Even zonder gekheid, maar daar lees je dus letterlijk nergens iets over in het nieuws. Lijkt me toch vrij belangrijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die Russen hebben nou al 2 a 3 schepen van andere landen geraaktZijn ze zo slecht in het mikken?
Hoeft ook niet, het gaat om de omsingeling. En dan die komiek zoeken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
De hoofdstad lijkt weinig dichterbij te komen horen
Meestal blijven die steden ook zo'n beetje liggen waar ze liggen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
De hoofdstad lijkt weinig dichterbij te komen horen
Hij kon zichzelf niet redden van een kruisiging volgens het christendom, dus what do you expect?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:38 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Plaatje van Jezus in de cockpit heeft niet geholpen.
bel even met Putin dat die even iets meer zijn best gaat doen , dan hebben we dat zoquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er hangt sowieso een vuil luchtje aan aan heel dit oorlog
Ik wil in een wereld leven zonder landsgrenzen, iedereen die dezelfde taal spreekt.
Iedereen Roemeens.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er hangt sowieso een vuil luchtje aan aan heel dit oorlog
Ik wil in een wereld leven zonder landsgrenzen, iedereen die dezelfde taal spreekt.
Numa numa numa yeequote:Op woensdag 2 maart 2022 21:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Iedereen Roemeens.
Te iubesc draga mea
Euhh... C&C?quote:
fdklg klgkjlsdkj lfdljsdf?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Vrei sa pleci dar numa numa iei
Was dat al gefactcheckt ? Dat het kinderen zijn ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb je die kinderen gezien die in Rusland voor soldaten door moeten gaan? Die geef je eerder een Liga dan dat je op ze schiet.
All hail Graaf Tel!quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Iedereen Roemeens.
Te iubesc draga mea
Dat is in Nederland niet anders.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:40 schreef quirina het volgende:
In Rusland zijn ze weer bezig met Sovjet methodes om mensen maar te laten geloven dat dit geen oorlog is.
Zelfs op scholen..Kleine kinderen..
Als een kind een tekening maakt met NO WAR dan krijgen de ouders een waarschuwing.
Schijnbaar is dat het effect van een dreigement met kernwapens. Ik kan daar héél slecht tegenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou echt he. Je moet alles maar gewoon accepteren van die Russische bullies of zo.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:41 schreef Werkperd het volgende:
Officieel:
Romanian fighter jet and helicopter crash after 'huge explosion' over Black Sea - 5 dead
A ROMANIAN fighter yet has "disappeared off the radar" while patrolling near the coast of the Black Sea.
By CHLOE DAVIES
20:17, Wed, Mar 2, 2022 | UPDATED: 20:38, Wed, Mar 2, 2022
https://www.express.co.uk(...)-updates-world-war-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |