieken, mijn ouders gingen chinees halen en droppen hier zo ook wat af.
Frietje halen bij de Kuip. #viesdikquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:32 schreef Tagliano het volgende:
Wat jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |