abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203908547
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:09 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik ben denk ik gewoon doof en oud want bij Stefania hoor ik echt NIKS. _O-
Ik hoorde eerst ook niets en begon me ook al zorgen te maken, maar toen ik mijn oortjes indeed hoorde ik het ineens wel.

Overigens, in de reacties bij de bovenstaande Youtube-link beweert iemand dat het liedje "De diepte" gaat heten. Geen idee waar dat vandaan komt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2022 @ 16:22:15 #152
163650 Greys
pi_203908560
Edit: ik liep achter, dit ging nog over Duncan z'n veramerikanisering:

Ach ze moesten Engels praten in de video en ze hebben hem vast letterlijk gevraagd om dat intro zo te doen, met die graag van 'oh dus ik krijg het lied...' enzo.

(Hij kan bij mij nogal wat potjes breken omdat hij ons het grote geluk van de winst bracht en het is een jonge jongen die veel tijd in Amerika doorbrengt dus dan is het helemaal niet zo gek als je daar dan wat van oppikt lijkt me. Als ik als kind vroeger 3 weken op vakantie was in het huis van m'n tante in Kerkrade sprak ik aan het eind ook met een rare zacht-achtige g. :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203908588
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:21 schreef Toposcoupe het volgende:

[..]
Ik hoorde eerst ook niets en begon me ook al zorgen te maken, maar toen ik mijn oortjes indeed hoorde ik het ineens wel.

Overigens, in de reacties bij de bovenstaande Youtube-link beweert iemand dat het liedje "De diepte" gaat heten. Geen idee waar dat vandaan komt.
Koelkast, hmm.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_203908667
Duncan heeft een Amerikaanse verloofde en woont inmiddels in Zweden. Hij spreekt nauwelijks Nederlands meer :D
pi_203908674
Even om wat context te geven..
  woensdag 2 maart 2022 @ 16:31:42 #156
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203908693
quote:
Zo te zien achter op de brommer bij iemand
pi_203908738
Met betraande ogen.

Een break-up song? Gevangen in een relatie, zichzelf bevrijdend op weg naar een nieuwe toekomst?
pi_203908741
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Zo te zien achter op de brommer bij iemand
Met Romana?
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_203908744
Of gewoon van de wind achter op zo'n motor 🤭
pi_203908756
'De diepte', Greys, kun je dat bevestigen of ontkennen?
pi_203908988
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:36 schreef drxanax het volgende:
Jammer weer dat als dit waar is weer gepost moet worden :P nee nee flauwekul haha
pi_203909082
Ik denk dat de titel "Official Music Video" is :P
pi_203909164
Echt dat we zelfs nog geen titel hebben, ongelofelijk :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2022 @ 17:18:39 #164
163650 Greys
pi_203909283
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:36 schreef drxanax het volgende:
Ik vind dat elke onthulling geheel en al aan S10 en AvroTros is, zeker nu ze alles zo goed regelen, dus ik ga niks zeggen over wel of niet goed. En let wel, ik weet sowieso niks zeker he, dat wat mij verteld is is op basis van iets dat even ergens kort stond en het is dat Jesper hier iets kwam roepen anders was het sowieso niet eens ter sprake gekomen waarschijnlijk.

Wil persoonlijk ook eigenlijk niet dat we daar als Songfestivalforum aan meewerken, aan een onthulling eventueel 'verpesten', al kan ik niemand iets verbieden. Als ze zoals eerdere jaren zelf slordig zijn dan is het een ander verhaal. :P Maar de meeste mensen hier willen ook gewoon echt dat het een onthulling wordt en willen niks vooraf weten. Dus als iemand dan per se echt iets kwijt moet, dm dan altijd liever eerst even, dan kunnen we altijd nog overleggen of we iets in een spoiler gooien bv.
We weten ondertussen wie hier allemaal meelezen van programma's en kranten enzo en dan gaan die straks wellicht geruchten als scoop brengen etc. Dan gaan we ook knetterhard op ons muil als iets niet klopt. :D

Nog minder dan 24 uur! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2022 @ 17:19:34 #165
163650 Greys
pi_203909293
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:35 schreef dollce het volgende:

[..]
Met Romana?
Dit zou wél verrassend zijn als genre. Dus wie weet! *toet toet*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203909331
Oh man, heb er zo’n zin in. :7
pi_203909390
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2022 17:18 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik vind dat elke onthulling geheel en al aan S10 en AvroTros is, zeker nu ze alles zo goed regelen, dus ik ga niks zeggen over wel of niet goed. En let wel, ik weet sowieso niks zeker he, dat wat mij verteld is is op basis van iets dat even ergens kort stond en het is dat Jesper hier iets kwam roepen anders was het sowieso niet eens ter sprake gekomen waarschijnlijk.

Wil persoonlijk ook eigenlijk niet dat we daar als Songfestivalforum aan meewerken, aan een onthulling eventueel 'verpesten', al kan ik niemand iets verbieden. Als ze zoals eerdere jaren zelf slordig zijn dan is het een ander verhaal. :P Maar de meeste mensen hier willen ook gewoon echt dat het een onthulling wordt en willen niks vooraf weten. Dus als iemand dan per se echt iets kwijt moet, dm dan altijd liever eerst even, dan kunnen we altijd nog overleggen of we iets in een spoiler gooien bv.
We weten ondertussen wie hier allemaal meelezen van programma's en kranten enzo en dan gaan die straks wellicht geruchten als scoop brengen etc. Dan gaan we ook knetterhard op ons muil als iets niet klopt. :D

Nog minder dan 24 uur! *O*
Wisten we in 2020 al dat de titel “grow” zou worden? Dat is nu 10 jaar geleden, ik weet dat echt niet meer.
pi_203909400
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef Nashipeer het volgende:
Ik denk dat de titel "Official Music Video" is :P
A Fridge Over Troubled Water. :Y
pi_203909414
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:30 schreef Mlita het volgende:
Duncan heeft een Amerikaanse verloofde en woont inmiddels in Zweden. Hij spreekt nauwelijks Nederlands meer :D
Sommige mensen hier hebben denk ik liever dat die met een klomp op z’n kop constant het Wilhelmus gaat zingen, alhoewel ze dan ook wel weer wat negatiefs vinden om te zeggen over hem🥰
pi_203909428
quote:
Nog steeds geen titel daarin, slim!
pi_203909432
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 17:28 schreef dollce het volgende:

[..]
Wisten we in 2020 al dat de titel “grow” zou worden? Dat is nu 10 jaar geleden, ik weet dat echt niet meer.
Volgens mij hadden we in 2020 op een gegeven moment gewoon de hele videoclip al voordat het nummer officieel uit was _O-
pi_203909445
Misschien krijgen we wel een countrynummer. De fragmentjes gaan wel 'n beetje die kant op. Zou wel in een goede Nederlandse Eurovisie-traditie passen ;)

En ze post nu ook een afbeelding van Johnny Cash.
pi_203909449
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 17:33 schreef blackswangreen het volgende:
Misschien krijgen we wel een countrynummer. De fragmentjes gaan wel 'n beetje die kant op. Zou wel in een goede Nederlandse Eurovisie-traditie passen ;)

En ze post nu ook een afbeelding van Johnny Cash.
Gieren als dit zo is. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 maart 2022 @ 17:34:13 #174
163650 Greys
pi_203909451
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 17:31 schreef dollce het volgende:

[..]
Sommige mensen hier hebben denk ik liever dat die met een klomp op z’n kop constant het Wilhelmus gaat zingen, alhoewel ze dan ook wel weer wat negatiefs vinden om te zeggen over hem🥰
Op Twitter begint jouw naam toch met een S? Want daar zag ik vandaag anders nogal negatieve dingen langskomen. En wel eerder ook regelmatig. Het lijkt wel of niemand iets 'negatiefs' over Duncan mag zeggen behalve jij. Sterker nog, je hebt lelijker dingen geroepen over hem daar dan wij alles bij elkaar ooit hier. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_203909456
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 17:32 schreef Funhouse het volgende:

[..]
Volgens mij hadden we in 2020 op een gegeven moment gewoon de hele videoclip al voordat het nummer officieel uit was _O-
Oh God wat erg dat ik dat gewoon echt niet meer weet. 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')