quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:GGMM wat was er ook alweer met je vorige vissen gebeurd?
Misschien kan @El-Stinho een keer aanschuiven.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland de leuke gasten zijn wel op bij de Cor Potcast geloof ik.
Ik heb vorige week ook al niet geluisterd. Welke onbenul zit er nu?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland de leuke gasten zijn wel op bij de Cor Potcast geloof ik.
Monica Geuze.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vorige week ook al niet geluisterd. Welke onbenul zit er nu?
Ik heb het zelf even opgezocht. Zou niet weten waar ik haar van moet kennen.quote:
Nou ben ik ook niet van de vloggertjes enzo maar als je nog nooit van Monica Geuze heb gehoord ben je wel heel wereldvreemd. Niet dat je er ook maar iets aan mist.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het zelf even opgezocht. Zou niet weten waar ik haar van moet kennen.
Ik vind dit trouwens geen mooie vrouw. Wat jij @:rambodirk ?
Het zij zo. Wereldvreemd omdat ik een vloggertje niet ken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ben ik ook niet van de vloggertjes enzo maar als je nog nooit van Monica Geuze heb gehoord ben je wel heel wereldvreemd. Niet dat je er ook maar iets aan mist.
Als je de naam nog nooit voorbij hebt zien komen vind ik dat bijzonder, maar er komen geen tribunalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zij zo. Wereldvreemd omdat ik een vloggertje niet ken.
Overigens heb ik een youtube filmpje aangeklikt. Wat een schijt en wat een smerig wijf.
Gelukkig. Bedankt dat je me spaart.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je de naam nog nooit voorbij hebt zien komen vind ik dat bijzonder, maar er komen geen tribunalen.
Ik heb geen idee wat voor (jeukwoord) content ze verder maakt trouwens.
Voor mij was het een oh-jaatje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ben ik ook niet van de vloggertjes enzo maar als je nog nooit van Monica Geuze heb gehoord ben je wel heel wereldvreemd. Niet dat je er ook maar iets aan mist.
Met schil?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:08 schreef tong80 het volgende:
Bruin volkoren, ham/kaas. Sinaasappel en kiwi.
Daar ben ik te onverschillig voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |