SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat balgeval wordt altijd boos als ik zeg dat ze meer water moet drinken en zeg dat water lekker isquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat balgeval wordt altijd boos als ik zeg dat ze meer water moet drinken en zeg dat water lekker is
En lekkerquote:
Ik ook niet. Zelfs bier is altijd nog >90 % waterquote:
begin elke dag met 1 liter thee johquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat balgeval wordt altijd boos als ik zeg dat ze meer water moet drinken en zeg dat water lekker is
Ja maar gewoon koud water uit de kraanquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
begin elke dag met 1 liter thee joh
evides. den haag is duneaquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat drink jij nou Bal? Evides of Dunea?
Gaat gewoon dwars door je heen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:09 schreef TaMieke het volgende:
Thee mag je ook gewoon tellen bij je water inname. Moet je alleen extra van plassen
Hier is het het allerlekkerste oerwater ter wereld toch?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat drink jij nou Bal? Evides of Dunea?
Hier als in Brabant? Of Nederland?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het het allerlekkerste oerwater ter wereld toch?
is toch aardig aangevuld afgelopen "winter"quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Veluws water
Zal van de zomer wel weer opraken.
Dat zou je denken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is toch aardig aangevuld afgelopen "winter"
je spelt uitschot verkeerd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
'Willen jullie alsjeblieft niet allemaal zwembadjes voor jullie kinderen vullen want de heide en bossen staan droog en beesten gaan dood.'
Mensen: DIKKE SCHIJT MIJN KIND WIL EEN BADJE ALLEEN HET BESTE VOOR MIJN SCHATJUUUH ZE HEBBEN HET AL ZOOO ZWAAR
Hier in het Westen is het anders ook zeer smakelijk, lekker rijk aan kalkquote:
uitsgot?quote:
oh dat kan. Hier smaakt het ook prima andersquote:
Dat snap ik, maar ik paste de spelling aan bij de groep die ze omschreefquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:13 schreef CherryLips het volgende:
'Willen jullie alsjeblieft niet allemaal zwembadjes voor jullie kinderen vullen want de heide en bossen staan droog en beesten gaan dood.'
Mensen: DIKKE SCHIJT MIJN KIND WIL EEN BADJE ALLEEN HET BESTE VOOR MIJN SCHATJUUUH ZE HEBBEN HET AL ZOOO ZWAAR
Kitten laten spartelen met een schuursponsje?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb nooit zin om dat kut zwembad schoon te maken.
kitten vol tapen met schuursponsjes?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kitten laten spartelen met een schuursponsje?
Even opgezocht, extreem diep grondwater hier van 30.000 jaar oud, voor we de Aarde aan het viespoepen waren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kitten vol tapen met schuursponsjes?
Volgende keer badje lek, OPPELOST KLAAR![]()
Tsja dat soort dingen kan ik nooit zo veel mee. Als moleculen bestond het min of meer altijd al. Net wanneer je begint met tellen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even opgezocht, extreem diep grondwater hier van 30.000 jaar oud, voor we de Aarde aan het viespoepen waren.
Dat water was er voor de kunstmest, medicijnresten en de luchtvervuiling zeg maarquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja dat soort dingen kan ik nooit zo veel mee. Als moleculen bestond het min of meer altijd al. Net wanneer je begint met tellen.
Ja ik hoor je welquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat water was er voor de kunstmest, medicijnresten en de luchtvervuiling zeg maar
Ik vermoed dat dat water 30.000 jaar lang niet in aanraking is geweest met de atmosfeer.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik hoor je welmaar wat bepaalt of dat 30.000, 300.000 of 30 miljoen jaar "oud" is?
In feite is alles op aarde een circulatie van atomen, dus als mens ben je ook gemaakt van al miljarden jaren gerecyclede atomenquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja dat soort dingen kan ik nooit zo veel mee. Als moleculen bestond het min of meer altijd al. Net wanneer je begint met tellen.
Als je sommige ouwe wijven hoort kakelen verbaast dit je niks.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In feite is alles op aarde een circulatie van atomen, dus als mens ben je ook gemaakt van al miljarden jaren gerecyclede atomen
Sommigen atomen al miljarden jaren oud, ontstaan tijdens een lang vergeten supernova, geen wonder dat ik zoveel weetquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In feite is alles op aarde een circulatie van atomen, dus als mens ben je ook gemaakt van al miljarden jaren gerecyclede atomen
Het leven is ontstaan met eencelligen, daar heb je ook wel wat van meegekregen jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommigen atomen al miljarden jaren oud, ontstaan tijdens een lang vergeten supernova, geen wonder dat ik zoveel weet
Zitten allemaal eeuwenoude schimmels in.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat water 30.000 jaar lang niet in aanraking is geweest met de atmosfeer.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten allemaal eeuwenoude schimmels in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |