SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat balgeval wordt altijd boos als ik zeg dat ze meer water moet drinken en zeg dat water lekker isquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat balgeval wordt altijd boos als ik zeg dat ze meer water moet drinken en zeg dat water lekker is
En lekkerquote:
Ik ook niet. Zelfs bier is altijd nog >90 % waterquote:
begin elke dag met 1 liter thee johquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat balgeval wordt altijd boos als ik zeg dat ze meer water moet drinken en zeg dat water lekker is
Ja maar gewoon koud water uit de kraanquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
begin elke dag met 1 liter thee joh
evides. den haag is duneaquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat drink jij nou Bal? Evides of Dunea?
Gaat gewoon dwars door je heen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:09 schreef TaMieke het volgende:
Thee mag je ook gewoon tellen bij je water inname. Moet je alleen extra van plassen
Hier is het het allerlekkerste oerwater ter wereld toch?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat drink jij nou Bal? Evides of Dunea?
Hier als in Brabant? Of Nederland?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het het allerlekkerste oerwater ter wereld toch?
is toch aardig aangevuld afgelopen "winter"quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Veluws water
Zal van de zomer wel weer opraken.
Dat zou je denken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is toch aardig aangevuld afgelopen "winter"
je spelt uitschot verkeerd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
'Willen jullie alsjeblieft niet allemaal zwembadjes voor jullie kinderen vullen want de heide en bossen staan droog en beesten gaan dood.'
Mensen: DIKKE SCHIJT MIJN KIND WIL EEN BADJE ALLEEN HET BESTE VOOR MIJN SCHATJUUUH ZE HEBBEN HET AL ZOOO ZWAAR
Hier in het Westen is het anders ook zeer smakelijk, lekker rijk aan kalkquote:
uitsgot?quote:
oh dat kan. Hier smaakt het ook prima andersquote:
Dat snap ik, maar ik paste de spelling aan bij de groep die ze omschreefquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
'Willen jullie alsjeblieft niet allemaal zwembadjes voor jullie kinderen vullen want de heide en bossen staan droog en beesten gaan dood.'
Mensen: DIKKE SCHIJT MIJN KIND WIL EEN BADJE ALLEEN HET BESTE VOOR MIJN SCHATJUUUH ZE HEBBEN HET AL ZOOO ZWAAR
Kitten laten spartelen met een schuursponsje?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb nooit zin om dat kut zwembad schoon te maken.
kitten vol tapen met schuursponsjes?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kitten laten spartelen met een schuursponsje?
Even opgezocht, extreem diep grondwater hier van 30.000 jaar oud, voor we de Aarde aan het viespoepen waren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kitten vol tapen met schuursponsjes?
Volgende keer badje lek, OPPELOST KLAAR![]()
Tsja dat soort dingen kan ik nooit zo veel mee. Als moleculen bestond het min of meer altijd al. Net wanneer je begint met tellen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even opgezocht, extreem diep grondwater hier van 30.000 jaar oud, voor we de Aarde aan het viespoepen waren.
Dat water was er voor de kunstmest, medicijnresten en de luchtvervuiling zeg maarquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja dat soort dingen kan ik nooit zo veel mee. Als moleculen bestond het min of meer altijd al. Net wanneer je begint met tellen.
Ja ik hoor je welquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat water was er voor de kunstmest, medicijnresten en de luchtvervuiling zeg maar
Ik vermoed dat dat water 30.000 jaar lang niet in aanraking is geweest met de atmosfeer.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik hoor je welmaar wat bepaalt of dat 30.000, 300.000 of 30 miljoen jaar "oud" is?
In feite is alles op aarde een circulatie van atomen, dus als mens ben je ook gemaakt van al miljarden jaren gerecyclede atomenquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja dat soort dingen kan ik nooit zo veel mee. Als moleculen bestond het min of meer altijd al. Net wanneer je begint met tellen.
Als je sommige ouwe wijven hoort kakelen verbaast dit je niks.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In feite is alles op aarde een circulatie van atomen, dus als mens ben je ook gemaakt van al miljarden jaren gerecyclede atomen
Sommigen atomen al miljarden jaren oud, ontstaan tijdens een lang vergeten supernova, geen wonder dat ik zoveel weetquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In feite is alles op aarde een circulatie van atomen, dus als mens ben je ook gemaakt van al miljarden jaren gerecyclede atomen
Het leven is ontstaan met eencelligen, daar heb je ook wel wat van meegekregen jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommigen atomen al miljarden jaren oud, ontstaan tijdens een lang vergeten supernova, geen wonder dat ik zoveel weet
Zitten allemaal eeuwenoude schimmels in.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat water 30.000 jaar lang niet in aanraking is geweest met de atmosfeer.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten allemaal eeuwenoude schimmels in.
ik kom net op tijdquote:
Is dat een voordeel?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Franse vrouwen wassen zich ook aanzienlijk minder vaak dan hun soortgenoten.
Een beetje schoon is toch wel fijn hoor, ik duik ook liever tropisch water in waar ik de bodem kan zien dat dat ik in een bruin slootje met kroos en kwakende kikkers spring.quote:
ons zwembad is elk jaar ''lek''quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kitten vol tapen met schuursponsjes?
Volgende keer badje lek, OPPELOST KLAAR![]()
En beestjes die zich nu hebben vastgeklampt aan je nieren en langzaam je blaas van binnenuit opeten.quote:
Moet je dan ook met je kleren aan zwemmen? En heb je dat zelf ook gedaan?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ons zwembad is elk jaar ''lek''
Maar nu heeft kitten a en b. Dus dan gaan we naar t strandje hierachter.
Ja, en jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je dan ook met je kleren aan zwemmen? En heb je dat zelf ook gedaan?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
duurt wel lang om dat stukje hersen te analyseren
uhm ik weet wat van niksquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Balletje is de wereld aan het redden
wat was het top stuk?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:55 schreef Karzai het volgende:
Uurtje nog, weer veel mooie spulletjes verkocht vandaag
Zowel Buda als ik zijn het er al heel lang over eens dat jij het sterkst ontwikkelde rechtvaardigheidsgevoel en moreel besef hebt van heel Foqueville, go get 'em tigress.quote:
mag ik in mijn smurftrui met mijn dekentje?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zowel Buda als ik zijn het er al heel lang over eens dat jij het sterkst ontwikkelde rechtvaardigheidsgevoel en moreel besef hebt van heel Foqueville, go get 'em tigress.
Natuurlijk maarrrrr daaronder wel een gouden bikini dan.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag ik in mijn smurftrui met mijn dekentje?
nou ja ziet toch niemandquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk maarrrrr daaronder wel een gouden bikini dan.
Dealquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het je daarom gaat kan je dat nu ook doen en hoef ik niet naar het front
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deal![]()
Kijk jongons, zo regel je dat nou.
Ik denk omdat je geen 30.000 jaar oud drinkwater hebt.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:23 schreef UitStraling het volgende:
Grote pot met druif en mosjes in de kamer gezet, even het voorjaar naar binnen halen.
Twiet twiet
Ben jij dit?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rechts naast de deur.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze deed gewoon raar bij de SOTU. Was grappig.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nancy Pelosi uitgescholden voor pedofiel door rednecks, supergrappig.
Had je net zo goed kunnen gaan carnavallenquote:
ja voel mij niet op mijn snackstquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat je jezelf zo frommelig en kwebs voelt.
dat vind ik nog naarder dan mij ziek voelenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je net zo goed kunnen gaan carnavallen
Hoezo werk je met alleen maar kwekdomme mensen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voel mij niet op mijn snackst![]()
![]()
onze chefkok heeft ons blijkbaar allemaal besmet. Zijn vriendin heeft corona waarmeehij samen woont. Hij zei dat hij wel naar werk kon komen omdat die geboosterd was... en negatief teste elke dag.. maar goed zaterdag kreeg die toch ook klachten
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een vriendje in huisBoris eet alle muggen-eieren en wespenlarven voor mij op
![]()
[ afbeelding ]
horeca fles.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo werk je met alleen maar kwekdomme mensen?
Iewlquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een vriendje in huisBoris eet alle muggen-eieren en wespenlarven voor mij op
![]()
[ afbeelding ]
Die gaat eitjes overal leggen, overal, duizenden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
zeg ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Had je nog boodschappen gedaan vanmorgen?
Ja maar die gaat nog zelf in het restaurant zitten, kun je ook iets over zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja wat dacht je van meneer chemo
Komt wel dichtbij nu. Ik moet zo ook even een grote boodschapquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nu boodschappen doen, kan meteen in quarantaine.
Die heb ik nog niet gedaan vandaagquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij nu. Ik moet zo ook even een grote boodschap
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef UitStraling het volgende:
@:GRMBL, je moet boodschappen gaan halen voor je meisje, joehoe.
Nog twee dagen je kleren opeten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee vrijdag komt de appie. zo bestellen
Oh jee, dat wordt één lange sliertquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gedaan vandaag
laatste bezoek: 6155 dagen geleden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef UitStraling het volgende:
@:GRMBL, je moet boodschappen gaan halen voor je meisje, joehoe.
Dit gaat inderdaad kleren opvreten worden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
laatste bezoek: 6155 dagen geleden.
Mijn smurftrui smaakt nergens naarquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat inderdaad kleren opvreten worden.
Probeer het dekentje eens?quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn smurftrui smaakt nergens naar
nee das een flamingo badjas en cola pyjamaquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer het dekentje eens?
Of of of de Colabadjas?
nee smaak kwijt want corona DUH.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer het dekentje eens?
Of of of de Colabadjas?
Weet je meteen hoe flamingo smaaktquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das een flamingo badjas en cola pyjama
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je meteen hoe flamingo smaakt
Een flamingo is een kruising tussen een kip en een suikerspinquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een flamingo is een kruising tussen een kip en een suikerspin
Een plakkerige roze kipspin.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een flamingo is een kruising tussen een kip en een suikerspin
http://www.feestensbreedingfarm.com/quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee waar je flamingo kunt bestellen
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
http://www.feestensbreedingfarm.com/
Zeg je gewoon niet dat je ze op gaat eten
Oh mijn god ze hebben zebra's !!!!quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
http://www.feestensbreedingfarm.com/
Zeg je gewoon niet dat je ze op gaat eten
Mail verzonden naar info@feestensbreedingfarm.comquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kan daar dus zon suikerspin kip kopen?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mail verzonden naar info@feestensbreedingfarm.com
Geachte meneer Feest,
Hebben jullie ook suikerspin kippen? Niet om op te eten hoor.
Hebben jullie ook een goed recept toevallig en hoeveel kosten ze per stuk?
Ik hoor het wel en doeg, Balletje.
Ze hebben ook pinguīns, maar ik ben een keer gebeten door eentje dus ik vertrouw die wandelende tuxedo's nietquote:
geloof dat zebra's ook graag bijtenquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze hebben ook pinguīns, maar ik ben een keer gebeten door eentje dus ik vertrouw die wandelede tuxedo's niet
In de film Streep Wil Racen is de zebra heel lief andersquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat zebra's ook graag bijten
Ben ook wel eens door paarden gebeten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijten die gestreepte duivels niet?
Ja dat zal bestquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In de film Streep Wil Racen is de zebra heel lief anders
zijn ook naarlingenquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben ook wel eens door paarden gebeten.
soort van duitse walmart?quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:30 schreef kwiwi het volgende:
Kaufland, supermarkt in Duitsland, lijkt wel een pretpark voor tokkiesGodnondeju zeg.
Ik heb wel eens een paardenkus gehad, dat is ook geen pretje..quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben ook wel eens door paarden gebeten.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een paardenkus gehad, dat is ook geen pretje..
Wat is een paardenkus?quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een paardenkus gehad, dat is ook geen pretje..
Uhquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht door een paard gesnaveld worden
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht door een paard gesnaveld worden
Ohquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ander woord voor IJsbeentje
herkenbaar. Had ik ookquote:
Ohquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag positief getest en nog 2 andere ookdus nogal een rooster probleem
Ja en als je de hele dag met zoveel verschillende klanten in contact bent ook niet vreemd dat een paar collega's tegelijk corona hebben op een gegeven moment natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zeker nietkom ook vrijwel nergens anders als werk
Ze zijn aangestoken door de kok allen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en als je de hele dag met zoveel verschillende klanten in contact bent ook niet vreemd dat een paar collega's tegelijk corona hebben op een gegeven moment natuurlijk.
ja ze denken dat het nu van de chefkok komt, zijn vriendin waarmee hij samenwoont was positief en hij is blijven blijven werken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en als je de hele dag met zoveel verschillende klanten in contact bent ook niet vreemd dat een paar collega's tegelijk corona hebben op een gegeven moment natuurlijk.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn aangestoken door de kok allen.
Totaal wilsonbekwaam kansloos achterlijk onverantwoordelijk kutbedrijf.
Die heeft lekker over het eten staan kuchenquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn aangestoken door de kok allen.
Totaal wilsonbekwaam kansloos achterlijk onverantwoordelijk kutbedrijf.
Wtf... Een KOK die eten voorbereid terwijl z'n vriendin corona heeft? Lekker verantwoordelijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze denken dat het nu van de chefkok komt, zijn vriendin waarmee hij samenwoont was positief en hij is blijven blijven werken.
maar van gasten kan idd net zo goed. Het heeft nog lang geduurd eigenlijk
Besmet door je nichtjequote:Op woensdag 2 maart 2022 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zeker nietkom ook vrijwel nergens anders als werk
En zo komen we nooit meer er vanaf.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wtf... Een KOK die eten voorbereid terwijl z'n vriendin corona heeft? Lekker verantwoordelijk
Ja precies, lekker danquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft lekker over het eten staan kuchen
quote:
Zie?quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegen de muur en met z'n allen lekker op hoesten en niezen
Wat dacht je van een beetje common sensequote:Op woensdag 2 maart 2022 17:48 schreef bitterbal het volgende:
ja hij zei dat die op de zelftesten negatief teste en geboosterd was dus kon komen werken. Ik weet niet wat de regels zijn verder
Bij twijfel meer gas geven en ogen dicht.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:48 schreef bitterbal het volgende:
ja hij zei dat die op de zelftesten negatief teste en geboosterd was dus kon komen werken. Ik weet niet wat de regels zijn verder
ja of ook gedacht ik moet werken want roosterprobleemquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat dacht je van een beetje common sense
Ja, wellicht kun je normaal volgens de regels dan inderdaad blijven werken. Op kantoor e.d. Maar hij bereidt eten voor weet ik hoeveel mensen voorquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:48 schreef bitterbal het volgende:
mjaquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, wellicht kun je normaal volgens de regels dan inderdaad blijven werken. Op kantoor e.d. Maar hij bereidt eten voor weet ik hoeveel mensen voor
geloof 5 dagen sowieso en dan pas als je 24 uur klachten vrij bentquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar goed. Hoe lang mag je nu je huis niet uit?
Ja, klopt. onlangs was het nog 7 dagen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof 5 dagen sowieso en dan pas als je 24 uur klachten vrij bent
oh bedrijfsleider dacht vanaf dat je klachten kreegquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, klopt. onlangs was het nog 7 dagen.
5 dagen binnen vanaf de uitslag van je GGD-test.
Nee,neequote:Op woensdag 2 maart 2022 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh bedrijfsleider dacht vanaf dat je klachten kreeg
Jongens er is een website.quote:Hoe lang in isolatie
Ben je getest met klachten dan duurt de isolatie maximaal 10 dagen, geteld vanaf de datum dat je klachten kreeg. Je mag eerder uit isolatie als je 24 uur geen klachten (koorts, hoesten, keelpijn en neusverkouden) meer hebt, én het minimaal 5 dagen geleden is dat je klachten kreeg.
Het kan zijn dat je géén klachten had toen je getest werd of een zelftest deed en dat je ook geen klachten hebt gekregen. Dan duurt de isolatie 5 dagen, geteld vanaf de testdatum. Krijg je tijdens de isolatie toch klachten die horen bij corona, dan gaat er een nieuwe isolatieperiode in en telt het aantal dagen vanaf de datum dat je klachten kreeg.
Dat zei die ggdmevrouwmens waar wij contact mee hebben op't werkquote:
wat ger plaatst zegt wel de dag dat je klachten kreegquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zei die ggdmevrouwmens waar wij contact mee hebben op't werk
TWEE DAGEN TE LANGquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:56 schreef Ama het volgende:
Ik ben toen een week binnen gebleven zonder klachten.
Ach jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ger plaatst zegt wel de dag dat je klachten kreeg
Volgens mij was het toen 10 dagen. Maar ja ik was ook niet ziek.quote:
Ja zou de bedrijfsleider het beter weten dan het RIVM / OMT / Overheid die de regeltjes bepaalt denk jij?quote:
ze dus gewoon gelijk flesquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zou de bedrijfsleider het beter weten dan het RIVM / OMT / Overheid die de regeltjes bepaalt denk jij?
Dus eerst positief testen, dan THUIS een week wachten tot je klachten krijgt, DAN gaan pas die vijf dagen in en pas als je daarna 24 uur GEEN klachten meer hebt etcquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:57 schreef Ama het volgende:
Vanaf dat je klachten kreeg en daarna 24-uur zonder.
Toeval. Gewoon niet de persoon waar je zulke dingen aan moet vragen.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toeval. Gewoon niet de persoon waar je zulke dingen aan moet vragen.
Staat allemaal gewoon keurig in de brief die je van de GGD krijgt nadat je positief getest bent..quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus eerst positief testen, dan THUIS een week wachten tot je klachten krijgt, DAN gaan pas die vijf dagen in en pas als je daarna 24 uur GEEN klachten meer hebt etc
Precies.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Staat allemaal gewoon keurig in de brief die je van de GGD krijgt nadat je positief getest bent..
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Staat allemaal gewoon keurig in de brief die je van de GGD krijgt nadat je positief getest bent..
Het is niet te koop ¯\_(ツ)_/¯quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaEn meer heb je niet nodig
![]()
Maar nee mevrouw moet het aan de bedrijfsleider vragen
net een foccacia naar binnen gewerktquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:06 schreef Moeraskat het volgende:
Heb je al wat kunnen eten @:bitterbal ?
Topperquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net een foccacia naar binnen gewerkt
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:06 schreef bitterbal het volgende:
ze had gelijk en alsnog heb je wat te bitchen
Omlaag gedaan denk ik dan?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus in oktober is mijn nieuwe zonwering geplaatst. Heb hem like 5 keer omhoog en omlaag gedaan nu, en vanochtend lag er al een bout op de grondBuren maar even geīnformeerd. Zou toch lullig zijn als die hele boel ineens omlaag donderstraalt niewaar.
Nou ja tegen hele lage zon helpt ie niet eens dus tussen begin december en eind januari heb ik hem helemaal niet gebruikt nee.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de hele winter in het donker zitten.
gaat best snel he zoquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog één dagMorgen naar kantoor.
Cultural appropriationquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Om ook maar even Brabants te gebruiken
Ik proef pure jaloeziequote:Op woensdag 2 maart 2022 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brabant en cultuur![]()
Worstenbroodjes en carnaval bedoel je
Amsterdam, drugs en negersquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brabant en cultuur![]()
En Tulpen uit Amsterdam Istanboelquote:[img]https:[s]//fokstatic.nl/p[/s]/8s.gif[/img] Op woensdag 2 maart 2022 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amsterdam, drugs en negers
Worstenbroodjesquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brabant en cultuur![]()
wie zijn dat?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaja, de derde wereldoorlog staat op punt van uitbreken, maar wat is het nieuws? De vriendin van David Neres is boos op Erik ten Hag. Zo zo.
Wiequote:Op woensdag 2 maart 2022 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaja, de derde wereldoorlog staat op punt van uitbreken, maar wat is het nieuws? De vriendin van David Neres is boos op Erik ten Hag. Zo zo.
Voetballer (ooit Ajax) en trainer van Ajax (een voetbalclub).quote:
ahquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voetballer (ooit Ajax) en trainer van Ajax (een voetbalclub).
Dan heb je pech, er is een pastatekort dankzij de oorlogquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Heb al de hele dag zin in de pasta vanavond, vergeet ik pasta te kopen.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je pech, er is een pastatekort dankzij de oorlog
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)-is-het-op~a0422c09/
Toch wel benieuwd of daar nou pasta op stond of dat het niet uitgemaakt hadquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik was ook boodschappen doen zonder lijstje, want dat lag nog keurig op de tafel hier.
Inflatiequote:Op woensdag 2 maart 2022 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had pasta gehamsterd bij het begin van de keronaquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je pech, er is een pastatekort dankzij de oorlog
Heb je nog wel genoeg wc-papier?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had pasta gehamsterd bij het begin van de keronaDat heb ik nog
![]()
Gelukkig komt er nou een oorlog aan anders was het alemaal voor niks geweest
Hou op hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had pasta gehamsterd bij het begin van de keronaDat heb ik nog
![]()
Gelukkig komt er nou een oorlog aan anders was het alemaal voor niks geweest
En zo stort de wereld in elkaar, de armen gaan wat dagen eerder dan de rijken maar veel zal het niet schelen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |