Ik verwacht weer een Matt die met zijn hand op zijn hart een soort kreet slaakt alsof hij pijn heeft, met bijpassende blik.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:59 schreef Em31 het volgende:
Misschien ben ik wel benieuwder naar die reactievideo’s op Youtube
quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verwacht weer een Matt die met zijn hand op zijn hart een soort kreet slaakt alsof hij pijn heeft, met bijpassende blik.
En een 'you're doing it again Netherlands aren't ya'
Ja he? Je ziet het voor je wat ik bedoel nu he?
Jaaa.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verwacht weer een Matt die met zijn hand op zijn hart een soort kreet slaakt alsof hij pijn heeft, met bijpassende blik.
Don’t get my hopes up Kreesquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:03 schreef Greys het volgende:
[..]
We zullen proberen het te onthouden in alle chaos en anders telt youtube al af naar 11.14 uur dus dan kan je daar ook even op het alertknopje drukken.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar zit en zegt, nee ben niet echt enthousiast.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:27 schreef GeorgeM het volgende:
Zonet hadden Wout en Frank het erover bij radio2. Iemand (collega dj?) had het gehoord, maar ze mochten er niks over zeggen. Alleen dat hij wel of niet enthousiast was?
Heeft iemand het gehoord en was diegene wel of niet enthousiast?
Misschien draaien ze ook al iets van dit jaar? The Rasmus misschien? Dat past wel bij “reguliere” Radio 2 muziek.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:32 schreef Sableheart het volgende:
Radio 2 is een muziekzender, en ze hebben 3 uur ingelast voor een Eurovisie special. Welke nummers denken jullie dat er langs gaan komen?
Zelf verwacht ik in ieder geval de Troubadour, Ding-a-dong, Vrede, Hemel en Aarde, Zitti e buoni, Voila. Ik ben vooral benieuwd of Shum langs komt. Het nummer past volgens mij niet echt in de stijl van Radio 2, maar is wel goed, plus de situatie in Oekraine...
All on board! THE HYPE TRAINquote:Op donderdag 3 maart 2022 08:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon mee op de hypetrain. De heiptrein. Jatog nietan.
Er is een gitaar gespot.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederlandse emoterreur, hopelijk een beetje triphop-ish dan, als het een meau-achtig liedje is weet ik het nog niet.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon mee op de hypetrain. De heiptrein. Jatog nietan.
Ze hadden iemand gesproken die het gehoord had. Hij had er tegen Frank en Wout wat over gezegd, maar zij mochten dit niet in de uitzending zeggen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar zit en zegt, nee ben niet echt enthousiast.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:09 schreef Mandy040986 het volgende:
Zul je zien dat ze vanavond of morgenochtend nog een klein stukje teasen van het nummer zelf.
Dan is de hype compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |