Ja dat had ik al begrepen idd. Krijg er echt weer jaren 80 gevoelens bij. Toen was ik nog een kind van 7 dus begreep ik er nog niet veel van. Behalve dat we toen binnen moesten spelen na de Tsjernobyl ramp.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als het fout was gegaan bij die kerncentrale, had je ook al een heel groot probleem gehad.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)beschietingen-russen
Lijkt me eigenlijk wel hoog tijd dat Zelensky met de witte vlag gaat zwaaien, kan humanitaire hulp het land in, deze oorlog valt toch niet te winnen voor ze op de conventionele manier, het Westen beperkt zich tot wapenleveranties en sancties.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Is het land al gevallen dan?
Zijn ook geen kinderenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:11 schreef UitStraling het volgende:
Toch knap van al die Russische kinderen zonder diesel, in 9 dagen tijd een land als Oekraïne op de knieën krijgen.
quote:
equote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vergeet niet binnenkort FvD voor je gemeente te stemmen...
Zou mooi zijn, zou inderdaad mogelijk een snelle oplossing kunnen zijn (als er daarna geen andere machtswellusteling opstaat in Rusland).quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:30 schreef crystal_meth het volgende:
Was deze al gepost eigenlijk:
[ twitter ]
Hij hoeft geeneens dood.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, zou inderdaad mogelijk een snelle oplossing kunnen zijn (als er daarna geen andere machtswellusteling opstaat in Rusland).
Maar degene die hem liquideert zal dit wel met zijn of haar eigen leven moeten bekopen vrees ik.
Denk dat er wel mensen te vinden zijn die dat het er voor over hebben, alleen Putin houdt tegenwoordig minstens 25m afstand voor iedereen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, zou inderdaad mogelijk een snelle oplossing kunnen zijn (als er daarna geen andere machtswellusteling opstaat in Rusland).
Maar degene die hem liquideert zal dit wel met zijn of haar eigen leven moeten bekopen vrees ik.
Zou me ook niet verbazen dat hij bang is vergiftigt/besmet te raken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Denk dat er wel mensen te vinden zijn die dat het er voor over hebben, alleen Putin houdt tegenwoordig minstens 25m afstand voor iedereen.
De laatste dictaturen. Hopelijk zijn die allemaal snel verleden tijd en kunnen we wereldwijd door naar een leuker, vrijer tijdperk.quote:
Hoeveel % van hun totale leger hebben ze eigenlijk ingezet? Ik las eerder 70% maar dat lijkt me niet te kloppen met 150k manquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De Russen zijn in het zuiden al hun slagkracht kwijt door de belegering van Mariupol. Pas als die stad zich overgeeft heb je weer genoeg reserves om naar het noorden door te trekken. Maar dat kan nog dagen duren. En ik betwijfel of het Russische leger genoeg troepen heeft om elke stad met straatgevechten te zuiveren.
In het noorden rond Kiev is de verdediging ontzettend taai. Inderdaad moet daar de artillerie eerst in stelling worden gebracht maar de afstand is nog te groot. En in het noord-oosten lijken ze veel last te hebben van partizanen omdat het achterland niet volledig is gezuiverd.
De ‘duma’ is nu bijeen om besluiten te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:27 schreef crystal_meth het volgende:
Zou er nog iets gebeuren, of gaan we vandaag enkel verontwaardigde reacties over die kerncentrale zien..
En hoe langer het duurt, hoe meer defensief materiaal Ukraiene krijgt, denk niet dat de Russen dit hadden ingecalculeerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De Russen zijn in het zuiden al hun slagkracht kwijt door de belegering van Mariupol. Pas als die stad zich overgeeft heb je weer genoeg reserves om naar het noorden door te trekken. Maar dat kan nog dagen duren. En ik betwijfel of het Russische leger genoeg troepen heeft om elke stad met straatgevechten te zuiveren.
In het noorden rond Kiev is de verdediging ontzettend taai. Inderdaad moet daar de artillerie eerst in stelling worden gebracht maar de afstand is nog te groot. En in het noord-oosten lijken ze veel last te hebben van partizanen omdat het achterland niet volledig is gezuiverd.
Is de rek er niet een beetje uit kwa leveranties aan UA?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
En hoe langer het duurt, hoe meer defensief materiaal Ukraiene krijgt, denk niet dat de Russen dit hadden ingecalculeerd.
15 jaar cel als je probeert objectief nieuws te verspreidenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
[..]
De ‘duma’ is nu bijeen om besluiten te maken.
Oa 15 jaar cel alsj je oekraine helpt.
Its not 3 röntgen, it is a gazillionquote:
quote:Extraordinary meeting of NATO Ministers of Foreign Affairs (updated)
An extraordinary meeting of the North Atlantic Council (NAC) at the level of Ministers of Foreign Affairs will take place at the NATO Headquarters on Friday 04 March.
Hoogste tijd dat Westerse veiligheidsdiensten gaan inbreken in Nazi-Russische media en daar het echte nieuws gaan verspreiden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:48 schreef polderturk het volgende:
Twitter ook geblokkeerd in Rusland.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |