Ze hadden minder dan een jaar geleden nog een oorlog met Azerbaijan, met grote verliezen.quote:
Misschien kan Robbert ten Brink een item doen over gezinsleden die elkaar tijdens de evacuatie kwijt zijn geraakt en dan in de 'All you need is Love'-caravan weer herenigd worden?quote:
Ik vermoed dat het een deal tussen NPO, RTL, SBS is. En die mensonterende omroep heeft natuurlijk geen serieuze journalistenquote:
En Linda De Mol kan eventjes niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een deal tussen NPO, RTL, SBS is. En die mensonterende omroep heeft natuurlijk geen serieuze journalisten
Nee, please nee.quote:
Had jij liever M gehad?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En Linda De Mol kan eventjes niet.
Misschien wel, mits ze niet een stemgeluid opzet alsof haar hond net is overleden (doet ze in de meest recente uitzendingen nogal vaak).quote:
Een 60 kilometer lang konvooi dat over de Oekraïnse steppen trekt, met voorop de Busje-komt-zo-bus met Paul de Leeuw die op jolige wijze contact maakt met achtergebleven grootouders, burgermilities, en overlevenden van clusterbommenquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien kan Robbert ten Brink een item doen over gezinsleden die elkaar tijdens de evacuatie kwijt zijn geraakt en dan in de 'All you need is Love'-caravan weer herenigd worden?
beter dan die kale van de postcode loterij: in welke van de 24 koffers denk dat u man tevoorschijn zal komen ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien kan Robbert ten Brink een item doen over gezinsleden die elkaar tijdens de evacuatie kwijt zijn geraakt en dan in de 'All you need is Love'-caravan weer herenigd worden?
Ik denk dat Gordon zo'n actie ook wel redelijk kan opleuken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:53 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Een 60 kilometer lang konvooi dat over de Oekraïnse steppen trekt, met voorop de Busje-komt-zo-bus met Paul de Leeuw die op jolige wijze contact maakt met achtergebleven grootouders, burgermilities, en overlevenden van clusterbommen
Gordon gaat dat hele zooitje roze verven , doe maar nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat Gordon zo'n actie ook wel redelijk kan opleuken.
Maken we er een soort band aid van.
"Ik heb er de kracht niet meer voor hoor"quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat Gordon zo'n actie ook wel redelijk kan opleuken.
En gelijk Geer erbij; maken we er een soort band aid van.
Als de humor sterft, sterft de vrijheid.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:56 schreef Grishenko_ het volgende:
Hihaho tijdens een serieus topic op FOK!, classic.
dan aan de grens gaan staan zingen tegen alle vrouwen die op de mannen wachten :quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Claudia er bij om te vragen of ze dan mag komen schuilen.
Wat is Nederland toch een walgelijk land. Kunnen we ons land niet ruilen voor Oekraïne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |