Ja, had al twee keer rood moeten zijn voor Ajax.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik klok net in, is Ajax AZ aan het SLOPEN?
Och, wat vervelend voor hem.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog steeds herstellende van zijn zware blessure.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja
Hoe is het eigenlijk met die Klaiber
Goeie genade die hebben ze ook nogquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja
Hoe is het eigenlijk met die Klaiber
niet voor mensen die echt kunnen voetballenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Teeling is echt een mongool.Zo'n bal met je verkeerde been op goal krijgen is extreem moeilijk.
Anders ook niet. Beeldkwaliteit is echt verrot daar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang daar geen Eredivisie te zien is neem ik die zooi toch niet
Ik weet niet of jij diegene bent die deze uitspraken mag doen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Teeling is echt een mongool.Zo'n bal met je verkeerde been op goal krijgen is extreem moeilijk.
@Nattekatquote:
Dat "nieuws" kwam ook al voorbij via Twitter inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je weet wel meteen wie hij met Max bedoelde dus.
Stijn blokkeert al die woordjes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat "nieuws" kwam ook al voorbij via Twitter inderdaad
Is ook niet nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot zijn niveau.
Goedenavond Pietje. Hoe vordert je strijd met de Oekraïense strijdtroepen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot zijn niveau.
Doe niet zo raar. Zo gek is zelfs PSV niet.quote:
Heb je hier op twitter niet eens aardig wat mensen boos mee gekregen?quote:
Er zit ook een Max bij PSV!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef GGMM het volgende:
En ik ken maar 2 Max'en en ik kon me niet voorstellen dat @:max23 een contract had getekend
Dat petjesvolk reageert altijd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je hier op twitter niet eens aardig wat mensen boos mee gekregen?
Mijn strijd/kamp?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goedenavond Pietje. Hoe vordert je strijd met de Oekraïense strijdtroepen?
Ik wenste hem netjes goedenavond en stelde een informatieve en belangstellende vraag!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:27 schreef GGMM het volgende:
Laat Pietje met rust.
Hij is een lieve jongen die het goed bedoelt.
Oké Sjinkie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:27 schreef Coco het volgende:
Sorry jongens, ik liep een beetje te stoken!
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wenste hem netjes goedenavond en stelde een informatieve en belangstellende vraag!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |