Oeh lekker. En makkelijk zelf te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had gelukkig al kokoskoekjes open, dus nog maar een kopje thee genomen
Ja, thee zetten is geen rocket science iddquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh lekker. En makkelijk zelf te maken.
Precies.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, thee zetten is geen rocket science idd.
Omg ja!quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb trek in ouderwetse tomatensoep met ballen![]()
Dit kan je echt niet lekker maken met die gore harde winter tomaten die nu in de winkel liggen.quote:
Goede vraag. Ik denk tomatensoep, lasagna bolognese (zonder kaas.) Stoofvlees (maar dat recept heb ik gestolen van de moeder van exquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zijn de specialiteiten van Chez Tegan?
Stuur maar op hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:20 schreef Tegan het volgende:
Hier gaan de halve verpakkingen koekjes vaak in de prullenbak, doe mij maar hartig. Ik heb nog een chocoladeletter en kerstkoekjes bijvoorbeeld
.
Als Rusland binnenvalt weten we bij wie we moeten bivakkerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:20 schreef Tegan het volgende:
Hier gaan de halve verpakkingen koekjes vaak in de prullenbak, doe mij maar hartig. Ik heb nog een chocoladeletter en kerstkoekjes bijvoorbeeld
.
Snel naar de supermarkt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:04 schreef Tegan het volgende:
Door jullie heb ik nu zin in Pringles maar niet in huis.
Gewaagde uitspraak voor een niet Limburgsequote:Op donderdag 3 maart 2022 18:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik denk tomatensoep, lasagna bolognese (zonder kaas.) Stoofvlees (maar dat recept heb ik gestolen van de moeder van ex.) Dille-room-pastasaus met zalm
.
En roomkruimelvlaai.
En nog wel ontelbaar meer dingen. Eten.
.
Ohquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak voor een niet Limburgse
Ik zal dit moeten komen controleren
Edgenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb het toegevoegd aan mijn staande bestelling. Delayed gratification
.
Ik ben geschokt en geïntrigeerd tegelijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, niet bij stilgestaan. Hij is geweldig maar niet vergelijkbaar met een Limburgse
. Ik ben niet zo'n fan van de Limburgse verder
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Stuur je adres maarquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur maar op hoor.Of kom maar langs brengen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben geschokt en geïntrigeerd tegelijkDat is hoe ik het graag zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |