Even een korte up date. Eerst baalde ik dat ik pas eind april geopereerd kan worden. Achteraf is het ok. Het aansterken gaat geleidelijk. Stapsgewijs voel ik me fitter worden, met af en toe een kleine terugval. Kan momenteel drie keer per dag zonder al te veel moeite een stukje wandelen. De trap naar m'n flatje ga ik daarna zonder problemen op.
Deze week de in 2 maanden opgespaarde vuilniszakken weggebracht. De vuile was buiten zetten komt later. Tijdje niet op de weegschaal gestaan. 4 kilo aangekomen (Ik wilde eerst vier kliko's zeggen). Probeer goed te eten, maar iets te letterlijk genomen. Gaat er wel weer af. In het ziekenhuis krijg je niet van die grote porties. M'n good looks lijden er gelukkig niet onder.
Verder goede hulp en steun van de Thuis-Betuwe-en Iriszorg. Moeke doet m'n boodschappen bij de Albert Hein. En vrienden Hans en Jack zijn m'n participerende rechterhand. Tijdens het wandelen vaak een praatje met de één of ander. Steken me een hart onder de riem. Nu aan het werk om een gaatje minder in de broekriem te steken en hopen op een gaatje in de agenda van het UMC.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !