Minicruise naar Kristiansand. Dus 37 uur op die boot en 3 uur ter plekke. Maar ja of dat er ooit nog van gaat komen is uiterst dubieus nu natuurlijk. De afvaart van eergisteren, en ook die van vandaag trouwens, zijn ook alweer geannuleerdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:32 schreef cva het volgende:
ik heb bij pasen een best western geboekt in oslo , nou dat beloofd![]()
wel weer een fijne trip![]()
wat ging je oorspronkelijk in Noorwegen bezoeken ?
Ja ik op zich ook wel hoor. Maar hier werkten duidelijk alleen maar mensen die geen idee hebben wat er bij het runnen van een hotel komt kijken. En dat gaat al maanden zo want de reviews geven precies hetzelfde beeld.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:33 schreef Guppy het volgende:
Hier altijd wel goede ervaringen met Best Western, maar wat een gezeik was dit zeg...
Nee de S7. Hij ligt tussen Solingen Schaberg en Remscheid Güldenwerth.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:03 schreef derLudolf het volgende:
Die spoorbrug, gaat daar oa de S28 over? Denk dat ik er dan wel over ben geweest.
Ah, nee dat lijntje heb ik nog niet gedaan. Misschien tzt dat ¤49 ticket eens aanschaffen (is immers maar ¤5 meer dan een QdL) en een dat lijntje doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee de S7. Hij ligt tussen Solingen Schaberg en Remscheid Güldenwerth.
Nou ja van bovenaf zie je er maar weinig van natuurlijk. Maar Solingen Schaberg ligt vlakbij, vanaf daar moet het wel te wandelen zijn. Beneden aan de Wupper is een heel Brückenpark met een restaurant en een Schwebefähre en zo. Alleen nu is alles dicht natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ah, nee dat lijntje heb ik nog niet gedaan. Misschien tzt dat ¤49 ticket eens aanschaffen (is immers maar ¤5 meer dan een QdL) en een dat lijntje doen.
Oh en Remscheid, daar komt Gedore (topmerk qua handgereedschap) vandaan. GEbrüder DOwidat REmscheid
Klinkt als een leuke dagtripquote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja van bovenaf zie je er maar weinig van natuurlijk. Maar Solingen Schaberg ligt vlakbij, vanaf daar moet het wel te wandelen zijn. Beneden aan de Wupper is een heel Brückenpark met een restaurant en een Schwebefähre en zo. Alleen nu is alles dicht natuurlijk.
Zeker. Beetje combineren met die Schwebebahn en zo.quote:
Ik mis het oorzakelijk verband een beetje, maar okeequote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat hotel
Kun je beter met mij gaan Fles
Zit um hier een beetje logisch te wezenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis het oorzakelijk verband een beetje, maar okeeMet jou ga ik nog heeeeuuuuul vaak
Ja ja jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zit um hier een beetje logisch te wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Half pension geboekt he, eten zat er bij in.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:47 schreef Jeroboam het volgende:
Waren alle restaurants gesloten dat je 2x in het hotel moest eten?
jazekerquote:Op zondag 5 maart 2023 22:54 schreef E.T. het volgende:
Heb je de hele Schwebebahn gedaan? Ik vond het stuk boven de rivier wel tof(en in het centrum van Wuppertal kan je best prima eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |