Oh nee, vertel mij dan maar waarom ik hier op een gegeven moment met was een nat washandje moest afvegen (en dan weer de boel moest uitwringen).quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:12 schreef Fok-it het volgende:
Vreemde vergelijking in de TT. We hebben nooit een tekort aan wcpapier gehad, alleen gekkies met een overschot.
Wat? Dat klinkt ranzig... spring dan gewoon onder de douchequote:Op woensdag 2 maart 2022 09:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Oh nee, vertel mij dan maar waarom ik hier op een gegeven moment met was een nat washandje moest afvegen (en dan weer de boel moest uitwringen).
Dat je net in een supermarkt terecht bent gekomen waar het wcpapier is uitverkocht staat niet gelijk aan Nederland die er een tekort aan heeftquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Oh nee, vertel mij dan maar waarom ik hier op een gegeven moment met was een nat washandje moest afvegen (en dan weer de boel moest uitwringen).
De overeenkomst is dat beide gehamsterd zullen worden. Of dat hamsteren rationeel is doet niet veel af aan de vergelijking.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:12 schreef Fok-it het volgende:
Vreemde vergelijking in de TT. We hebben nooit een tekort aan wcpapier gehad, alleen gekkies met een overschot.
Omdat er een stel idioten waren die dachten dat het wc papier op zou raken en alles gehamsterd hadden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij bent BadSnoopy?quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:15 schreef damsco het volgende:
[..]
O gadverdamme.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent BadSnoopy?
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
quote:
In elk geval heel duur. Gelukkig koop ik nooit brood voor de normale prijs dus ik heb daar geen last van.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:41 schreef ToT het volgende:
Maar goed, brood gaat straks dus schaars en duur worden?
Of deze klassieker:quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Was ook nog eentje die colaflesjes vol pis uit z'n raam gooide, maar die foto's doen het niet meer.
De overeenkomst is dat je zowel met spagetti als met papier je reet kan schoonmaken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De overeenkomst is dat beide gehamsterd zullen worden. Of dat hamsteren rationeel is doet niet veel af aan de vergelijking.
Pasta hamsteren is een stuk logischer trouwens.
Classicquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent BadSnoopy?
Onschuldiger maar ook geweldig: die gast die een paar jaar lang z'n huisgenoten opzadelde met een verlepte kerstboom, waaronder in het WC-hok.quote:
Omdat je hersenen uitstonden? Ik heb nooit gehamstered, maar heb ook nooit zonder gezeten. Toen bij de supermarkten de schappen leeg waren, was er bijvoorbeeld bij kruidvat nog plenty te vinden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Zometeen gaat iedereen weer bloem hamsteren, dat was destijds echt bijna nergens meer te krijgen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:35 schreef Magister_Artium het volgende:
Je kan beter bloem inslaan. Langer houdbaar en met een ei per ons bloem kan je zelf je pasta draaien.
Het artikel gaat helemaal niet over hamsteren, maar over een mogelijk tekort aan grondstoffen als de oorlog lang duurt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:31 schreef Bart2002 het volgende:
Wat is dat toch met die pasta? In de supermarkt bestaan er iets van 300+ soorten. Dat kan best een beetje minder. En bloem hamsteren... De wereld is gek geworden. Misschien wel terecht. Maar als de pasta op is dan haal je toch een frietje ofzo? Aardappels genoeg altijd. Het is toch niet zo dat een mens perse pasta nodig heeft om te overleven? Tevens zijn er nog miljarden blikken ravioli in tomatensaus beschikbaar. Neem je dat als je perse pasta moet en op iets anders niet kan overleven.
Als er tekort aan tarwe is voor pasta....quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:35 schreef Magister_Artium het volgende:
Je kan beter bloem inslaan. Langer houdbaar en met een ei per ons bloem kan je zelf je pasta draaien.
Tjah, ik koos er toen voor om washandjes in te slaan. Heb er gelukkig nog een hoop.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Omdat je hersenen uitstonden? Ik heb nooit gehamstered, maar heb ook nooit zonder gezeten. Toen bij de supermarkten de schappen leeg waren, was er bijvoorbeeld bij kruidvat nog plenty te vinden.
Christ My Lord 😂quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent BadSnoopy?
Kan je met spelt- of rijstebloem verder.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als er tekort aan tarwe is voor pasta....
Als je het eerst kookt gaat het al iets beter. Tip: Eerst af laten koelenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:11 schreef Tijger_m het volgende:
Dat lijkt mij heel oncomfortabel, pasta als wc papier gebruiken.
Al dente?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:38 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Als je het eerst kookt gaat het al iets beter. Tip: Eerst af laten koelen
Monteer effe een wc-douche smeerpoetsquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Of met chocola en dropjes. Is ook niet hetzelfde.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:10 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Kan je met spelt- of rijstebloem verder.
Chocoladepasta, altijd lekker!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Of met chocola en dropjes. Is ook niet hetzelfde.
doe normaal. gewoon inhouden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Het fijne van pasta is dat je het zo lang kan bewaren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:31 schreef Bart2002 het volgende:
Wat is dat toch met die pasta? In de supermarkt bestaan er iets van 300+ soorten. Dat kan best een beetje minder. En bloem hamsteren... De wereld is gek geworden. Misschien wel terecht. Maar als de pasta op is dan haal je toch een frietje ofzo? Aardappels genoeg altijd. Het is toch niet zo dat een mens perse pasta nodig heeft om te overleven? Tevens zijn er nog miljarden blikken ravioli in tomatensaus beschikbaar. Neem je dat als je perse pasta moet en op iets anders niet kan overleven.
Toiletpapier valt natuurlijk veel meer op dat mensen een paar pakken extra meenemen dan bij pasta, maar bij de eerste coronagolf was hier in de supermarkten het pastavak ook helemaal leeg getrokken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De overeenkomst is dat beide gehamsterd zullen worden. Of dat hamsteren rationeel is doet niet veel af aan de vergelijking.
Pasta hamsteren is een stuk logischer trouwens.
Best te doen, met lasagnevellen.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:56 schreef superniger het volgende:
Met pasta kan ik mijn reet niet afvegen.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:15 schreef damsco het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |