nog een klein kwartier.quote:
Behoorlijke blunder jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is en-en, zoals Sangaré nu eventjes de 3-4 weggeeft
Dan heb je echter geen last van het motivatieprobleem van de eerste helft.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:40 schreef VEM2012 het volgende:
Als je tegen een echte club had moeten spelen en ze zouden ook zo slecht gespeeld hebben, zou je de eerste club zijn in de conference league die met dubbele cijfers was verslagen. In eigen huis ook nog.
Laten we nou niet te euforisch worden over spelers als Guti en Mauro. Cashen na het seizoen nu het kan. Dit is pure middelmaat met toevallig dit seizoen af en toe een leuk wedstrijdje er tussen. Die vallen bij Utrecht of Vitesse niet op normaal gesproken. Zelfde geldt overigens voor een Obispo, Doan en Teze.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Onderschatting denk ik. Guti ook weer drama tegen een serieuze tegenstander
Cashen? Gaat toch niemand heel veel voor betalen voor die lui?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we nou niet te euforisch worden over spelers als Guti en Mauro. Cashen na het seizoen nu het kan. Dit is pure middelmaat met toevallig dit seizoen af en toe een leuk wedstrijdje er tussen. Die vallen bij Utrecht of Vitesse niet op normaal gesproken. Zelfde geldt overigens voor een Obispo, Doan en Teze.
Een paar euro is ook cashen…quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Cashen? Gaat toch niemand heel veel voor betalen voor die lui?
Eens.. al kan Teze nog wel iets worden en is Doan nuttig als 13e manquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we nou niet te euforisch worden over spelers als Guti en Mauro. Cashen na het seizoen nu het kan. Dit is pure middelmaat met toevallig dit seizoen af en toe een leuk wedstrijdje er tussen. Die vallen bij Utrecht of Vitesse niet op normaal gesproken. Zelfde geldt overigens voor een Obispo, Doan en Teze.
Dat is zo'n beetje het geval met minimaal 'n speler of 6 die nu meedoen. Leuk voor de breedte of misschien (maar waarschijnlijk niet) kan het ooit wat worden...quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eens.. al kan Teze nog wel iets worden en is Doan nuttig als 13e man
Jammer dat er vier van in het netje van PSV liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vandaag al 15 goals gezien, jeetje.
Heel zakelijk, vooral die kans op de 4-5 weggeven 3 seconden voor tijd, dat was uitstekend uitgekiend door onze jongens.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:54 schreef VEM2012 het volgende:
Zakelijk gelijkspel. In Kopenhagen afmaken.
Als je er geen acht tegen krijgt wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:54 schreef Halcon het volgende:
Moet toch af te maken zijn in Kopenhagen.
Het was niet serieus bedoeld.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel zakelijk, vooral die kans op de 4-5 weggeven 3 seconden voor tijd, dat was uitstekend uitgekiend door onze jongens.
Daar moet zelfs Drommel z'n best voor doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je er geen acht tegen krijgt wel.
De verdediging voor hem deed z'n best wat dat betreft welquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar moet zelfs Drommel z'n best voor doen.
Klopt, zaak om door te selecteren komende zomer. Wordt een belangrijke transferperiode.Gelukkig is Brands dit keer aanwezig waardoor John de Jong niet weer kansloos met geld kan gaan strooien voor nog meer middelmaatquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje het geval met minimaal 'n speler of 6 die nu meedoen. Leuk voor de breedte of misschien (maar waarschijnlijk niet) kan het ooit wat worden...
Ik moest hiermee lachen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:54 schreef VEM2012 het volgende:
Zakelijk gelijkspel. In Kopenhagen afmaken.
Moet makkelijk kunnen, want het stelt niet veel voor dat Kopenhagen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:00 schreef PSVCL het volgende:
Volgende week afmaken die handel.
[..]
Klopt, zaak om door te selecteren komende zomer. Wordt een belangrijke transferperiode.Gelukkig is Brands dit keer aanwezig waardoor John de Jong niet weer kansloos met geld kan gaan strooien voor nog meer middelmaat
Huh maar is toch maar verspilde energie?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:00 schreef PSVCL het volgende:
Volgende week afmaken die handel.
[..]
Klopt, zaak om door te selecteren komende zomer. Wordt een belangrijke transferperiode.Gelukkig is Brands dit keer aanwezig waardoor John de Jong niet weer kansloos met geld kan gaan strooien voor nog meer middelmaat
Die schoot ze prima binnen idd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens zijn die Falk en Biel wel prima spelers.
Die Falk is wel smullen ja, heerlijke voetballer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens zijn die Falk en Biel wel prima spelers.
Gakpo zou er goed aan doen om nog een jaar te blijven.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Moet makkelijk kunnen, want het stelt niet veel voor dat Kopenhagen.
Ik hoop dat er in elk geval geld is. Heb geen idee wat Gakpo nu te zoeken heeft bij een Europese topclub, maar het schijnt dat hij goed verkocht kan worden deze zomer.
Voor de rest zal het heel wat verkoopkunsten van Brands vergen om spelers die bij doorselecteren buiten de boot vallen goed te kunnen verkopen.
Onderschatting zoals ik al aangaf.. Schmidt bevestigd hetquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huh maar is toch maar verspilde energie?
Eens. Gisteren was echt een totale aanfluiting. Dat is ook mijn grootste probleem met dit seizoen. Als het nou controlerend en zuinig winnen zou zijn (zoals bij Cocu) dan is er nog wel mee te leven maar dit is vlees nog vis.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:16 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb nog best lang hoop gehad dat het met Schmidt aan het roer nog wat zou worden en vond het wel verfrissend na de verschrikkelijke Van Bommel en de oersaaie Cocu. Vooral hoopte ik dat het voetbal weer wat leuker zou worden en dat het technisch en strategisch beter in elkaar zou zitten na jaren van armoede door de twee voorgangers. Niet eens met de verwachting dar we Ajax zouden kunnen benaderen trouwens.
Helaas kunnen we wel concluderen dat het nog steeds niet om aan te gluren is. Zowel aanvallend als verdedigend staat en loopt het voor geen meter en zit er geen enkele goed uitgedachte lijn in. Wat een geklungel op elk front.
Ik zou ook eigenlijk geen persoon kunnen noemen waarin ik wel vertrouwen heb als die voor de groep staat, maar het zal wel Cocu worden. Tja, dan is er voor de komende tijd ook weinig positiefs in het vooruitzicht.
Geld lenen is bij uitstek nooit een top deal.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:40 schreef PSVCL het volgende:
Lekker hoor, wat een top deal weer
Schuimbekkende ajacieden incoming
Het zijn partners van PSV, uit de regio.. dan kan het geen kwaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geld lenen is bij uitstek nooit een top deal.
Dat ligt aan de aflossingstermijn en de berekende rente. Als het rentevrij is en je begint pas over tien jaar met aflossen is het feitelijk een gift van een paar miljoen vanwege inflatie.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat bedrijven als de Jumbo een lening kwijt gaan schelden.'als we het niet terug kunnen betalen schelden ze de schulden wel kwijt' lijkt mij ook niet echt gezonde bedrijfsvoering.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het zijn partners van PSV, uit de regio.. dan kan het geen kwaad.
In het ergste geval schelden ze de schulden wel kwijt of PSV verzint weer een of andere deal.
Nu is het zaak om kampioen te worden en het ajax tijdperk is voorbij, PSV gaat weer domineren de komende jaren
Zelf geef ik liever geen geld uit wat ik niet heb maar dat ben ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ligt aan de aflossingstermijn en de berekende rente. Als het rentevrij is en je begint pas over tien jaar met aflossen is het feitelijk een gift van een paar miljoen vanwege inflatie.
Je kunt er alleen niet over oordelen als je de exacte voorwaarden niet kent. Hoe dan ook is het natuurlijk nu een mogelijkheid tot investering in jonge spelers waarvan je dan hoopt dat je die uiteindelijk voor meer verkoopt dan je investeert.
Dat lijkt me ook niet. Tegelijkertijd zijn dit natuurlijk ook geen leningen met commerciële insteek die met het mes op de keel moeten worden terugbetaald tegen woekerrente.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat bedrijven als de Jumbo een lening kwijt gaan schelden.
Er is letterlijk niet één voetbalclub of ander soort bedrijf zonder openstaande leningen. Als particulier is dat anders natuurlijk, tenzij je een koopwoning hebt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelf geef ik liever geen geld uit wat ik niet heb maar dat ben ik.
Gezuig nog welquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet. Tegelijkertijd zijn dit natuurlijk ook geen leningen met commerciële insteek die met het mes op de keel moeten worden terugbetaald tegen woekerrente.
Oftewel, de waarheid ligt zoals altijd weer ergens tussen het wensdenken van @:Psvcl en het gezuig van @:litmanenafca in.
ik denk onjuist in beide gevallen al zou het voor het NL voetbal beter zijn als PSV kampioen wordt (of Feyenoord)quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het zijn partners van PSV, uit de regio.. dan kan het geen kwaad.
In het ergste geval schelden ze de schulden wel kwijt of PSV verzint weer een of andere deal.
Nu is het zaak om kampioen te worden en het ajax tijdperk is voorbij, PSV gaat weer domineren de komende jaren
Veel plezier in je huurhuisquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je blijft bij je ouders wonen tot je een koophuis contant kan betalen? Ook een mooi streven.quote:
Ik woon al heel lang niet meer bij mijn ouders maar leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je blijft bij je ouders wonen tot je een koophuis contant kan betalen? Ook een mooi streven.
In dat geval erg mooi dat je je huis direct hebt kunne afbetalen. Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik woon al heel lang niet meer bij mijn ouders maar leuk geprobeerd.
Zoals er gisteren verdedigd werd is dat nog optimistischquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:58 schreef RipCity het volgende:
https://www.ed.nl/psv/tez(...)ons-wakker~a6875f57/
Nog zo’n speler met slappe instelling… manmanman… denken ze dat ze bij madrid spelen ofzo. PSV is hoogstens achtste finale europaleague niveau in normale jaren maar denkt nu dat de conference league al makkelijk is voor ze.
Zelfs Feyenoord staat inmiddels boven ons in uefa Coëfficiëntenlijst.
Die Marco timmer in die Deense podcast deze week deed net alsof we normaliter thuishoren in champions league. Daar hadden we hoogstens 1/2 punten behaald waarschijnlijk joh.
Ja. Zou voor hem het beste zijn. Sangare kan ook het beste gewoon blijven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gakpo zou er goed aan doen om nog een jaar te blijven.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
#howcanimakethisaboutmequote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 3 jaar geleden met geleend geld een huis gekocht dat op dit moment meer dan 3 ton in waarde is gestegen?
Ik zou zeggen verkoop je huis en ga in bad liggen met je 3 ton.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 3 jaar geleden met geleend geld een huis gekocht dat op dit moment meer dan 3 ton in waarde is gestegen?
Bij ondernemingen geldt vaak dat de kost voor de baat komt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah nee ik blijf lekker zitten en nadenken over hoe geld lenen bij uitstek nooit een goed idee isquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou zeggen verkoop je huis en ga in bad liggen met je 3 ton.
En stel he je gaat een nieuw huis kopen is dat huis dan ook duurder geworden of goedkoper?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah nee ik blijf lekker zitten en nadenken over hoe geld lenen bij uitstek nooit een goed idee is
Dat weet je nooit van te voren hč. Dat is altijd een gok.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En stel he je gaat een nieuw huis kopen is dat huis dan ook duurder geworden of goedkoper?
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat weet je nooit van te voren hč. Dat is altijd een gok.
Net als met, nou, spelers bij een voetbalclub.
LAFCA heeft helemaal contant zijn huis afgerekend dus een beetje meer respect graag.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat weet je nooit van te voren hč. Dat is altijd een gok.
Net als met, nou, spelers bij een voetbalclub.
Dat zou wat zijn he maar nee. Huis is wel netjes afbetaaldquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
LAFCA heeft helemaal contant zijn huis afgerekend dus een beetje meer respect graag.
Ja nou ben ik in de war. Je koopt niks als je er geen geld voor hebt en toch moest je afbetalen? Wat is dit?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn he maar nee. Huis is wel netjes afbetaald
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nou ben ik in de war. Je koopt niks als je er geen geld voor hebt en toch moest je afbetalen? Wat is dit?
Ik gaf je net nog gelijk niet zo he.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
@:LitmanenAFCA is niet consistent in zijn principes.
Je verwacht het niet.
Klopt, erg jammer.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zit nooit mee dit seizoen inderdaad.
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
Lijkt de zoveelste magere overwinning te worden ja. Ik begin er bijna in te geloven dat het een kwaliteit is want ook vandaag weer is er weinig verdiend aan.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef RipCity het volgende:
Echt ELK steekballetje achter de verdediging is kans... Never nooit niet dat we nog kans op kampioenschap hebben. Gaan nog aantal keer punten verliezen.
quote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef RipCity het volgende:
Echt ELK steekballetje achter de verdediging is kans... Never nooit niet dat we nog kans op kampioenschap hebben. Gaan nog aantal keer punten verliezen.
Dit gaat verder dan slaapverwekkend, een soort langdurige coma.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
Slaapverwekkend potje. Utrecht is nog slechter, dus die zullen straks wel scoren via die huileBalk.
quote:Op zondag 13 maart 2022 15:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lijkt de zoveelste magere overwinning te worden ja. Ik begin er bijna in te geloven dat het een kwaliteit is want ook vandaag weer is er weinig verdiend aan.
Het grote Ajax wordt reeds benoemdquote:Op zondag 13 maart 2022 16:03 schreef PSVCL het volgende:
Doan speelt weer een prima wedstrijd
[..]![]()
Ajax speelt idd geweldig de laatste tijd
Pietje Puk, de man van de statistieken, vindt voetbal een jurysport.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lijkt de zoveelste magere overwinning te worden ja. Ik begin er bijna in te geloven dat het een kwaliteit is want ook vandaag weer is er weinig verdiend aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |