Ik hoorde eerst ook niets en begon me ook al zorgen te maken, maar toen ik mijn oortjes indeed hoorde ik het ineens wel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben denk ik gewoon doof en oud want bij Stefania hoor ik echt NIKS.
Koelkast, hmm.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:21 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Ik hoorde eerst ook niets en begon me ook al zorgen te maken, maar toen ik mijn oortjes indeed hoorde ik het ineens wel.
Overigens, in de reacties bij de bovenstaande Youtube-link beweert iemand dat het liedje "De diepte" gaat heten. Geen idee waar dat vandaan komt.
Zo te zien achter op de brommer bij iemandquote:
Met Romana?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien achter op de brommer bij iemand
Jammer weer dat als dit waar is weer gepost moet wordenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:36 schreef drxanax het volgende:
'De diepte', Greys, kun je dat bevestigen of ontkennen?
Ik vind dat elke onthulling geheel en al aan S10 en AvroTros is, zeker nu ze alles zo goed regelen, dus ik ga niks zeggen over wel of niet goed. En let wel, ik weet sowieso niks zeker he, dat wat mij verteld is is op basis van iets dat even ergens kort stond en het is dat Jesper hier iets kwam roepen anders was het sowieso niet eens ter sprake gekomen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:36 schreef drxanax het volgende:
'De diepte', Greys, kun je dat bevestigen of ontkennen?
Wisten we in 2020 al dat de titel “grow” zou worden? Dat is nu 10 jaar geleden, ik weet dat echt niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat elke onthulling geheel en al aan S10 en AvroTros is, zeker nu ze alles zo goed regelen, dus ik ga niks zeggen over wel of niet goed. En let wel, ik weet sowieso niks zeker he, dat wat mij verteld is is op basis van iets dat even ergens kort stond en het is dat Jesper hier iets kwam roepen anders was het sowieso niet eens ter sprake gekomen waarschijnlijk.
Wil persoonlijk ook eigenlijk niet dat we daar als Songfestivalforum aan meewerken, aan een onthulling eventueel 'verpesten', al kan ik niemand iets verbieden. Als ze zoals eerdere jaren zelf slordig zijn dan is het een ander verhaal.Maar de meeste mensen hier willen ook gewoon echt dat het een onthulling wordt en willen niks vooraf weten. Dus als iemand dan per se echt iets kwijt moet, dm dan altijd liever eerst even, dan kunnen we altijd nog overleggen of we iets in een spoiler gooien bv.
We weten ondertussen wie hier allemaal meelezen van programma's en kranten enzo en dan gaan die straks wellicht geruchten als scoop brengen etc. Dan gaan we ook knetterhard op ons muil als iets niet klopt.
Nog minder dan 24 uur!
A Fridge Over Troubled Water.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef Nashipeer het volgende:
Ik denk dat de titel "Official Music Video" is
Sommige mensen hier hebben denk ik liever dat die met een klomp op z’n kop constant het Wilhelmus gaat zingen, alhoewel ze dan ook wel weer wat negatiefs vinden om te zeggen over hem🥰quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:30 schreef Mlita het volgende:
Duncan heeft een Amerikaanse verloofde en woont inmiddels in Zweden. Hij spreekt nauwelijks Nederlands meer
Nog steeds geen titel daarin, slim!quote:
Volgens mij hadden we in 2020 op een gegeven moment gewoon de hele videoclip al voordat het nummer officieel uit wasquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:28 schreef dollce het volgende:
[..]
Wisten we in 2020 al dat de titel “grow” zou worden? Dat is nu 10 jaar geleden, ik weet dat echt niet meer.
Gieren als dit zo is.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:33 schreef blackswangreen het volgende:
Misschien krijgen we wel een countrynummer. De fragmentjes gaan wel 'n beetje die kant op. Zou wel in een goede Nederlandse Eurovisie-traditie passen![]()
En ze post nu ook een afbeelding van Johnny Cash.
Op Twitter begint jouw naam toch met een S? Want daar zag ik vandaag anders nogal negatieve dingen langskomen. En wel eerder ook regelmatig. Het lijkt wel of niemand iets 'negatiefs' over Duncan mag zeggen behalve jij. Sterker nog, je hebt lelijker dingen geroepen over hem daar dan wij alles bij elkaar ooit hier.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:31 schreef dollce het volgende:
[..]
Sommige mensen hier hebben denk ik liever dat die met een klomp op z’n kop constant het Wilhelmus gaat zingen, alhoewel ze dan ook wel weer wat negatiefs vinden om te zeggen over hem🥰
Oh God wat erg dat ik dat gewoon echt niet meer weet. 😅quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:32 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we in 2020 op een gegeven moment gewoon de hele videoclip al voordat het nummer officieel uit was
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:31 schreef dollce het volgende:
[..]
Sommige mensen hier hebben denk ik liever dat die met een klomp op z’n kop constant het Wilhelmus gaat zingen, alhoewel ze dan ook wel weer wat negatiefs vinden om te zeggen over hem🥰
Het zou wel passen bij Cornald z'n eerdere uitspraak dat het anders is dan haar reguliere genre.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:33 schreef blackswangreen het volgende:
Misschien krijgen we wel een countrynummer. De fragmentjes gaan wel 'n beetje die kant op. Zou wel in een goede Nederlandse Eurovisie-traditie passen![]()
En ze post nu ook een afbeelding van Johnny Cash.
Inderdaad, kan me ook wat posts hier herinneren die negatiever waren dan wij ooit zijn geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Op Twitter begint jouw naam toch met een S? Want daar zag ik vandaag anders nogal negatieve dingen langskomen. En wel eerder. Het lijkt wel of niemand iets 'negatiefs' over Duncan mag zeggen behalve jij.
Ja het is maar net hoe de wind staat geloof ik. Ach ja.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad, kan me ook wat posts hier herinneren die negatiever waren dan wij ooit zijn geweest.
Gieren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht ook 4 donkere dansers die al krumpend de door S10 weggegooide ingrediënten uit de koelkast ontwijken
Ja dat klinkt wel hoopvol dat stukkie.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:38 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dat stukje als Duncan ‘nice’ zegt, dat is wel nice hoor. Nu al.
Goed, ik had in ieder geval geen slechte intenties. Toen vorig jaar de titel van Jeangu's song een dag van tevoren bekend werd, stond het breed overal in de Nederlandse showbizzmedia. Ik verwachtte eenzelfde behandeling voor S10's titel nu ook deze een dag van tevoren bekend werd – echter (nog) niet gebeurd. Ik weet dat hier veel mensen zitten die niet gespoild willen worden, daarom heb ik de titel ook niet benoemd én bedoelde ik het ook meer van een waarschuwing: "pas op, dikke kans dat je het her en der tegen kan komen."quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat elke onthulling geheel en al aan S10 en AvroTros is, zeker nu ze alles zo goed regelen, dus ik ga niks zeggen over wel of niet goed. En let wel, ik weet sowieso niks zeker he, dat wat mij verteld is is op basis van iets dat even ergens kort stond en het is dat Jesper hier iets kwam roepen anders was het sowieso niet eens ter sprake gekomen waarschijnlijk.
Wil persoonlijk ook eigenlijk niet dat we daar als Songfestivalforum aan meewerken, aan een onthulling eventueel 'verpesten', al kan ik niemand iets verbieden. Als ze zoals eerdere jaren zelf slordig zijn dan is het een ander verhaal.Maar de meeste mensen hier willen ook gewoon echt dat het een onthulling wordt en willen niks vooraf weten. Dus als iemand dan per se echt iets kwijt moet, dm dan altijd liever eerst even, dan kunnen we altijd nog overleggen of we iets in een spoiler gooien bv.
We weten ondertussen wie hier allemaal meelezen van programma's en kranten enzo en dan gaan die straks wellicht geruchten als scoop brengen etc. Dan gaan we ook knetterhard op ons muil als iets niet klopt.
Nog minder dan 24 uur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij zit er een dot liefde bij, ik weet dat ik het niet serieus meen, dat is voor mij het verschil. Duidelijk? En zo negatief was die post toch niet?quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Op Twitter begint jouw naam toch met een S? Want daar zag ik vandaag anders nogal negatieve dingen langskomen. En wel eerder ook regelmatig. Het lijkt wel of niemand iets 'negatiefs' over Duncan mag zeggen behalve jij. Sterker nog, je hebt lelijker dingen geroepen over hem daar dan wij alles bij elkaar ooit hier.
Je hebt gewoon geen recht om anderen aan te spreken op 'dan weten ze wel iets negatiefs te vinden' als je zelf de afgelopen twee jaar lelijker dingen over hem hebt geroepen dan wij allemaal bij elkaar, zowel op Twitter als hier. Je was al meer dan eens totaal klaar met hem enzo, door de mand gevallen was hij, weet ik het allemaal, die posts staan ook nog op het forum.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:43 schreef dollce het volgende:
[..]
Bij mij zit er een dot liefde bij, ik weet dat ik het niet serieus meen, dat is voor mij het verschil. Duidelijk? En zo negatief was die post toch niet?
Terug naar S10
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:42 schreef blackswangreen het volgende:
Op basis van de gelekte titel en het reactiefilmpje heb ik alvast een tekst voor het refrein geschreven.Ik zou er niet je beroep van maken. Of je moet voor Dries Roelvink teksten gaan schrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Dank je. Maar je begrijpt dat dit een grap was?quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou er niet je beroep van maken. Of je moet voor Dries Roelvink teksten gaan schrijven.
Zie de Pi. Dat had ik door.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dank je. Maar je begrijpt dat dit een grap was?
Dit vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:40 schreef molloot200 het volgende:
Maar dat programma begint toch om 9 uur al? Zouden ze dan al met S10 praten en Cornald en misschien Songfestivalliedjes van de afgelopen jaren draaien en zo?
Ik waardeer het ook zeker dat je niks gezegd hebt, vandaar dat ik m'n vraag daarna aan jou weghaalde over hoe je daaraan kwam want ik wilde er eigenlijk ook gewoon geen antwoord op.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:42 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Goed, ik had in ieder geval geen slechte intenties. Toen vorig jaar de titel van Jeangu's song een dag van tevoren bekend werd, stond het breed overal in de Nederlandse showbizzmedia. Ik verwachtte eenzelfde behandeling voor S10's titel nu ook deze een dag van tevoren bekend werd – echter (nog) niet gebeurd. Ik weet dat hier veel mensen zitten die niet gespoild willen worden, daarom heb ik de titel ook niet benoemd én bedoelde ik het ook meer van een waarschuwing: "pas op, dikke kans dat je het her en der tegen kan komen."![]()
On topic, erg enthousiast voor de bekendmaking morgen!
Niks aan toe te voegenquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen recht om anderen aan te spreken op 'dan weten ze wel iets negatiefs te vinden' als je zelf de afgelopen twee jaar lelijker dingen over hem hebt geroepen dan wij allemaal bij elkaar, zowel op Twitter als hier. Je was al meer dan eens totaal klaar met hem enzo, door de mand gevallen was hij, weet ik het allemaal, die posts staan ook nog op het forum.
En dat mág allemaal, je moet helemaal zelf weten wat je voelt en vindt en post, maar laat anderen dat dan ook gewoon doen, zelfs in een veel mildere vorm dan jij zelf deed. Met je liefde. Wel zo eerlijk. Ook duidelijk?
Oh en S10 strandt volgens jou in de halve finale zag ik. Dus dan kan je qua positief zijn nog wel iets leren hier misschien zelfs.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:40 schreef molloot200 het volgende:
Maar dat programma begint toch om 9 uur al? Zouden ze dan al met S10 praten en Cornald en misschien Songfestivalliedjes van de afgelopen jaren draaien en zo?
quote:Op donderdag 3 maart maakt Bart Arens vanuit Koninklijk Theater Tuschinski in Amsterdam de Nederlandse inzending van het Eurovisie Songfestival 2022 bekend in Aan De Slag!
Het AVROTROS- en NPO Radio 2-programma Aan de Slag! staat op deze dag geheel in het teken van de grootste liedjeswedstrijd ter wereld en van zangeres S10, die ons land in Turijn gaat vertegenwoordigen. Live vanuit Tuschinski geeft Bart Arens ins en outs over de artiest en telt hij met S10 en de aanwezigen in de zaal af naar het belangrijkste moment van de dag: de release van haar Eurovisie Songfestival-liedje.
https://www.nporadio2.nl/(...)r-s10-in-aan-de-slag
Het nummer gaat op verschillende plaatsen tegelijk in première, zodat Nederland en Europa samen met S10 kunnen genieten van deze primeur. Zodra Bart het lied voor de luisteraars instart op NPO Radio 2, kunnen fans de clippremière ook beleven op de social media-kanalen van het songfestival, het YouTube-kanaal Eurovision.tv en zien genodigden de clip op het gigantische scherm van het mooiste theater van de wereld.
Zolang ze niet zingt dat ze de geitjes gras zag grazen in Gravendeel valt het wel mee, denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:59 schreef Em31 het volgende:
Misschien ben ik wel benieuwder naar die reactievideo’s op Youtube dan de reacties van de fans, vooral hoe ze reageren op de Nederlandse taal (want de fans vinden verschillende talen sowieso altijd wel leuk).
Het blijft toch Nederlands, al heeft S10 wel de stem van een engel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |