Hele steden platgooien terwijl de wereld meekijkt is toch ook een vorm van publieke executie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Suuuuperfake news. Publieke executies is iets wat je met de Taliban of Iran associeert, niet met Rusland.
Dat komt natuurlijk niet echt als een verrassing gezien die er al ruim een week mee bezig isquote:
Met sancties raak je ook de normale burger, die helemaal geen oorlog wilt. Ik zie het als 'collateral damage' in elk geval. Vervelend, en zodra Putin terug trekt moet het ook direct stoppen, maar voor nu vind ik het prima. En heeft ook gewoon een doel; bevolking raken zodat men meer in opstand komt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had me als NAVO/EU zijnde voornamelijk gericht op motivering van onderhandeling, humanitaire acties en de financiele sancties. Maar ik zou Russische sporters niet opeens weigeren voor toernooien, of dat soort zaken. Putin slaapt er niet minder om, maar je raakt de normale burger wel. Denk dat we ons goed moeten blijven realiseren dat de meerderheid van de normale bevolking helemaal geen oorlog wilt; die moeten we niet gaan straffen vind ik.
Wellicht staat hun betere en nieuwere materiaal in de buurt van Moskou en durven ze het daar niet weg te halen voor het geval de VS iets probeert. Zelfde geldt voor de betere mankrachten... ik denk niet dat Putin Moskou wil laten beschermen door 18-jarige broekies.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze alleen maar oude troep om in te zetten
Hoe is dit nieuws, dat is toch al sinds dag 1 duidelijk?quote:
Die gaat niet meer he.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is er al nieuws van Wendy van Dijk uit het front?
Ja, maar als het vanaf een bron dichtbij Macron komt is het toch wat 'officiëler'.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Hoe is dit nieuws, dat is toch al sinds dag 1 duidelijk?
Ze is alweer terug, er was geen sos.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Straks zijn die complotverhalen over een zieke Putin (in zijn laatste levensfase) die zich nog even wil bewijzen, gewoon waar..quote:
Nee, deze stond eerlijk gezegd al klaar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:33 schreef Perrin het volgende:
TS heeft op het verkeerde knopje gedrukt? Dit topic kan wel dicht.
Bijzonder, deze berichtenwisseling met exact dezelfde woorden was eerder nog te zien op een behoorlijk kapotte telefoon.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:16 schreef Gutanoth het volgende:
een vertaald bericht tussen een (naar waarschijnlijkheid overleden) russische soldaat en zijn moeder:
[ afbeelding ]
Ze gaat als Ushi.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Damn!quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:34 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Daarna zegt de analyst dat hij zijn oude baan als kerstman in het winkelcentrum weer opneemt.![]()
![]()
zou best wel eens kunnen wij (FOK) lopen hier vaak voor op het nieuws , veel dingen die hier besproken worden .. zijn later uit gekomen of uit gevoerdquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Straks zijn die complotverhalen over een zieke Putin (in zijn laatste levensfase) die zich nog even wil bewijzen, gewoon waar..
Dan maar naar Poetin als Ushiquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze is alweer terug, er was geen sos.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:34 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Daarna zegt de analyst dat hij zijn oude baan als kerstman in het winkelcentrum weer opneemt.![]()
![]()
Er zijn nieuwe cokelijnen opgezetquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |