Dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:02 schreef quirina het volgende:
Oh wat hoop ik dat Putin vermoord gaat worden door iemand. En het liefste snel.
Het is net alsof je er blij mee bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:11 schreef UitStraling het volgende:
Toch knap van al die Russische kinderen zonder diesel, in 9 dagen tijd een land als Oekraïne op de knieën krijgen.
Die was fake. Bleken silhouetten geschilderd op het wegdek te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:14 schreef theunderdog het volgende:
Staat die kolonne nog steeds vast eigenlijk?
200.000 heh.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:11 schreef UitStraling het volgende:
Toch knap van al die Russische kinderen zonder diesel, in 9 dagen tijd een land als Oekraïne op de knieën krijgen.
Ik hoorde later weer dat het wegdek op de silhouetten was geschilderd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die was fake. Bleken silhouetten geschilderd op het wegdek te zijn.
Vond het al opvallend hoeveel vrachtwagens de Russen haddenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die was fake. Bleken silhouetten geschilderd op het wegdek te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Breaking: het waren allemaal hologrammen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik hoorde later weer dat het wegdek op de silhouetten was geschilderd.
Ja we lachen erom. En het is ook om te lachen, ware het niet dat Poetin zijn nederlaag nooit gaat toegeven.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:20 schreef polderturk het volgende:
Oekraïene heeft weer een air defense system erbij.
Kunnen ze in het buitenland geen nensen vinden die die dingen kunnen bedienen.
[ twitter ]
Daar zijn de maatregelen toch ook precies voor bedacht? Het is wel erg naïef om te denken dat de grootbanken hier niet van zouden profiteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:54 schreef Gehenna het volgende:
https://www.bloomberg.com(...)cheap-corporate-debt
[..]
Begrijp ik het goed dat deze bedrijven alvast proberen te verdienen aan deze oorlog?
Dan gaan andere landen ook op rode knopjes drukken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:23 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja we lachen erom. En het is ook om te lachen, ware het niet dat Poetin zijn nederlaag nooit gaat toegeven.
Ik sluit echt niet uit dat die op die rode knop gaat drukken dadelijk. Heb er een heel naar gevoel over.
Wel een ultieme vernedering; Russische vliegtuigen uit de lucht halen met Russische raketten uit een Russisch luchtafweersysteemquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:20 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Misschien de kans aangegrepen om te vluchten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:20 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Maar dat kan Poetin niks schelen. Die is aan het einde van zijn leven en wil nog ff geschiedenis schrijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dan gaan andere landen ook op rode knopjes drukken.
Is het land al gevallen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:11 schreef UitStraling het volgende:
Als het fout was gegaan bij die kerncentrale, had je ook al een heel groot probleem gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:23 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja we lachen erom. En het is ook om te lachen, ware het niet dat Poetin zijn nederlaag nooit gaat toegeven.
Ik sluit echt niet uit dat die op die rode knop gaat drukken dadelijk. Heb er een heel naar gevoel over.
Zolang er nog geen Russen aan de oevers van de IJssel staan, vertik ik het om in de paniekmodus te schieten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:26 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Maar dat kan Poetin niks schelen. Die is aan het einde van zijn leven en wil nog ff geschiedenis schrijven.
Mocht de rest ook op de knopjes gaan drukken dan is het einde mensheid zo ongeveer. In iedergeval gaan we dan goed aan de overbolking werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |