Megaflitsquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:16 schreef roos94 het volgende:
Ik kreeg nieteens de kans om nieuw topic te openen Stacey
Lijkt me niet. De prikkel en noodzaak om van fossiel af te geraken is vergroot. Er is alleen nog een flinke recessie nodig zodat er ook voldoende mensen beschikbaar komen de benodigde werkzaamheden uit te voeren, omscholen etc.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:06 schreef Evenstar het volgende:
Klimaat is sowieso de lul door dit hele gedoe.
Neequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:17 schreef summer2bird het volgende:
Wat denken jullie, gaat de NATO deze week nog Rusland aanvallen?
Welja uiteindelijk schrijft de winnaar van de oorlog de geschiedenis.quote:
Nee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:17 schreef summer2bird het volgende:
50/50quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:17 schreef summer2bird het volgende:
Kan niet dus geen scenario. Welk artikel zou geroepen kunnen worden voor een aanval? Kan alleen als een land wordt aangevallen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:17 schreef summer2bird het volgende:
ik denk het niet maar als Rutte erover gaat dan staat de collonne er straks langer dan dat van de Russenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:17 schreef summer2bird het volgende:
Nee, die gaat onderhandelen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:17 schreef summer2bird het volgende:
Misschien dat ik zo ff ga kijken, goed weertje voor!quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Feit blijft dat er nu een “oefening van de VS” gaande is en ze de boel in Vlissingen staan uit te laden.
Je snapt 'm nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
0/100
Gaat Rusland deze week de NAVO nog aanvallen?
20/80
Goeie tactiek om de kijkcijfers wat op te krikken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:18 schreef monkyyy het volgende:
Zitten we allemaal te wachten op Nederland in beweging [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |