SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
excuses net geen 2 minutenquote:
Het grappige is dat Kristof de hele middag in de zon gelegen heeft terwijl de rest paniekvoetbal speeldequote:Op donderdag 3 maart 2022 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Toch zien ze julio helemaal verkeerd. Die heeft net zo hard gespeeld als hun. Salar heeft het nu wel goed
oehhh das ook een goedequote:Op donderdag 3 maart 2022 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wachtte precies 2 minuten met De vrouwen beetje dom geweest
quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Het grappige is dat Kristof de hele middag in de zon gelegen heeft terwijl de rest paniekvoetbal speelde
daarom King Kristofquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Het grappige is dat Kristof de hele middag in de zon gelegen heeft terwijl de rest paniekvoetbal speelde
Dus als Julio gaat komt er 10k bij?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had hij ook eerst op zijn hoofd gezet, maar later veranderd, Nawel krijgt 10.000
Die wist al wat de scenario was.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Denk volgende keer de persoon die blijft weer op de bankquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:57 schreef lonneberga het volgende:
Lompe boer dus gered,ach ja voor een weekje,dan is hij het haasje,
Nee als Nawel gaat. Als Julio gaat gaat er duizend vanaf volgens mij.quote:
Ja dat dacht ik ook. Maar ik werd tegen gesproken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee als Nawel gaat. Als Julio gaat gaat er duizend vanaf volgens mij.
Uitstel van executie Koosquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk volgende keer de persoon die blijft weer op de bank
niet alleen hij en grace maar ook Nous en Nawelquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een slijmbal julio. Zeg gewoon dat jij en grace de stemmen hebben gewijzigd
Kris gaat Salar niet opofferenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
De enige man in dat huis die ik leuk/aardig vind is Salar.
De rest zijn vervelende sukkels.
Tobias en Kristof zijn dominante eigenheimers die elkaar zogenaamd mogen.
Salar moet echt oppassen voor die twee. Die gaan Salar opofferen.
Kloptquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:04 schreef Sestra666 het volgende:
ja nu weten we het wel, jullie zijn dommmmm
vind kristof en salar de leukste in het huis nu. Maar Salar mag van mij winnenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Salar is wel heel erg berekenend.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ja en Grace die hem daar gisteren dus ook van beschuldigde.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
Kristof dat Grace minder oogcontact met hem maakte.
Wat ik later begreep was het aan lichaamsgewicht aangepast.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:09 schreef spapaars het volgende:
Meest lachwekkend was wel die familie challenge.
Een zware fysieke opdracht met leeftijdsverschillen van jaren.
De vriend(je) van Salar tegen de moeder van Nouchine als voorbeeld.
typerend!quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:09 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja en Grace die hem daar gisteren dus ook van beschuldigde.
Precies.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
Kris kan er met zijn hoofd niet bij wat de dames hebben gedaan
en dat hij nooit zijn maten onder de bus zou gooien om zichzelf te redden
je kunt blijven kijken Tikiquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:16 schreef tiki het volgende:
[..]
Precies.
Kristof is daar waarschijnlijk de enige in het huis die oprecht zo is.
De rest heeft helemaal geen principes, ook al denken ze die wel te hebben.
Kwam hanne van de week ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:17 schreef einzeinz het volgende:
Nawel komt zaterdagnacht thuis met het nieuws dat er oorlog is in Europa.
Ze weet niet eens wanneer WOII wasquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:17 schreef einzeinz het volgende:
bedankt voor de pin salarquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine negeert kristof en salar helemaal haha
Dan is de ongelijkheid nog groter.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat ik later begreep was het aan lichaamsgewicht aangepast.
Jaaaa, ik ben er weer.quote:
Voor Nawel is het dan wel pas WOII ipv WOIIIquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:17 schreef einzeinz het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan is de ongelijkheid nog groter.
Als de moeder van Nouche meer gewicht had dan de vriend van Salar, had ze het nog moeilijker.
ik denk dat de likes op jou post opvallend waren!quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:19 schreef tiki het volgende:
[..]
Jaaaa, ik ben er weer.![]()
Sinds ik die post heb gedaan gisteren is er ineens een heleboel ten goede veranderd.![]()
Misschien heeft BB eindelijk naar ons geluisterd.
ben bang dat ze blijft,maar nawel maakt zich alleen druk om NAWELquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wanneer WOII was
ze zal zich er niet druk om maken
quote:
Lief meisje, maar geen ruggengraat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine negeert kristof en salar helemaal haha
Lief?????quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lief meisje, maar geen ruggengraat.
dat lief zijn vind ik steeds minder wordenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lief meisje, maar geen ruggengraat.
Fluisteren mag tegenwoordig, doen ze allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Dat was grappig.
Wat niet grappig is dat BB zijn bek houdt als Grace en Tobias uren zitten te fluisteren
BB moet een ketting met slot om haar nek doen. Misschien vergeet ze die zender dan niet zo vaak.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Dat was grappig.
Wat niet grappig is dat BB zijn bek houdt als Grace en Tobias uren zitten te fluisteren
maar wel met zender graagquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Fluisteren mag tegenwoordig, doen ze allemaal
Salar had 2 optiesquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
Salar blijft maar zeggen dat er bij hun een rat is.
Wie bedoelt hij dan?
Grace? Of weet hij het niet dat Julio op Nawel heeft gestemd.
Daar ging mijn koffiequote:Op donderdag 3 maart 2022 10:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Denken ze nou echt dat het zo'n kwaliteitsprogramma hebben gemaakt, dat ze een televizierring kunnen winnen
Grace is zuuuuuurrrrrrrrrrquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ze schut gewoon keihard nee dat ze niet anders heeft gestemd
Goedemorgenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen COS!
Julio dus![]()
Wel een hoop gebeurd zo te lezen, hoop frustraties.
Alles mag in eigen belangquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
Een gelovige die maar weer bewijst dat liegen mag van de kerk
Ze moet haar ogen uit haar kop schamen hoe ze zich de laatste dagen neer zet. Die mag echt niet winnen. Hoe makkelijk ze liegt in het gezicht van anderen. Ik zou dat dus echt niet kunnen.quote:
dat gebeurt ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze moet haar ogen uit haar kop schamen hoe ze zich de laatste dagen neer zet. Die mag echt niet winnen
I k vind het een gladjakker, zijn geslijm met BB steeds jakkie de jakquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Salar is wel heel erg berekenend.
Hij zou een prijs moeten ontvangen voor het record ononderbroken acteren.
Hij is gevloerd en erg onder indruk van de afgelopen dagen. Maar hij eet en drinkt en dat is al weer een hele vooruitgang. Nu wachten op de laatste uitslagen. Ze denken dat hij een zeldzame vorm van Leptospirose heeft. ( daar zijn de entingen niet tegenop gewassen) Als dat het is dan heeft hij een goede kans op volledig herstel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
we zijn blij![]()
![]()
hoe is het met de hond?
fijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij is gevloerd en erg onder indruk van de afgelopen dagen. Maar hij eet en drinkt en dat is al weer een hele vooruitgang. Nu wachten op de laatste uitslagen. Ze denken dat hij een zeldzame vorm van Leptospirose heeft. ( daar zijn de entingen niet tegenop gewassen) Als dat het is dan heeft hij een goede kans op volledig herstel.
fingerrs crossed!quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij is gevloerd en erg onder indruk van de afgelopen dagen. Maar hij eet en drinkt en dat is al weer een hele vooruitgang. Nu wachten op de laatste uitslagen. Ze denken dat hij een zeldzame vorm van Leptospirose heeft. ( daar zijn de entingen niet tegenop gewassen) Als dat het is dan heeft hij een goede kans op volledig herstel.
Norwich Terriër van nu 5 jaar oud.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn![]()
![]()
wat voor een hond heb je?
mannen moeten nu niet teveel tegen Grace zeggen
Gewoon aan de arbeid, misschien wat meer klanten voor zijn eigen bedrijfje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
Grace zo alles doorvertellen in de sauna aan nawel. Tobias kan zich zo verheugen op wat er hiernaar komt. Nou tobias niets dat wordt gewoon een baan zoeken.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
Grace zo alles doorvertellen in de sauna aan nawel. Tobias kan zich zo verheugen op wat er hiernaar komt. Nou tobias niets dat wordt gewoon een baan zoeken. Tobias zegt dat vriendschappen niet aan veranderen hierdoor.
Is een regel alleen voor de andere bewoners behalve Nawel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Die badjassen moesten toch uit na het ontbijt
Grace laat sinds de laatste week haar masker zakkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:39 schreef Rhosyn het volgende:
Grace aan Nawel:
Ik lach me dood. Zij denken dat wij elkaar genaaid hebben. Zij weten niet dat wij geprobeerd hebben tactisch te stemmen.
Nawel wil dat ze de waarheid weten maar Grace zegt dat het juist goed is.
Nawel wil dat niet.
Grace probeert haar over te halen het zo te laten.
Nawel vindt het niet leuk.
Grace is valser dan Nawel hier. Dat blijkt maar weer.
Die wint nooit van zijn leven meer wat een vals mens is dat zeg.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:39 schreef Rhosyn het volgende:
Grace aan Nawel:
Ik lach me dood. Zij denken dat wij elkaar genaaid hebben. Zij weten niet dat wij geprobeerd hebben tactisch te stemmen.
Nawel wil dat ze de waarheid weten maar Grace zegt dat het juist goed is.
Nawel wil dat niet.
Grace probeert haar over te halen het zo te laten.
Nawel vindt het niet leuk.
Grace is valser dan Nawel hier. Dat blijkt maar weer.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
kristof houd een mooi pleidooi voor julio
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace laat sinds de laatste week haar masker zakken
en it isn't a pretty picture
Zou Tobias dit nu eindelijk eens doorkrijgen ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Wordt er niet leuker op
, is volgens mij ook echt een bitch
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Zou Tobias dit nu eindelijk eens doorkrijgen ?
Die is blindquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Als Nawel gaat +10k. Als Julio gaat -1k. Valt nog mee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:35 schreef Fikkert2 het volgende:
Er gaat dus sowieso geld van de jackpot af ?
Nawel en Grace samen zijn niet om aan te horenquote:
het is aan bb hoe ze in de tv uitzending wordt neergezetquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die wint nooit van zijn leven meer wat een vals mens is dat zeg.
nee want hij denkt mensenkennis te hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
Nog triestiger is dat ze het deze week overleeft en volgende week er weer op staatquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
dit is een heel triestige zaak zegt Nawel![]()
Grace is een opportunist. Gaat voor zichzelf. Niks mis mee als je je niet anders voordoet. Zij wil aardig en bijzonder gevonden worden en doet zich beter voor dan ze is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Wordt er niet leuker op
, is volgens mij ook echt een bitch
En het mooie is dat kristof en salar nu ook weten dat grace biet te vertrouwen isquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:52 schreef Monique___ het volgende:
Hahaha wat een gekonkel
In de keuken vertellen salar en krist tegen grace dat ze denken dat er iemand van de andere 4 iemand in hun groepje heeft genaaid..want opeens staan er 3 op met 4 stemmen.. En ook nog julio en nawel met 4 stemmen wat dinsdag niet was.
grace doet alsof ze niks weet en houdt haar mond..
grace gaat in de sauna en verteld dit weer terug. Nawel bozig want die wil niet dat mensen denken dat ze iemand backstabed.
Nawel naar krist en salar om dit recht te zetten. dat ze afgesproken hadden om de stemmen te verspreiden.
salar zegt iets in de trant van: dan is er toch wat fout gegaan want nu staan er 2 van jullie op.
Nawel: ja dat klopt blijkbaar kunnen wij dit niet.![]()
![]()
Daarna een lachende salar die het hier weer over heeft met nouche die ook zegt dat ze dom zijn geweest![]()
die staat al eeuwen op -100 bij mijquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel heeft hier punten mee verdient.
Mensen die eerst aarzelen gaan nu op Nawel.
Jaa hahaha en Grace beseft dit.. die is nu beledigd en bang en heeft het hier nu over tegen nawel in de sauna hahahaha lachen ditquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En het mooie is dat kristof en salar nu ook weten dat grace biet te vertrouwen is
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine vind het dom dat zij dachten dat hun op Tobias zouden gaan.
Maar ik denk dat Grace dat Nouchine en Nawel heeft ingefluisterd.
hoevaak heeft Nous het foutquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine zegt tegen Salar wat ik denk.
Dat Kristof Salar gaat nomineren
Salar zegt zeker te weten van niet. Misschien wel als Kristof moet kiezen tussen hem en Tobias maar dan zijn ze nog vrienden.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:01 schreef Flow3r het volgende:
Nawel heeft de waarheid verteld terwijl Grace zweeg, daar baalt ze nu van want zij had het ook kunnen vertellen
Griepje doet al wonderenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:00 schreef Ireth het volgende:
I love drama!!!![]()
Nu Sjerraldien weer ff positief testen zodat Bridget er zaterdag weer staat...
"Meiden... begrijpen jullie wat tactisch betekent???"
echt nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Ah ze geeft nu grace een veeg uit de pan en ze ziet alleen der eigen verhaal ja maar voor mijn is het wel goed ik heb je niet genaaid snaptju kwam voor mijn goed uit snapte dus ja moest jou voor de leeuwen gooien snaptje
Dat je me gister geholpen heeft ach jammer ik geef je gewoon een schop snapte
Vuil secreet nawel
Nouchine is te naïefquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
Nous snapt niet dat andere mensen ook kunnen liegen tegen haar
ze gaat er maar vanuit dat haar groepje te vertrouwen is
maar als ze had nagedacht had ze geweten dat Grace alleen al zo haar vrienden voor de bus gooit
maar wel volharden in het idee wat in haar hoofd is gestoken door een onbetrouwbare Gracequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel volharden in het idee wat in haar hoofd is gestoken door een onbetrouwbare Grace
Dat begrijp ik dus echt niet, dat ze nu weer helemaal into Grace (en Tobias ) is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel volharden in het idee wat in haar hoofd is gestoken door een onbetrouwbare Grace
Precies die gooit Tobias of Grace voor de bus en misschien wel beidequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Kristof nog Salar gaan stemmen, nu hij hem echt 2 keer bijna voor de poorten van ellimninatie heeft weggehaald.
geloof ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Kristof nog Salar gaan stemmen, nu hij hem echt 2 keer bijna voor de poorten van ellimninatie heeft weggehaald.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik mag Nawel niet maar de irritatie tegen Nouchine bereikt zo langzamerhand wel het kookpunt![]()
Wat een dom kind
Ik hoop het wel dat hij het nu gaat snappen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
Kris wel een beetje bozig nu dus
ik denk dat hij een vermoeden krijgt waar het vandaan komt
Nou nee vind ik niet ze wilde een vriendin helpen nawel, en die gooit der zo voor de bus lekker zo een vriendin kan je beter vijanden hebbenquote:
ik hoop het ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop het wel dat hij het nu gaat snappen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine is echt een ontzettend dom varken .. my goodness
Maar Julio heeft Nwael onder de bus gegooid. Want die heeft op haat gestemd zogenaamd omdat hij het niet meer wist hoe en wat hahaha. Echt niet hij is de naaier !!!quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
En als je het heel goed bekijkt heeft eigenlijk Nawel Julio voor de bus willen gooien. Want ze wou er zelf niet opstaan, en dan was de enige logische andere persoon Julio.. maar wel beste vriend he.
zij loopt bij iedereen kris zwart te maken met leugensquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou nee vind ik niet ze wilde een vriendin helpen nawel, en die gooit der zo voor de bus lekker zo een vriendin kan je beter vijanden hebben
Het is echt briljant !quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:10 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Maar Julio heeft Nwael onder de bus gegooid. Want die heeft op haat gestemd zogenaamd omdat hij het niet meer wist hoe en wat hahaha. Echt niet hij is de naaier !!!
De allereerste die hier schuld aan heeft is tobias die grace heeft lopen manipulerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:10 schreef tiki het volgende:
Echt fantastisch!
Kristof ook even bij het gesprek tussen Salar en Nouche en vindt het eigenlijk nog het ergste dat Nouchine dacht dat hij zijn maten voor de bus zou gooien.
Nouche met haar achterdochtige toverkol ogen schichtig heen en weer schietend, blijft kijken alsof ze water ziet branden....ze gelooft het nog steeds niet lijkt het.
Ze is echt heel erg dom.
Dat doet ze altijd als ze in het nauw gedreven is....quote:
die ze via Grace heeftquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zij loopt bij iedereen kris zwart te maken met leugens
En die heeft daarmee ook niet gewonnenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb een Deja vu
Het is al eens eerder gebeurt dat iemand niet wilde liegen of faken.
Nu weet ik het. Naomi vorig jaar. Die moest ook van iemand (wie was dat) liegen of faken. En dat wilde ze persee niet. Die ging het ook meteen opbiechten.
ik hoop dat Julio wintquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Salar moet ook soms wat beter nadenken
ach ja altijd positief blijvenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, maar vrees het
Julio wordt daar in het algemeen ernstig overschat, grotendeels door die verknipte ranking van een paar weken terug.quote:
Eens met de stemmingquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ink/3143574939223410
[ afbeelding ]
Ik probeer het, maar het lukt niet, ik zet haar weer af. Ik heb inmiddels zo'n grafhekel gekregen aan die Gracequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:16 schreef Koos1958 het volgende:
luistert er iemand nog naar die slang in de sauna.
Tobias, Kristof en Salar : Julio en Nawelquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:17 schreef mangalie het volgende:
Wie heeft nu op wie gestemd? Ik snap er niks meer van..
salar, tobias en kristof op nawel en julioquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:17 schreef mangalie het volgende:
Hahaha net zoals Nouchinequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:17 schreef mangalie het volgende:
Werkze en fijn dat het met je hond wat beter gaat <3quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ga maar eens mijn uitkering verdienen
Al die dierenarts rekeningen moet ook betaald worden![]()
Laters
Geniet van het drama
Ja precies dat. Daarom dat BB dit ook heeft bedacht. Er stonden 2 Belgen op en dat zou dan betekenen dat er 1 naar huis ging en de Belgische finalisten al bekend waren, dus deze twist in de hoop dat er een Nederlander op zou komen te staan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Er moet sws een Nederlander uit zaterdag, dus bye bye Julio
Ja valt tegen he, dat kristof niet zo vals is als jullie dachtenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:26 schreef Verida het volgende:
nouch moet haar mond houden nu. Die lult veel te veel door.
Zij hoeft niet Salar te verdedigen dat die heeft gekozen voor Kristoff.
En het woord "sowieso" is inmiddels een jeukwoord geworden voor mij.
ikhoudervanquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Nu wordt het ineens de grote Kristof show.
en nu is het allemaal kristofs schuldquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel heeft iets soortgelijks gedaan net die mag er ook uitquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:28 schreef Angelflush het volgende:
Wat kennen de bewoners Kristof toch slecht zeg. Zowel nouchine als Julio denken dat hij tobi onder de bus zou gooien om zichzelf te redden. Kristof zou dat dus nooit doen.
Julio die de grote naaier is die nu woestboos is dat het de kristof show zou zijn omdat Kristof verhaal is gaan halen over het onder de bus gooien.
Julio je mag gaan zaterdag , jij bent de vieze speler waarvan je Kristof beschuldigd.
kan hij samen met Grace in een hoekje gaan zittenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
Julio is een soort kat in het nauw. Hij verliest grip en gaat nu maximaal op wijvenmanipulatiegedrag over.
ja mag hij, dan hadden jullie kristof niet zo slecht neer moeten zettenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
en het mooie is dan ook nog dat ze eigenlijk Kristoff nergens van kunnen beschuldigenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu is het allemaal kristofs schuld
totaal geen zelfreflectie
geen benul dat er door 1 iemand keihard is gestookt
misselijke vent, neem gewoon je verlies.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
Julio is gewoon lekker Kristof aan het zwartmaken.
Grace ben ik echt zat sinds ze met die cape rondging.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan hij samen met Grace in een hoekje gaan zitten
duizend uit de pot in de min. Als nawel zou gaan 10 k erbijquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:30 schreef Magean het volgende:
Hilarisch dit. Poten ze Nawel en Julio op de bank. Julio gaat er uit en dan 10 k uit de pot. Dan gaan er een paar door het lint. Tobias en Julio zijn de enigen die dit nu weten.
jammer verkeerd gezien. Mijn foutquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
duizend uit de pot in de min. Als nawel zou gaan 10 k erbij
ze heeft alles mooi kunnen ontwijken met haar drukke gedrag en gezang maar nu valt ze door de mandquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
ik vind grace echt een van de minste nu daar in dat huis. Ze zouden nu een populariteits poll erin moeten gooien. Staan zij en tobias onderaan
neequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias en kristof in gesprek, zou tobias nu zo eerlijk zijn om te zeggen dat hij tegen grace heeft gezegd dat hij denkt dat kristof hem voor de bus zou gooien. Dan kan hij nog zijn gekonkel goed maken
Ik denk niet dat Tobias dat nu zal zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias en kristof in gesprek, zou tobias nu zo eerlijk zijn om te zeggen dat hij tegen grace heeft gezegd dat hij denkt dat kristof hem voor de bus zou gooien. Dan kan hij nog zijn gekonkel goed maken
teiltje aubquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias weer dat hij Kristof een warm hart toedraagt.
Gek mens is het. En ze gaat steeds slechter Nederlands praten. Lijkt wel een grote act.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
Grace ''Wil je mijn tepel voelen?''
Nawel - Nee
Grace ''Anders mag he?''
en Kris vertelt wel hoe hij het voelt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:36 schreef greysbones het volgende:
en wederom zegt hij niks en verdedigt een beetje de denkwijze van Grace
Kris runnnnnnnnnnn
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
Grace ''Wil je mijn tepel voelen?''
Nawel - Nee
Grace ''Anders mag he?''
Kijkt woest hahahahaquote:
Jammer dat hij niks tegen Kristof opbiecht nu. Zou respect opleveren. Nu is het een gluip.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias weer dat hij Kristof een warm hart toedraagt.
Stel je voor zo iemand in de vriendengroep van Tobiasquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, want niemand raakt haar aan, en elke aanraking is er eentje voor Grace.
Gaat niet winnen, anders zouden er al 2 finalist zijn. Gaat BB nooit doen, met nog 3 weken te gaan.quote:
we shall seequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:41 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Gaat niet winnen, anders zouden er al 2 finalist zijn. Gaat BB nooit doen, met nog 3 weken te gaan.
Lijkt me ook, zou wel heel verrassend zijn. Hoe dan ook, julio of nawel eruit en dat is al helemaal primaquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:41 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Gaat niet winnen, anders zouden er al 2 finalist zijn. Gaat BB nooit doen, met nog 3 weken te gaan.
Heeft hij al gedaan vanmorgen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
is dat een strontvlieg ?quote:
ik kan me toch vergissen?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : zo erg .. .ze zijn aan het spelen met de gevoelens van mij en Julio.. hoe mensen kunnen spelen.
Grace : Hoe kan Tobias zo rondlopen, ik ben hem zo beu.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : zo erg .. .ze zijn aan het spelen met de gevoelens van mij en Julio.. hoe mensen kunnen spelen.
Grace : Hoe kan Tobias zo rondlopen, ik ben hem zo beu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |