Er zijn ook genoeg mannen die labiel an emotioneel zijn . Geruchten gaan dat ze voornamelijk in omgeving Brabant wonenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het blijven labiele emotionele wezens he, vrouwen
dat er door niemand gevlogen mag worden over Oekraine, bewaakt door een vredesmachtquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze eigenlijk precies met no-fly zone?
Dat de NAVO Russische vliegtuigen boven Oekraine zou neerhalenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tja als in Nederland de pleuris uitbreekt kun je bijna ook niet anders. Maar om als Nederlander in een totaal onbekende omgeving een gewapend conflict voeren als vrijwilliger is toch zeer zeer risicovol.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Is ze zo anders dan ouders in Oekraine dan? Veel vrouwen en vooral mannen die vechten daar zijn ook gewoon ouder. Veel kinderen daar gaan ook ouders verliezen.
Dat er niks en niemand door het luchtruim van Oekraine kan vliegen. Het is natuurlijk onzin, want dan kun je net zo goed per direct de oorlog verklaren aan Rusland.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Poetin is boos dat Ukraine een eigen Orthodoxe kerk heeft, een kerk waarover hij in tegenstelling tot de Russische, geen macht heeft.quote:
Mmmm jammer. Daar zit dus geen hoop in om te bluffen wat betreft dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Sorry, maar nee.
Er zijn zaken in ontwikkeling en er zijn tests geweest die een ICBM hebben neergehaald maar dat waren specifieke tests waarbij de origine en doel van de raket bekend waren. Er kan ooit een systeem komen wat ICBM's kan neerhalen voordat ze hun werk kunnen doen maar daar zijn we nog lang niet.
Rafael Mariano Grossi is een Argentijnse diplomaat.quote:Following the fire at the Zaporizhzhia nuclear plant the director general of the International Atomic Energy Authority, Rafael Mariano Grossi, said on Friday that he has offered to travel to the Chernobyl site to facilitate a negotiation between Ukraine and Russia.
The aim would be to agree a framework to guarantee safety of nuclear plants during the conflict, including how to ensure the physical integrity of sites, maintaining power, safety monitoring systems and that staff at sites are able to fulfil duties. Both sides are considering the proposal.
“The situation continues to be extremely tense and challenging,” said Grossi. He added:
The physical integrity of the plant has been compromised with what happened last night. we are fortunate that there was no release of radiation and the integrity of the reactors themselves were not compromised.
I have indicated to both the Russian Federation and Ukraine my availability and disposition to travel to Chernobyl as soon as possible.
De oorlog verklaren is hopeloos ouderwets. Dat heeft Poetie ook niet gedaan. Je noemt zoiets 'een speciale militaire operatie' tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:33 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat er niks en niemand door het luchtruim van Oekraine kan vliegen. Het is natuurlijk onzin, want dan kun je net zo goed per direct de oorlog verklaren aan Rusland.
Dat valt tegen, dat is meer voor inkomend klein spul, zoals een C-Ram en andere anti-raket dingen, maar daarme hou je geen Interbalastic Missiles mee tegen, dat idee was er wel, was Starwars programma van Raegan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem dat we wel een soort schild hebben om een gedeelte van de raketten tegen te houden
Als die geruchten uit dezelfde bronnen zijn getrokken als je antisemitische meuk, kunnen we ze duiden voor wat ze zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mannen die labiel an emotioneel zijn . Geruchten gaan dat ze voornamelijk in omgeving Brabant wonen
Dat dacht ik al, maar alsof Rusland daar naar gaat luisteren....quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:33 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat er niks en niemand door het luchtruim van Oekraine kan vliegen. Het is natuurlijk onzin, want dan kun je net zo goed per direct de oorlog verklaren aan Rusland.
Al dat gehits doet anders vermoeden. Er zijn best nog scenario's denkbaar waarin de NAVO er gewoon buiten blijft.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niemand 'wil' oorlog. Wat een totaal flauwekul. Het is al oorlog en de vraag is niet of maar wanneer de NAVO verder betrokken wordt.
Nee hoor , ik hou het ook bij een donatie, ik zou daar ook niks te zoeken hebben. Maar ik vind juist wel dapper van haar dat ze dit wil doen voor mensen die ze niet kent.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:32 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja als in Nederland de pleuris uitbreekt kun je bijna ook niet anders. Maar om als Nederlander in een totaal onbekende omgeving een gewapend conflict voeren als vrijwilliger is toch zeer zeer risicovol.
En dan mag je mij een lafaard vinden dat ik niet in de Oekraïne wat Russen ga afschieten maar met giro 555 vind ik mijn bijdrage genoeg.
Nog niet, nee. Over 10 jaar is het mischien een ander verhaal maar ook de aanvals kant staat niet in stil, dergelijke ABM wapens zijn weer niet geschikt om kruisraketten te onderscheppen, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Mmmm jammer. Daar zit dus geen hoop in om te bluffen wat betreft dat.
Vreemde tweet. Oost-EU wil toch juist streng optreden door de navo?quote:
Nee, dit is gewoon een vrij gebruikelijke modus operandi op het internet. Je roept dat "Iedereen X riep en X niet uitgekomen' is, dus nu roep jij gewoon dat Y gaat gebeuren. Dat helemaal niet 'iedereen X riep' of dat er geen enkele relatie tussen X of Y zit lijkt daarbij dan verder niet relevant.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Gaat de NAVO ingrijpen?
het westen begint straks een vredesmissie in rusland, burgers beschermen tegen hun eigen overheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De oorlog verklaren is hopeloos ouderwets. Dat heeft Poetie ook niet gedaan. Je noemt zoiets 'een speciale militaire operatie' tegenwoordig
Het neerschieten van Russische vliegtuigen. Media zou dat er beter duidelijk bij zetten. Is veel duidelijker en concreter dan no-fly zone.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Star Wars bestaat nog steeds alleen heeft het nu een andere naam. Star Wars was officieel het SDI program en dat is nu het MDA programquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt tegen, dat is meer voor inkomend klein spul, zoals een C-Ram en andere anti-raket dingen, maar daarme hou je geen Interbalastic Missiles mee tegen, dat idee was er wel, was Starwars programma van Raegan.
Een stedentripje in de volksmond.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De oorlog verklaren is hopeloos ouderwets. Dat heeft Poetie ook niet gedaan. Je noemt zoiets 'een speciale militaire operatie' tegenwoordig
Reken maar dat Putin dat heeft gedaan, diplomatiek is het een grote schande als je dit doet, net zoals dat je eigenlijk wel een reden moet aanvoeren, daarom was VS boos op Japan en Pearl Harbor, maar achteraf is gebleken dat ze wel degelijk een verklaring hebben gestuurt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar het lijkt me sterk dat de Russen die kerk willen bombarderen, laat staan dat ze daarmee gedreigd hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Poetin is boos dat Ukraine een eigen Orthodoxe kerk heeft, een kerk waarover hij in tegenstellen tot de Russische, geen macht heeft.
Dat gebeurt toch ook?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vreemde tweet. Oost-EU wil toch juist streng optreden door de navo?
Bang ofzo dat je uitgezonden gaat worden als militair? Continu die angst van jou om de Russen aan te pakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt maar weinig aan een 40- jarige Nederlandse moeder aan het front en hoe moet het verder met haar jonge kinderen als ze sneuvelt? Ik vind het onverantwoord en aandachtttrekkerij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |