Oh, dan is het ok.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:13 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Nou nou het is niet zo dat de holocaust zich opnieuw voltrekt ofzo
Ja, bel dan met leiders. Hij heeft hun nummer. Maar ga niet via Twitter de boel zo opnaaien.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij doet wat ie kan om zichzelf en zijn land overeind te houden, geef hem eens ongelijk
Nee, maar eens checken dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ken je de film Ironie van het lot?
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zei al; hij wil dat wij zijn probleem overnemen.
Hij legt het er te dik boven op.
Nobody:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, bel dan met leiders. Hij heeft hun nummer. Maar ga niet via Twitter de boel zo opnaaien.
Die tank schiet wat onder hem toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wow, tank schiet op iemand die aan het filmen is vanuit een gebouw
Ja, laten we ingrijpen. Dan zien we er straks allemaal zo uit als die verkoolde lijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zelensky doet weer een appl op het schuldgevoel van de wereld.
Ik denk dat ie 24/7 aan de telefoon hangt gezien alle bedanktweetjes tussendoorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, bel dan met leiders. Hij heeft hun nummer. Maar ga niet via Twitter de boel zo opnaaien.
en dan gewoon door filmen .quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
Tja, verplaats je eens in zijn positie.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. World silentVolgens mij is er best wel wat reactie vanuit de rest van de wereld. Maar dat wil hij niet. Hij wil gewoon dat andere landen mee gaan knokken.
Heb je net als Duitsland 1000 stingers die kant opgestuurd en dan gaat hij twitteren dat je niks doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja. We hebben dan ook beloofd dat we zijn grenzen en soevereiniteit zouden beschermen toen we hem vroegen afstand te doen van zijn kernwapens. Eigenlijk doet hij niets anders dan ons herinneren aan onze belofte aan hem.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zei al; hij wil dat wij zijn probleem overnemen.
Gek he dat die elke mogelijkheid probeert aan te pakken om zijn land te redden omdat er een invasie plaatsvindquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. World silentVolgens mij is er best wel wat reactie vanuit de rest van de wereld. Maar dat wil hij niet. Hij wil gewoon dat andere landen mee gaan knokken.
Hij weet ook wel dat het buitenland zijn enige kans is dat hij dit gaat winnen. Al zijn de Oekraners heel dapper.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie 24/7 aan de telefoon hangt gezien alle bedanktweetjes tussendoor
Maar hij beseft ook dat beeldvorming op social media belangrijk is
Ja, dat laatste heeft 'ie goed door inderdaad. Ervaring als acteur is ook handig bij de filmpjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie 24/7 aan de telefoon hangt gezien alle bedanktweetjes tussendoor
Maar hij beseft ook dat beeldvorming op social media belangrijk is
Ga je jezelf in de fik steken dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:16 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ja, laten we ingrijpen. Dan zien we er straks allemaal zo uit als die verkoolde lijken.
Ik ben bang dat we dat nog veel meer gaan zien als straks achter elk raam mogenlijk een sniper of iemand met een anti-tank wapen kan zitten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |