SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan draai je het om, dan geniet je er wellicht wel van
Of diepgefrituurd met een laag korn, kan ook. Dan wel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Harig?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
m'n auto uit ransaapquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:20 schreef Haags het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
Gewoon lekker in pak, met mooie schoenen en een bijpassende riem en een goed horloge. Donker haar
En als dat overhemd dan open gaat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is niet echt super harig ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeft ook niet per sé.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit is niet echt super harig ofzo
Dit moet toch ongelofelijk jeuken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat je zoiets bedoelde
[ afbeelding ]
Als ik van hem zou houden, prima. Valt altijd nog bij te werken. Het moet wel verzorgd blijven. Maar dat dekentje over borst en buik vind ik écht niet erg.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat je zoiets bedoelde
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:24 schreef Karzai het volgende:
Met die bosbrand in Australië waren er ook veel gegrilde beestjes
Lekker kokken op plukken schaamhaar.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoeft ook niet per sé.
Zolang het bij z'n lichaam past. Ik hou gewoon niet van die enorm gladde mannen, die alles scheren. OF zo'n plukje midden op de borst hebben.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
"met mooie schoenen en een bijpassende riem en een goed horloge"
Ik heb zo'n reflex niet gauwquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker kokken op plukken schaamhaar.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat het over beharing ging.
Zo zat m'n oma ook altijd..quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
Ik zit nu ook op het dekentje en heb een ander dekentje over mijn benen.
Ik ben gewoon dekentjesverslaafd, 365 dagen per jaar.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo zat m'n oma ook altijd..
Ik zit gewoon in een te groot t-shirt aan de eettafel achter de PC. Zonder broek. /care
Komt er nog iets WEL jouw lichaam binnen behalve Aromat?quote:
Doe eens voor?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima vleeskleurige warme thermometer om te checken of alles nog koek en ei is in de relatie.
Aromatquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt er nog iets WEL jouw lichaam binnen behalve Aromat?
Liters frituurvetquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oké sorryquote:
Het gele rimpelige Aromat mondje van mijn tante Greetquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen coronaquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:29 schreef Ama het volgende:
Als ik weinig eetlust heb dan lust ik altijd wel kip.
Gaat het weer over Italianen met overbeharing?quote:
Gelukkig niet, toen ik wel corona had kon ik ook alles gewoon eten.quote:
Ik snap aromat ook niet.. is dat niet gewoon een soort zoutige meuk?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:30 schreef Ama het volgende:
Aromat hebben toch alleen 50+ers in hun keukenkastje staan.
Nog lang niet zo goor als die mop van gerriequote:Op woensdag 2 maart 2022 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gele rimpelige Aromat mondje van mijn tante Greet
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat het weer over Italianen met overbeharing?
Is gewoon lekker op komkommerquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap aromat ook niet.. is dat niet gewoon een soort zoutige meuk?
Kun je Cavia's carcinogeen geel mee verven ook.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap aromat ook niet.. is dat niet gewoon een soort zoutige meuk?
Jij kent mijn tante Greet niet, google eens op anusmondje.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog lang niet zo goor als die mop van gerrie
Het lijkt me op voorhand onwaarschijnlijk dat het anusmondje van jouw tante Greet via Google te vinden is. Misschien een ander keertje.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kent mijn tante Greet niet, google eens op anusmondje.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog lang niet zo goor als die mop van gerrie
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
Gewoon lekker in pak, met mooie schoenen en een bijpassende riem en een goed horloge. Donker haar
En als dat overhemd dan open gaat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Getver wat een tapijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Gelukkig is deze winter bijna voorbij.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Europese gasprijs schiet 60% omhoog.
Ik prefereer kokosmatquote:
*emigreert*quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Europese gasprijs schiet 60% omhoog.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:38 schreef Crack_ het volgende:
Oke er is hier een mannetje voor CV onderhoud. Die vroeg 'enneuhh, klachten?'. Dus ik 'nee blabla corona'
Hij had het over mn ketel
Ja dat vind ik wel beetje mweh.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
brrrr![]()
Rughaar is al helemaal goor.
Kan die man ook niets aan doenquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
brrrr![]()
Rughaar is al helemaal goor.
Waxen of laser.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan die man ook niets aan doen![]()
Het hoeft voor mij niet, maar als het er een beetje is, vind ik het niet erg hoor.
Okéquote:
Ja, omdat ik dat zelf wil, niet omdat hij/zij dat wil.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja jij scheert toch ook je benen enzulks
Zelfde als babybillen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bejaardenbillen wassen is ook vies.
Het feest kan beginnen want wij zijn binnenquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga ook maar eens testen. Net Corona-net is zich wel aan het sluiten om me heen.
mis ik hier een grap?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
Toen ik corona had en moest testen bij de GGD, had ik een lege tank van de auto. Kom ik bij de pomp waar ik altijd tank... Hangt er ineens zo'n briefje ''Het is niet toegestaan tijdens de openingstijden in de winkel af te rekenen en niet aan de pomp''.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dit keer was ik serieus. Oh ik zie nu dat ik te snel met typen was. Dat je alleen in de winkel mocht betalen en niet aan de pomp. Sorry.quote:
Ik vind het vooral een heel verwarrend briefje. Nog 1 keer "niet" erbij en ik word gek.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit keer was ik serieus.
Begrijp niet waarom die pomp daar nú ineens mee komt.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit keer was ik serieus. Oh ik zie nu dat ik te snel met typen was. Dat je alleen in de winkel mocht betalen en niet aan de pomp. Sorry.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een heel verwarrend briefje. Nog 1 keer "niet" erbij en ik word gek.
kaaspizza met kipquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond eten? Serieus antwoord graag.
Ik lees dit als, gratis benzine voor mensen met Covid-19.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een heel verwarrend briefje. Nog 1 keer "niet" erbij en ik word gek.
Is toch achterlijk? En bij die pomp hadden ze ook niet zo'n scherm bij de balie. Dus je staat eigenlijk mond-aan-mondkap.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dit als, gratis benzine voor mensen met Covid-19.
Beetje dom bedacht door de benzinemeneer.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is toch achterlijk? En bij die pomp hadden ze ook niet zo'n scherm bij de balie. Dus je staat eigenlijk mond-aan-mondkap.
Nou dikke priem hoor. Zelf weten...
wat voor betaaloptie had je aan de pomp dan? Met pinpas ofzo?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit keer was ik serieus. Oh ik zie nu dat ik te snel met typen was. Dat je alleen in de winkel mocht betalen en niet aan de pomp. Sorry.
Even serieuze klaagpost:ja denk omdat er constant is gezegd dat het nu allemaal wel meevalt.. Bij mij op werk zie je ook verschil in hoe mensen er op reageren hoe ziek ze ze wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je je rug aan het ontharen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb mijn favo pincet weer gevonden![]()
Ja kloptquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor betaaloptie had je aan de pomp dan? Met pinpas ofzo?
Ja, bij sommige valt het ook wel mee. En dat is natuurlijk super fijn he! Ik wil absoluut niet dat mensen er ziek van worden, wens ik niemand toe.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk omdat er constant is gezegd dat het nu allemaal wel meevalt.. Bij mij op werk zie je ook verschil in hoe mensen er op reageren hoe ziek ze ze worden
Mensen nemen het pas weer serieus als ze zelf of een naaste hebben die er ernstig ziek van is geworden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk omdat er constant is gezegd dat het nu allemaal wel meevalt.. Bij mij op werk zie je ook verschil in hoe mensen er op reageren hoe ziek ze ze worden
Even serieuze klaagpost:Je laatste zin is sowieso de standaardinstelling bij de meeste mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slimme Dimmyquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, ga er een muts van breien
Misschien dat er zoveel mensen aan de pomp gingen betalen dat de mensen in de winkel geen impulsaankopen meer verkochten, of minder. En die mensen moeten ook betaald worden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien systeem kapot ofzo? of fraude gepleegd? Geen idee eigenlijk
Truequote:Op woensdag 2 maart 2022 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je laatste zin is sowieso de standaardinstelling bij de meeste mensen
dat kan ook nog jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien dat er zoveel mensen aan de pomp gingen betalen dat de mensen in de winkel geen impulsaankopen meer verkochten, of minder. En die mensen moeten ook betaald worden.
Heb ik ook nog aan zitten denken..
Dimmy Casual Wearquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, ga er een muts van breien
Ik krijg berichten dat uit een team van dertien personen er zeven positief zijn getest de afgelopen twee dagen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:14 schreef bitterbal het volgende:
spreek nu de bedrijfsleidster, ze zegt dat ze het rooster niet meer rond krijgt
een van de collega's die besmet is is zaterdag uit geweestquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg berichten dat uit een team van dertien personen er zeven positief zijn getest de afgelopen twee dagen.
Roosters zijn ook vierkant.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:14 schreef bitterbal het volgende:
Nu nog een weekje volhouden en je begint vet uit je mond te stinken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
3 gebakkn eieren en 2 ons rauwe wortel. Kijk me even keto doen dan.
Expres of per ongeluk?quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een van de collega's die besmet is is zaterdag uit geweest
Ik ga er NU heen om te klagenquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:14 schreef bitterbal het volgende:
Oh tsjonge.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nancy Pelosi uitgescholden voor pedofiel door rednecks, supergrappig.
Kantklossen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt je ook afvragen of zo'n vrouwke op haar 81ste niet wat leukers met haar tijd kan doen natuurlijk
Idealisme.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt je ook afvragen of zo'n vrouwke op haar 81ste niet wat leukers met haar tijd kan doen natuurlijk
wat is babi yar?quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:42 schreef UitStraling het volgende:
De Russen hebben overal schijt aan, Babi Yar gebombardeerd.
Vraag ze ook af of ze Odessa plat gaan bombarderen, daar halen rijke oude Russen vaak hun Oekraīense neukpoppetjes vandaan.
WO2 monument https://en.wikipedia.org/wiki/Babi_Yarquote:
Denk dat ze dan niet zo dapper waren eigenlijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Oekraīne is toch ook zo'n land waar het al eeuwen kut is, dat idee heb ik. Tnx Rusland.
Op enig moment gaat ie gewoon toch die nuke afvuren, nog even wat hoertjes neuken, een lijntje snuiven en dan schiet ie zich door zijn kop. En veel plezier met de rest, wereldquote:Op woensdag 2 maart 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
hoop echt dat die man niet alle rationaliteit is verloren
Fusilladeravijn en herdenkingsmonument waar de Duitse naarlingen een hele hoop Oekraīners hebben vermoord, vanaf dat moment vonden de Oekraīners ze niet zo lief meer.quote:
Russen ook trouwens.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fusilladeravijn en herdenkingsmonument waar de Duitse naarlingen een hele hoop Oekraīners hebben vermoord, vanaf dat moment vonden de Oekraīners ze niet zo lief meer.
Op 29 en 30 september 1941 werden hier 33.771 Joden vermoord door het Sonderkommando 4a onder leiding van Paul Blobel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fusilladeravijn en herdenkingsmonument waar de Duitse naarlingen een hele hoop Oekraīners hebben vermoord, vanaf dat moment vonden de Oekraīners ze niet zo lief meer.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op 29 en 30 september 1941 werden hier 33.771 Joden vermoord door het Sonderkommando 4a onder leiding van Paul Blobel.
Dat was toch wel het ultieme kwaad he
Ja dat was echt bizar, het feitelijke begin van de Holocaust, toen nog met kogels in plaats van gas, sterker nog de Oekraīners waren dolblij in eerste instantie met de Duitse "bevrijders" maar ze besloten over te gaan tot vernietiging, wellicht dat ze met hun medewerking wel Moskou hadden gehaald in 1941.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op 29 en 30 september 1941 werden hier 33.771 Joden vermoord door het Sonderkommando 4a onder leiding van Paul Blobel.
Dat was toch wel het ultieme kwaad he
Vooral Joden. Eigenlijk alleen maar.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taarten, worsten, dirndls, volkswagentjes, bier, feeërieke kasteeltjes, Moezelwijn en vooral lichte Amerikaanse druk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:54 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is het wel knap dat we allemaal die relatie met duitsland weer hebben opgebouwd na ww2
Ja inwoners van de Sovjet Unie met een Oekraīens paspoort met Joodse achtergrond.quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vooral Joden. Eigenlijk alleen maar.
Geld.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:02 schreef bitterbal het volgende:
waarom stopt putin nu trouwens niet de gaslevering nu europa al die sancties heeft ingesteld?
Uitzondering voor het gas, we willen niet teveel zelf lijden natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:02 schreef bitterbal het volgende:
waarom stopt putin nu trouwens niet de gaslevering nu europa al die sancties heeft ingesteld?
ja zijn vrij prijzig toch?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
Wow ik kom er net achter dat er een ramenwasrobot bestaat![]()
Oh, ik zie ze nu nog goedkoperquote:
Ik doe nog maar net onderzoekquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat dan nog wel een beetje kwaliteit? Heb je een link?
zo shoppen vrouwen toch altijd online?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:21 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zocht eigenlijk zo'n magnetische, voor de ramen boven... aan de buitenkant. En toen kwam ik per ongeluk op die robots.
Maar in eerste instantie zocht ik een nieuw droogrek.
Ik ben echt hopeloos.
Pannetje water op het elektrische fornuis opwarmen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:18 schreef bitterbal het volgende:
de duitsers treffen nu wel voorbereidingen voor als de gaslevering stopt ...
![]()
geen warme douche meer
sjiek de friemel welquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...).2_16.34.ProductPage
wat een dramaquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pannetje water op het elektrische fornuis opwarmen.
aardappels koken in de waterkokerquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pannetje water op het elektrische fornuis opwarmen.
Huh wat danquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:18 schreef bitterbal het volgende:
de duitsers treffen nu wel voorbereidingen voor als de gaslevering stopt ...
![]()
geen warme douche meer
Is dit niet voor mensen die zelf geen armen en benen meer hebben?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...).2_16.34.ProductPage
rompjequote:Op woensdag 2 maart 2022 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit niet voor mensen die zelf geen armen en benen meer hebben?
Benen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
hompjesquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooi maar over de schuttingquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nu vind je het wel interessant![]()
https://www.nu.nl/economi(...)GeoBjjh8fzp6w8cXR8vY
Je moet niet weer mijn woorden verdraaien.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nu vind je het wel interessant![]()
https://www.nu.nl/economi(...)GeoBjjh8fzp6w8cXR8vY
Nee, Rompie is een kindquote:
maar staat als he. niet per definitie dat dit gaat gebeurenquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Je moet niet weer mijn woorden verdraaien.
Begrijp ik.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar staat als he. niet per definitie dat dit gaat gebeuren
Ik zou dat toch raar vinden zo eentje zonder armen en benen, denk ik, waar laat je je handen en hoe zorg je ervoor dat het rompje niet uit bed valt?quote:
Ben bang dat dat ook wel gaat gebeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:29 schreef bitterbal het volgende:
wij moeten toch weer bij de groningers aankloppen
door zon hekje en je kan hem toch gewoon zo in de zij oppakken?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dat toch raar vinden zo eentje zonder armen en benen, denk ik, waar laat je je handen en hoe zorg je ervoor dat het rompje niet uit bed valt?
Het stilleggen van de gasproductie en de energietransitie kost 300 miljard toch, daarvan kunnen we wel wat Groningse scheuren dichten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:29 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:29 schreef bitterbal het volgende:
Of wieltjes erop lijmen of vastspijkeren, van die wieltjes die je ook op de rem kunt zettenquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
door zon hekje en je kan hem toch gewoon zo in de zij oppakken?
tapequote:Op woensdag 2 maart 2022 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of wieltjes erop lijmen of vastspijkeren, van die wieltjes die je ook op de rem kunt zetten
kan je hem rollen ja. misschien nog met een afstandsbedieningquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of wieltjes erop lijmen of vastspijkeren, van die wieltjes die je ook op de rem kunt zetten
Appel of sok in de mond, scheelt weer wat gegil en nutteloos gebrabbelquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je hem rollen ja. misschien nog met een afstandsbediening
Nee, ik heb al een Kärcher .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een Kärcher .Oef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afhakkenquote:
was een pizza hawaiquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zat er allemaal op de pizza dan?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een Kärcher .zijn ook goede dingen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pizza hawai is gewoon lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Italiaanse oma zou je dan buikpijn wensen.
hij was niet meer heet maar bedankt voor het meedenkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt de voering van je maag verbrand aan de hete pizza.
Dat vind ik ook; maar mensen hebben er een mening over.quote:
Zal je een track en trace code doorsturen straks.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat vind ik ook; maar mensen hebben er een mening over.
[..]
Zal je een track en trace code doorsturen straks.
Kan me nog herinneren dat mijn darmen daar niet heel erg lekker op reageerden toen ik een stoma hadquote:
*kijkt op buik*quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat mijn darmen daar niet heel erg lekker op reageerden toen ik een stoma had
jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Slik je die pilletjes voor je maag nog?
met een pizza hawai ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien mag je die ergens niet mee combineren.
Toch eens een keertje onderzoek naar laten doen hoorquote:
Mag je die tot in de eeuwigheid gebruiken dan? Zou daar zo snel mogelijk vanaf willen zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Slik je die pilletjes voor je maag nog?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch eens een keertje onderzoek naar laten doen hoor
Je moet toch ook platte cola drinken als je last hebt van je maag?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:46 schreef bitterbal het volgende:
had gisteren middag een blikje cola genomen. hele dag zitten borrelen dus sla het vandaag over
Ja dat zeg ik niet om vervelend te zijn he ...quote:
of het verstandig weet ik niet maar zijn dus blijkbaar heel veel mensen die deze tot het oneindige slikken jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je die tot in de eeuwigheid gebruiken dan? Zou daar zo snel mogelijk vanaf willen zijn.
Omdat die waarschijnkijk net zo koppig en eigenwijs als jij zijn om het te laten onderzoekenquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of het verstandig weet ik niet maar zijn dus blijkbaar heel veel mensen die deze tot het oneindige slikken ja
jij bent wel de laatste die mij eigenwijs mag noemenquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die waarschijnkijk net zo koppig en eigenwijs als jij zijn om het te laten onderzoeken
Waarom, omdat ik het ook een klein beetje ben somsquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij bent wel de laatste die mij eigenwijs mag noemen
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom, omdat ik het ook een klein beetje ben soms
10 uurquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:50 schreef bitterbal het volgende:
grmbl hoe lang moest jij vorige keer wachten op de uitslag van je test?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg eens een stukje ananas op je tong voor tien minuten dan hoor je gewoon nomnomnom.
Ja, kloptquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg eens een stukje ananas op je tong voor tien minuten dan hoor je gewoon nomnomnom.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Of sluit een kip op samen met een ananas in een pan, blijven er alleen botjes over.
Was er geloof ik na een uurtje of 6-8?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:50 schreef bitterbal het volgende:
grmbl hoe lang moest jij vorige keer wachten op de uitslag van je test?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die waarschijnkijk net zo koppig en eigenwijs als jij zijn om het te laten onderzoeken
oke. .. dan zou zo om 1600 op zijn vroegst zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was er geloof ik na een uurtje of 6-8?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. .. dan zou zo om 1600 op zijn vroegst zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |