RIP BeerkeGodquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van die alcoholist uit Friesland uit Probleemwijken: Beerke
Ja dat is puur door een westerse bril bekeken. Je moet ook door de ogen van de vijand kunnen kijken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oekraïne zette tenminste stappen naar een democratische natie. O wacht, dat bedoelde Putin De-natieficatie...
Verder vind ik je wel heel makkelijk een land weggeven dat duidelijk juist wegwil van Rusland, omdat ze jarenlang door hen zijn onderdrukt. Mafkees.
Ik zie kansen voor John de Molquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Dutch_view het volgende:
Op 1Vandaag nu een item over de Nederlanders die zich aanmelden voor het Vreemdelingenlegioen.
Zo ook de 30 jarige Jordy, in het dagelijks leven schoonmaker![]()
Geen ervaring met gevechtshandelingen.
Lijkt wel een aflevering van Ik Vertrek
Dat werd ook vertoond toen oa KGB een coup op Gorbatsjov wilden plegen en de tanks door Moskou reden.quote:
Die Zelensky staat wel tussen de bevolking als de luchtaanvallen op zijn land vallen. Dat zie ik jou als internetheld niet zo snel doen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Vechten tegen IS, vechten tegen genocide plegende terroristen groepen tegen burgers. Een burgeroorlog.
Allemaal prima als je dan als huurling gaat meevechten.
Maar een Oostblok onderonsje tussen 2 Maffialanden, je dood tegemoet lopen. Dat is toch kansloos.
Daar zijn geen winnaars.
En die Zelensky die vind ik ook niet helder op de graat.
Die verhaaltjes alsof Oekraïne aan de winnende hand zou zijn. Hij leidt burgers, jut ze op, in een onwinbare oorlog.
Hup die hele zooi weer onder bestuur van Kremlin en dan als EU heel streng toezien en optreden mochten er dan nog onjegendheden tegen burgers zijn.
Gewoon een weekendabbo nemen en dan dit weekend vluchten scheelt je een hoop eh Oekraïense dollars (?).quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:50 schreef Aether het volgende:
Treinkaartjes zijn wat duurder geworden
[ afbeelding ]
Jeetje, een president in oorlog die alles probeert om zijn land niet te verliezen. Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
En die Zelensky die vind ik ook niet helder op de graat.
Die verhaaltjes alsof Oekraïne aan de winnende hand zou zijn. Hij leidt burgers, jut ze op, in een onwinbare oorlog.
Ja, als morgen België zijn deel komt terughalen, vind jij dat prima en logisch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is puur door een westerse bril bekeken. Je moet ook door de ogen van de vijand kunnen kijken.
Het feit is dat het een land is gedreven door corruptie en met vloeiend Russisch sprekende mensen.
Moet onze democratische jachtlust daarvoor de hele vrede in de EU verkrachten?
Om eerlijk te zijn geen idee, maar ben erg benieuwd. Maar wat ik online in de filmpjes zag over het overleven van een nucleaire bom is dat de halfwaardetijd vrij kort is en het relatief veilig is (buiten) na ongeveer een maand.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ligt aan het isotoop toch? Niet alle radioactieve isotopen zenden dezelfde straling uit.
Hij is erg goed bezig voor zijn burgers momenteel. Neeh die praatjes gaan er mij niet in.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:51 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Die Zelensky staat wel tussen de bevolking als de luchtaanvallen op zijn land vallen. Dat zie ik jou als internetheld niet zo snel doen hoor.
Daarnaast, moet hij zomaar zijn land geven aan de Russen als ze onwettig binnenvallen? Gelukkig ben jij geen staatshoofd, want dan hoeft Rusland het jou maar even te vragen voordat jij je land verkoopt.
En heel streng toezien op een vazalstaat van Rusland? Ja, dat gaat ook heel lekker zoals in bijvoorbeeld Wit-Rusland daar, want wat heeft de EU een goed toezicht daar!
Normaal ¤ 60 -- en het gaat om US$quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gewoon een weekendabbo nemen en dan dit weekend vluchten scheelt je een hoop eh Oekraïense dollars (?).
Serieus ik weet echt niet hoe duur deze treinkaartjes normaal gesproken zijn,.
Apart, de praatjes van Putin wél.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neeh die praatjes gaan er mij niet in.
Wat een vreemde mentaliteit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij is erg goed bezig voor zijn burgers momenteel. Neeh die praatjes gaan er mij niet in.
Landen onder Rusland hebben het wat zwaarder maar mensen zijn er niet perse ongelukkig; nu gaan ze domweg dood.
Oeh goed nummer lekker funkyquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef thedeedster het volgende:
Wat anti-oorlogsmummers betreft; deze zegt alles.
Kun je beter een auto kopenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij is erg goed bezig voor zijn burgers momenteel. Neeh die praatjes gaan er mij niet in.
Landen onder Rusland hebben het wat zwaarder maar mensen zijn er niet perse ongelukkig; nu gaan ze domweg dood.
Dan mag ik zeggen dat je een flutmening hebt, toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Iedereen mag denken en beslissen wat hij wil.
Dit is nou eenmaal mijn mening over het verhaal.
En als Poetin de volgende keer de Baltische Staten binnenvalt, vind jij dat ook allang prima? Want dat zijn ook vloeiend Russisch sprekende mensen. En Polen spreken trouwens ook Russisch. Moet Polen dan ook maar vrijwillig aansluiten bij Rusland?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is puur door een westerse bril bekeken. Je moet ook door de ogen van de vijand kunnen kijken.
Het feit is dat het een land is gedreven door corruptie en met vloeiend Russisch sprekende mensen.
Moet onze democratische jachtlust daarvoor de hele vrede in de EU verkrachten?
Maar dat weten die Amerikanen en Engelsen net zo min als ons. Gewoon allemaal gespeculeer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het gaat vooral over zijn psychische gesteldheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |