Ik vind het echt kwalijk dat onze media dit slecht duidt. Dit is niet helemaal uit de lucht gegrepen. Poetin doelt daarmee ook NIET op Zelensky. Hij benoemt dit ondermeer in zijn toespraak vorige week.quote:Op woensdag 2 maart 2022 02:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik begrijp daar ook weinig van. Zelensky is zelf Joods?
Putin mag van mij door 5 paarden uit elkaar getrokken worden.quote:
En dan? Bij de volgende oorlog, tegen bijvoorbeeld Finland, ook maar gelijk voldoen aan alle eisen van Poetin? En als hij Estland en Letland binnen valt ook maar niet reageren als Navo? Zullen we hem ook gelijk Polen maar cadeau doen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 05:56 schreef Za het volgende:
Er is geen uitweg meer?
De enige manier om dit te stoppen, is door te voldoen aan de eisen van Poetin, omdat hij never nooit zal afdruipen zonder het doel dat hij voor ogen heeft bereikt te hebben.
Gezien de bereidheid hiertoe ontbreekt, sterker nog steeds meer landen zich tegen Rusland keren, gevechtsvliegtuigen leveren, tegoeden bevriezen etc, behoren inmiddels de onderhandelingen die hij misschien initieel wilde afdwingen, niet meer tot de mogelijkheden, maar die bereidheid is er zelfs niet.
Ik denk echt dat hij voor niets of niemand zal zwichten, hij roept al 14 jaar oid dit nooit te zullen accepteren,, en ik denk dat geen mens hem op andere gedachten kan brengen.
Ik ben verbijsterd dat wij ons allen hebben laten meeslepen in dit conflict, sterker nog niet geprobeerd hebben dit af te wenden.
Ik denk dat we door de reacties en onbereidwilligheid de situatie te deescaleren, we aansturen op een 3e wereldoorlog.
Wanneer je zijn speeches (complete boekwerken), gaat teruglezen terug tot 2004, vraagt hij continu om onderhandelingen, zet hij continu uiteen wat hem steekt, en waarom de situatie zoals deze zich ontwikkelde in ieders nadeel is.quote:Op woensdag 2 maart 2022 05:58 schreef sp3c het volgende:
Een invasie met als doel onderhandelingen?
Lol
Trekje dat wel meer psychopatische dictators hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2022 06:05 schreef Eviljane het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Poetin voor oorlog kiest. Niemand wil oorlog.
Investeer je energie in je eigen land, maak het welvarend, doe wat goed is!
Waarom zo die drang om alles om je heen maar in te pikken?
Psychisch van het padje zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2022 06:05 schreef Eviljane het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Poetin voor oorlog kiest. Niemand wil oorlog.
Investeer je energie in je eigen land, maak het welvarend, doe wat goed is!
Waarom zo die drang om alles om je heen maar in te pikken?
Ik heb de antwoorden niet, maar onze huidige opstelling zullen we betreuren denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2022 06:02 schreef Nielsch het volgende:
En dan? Bij de volgende oorlog, tegen bijvoorbeeld Finland, ook maar gelijk voldoen aan alle eisen van Poetin? En als hij Estland en Letland binnen valt ook maar niet reageren als Navo? Zullen we hem ook gelijk Polen maar cadeau doen?
Zeg maar gewoon heel Europa.quote:Op woensdag 2 maart 2022 06:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En dan? Bij de volgende oorlog, tegen bijvoorbeeld Finland, ook maar gelijk voldoen aan alle eisen van Poetin? En als hij Estland en Letland binnen valt ook maar niet reageren als Navo? Zullen we hem ook gelijk Polen maar cadeau doen?
Dat staat er helemaal niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 06:07 schreef crystal_meth het volgende:
Volgens Newsweek zijn de drone aanvallen het werk van de VS
Russian Missteps Open Door for Biden to Wage Secret Drone War in Ukraine
Nee,quote:Op woensdag 2 maart 2022 05:56 schreef Za het volgende:
Er is geen uitweg meer?
De enige manier om dit te stoppen, is door te voldoen aan de eisen van Poetin, omdat hij never nooit zal afdruipen zonder het doel dat hij voor ogen heeft bereikt te hebben.
Gezien de bereidheid hiertoe ontbreekt, sterker nog steeds meer landen zich tegen Rusland keren, gevechtsvliegtuigen leveren, tegoeden bevriezen etc, behoren inmiddels de onderhandelingen die hij misschien initieel wilde afdwingen, niet meer tot de mogelijkheden, maar die bereidheid is er zelfs niet.
Ik denk echt dat hij voor niets of niemand zal zwichten, hij roept al 14 jaar oid dit nooit te zullen accepteren,, en ik denk dat geen mens hem op andere gedachten kan brengen.
Ik ben verbijsterd dat wij ons allen hebben laten meeslepen in dit conflict, sterker nog niet geprobeerd hebben dit af te wenden.
Ik denk dat we door de reacties en onbereidwilligheid de situatie te deescaleren, we aansturen op een 3e wereldoorlog.
In Rusland zitten dergelijke instellingen ongetwijfeld vol met mensen die hun twijfels hebben aan Poetins verstandelijke vermogens.quote:Op woensdag 2 maart 2022 06:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Psychisch van het padje zijn.
In principe horen mensen van dit kaliber veilig in een GGZ-achtige instelling (zullen ze in Rusland ook wel hebben, neem ik aan) opgeborgen te zijn.
Nee je hebt zeker niet de antwoorden. Je blijft liever kruipen voor de eisen van een dictator. Leer van de geschiedenis; dat is nog nooit goed afgelopen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 06:06 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb de antwoorden niet, maar onze huidige opstelling zullen we betreuren denk ik.
Wat heb jij nou gehoord over deze jarenlange build up via onze media. Niksquote:Op woensdag 2 maart 2022 06:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat dit om de NAVO gaat en niet om Poetins expansiedrift. Useful idiot.
Binnenkort niet meer want de doodstraf mag weer.quote:Op woensdag 2 maart 2022 06:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In Rusland zitten dergelijke instellingen ongetwijfeld vol met mensen die hun twijfels hebben aan Poetins verstandelijke vermogens.
Is de expansiedrift niet geheel ter zijde van de NAVO?quote:Op woensdag 2 maart 2022 06:05 schreef Nielsch het volgende:
Nog steeds denken dat dit om de NAVO gaat en niet om Poetins expansiedrift. Useful idiot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |