En toch vind ik het enorm treurig. Een groot deel van de Russische soldaten heeft geen flauw idee waar ze terecht zijn gekomen en wat ze met de situatie moeten. Die zitten er vermoedelijk ook niet op te wachten op burgers overhoop te schieten.quote:
Dit is wel het moment om een paar Oekraïnse undercover soldaten met wapens naar Rusland te sturen voor wanneer het allemaal 'over' is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Poetin die zelfmoord pleegt, gevonden met 8 schoten in het achterhoofd.
Op zich kunnen individuele landen een no fly zone afkondigen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n probleem, natuurlijk, het is geen verplichting om als NAVO te acteren is zo'n situatie, de no fly zone boven Irak werd ook niet door de NAVO in stand gehouden.
Rusland komt de onderdrukte Russen in Kharkiv bevrijden ...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:48 schreef theunderdog het volgende:
In Kharkiv lijkt het flink los te gaan. Maar misschien zijn het allemaal precisiebombardementen.
Wat een bazen, gelukkig heeft iedereen nu een smartphone, anders waren ze er misschien wel overheen gewalst.quote:
Omdat het Putin om geografische invloed gaat. De Russen die daar wonen hadden zich al bij Rusland moeten aansluiten volgens Putin. Zijn gewoon verraders in zijn ogen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Rusland komt de onderdrukte Russen in Kharkiv bevrijden ...
Snap niet dat die juist Kharkiv zo aanpakt waar blijkbaar echt veel Russen wonen.
Je ziet haar niet als jouw democratisch gekozen president?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:41 schreef Aurelius het volgende:
[..]
De individuele lidstaten van de EU met hun democratisch gekozen leiders. Niet een of andere EU tuthola die alleen in die positie zit omdat ze een paar tieten heeft.
Nouja ik heb het over een expert als Rob Lee, die hier ook echt in is afgestudeerd, dus ik neem aan dat hij weet waarover hij het heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja leuk en wel, maar dan grijpt navo toch in?
Moest beetje lachen met experts online, dat wel.
Nou ja, dode Russen doet het niet echt goed in Rusland. En het is moeilijk geheim te houden als ze familie in Rusland hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Snap niet dat die juist Kharkiv zo aanpakt waar blijkbaar echt veel Russen wonen.
Edit: Nou ja, snap het ook wel, want het boeit hem geen kut natuurlijk.
Die soldaten zouden toch gewoon kunnen deserteren. Zouden ze ook nog eens behandeld worden als keizers.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch vind ik het enorm treurig. Een groot deel van de Russische soldaten heeft geen flauw idee waar ze terecht zijn gekomen en wat ze met de situatie moeten. Die zitten er vermoedelijk ook niet op te wachten op burgers overhoop te schieten.
Ben wel verbaasd dat het mobiele netwerk nog in de lucht is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wat een bazen, gelukkig heeft iedereen nu een smartphone, anders waren ze er misschien wel overheen gewalst.
Die hebben geen keus door hun oom Putinquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt hartbrekend. Wat doen die jochies daar.
Russen? Volgens mij wonen er alleen maar Oekrainers. Ik heb gewerkt in Oekraine met zowel collega's van Oekrainse afkomst alsook mensen wiens ouders uit Rusland kwamen en nooit enig verschil tussen ze gemerkt en ook nooit iets gezien van onenigheid over Oekraine of Rusland.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Edit: Nou ja, snap het ook wel, want het boeit hem geen kut natuurlijk.
Wat staat hun familie thuis dan te wachten?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef torentje het volgende:
[..]
Die soldaten zouden toch gewoon kunnen deserteren. Zouden ze ook nog eens behandeld worden als keizers.
Als je dat niet gaat handhaven, heeft het niet zoveel zin, denk ik. Niet voor niets vraagt Zelensky dit aan Biden, Hij wil een no fly zone en dat Biden dan Russische vliegtuigen neer gaat schieten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:52 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Op zich kunnen individuele landen een no fly zone afkondigen.
Maar dat zullen dan hoogstwaarschijnlijk wel NAVO landen zijn.
En ze zullen het grondgebied of luchtruim van de buurlanden hebben om bij Oekraïne te komen en behalve Wit-Rusland en Rusland zijn dat allen NAVO landen.
En zo'n no fly zone zal tegen Rusland zijn gericht en wordt er dus nog meer een kant gekozen in het conflict.
Tenzij ze verklaren dat niemand er mag vliegen en ook Oekraïense vliegtuigen gaan neerhalen.
Het front of de goelag, hoezo geen keus?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Die hebben geen keus door hun oom Putin
Als het klopt, dan hebben we onlangs nog zo'n telegram bericht gezien van één van die jochies naar zijn moederquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt hartbrekend. Wat doen die jochies daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |