SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
mag nie kapenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Sorry, maar die kon ik niet laten gaan.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:28 schreef Ireth het volgende:
Grace: "vertrouw de kijkers en op God!!"
Volgend jaar bb bij de EO!
Koos heeft een kaappunt van me tegoed.quote:
dat denk ik ook, daar hebben er zeker 4 op gestemdquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat Kris te veel stemmen heeft om vrij te kunnen stellen.
echt walgelijk hèquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:28 schreef humpty het volgende:
Vertrouw op de kijkers en god zegt Grace...wat is groter dan god
ik ga er van over mijn nek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG x 1000 Nawel
ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat Kris te veel stemmen heeft om vrij te kunnen stellen.
En dan de eerste 2 naar huisquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:28 schreef Sofia35 het volgende:
Grace Tobias en nawel op de bank ( denkt grace) karmaaaa
Ik hoop het ik wil drama, gaan ze lekker huilen als ze Peeta en Katniss zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:30 schreef humpty het volgende:
Grace naar huis AUB.....ze knijpen hem ...justice
en nu is ze bang dat ze naast Tobias staat![]()
Klinkt toch beter dan dat ze het in het Arabisch zegt. Dan staat in no time de beveiliging binnen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:29 schreef Ireth het volgende:
Nawel "o my God!!" X10.... tis besmettelijk
Dan stem ik toch echt op Nawel blijven.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:28 schreef Sofia35 het volgende:
Grace Tobias en nawel op de bank ( denkt grace) karmaaaa
Doe die ui nu maar weg. Ik wordt er moe van om naar te kijken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klinkt toch beter dan dat ze het in het Arabisch zegt. Dan staat in no time de beveiliging binnen.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:33 schreef Koos1958 het volgende:
nouchine had tegen salar gezegd niet kristof saven he, zegt salar waarom is mijn beste maatje hier.
de paniekquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:32 schreef humpty het volgende:
![]()
![]()
![]()
omg een nachtmerrie
maar hoop nu echt dat het Grace is
Ik ga niet slapen zegt Nawel We moeten bidden zegt Grace
Dan ga ik naakt op de tafel dansen....quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:33 schreef Clasientje het volgende:
Gelijke stand ik durf te wedden dat Salar Kristof weer red van de nominatie heeft Kristof weer geluk🙄
quote:
als hij de meeste stemmen heeft kan het toch niet?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:33 schreef Clasientje het volgende:
Gelijke stand ik durf te wedden dat Salar Kristof weer red van de nominatie heeft Kristof weer geluk🙄
Ik kom op Vrijthof kijken !!!quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan ga ik naakt op de tafel dansen....![]()
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:34 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:33 schreef Clasientje het volgende:
hou ik je aan: filmpje filmpje!quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Nawel heeft op Kris en Gracequote:Op woensdag 2 maart 2022 20:35 schreef Lux069 het volgende:
Kleine schatting:
Kristof: Nawel & Julio
Salar: Nawel & Julio
Nawel: Kristof & Tobias
Nouchine: Kristof & Grace
Grace: Kristof & Julio
Julio: Kristof & Tobias
Tobias: Julio & ?
4x Julio
4x Kristof
2x Tobias
2x Grace
2x Nawel
?
Nee.. ze hebben een poging gedaan om tactisch te stemmen, en stemmen te verdelen. Nawel heeft K + G gestemd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:35 schreef Lux069 het volgende:
Kleine schatting:
4x Julio
4x Kristof
2x Tobias
2x Grace
2x Nawel
?
Lol, kan ook nog.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:35 schreef Lux069 het volgende:
Kleine schatting:
4x Julio
4x Kristof
2x Tobias
2x Grace
2x Nawel
?
met deze stand hoeft lb geen keue te makenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:35 schreef Lux069 het volgende:
Kleine schatting:
4x Julio
4x Kristof
2x Tobias
2x Grace
2x Nawel
?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Ben al uren onder de douche vandaan..kut BB zit nog steeds met de baddoek om me heen..
Ook weer een super domme uitspraak......straks is haar mama er niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:35 schreef humpty het volgende:
Het ergste scenario is dat ik naar mijn mama ga zegt Grace
ik kijk nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:37 schreef engine het volgende:
Tegen niemand zeggen maar de tv uitzending is best spannend![]()
nawel zei toch tobi en chris?ze wou de stemmen verdelen nouch op grace en zij op tobiquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel heeft op Kris en Grace
nouch ook
Nee.. ze heeft 100% op Grace gestemdquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nawel zei toch tobi en chris?ze wou de stemmen verdelen nouch op grace en zij op tobi
Zet hem net aan.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:37 schreef engine het volgende:
Tegen niemand zeggen maar de tv uitzending is best spannend![]()
Salarquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:40 schreef -sabine- het volgende:
Kris is blij. Of Salar Is blij.
Wie bedoelt Nawel.
To stelt zich weer eens enorm aan. Er werd amper iets slechts over hem gezegd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
(Tv) gesprek over tobi door kristof en salar, vond het wel meevallen qua kwaadsprekerij? Ze waren ook positief over hem??
Één vd tig dit kan en dit kan gesprekken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
(Tv) gesprek over tobi door kristof en salar, vond het wel meevallen qua kwaadsprekerij? Ze waren ook positief over hem??
Klopt als een bus...nous is begonnen tegen Nawelquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:40 schreef Ace90ace het volgende:
Volgens mij zijn Salar en Kristof op Grace gegaan. En door Nouchine zijn er nu ook nog twee andere op Grace gegaan. Ik denk gelijke stand van 4 voor Kristof, 4 voor Grace en 4 voor Juilio. Salar red Kristof. Dus Grace tegen Julio. Dankzij Nouchine. Die wou dat het bleef tussen Nawel en Kristof zodat zij al in de finale zou staan.
daar mis ik niks aan dusquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mis je een in grote verlegenheid gebrachte Tobias.
Salar is veel te blij. Ik denk Nawel tegen Julio.quote:
bleghhhquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine nu heel onschuldig doen alsof er aan hun kant niet anders gestemd is...
Vind haar vandaag de meest achterbakse inwoner, zelf salar zei het...quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine nu heel onschuldig doen alsof er aan hun kant niet anders gestemd is...
En dat het Nouch waarschijnlijk stress bespaard.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Haha nouchine zegt iedereen heeft anders gestemd. Nee zegt salar bij ons is niet anders gestemd maar bij jullie. haha
Daarom moet Kristof maar winnen .. ben fan van Salar, maar niet van z'n relatie met Nouch.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
Salar is alleen goed voor dit soort dingen
wanneer gaat hij dat zien
dat Nous hem misbruikt
de pin die hij heeft gegevenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
En dat het Nouch waarschijnlijk stress bespaard.
Denk dat je gelijk heb, dat Julio met de check er van door gaat...dit zei je toch eerder koos?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Haha nouchine zegt iedereen heeft anders gestemd. Nee zegt salar bij ons is niet anders gestemd maar bij jullie. haha
Doet ie zelf. Vanaf het begin heeft zij hem meer nodig dan andersom. Snapte toen ook al niet waarom hij zo aan het pushen was bij haar en haar niet gewoon liet vallen. Maar dat deed ie niet en bleef ze mooi tussen goud en groen hangen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
Salar is alleen goed voor dit soort dingen
wanneer gaat hij dat zien
dat Nous hem misbruikt
nee ik hoop dat hij het nog gaat zienquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daarom moet Kristof maar winnen .. ben fan van Salar, maar niet van z'n relatie met Nouch.
Volgens mij ging het over wie hij veilig gesteld heeftquote:
Ja omdat hij zich versprak had ik hier gelezenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk heb, dat Julio met de check er van door gaat...dit zei je toch eerder koos?
ik dacht dat hij de pin benoemdequote:Op woensdag 2 maart 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over wie hij veilig gesteld heeft
Ik ben ook niet zeker hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat hij de pin benoemde
kan me vergissen
er lopen er 5 in het huisquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
Arme kristof met 3 slangen in de hottub...
Salar heeft niks gezegdquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine zegt dat salar niet kristof heeft kunnen vrijstellen. Ze lult echt alles door he. Ik denk dat julio en kristof gelijk staan.
Komt omdat niemand daar zijn zin afmaakt? alleee, amai, weet het niet ect...quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:50 schreef Poedelpoes het volgende:
Tobias zei iets over Kristoff in de aflevering dat hij veel invult voor anderen.. en ben het eigenlijk daar wel mee eens
Ik denk dat Nawel en Grace gelijk gestaan hebben en dat hij Nawel gesaved heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine zegt dat salar niet kristof heeft kunnen vrijstellen. Ze lult echt alles door he. Ik denk dat julio en kristof gelijk staan.
Geweldig 🥳quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Nawel en Grace gelijk gestaan hebben en dat hij Nawel gesaved heeft.
Verbaasd mij niks eigenlijk. Had al dat idee toen hij dat verhaal vertelde. Doet hij wel vaker met zulke dingen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Salar heeft dus ook gelogen over die minimall en was dus duidelijk wel groente met zijn gezegde er was alleen rare dingen zoals die roze suiker
hij wilde bewust die mystery box
kijk die meiden hebben hun mannetje daar ..die ze kunnen bespelen kris staat alleenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
Arme kristof met 3 slangen in de hottub...
Wat ik heb meegekregen dat die box er al stond vorige week, en iedereen was er mee eens dat ze de box wilde..quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Salar heeft dus ook gelogen over die minimall en was dus duidelijk wel groente met zijn gezegde er was alleen rare dingen zoals die roze suiker
hij wilde bewust die mystery box
Of,quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Klopt als een bus...nous is begonnen tegen Nawel
hij en nawel zijn niet de beste vrienden hequote:Op woensdag 2 maart 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Nawel en Grace gelijk gestaan hebben en dat hij Nawel gesaved heeft.
Of,quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:56 schreef Ace90ace het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 maart 2022 20:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Klopt als een bus...nous is begonnen tegen Nawel
Nee maar Nawel is Belgisch en Grace niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij en nawel zijn niet de beste vrienden he
En zonder dat korte bobmokkel waren ze nog gewoon samen geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar Nawel is Belgisch en Grace niet.
Was dit het hoogste ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:00 schreef Kinga het volgende:
Ik zie al op het bord dat ze hebben ingeschat dat Julio zaterdag vertrekt, bij zijn foto staat +10k
Ah daarom zegt Julio al dagen zo stellig dat hij vertrektquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:00 schreef Kinga het volgende:
Ik zie al op het bord dat ze hebben ingeschat dat Julio zaterdag vertrekt, bij zijn foto staat +10k
dat telt niet hequote:Op woensdag 2 maart 2022 21:01 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias op tv alles wat je bespreekt met kristof, salar of nouch komt bij een ander terecht. Hij vergeet even dat hij zelf ook alles door bespreekt met grace.
goede reden om je vriend voor de bus te gooienquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:02 schreef Kinga het volgende:
Nawel -1k Nouchine -3k Kristof -4k
Wat een dombo's.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:59 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben van de febo wel die momenten laten zien waarin Kristof slecht naar voren komt zeg!! Waar zijn de nawel en grace gesprekken??
Daar was ik dus al bang voor....Tobias was erg van slag.....ziet beelden en dan ook nog Julio op hem inspeelt, en dan de twijfel van is het mijn maatje en moet ik dit allemaal naast me neer leggen of moet ik ingrijpen voordat het te laat is.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:59 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben van de febo wel die momenten laten zien waarin Kristof slecht naar voren komt zeg!! Waar zijn de nawel en grace gesprekken??
vind dat zo oneerlijk ze kunnen zo de heleboel omdraaien en oneerlijk laten verlopen....de meest luie sneaky persoon kan zo winnen dus volgend jaar ligt iedereen de hele dag op bed. top gedaan bbquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:59 schreef Ireth het volgende:
Ja die snap ik dan dus niet. Als Kristof eruit gaat, verliezen ze 4k.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
goede reden om je vriend voor de bus te gooien
duurt wel lang hequote:Op woensdag 2 maart 2022 21:05 schreef Silves het volgende:
Hoop nu dat Salar zich niet laat omlullen door BB en zijn advies..
julio zegt niet op grace maar op tobi te hebben gestemdquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:56 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Of,
Kristof op Nawel en Julio
Salar op Nawel en Julio
Tobias op Nawel en Julio
Grace op Kristof en Julio
Nawel op Kristof en Tobias
Julio op Kristof en Grace
Dus 4 voor Julio 3 voor Kristof, 3 voor Nawel, 1 voor Tobias en 1 voor Grace.
Dan heeft Nouchine op Kristof gestemd en op Nawel in de hoop dat het niet zou uitkomen dat zij op Nawel gestemd zou hebben. Want ze is nu bang en zegt tegen Salar dat andere wel anders gestemd hebben. De jongens dus.
Dan is het 4 voor Julio, 4 Kristof en 4 voor Nawel. Salar red Kristof.
Ik kijk dus nooit maar ben deze wel gaan kijken. Ze zetten Kristof hier zoooo slecht neer...quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
daarom kijk ik geen uitzendingen meer
er wordt zo gedraaid dat iemand er wel slecht op moet komen
wat doen we Silquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja te lang, en Kris is me te rustig of gespannen..niet de vrolijke zoals hij normaal is..
En meteen daarna weer haten op Kris..hahahaquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:07 schreef Kinga het volgende:
Tobias is echt weer een zeikerd in de tv uitzending. Die jaloerse bek net van hem dat Nouchine die pin kreeg...
Dan hoop ik dat de kijker dit ook ziet..quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:07 schreef Ireth het volgende:
Toop speelt het heel vies! Kristof was oprecht blij voor noush!! Das niet zoals toop dat ie een ander niets gunt...
doen ze eigenlijk de hele BB alquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kijk dus nooit maar ben deze wel gaan kijken. Ze zetten Kristof hier zoooo slecht neer...
Ja goed te zien op tv wat laat hij zich kennen met het snot voor zijn ogen gefietst. Salar wist niet wat er in die box zat en ze hadden het afgesproken om die mee te nemenquote:
Nou tobias doet dat vooral in de uitzendingquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kijk dus nooit maar ben deze wel gaan kijken. Ze zetten Kristof hier zoooo slecht neer...
Zijn jammer genoeg nog veel kijkers waarbij het zelfs als eigenbelang gezien zal worden als ie zijn nieren doneert om een kind te redden...quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de kijker dit ook ziet..
Tja ik wil zelf niet meer streams kijken, aan de andere kant denk ik..laten we eens kijken hoe dit gekonkel afloopt als ze geen zondebok meer hebben, ook de gekke fans van nawel...wie is dan aan de beurt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat doen we Sil
als hij er uit gaat?
Tobiquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja ik wil zelf niet meer streams kijken, aan de andere kant denk ik..laten we eens kijken hoe dit gekonkel afloopt als ze geen zondebok meer hebben, ook de gekke fans van nawel...wie is dan aan de beurt.
Ik denk dat ik veel minder zal gaan kijken,misschien zelfs wel een dag niet. De tv uitzending nog wel, maar het streamen zal op een laag pitje komen...quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja ik wil zelf niet meer streams kijken, aan de andere kant denk ik..laten we eens kijken hoe dit gekonkel afloopt als ze geen zondebok meer hebben, ook de gekke fans van nawel...wie is dan aan de beurt.
Die had hij toch op nawel gezetquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:08 schreef Kinga het volgende:
Oh ze hebben de bedragen aangepast... maar julio nog altijd op +10k
Ik heb vandaag veel gekeken. Net zoveel als de afgelopen 10 dagen totaal. Maar het boeit me echt nog heel weinig en zeker als kristof er uit zal gaan. Die voegt samen met salar nog leuke streams toe.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik veel minder zal gaan kijken,misschien zelfs wel een dag niet. De tv uitzending nog wel, maar het streamen zal op een laag pitje komen...
Misschien moet BB maar eens vertellen aan LB wie op wie heeft gestemd...quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:15 schreef Koos1958 het volgende:
Salar voor de spiegel aan het berekenen wie er anders heeft gestemd
En nu zegt ze ik schaam me zeer..quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
Salar verteld dat BB heeft gezegd dat hij niet mag knipperen, en dat ze hem achterna kwam om te zeggen dat kristof hem voor de bus gooit. Dat vond hij niet leuk.
Love it.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:20 schreef Benny het volgende:
Wel grappig dat Salar juist nu LB is. Op het meest tactische moment van het spel
Hoop echt dat hij kristof vrij heeft kunnen krijgen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:20 schreef Benny het volgende:
Wel grappig dat Salar juist nu LB is. Op het meest tactische moment van het spel
Het ontbijt van gisterenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhhhh wat is je laatste herinnering
NEE! Hoe kan dat in dit seizoen?quote:
ja he en het backfired bij hun zelfquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
even dit
wat zijn die meiden dom zegt
1 iemand gooit erin dat Kristof niet te vertrouwen is
en ze slikken het allemaal als zoete koek
domme domme nouchquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja he en het backfired bij hun zelf
Juist. Zo hoorde ik het ook.quote:
Salar heeft het al verradenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:27 schreef Lux069 het volgende:
Salar: Een stem op Grace is een verloren stem hè.
En vervolgens tegen Nouch: Ben jij goed met Tobi? Wat vreemd..... haha.
Maw. Tobi op't bord?
ze hebben het over de token van vanmiddag ofzo denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
Salar verlult zich volgens mij over grace. Dus dan hebben er 3 4 stemmen gehad en is kristof save. Maar waarom komt nouchine steeds terug op die pin van vorige week van kristof.
Denk het niet want dan hadden ze niet op kristof kunnen stemmen vanavondquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben het over de token van vanmiddag ofzo denk ik
gok ik
Zou Salar eerder Tobias of Julio 'saven'? Ik denk dat het Kristof en Julio word, en dat Tobi gesaved is.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:29 schreef juul. het volgende:
Dus zeker Kristof en Tobias en waarschijnlijk Julio
Zal die rewind-token dan wel zijn...quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben het over de token van vanmiddag ofzo denk ik
gok ik
Denk het ookquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:30 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Zou Salar eerder Tobias of Julio 'saven'? Ik denk dat het Kristof en Julio word, en dat Tobi gesaved is.
ik denk nawel, kristof en julio genomineerdquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:29 schreef juul. het volgende:
Dus zeker Kristof en Tobias en waarschijnlijk Julio
Zolang er in de uitzending maar halve nominaties te zien zijn kan alles...quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
tobias kan niet want er hebben er 3 op grace gestemd volgens mij en de drie jongens niet op tobias
En Grace?..het is gelijk spel..8 pers die mogen stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik denk nawel, kristof en julio genomineerd
de para tour van Tobi heeft gewerktquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:38 schreef Verida het volgende:
Ik heb de uitzending niet gezien en de streams niet kunnen volgen vanavond.
en ik snap er nu helemaal niets meer van
Het is ook allemaal erg onduidelijk momenteel. Er is een gelijke stand geweest en Salar heeft iets moeten beslissen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:38 schreef Verida het volgende:
Ik heb de uitzending niet gezien en de streams niet kunnen volgen vanavond.
en ik snap er nu helemaal niets meer van
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:42 schreef mijntjexx het volgende:
GVD aub BB geef me de avond van mijn leven!!!!
Ja klootzakquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
de para tour van Tobi heeft gewerkt
hij heeft het goed doorgegeven aan de vrouwen
die denken nu allen dat hij niet te vertrouwen is
Dagboekkamer, hottub, sauna en onder de douche, ook gelijk de tanden poetsen, maar Nawel krijgt nu toch trek, dus gaat brood snijden en in de olie bakken. En als toetje kwark met chocohagel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:34 schreef humpty het volgende:
Weet iemand nu hoe het zit en waarom ze gaan tanden poetsen onder de douche?
Moeten ze nog iets gaan doen?
Ik ruil Tobias weer om met Nawel, lijkt mij idd toch logischerquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik denk nawel, kristof en julio genomineerd
ze hebben een oven met een grillfunctiequote:Op woensdag 2 maart 2022 21:47 schreef Kinga het volgende:
Waarom frituren zij dat brood? Nog nooit van ROOSTEREN gehoord?
En ze blijft maar bijschenken...gadver.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben een oven met een grillfunctie![]()
ze doen het nu inmiddels in een gewone koekenpan en niet meer in die grillpanquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:47 schreef Kinga het volgende:
Waarom frituren zij dat brood? Nog nooit van ROOSTEREN gehoord?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:50 schreef Kinga het volgende:
Ook nog extra zout erop. what the actual heart attack
Wafquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:51 schreef Silves het volgende:
Nous haast je wel, Nous doe dit ff , Nous ga julio roepen, Nous zit en blaf...
nous doet hetquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:51 schreef Silves het volgende:
Nous haast je wel, Nous doe dit ff , Nous ga julio roepen, Nous zit en blaf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |