Wat wil je met Jodiumtabletten dan? In Nederland zit je altijd binnen een direct effectgebied van een kernbom, mocht die vallen. Dan kan je die 65 mg jodium net zo goed in je reet steken, want tegen de tijd dat jij de pillen na een inslag slikt is je schildklier al volledig verzadigd met radioactief jodium.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:20 schreef Eikenbomen het volgende:
Ik heb collega’s die blikvoer, water en jodiumtabletten inslaan. Dat gaat toch ver?
En ze krijgen dagelijks modern en goed EU-spul binnen en de Amerikanen helpen ze vast ook achter de schermen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende: [..] Maar Oekraïne heeft geen slecht materiaal
Dat ligt toch vooral aan waar die bom valt? Als dat ding op Washington valt zullen we het hier niet merken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat wil je met Jodiumtabletten dan? In Nederland zit je altijd binnen een direct effectgebied van een kernbom, mocht die vallen. Dan kan je die 65 mg jodium net zo goed in je reet steken, want tegen de tijd dat jij de pillen na een inslag slikt is je schildklier al volledig verzadigd met radioactief jodium.
FP = From Putin.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:40 schreef TLC het volgende:
Ik kan niet op de FP komen, zit putin hier achter ??!!
Ik heb ze nog in de kast toen ik ze kreeg van de overheidquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat wil je met Jodiumtabletten dan? In Nederland zit je altijd binnen een direct effectgebied van een kernbom, mocht die vallen. Dan kan je die 65 mg jodium net zo goed in je reet steken, want tegen de tijd dat jij de pillen na een inslag slikt is je schildklier al volledig verzadigd met radioactief jodium.
Hier op kantoor hele ochtend al haperend internet, krijg bericht van vriendin uit de UK dat daar alle systemen platliggen. Je zou bijna gaan denken....quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:40 schreef TLC het volgende:
Ik kan niet op de FP komen, zit putin hier achter ??!!
Nee, maar de Russen hebben zoveel kernwapens dat ze alle NAVO landen 20x naar de hel kunnen nuken. Reken maar dat als het losgaat je die jodiumpillen niet meer hoeft te gebruiken, volledig zinloos. Besteed die 2 euro gewoon aan een biertje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ligt toch vooral aan waar die bom valt? Als dat ding op Washington valt zullen we het hier niet merken.
Nee, verwijdering van Poetin moet van binnenuit komen. Een directe aanslag op Poetin, succesvol of niet, zal kunnen leiden tot de meest ernstige escalatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan er niet gewoon een SEAL-team naar Moskou worden gestuurd om met 3 perfect geplaatste kogels Poetin om te leggen? Ben je in één klap klaar (nou ja, drie).
True, maar dan blazen de Russen zichzelf ook volledig naar de tering. Daar hebben zij ook niks aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, maar de Russen hebben zoveel kernwapens dat ze alle NAVO landen 20x naar de hel kunnen nuken. Reken maar dat als het losgaat je die jodiumpillen niet meer hoeft te gebruiken, volledig zinloos. Besteed die 2 euro gewoon aan een biertje.
Zwijgen is toestemmen. Zo simpel is het.quote:
De Russen hebben alleen ontzettend veel troep en miljoenen soldaten en reservisten die ze kunnen inzetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zonder inzet van kernwapens kunnen ze Finland niet eens de baas momenteel. In tegen stelling tot Oekraïne heeft Finland wel een modern goed getraind leger met veel moderne wapens die gehakt maken van die oude troep van de Russen.
Het is ook moeilijk te bevatten allemaal, wat er gebeurd de laatste weken. En ja, het moet denk ik nog echt doordringen, wat er allemaal aan de hand is. Ook bij mij hoor. Ik heb de wijsheid ook niet in pacht.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op Mr.Sandman. Het post-Koude Oorlog tijdperk is voorbij. Het moet nog doordringen.
of gewoon op oneindig scheelt ook van die vele onnodige gesloten topicsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:41 schreef Red_85 het volgende:
Kan de postcount per topic niet verhoogd worden naar 600?
Alleen valt FOK! dan om en dan valt er helemaal niets meer te postenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
of gewoon op oneindig scheelt ook van die vele onnodige gesloten topics
want om hier nu elke keer om de 10 min automatisch een nieuwe te starten :-( is ook niet goed voor het gebruiksvriendelijkheid
Doe je die special forces gewoon een Russisch uniform aan joh, doet het altijd goed in filmsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:42 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nee, verwijdering van Poetin moet van binnenuit komen. Een directe aanslag op Poetin, succesvol of niet, zal kunnen leiden tot de meest ernstige escalatie.
Hoe zo .. als ze het bij TWEAKERS (GoT) lukt moet het hier toch ook lukken :-)quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alleen valt FOK! dan om en dan valt er helemaal niets meer te posten
De nieuwe trend is dat al die verklaringen minstens een half uur later beginnenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:46 schreef vosss het volgende:
Waar blijft die verklaring van die NAVO pief?
Je denkt niet dat Poetin best wel paranoide is en zichzelf omringt met mensen die 100% loyaal aan hem zijn? Als voormalig KGB kolonel weet hij maar al te goed dat bedreigingen meestal van binnenuit komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe je die special forces gewoon een Russisch uniform aan joh, doet het altijd goed in films
Serieus; ik snap dat er geen Amerikaans, Duits, Brits, Belgisch, Nederlands of welk ander NAVO-lid team heen kan om 'm om te leggen, maar van binnenuit gebeurt dat niet lijkt me. Nog niet althans.
Niks, want als ze ook maar 1 kogel lossen op de Russen dan trekken vervolgens alle andere NATO leden de handen van Polen af zodra deze aangevallen wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:46 schreef UitStraling het volgende:
Ook wel benieuwd wat de Polen gaan doen als Rusland bij Lviv is aangekomen, dat is voor de Polen een belangrijke stad ook al is die afgepakt door Oekraïne onder de Sovjet-Unie.
Andere codebase.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hoe zo .. als ze het bij TWEAKERS (GoT) lukt moet het hier toch ook lukken :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |