Rabbit in the headlights.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
Fresia wordt geen goede oorlogsverslaggeefster.
Altijd wijzen naar anderen. Kutclubquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:57 schreef yats het volgende: [..] Waar blijft de straf voor de overige clubs dan?
Dan liever dat meisje van de Apple gijzeling.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
Fresia wordt geen goede oorlogsverslaggeefster.
Wat gaat er door je heen? Een kogel haha.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan liever dat meisje van de Apple gijzeling.
En er is al oorlog.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Fresia doet net alsof er een raket is afgevuurd, dat gaat mij ook weer wat te ver. Jankwijf.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Fresia doet net alsof er een raket is afgevuurd, dat gaat mij ook weer wat te ver. Jankwijf.
Tijd om een bommetje vlak naast jou te laten ploffen. Jankbeer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Geitenkamp Hooligans.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:00 schreef yats het volgende:
Ik hoop dat die gasten in dat vak op zuid elkaar compleet lens slaan. Wat een idioten.
Joh ik vind het prima, je komt een beetje geagiteerd over.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tijd om een bommetje vlak naast jou te laten ploffen. Jankbeer.
Lekker voor je gehoor inderdaad. Al heb je dat niet nodig op fok natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joh ik vind het prima, je komt een beetje geagiteerd over.
Als cameraman ook niet dus wat zeur je.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker voor je gehoor inderdaad. Al heb je dat niet nodig op fok natuurlijk.
Misschien een idee om voorafgaande de wedstrijd de Vitesse spelers een statement te laten maken voor vrede?quote:
We praten hier Nederlands.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel typisch dat het de supporters zijn van een club met Russische leiding die zo aan het rellen zijn.
Toeval? I think not.
Even vergeten dat we ons niet druk moeten maken om je medemens en ook je collega's in situaties als deze.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als cameraman ook niet dus wat zeur je.
Ja, vast.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Even vergeten dat we ons niet druk moeten maken om je medemens en ook je collega's in situaties als deze.
Heb ik vast teveel empathie voor.
Ik laat me geen Vitesse-supporter noemen!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:maxi-mus en @:dombohetolifantje1 maken erg onnodige ruzie met elkaar
Het zijn net Vitesse-supporters!
Niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:09 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus en @:dombohetolifantje1 hebben beide graag het laatste woord
Altijd leuk dat soort discussies
Vitesse-supporter.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik laat me geen Vitesse-supporter noemen!
Je zat de eerste 85 minuten ook al niet te kijken dus zou het jou nou echt wat uitmaken of zit je gewoon om een beetje aandacht te hoerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |