Herkenbaar pff bijna 4 weken na positieve testquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik lig nog steeds op de bank te rotten, compleet afgedraaid van een klein rondje wandelen vanmorgen
Oh shit, ik zit pas in m'n eerste week post-covidquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Herkenbaar pff bijna 4 weken na positieve test.
Wat een ellendequote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik lig nog steeds op de bank te rotten, compleet afgedraaid van een klein rondje wandelen vanmorgen
Kutzakkinderenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:45 schreef SQ het volgende:
Het tij kan keren hoor Poes, ik heb een week na mijn positieve test 4 dagen efteling gedaan (20-30k stappen per dag). Ben wel moe nu, maar dat kwam omdat de overprikkelde kutzak dreumes zo nodig de halve nacht moest schreeuwen en in mijn oog moest prikken met vingers.
Hier komt er af en toe nog een groene klodder naar bovenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:47 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook nog moe. En heb nog regelmatig een flinke hoestbui
Thank youquote:
Jij ook beterschap!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:39 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oh shit, ik zit pas in m'n eerste week post-covid![]()
Beterschap!!
Paaseitjes en hagelslag.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:25 schreef amaranta het volgende:
McDonalds
Kentucky Fried Chicken
Pizza hut
En Tony…
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:44 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik dacht dat Delta juist ingrijpender was dan de Omicron?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:36 schreef SQ het volgende:
[..]
Precies. Allemaal hun schuld
Ik praat echter nooit negatief over de dikke buik hoor, dat probeer ik echt vol te houden. De dikke buik is gewoon een gegeven, geen schande en geen issue. En hij is lekker zacht.
Maar de vaccinaties deden het beter tegen Delta, dacht ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:44 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik dacht dat Delta juist ingrijpender was dan de Omicron?
Ik weet het allemaal ook niet meer *gooit handen in de lucht*quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar de vaccinaties deden het beter tegen Delta, dacht ik.
Dat het minder over corona gaat, vind ik wel prima, maar had liever een leuker alternatief gehad jaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal ook niet meer *gooit handen in de lucht*
Corona is de afgelopen dagen sowieso niet meer aan de orde, het is oorlog voor oorlog na
Sounds like a good planquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:52 schreef Nijna het volgende:
Ik heb geen covid gehad (denk ik, tot nu toe), maar mijn conditie is echt ruk. Als ik 2 trappen oploop sta ik te hijgen, misschien moet ik maar weer eens gaan zwemmen ofzo.
Maar dan moet ik eigenlijk iemand vinden die mee gaat, want dan kan ik het niet zo makkelijk skippen....
Dat was toch het moment dat kinderen ook gewoon naar school mochten als er een huisgenoot positief testte.. Ik hoorde overal om me heen dat testen dan echt nutteloos geworden was. Ik denk dus niet dat er ineens veel minder mensen corona hadden, maar er gewoon minder gingen testen..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:34 schreef Leandra het volgende:
Het is hier vooral opvallend hoe er vanaf het een op het andere moment (14-15 februari)
En omslag is tussen zoveel % meer positief geteste mensen naar zoveel % minder positief geteste mensen:
https://coronadashboard.r(...)itief-geteste-mensen
Ja? Wil je mee? Ik heb echt een baggerconditie hoor.quote:
Dat idee heb ik ook, dat het nog steeds hard verspreid maar er veel minder getest wordt. Mede idd doordat het percentage positieve testen t.o.v. het totale aantal testen niet daalt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 08:20 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat was toch het moment dat kinderen ook gewoon naar school mochten als er een huisgenoot positief testte.. Ik hoorde overal om me heen dat testen dan echt nutteloos geworden was. Ik denk dus niet dat er ineens veel minder mensen corona hadden, maar er gewoon minder gingen testen..
Er is dan ook een enorme dip in hoeveelheid testen en juist een enorme stijging in het percentage mensen dat positief test àls ze gingen testen..
Ja idd, maar ik ging er al vanuit dat die aanpassing van de maatregelen de testbereidheid enorm zou beperken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 08:20 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat was toch het moment dat kinderen ook gewoon naar school mochten als er een huisgenoot positief testte.. Ik hoorde overal om me heen dat testen dan echt nutteloos geworden was. Ik denk dus niet dat er ineens veel minder mensen corona hadden, maar er gewoon minder gingen testen..
Er is dan ook een enorme dip in hoeveelheid testen en juist een enorme stijging in het percentage mensen dat positief test àls ze gingen testen..
Dat is juist enorm gestegen, dat zit nu boven de 60%.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:20 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, dat het nog steeds hard verspreid maar er veel minder getest wordt. Mede idd doordat het percentage positieve testen t.o.v. het totale aantal testen niet daalt.
Ja dat is dan wel weer jammer.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay, merel in de tuinDaar gaan mn pas ingezaaide stukjes gras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stel dat altijd uit totdat mijn laptop me de mogelijkheid van uitstellen ontneemt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:05 schreef Phaidra het volgende:
Het kleine leed is er ook nog: mijn outlook had een update nodig, maar omdat mijn laptop 5 jaar oud is heeft hij daar wat moeite mee. Kan al zeker 30 minuten dus niet mailen of mails lezen. En eigenlijk kan ik me dat tijd-technisch niet zo permitteren vandaag. WAAROM klikte ik op 'nu opnieuw opstarten'?!
Mijn werkgever hamert nogal op snelle installaties van updates ivm mogelijke security issues. Dus ik dacht er even niet over na en dacht 'ach, dat kan wel even tussen twee mails door, ik moet toch even wat in excel doen'. Maar dat was buiten mijn laptop gerekendquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:07 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik stel dat altijd uit totdat mijn laptop me de mogelijkheid van uitstellen ontneemt.Precies hierom, het is altijd gedoe.
Maar dan is het ook de schuld van je werkgever.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn werkgever hamert nogal op snelle installaties van updates ivm mogelijke security issues. Dus ik dacht er even niet over na en dacht 'ach, dat kan wel even tussen twee mails door, ik moet toch even wat in excel doen'. Maar dat was buiten mijn laptop gerekend.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:13 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Maar dan is het ook de schuld van je werkgever.
Ik had dat ook, en toen kreeg ik ein-de-lijk de oproep om m te ruilen... tijdens mijn zwangerschapsverlofquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb al een jaar geleden aangegeven dat mijn laptop kuren heeft. In november kreeg ik eindelijk het bestelformulier en nu... wacht ik nog... (reorganisatie olé oléeee)
Omg. Dat is echt naadje. On the bright side: ik ga het komende jaar überhaupt niet met zwangerschapsverlof dus I'll be readyquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik had dat ook, en toen kreeg ik ein-de-lijk de oproep om m te ruilen... tijdens mijn zwangerschapsverlof
En toen ik terug kwam van verlof was het ingetrokken en kon ik nóg een half jaar wachten
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Omg. Dat is echt naadje. On the bright side: ik ga het komende jaar überhaupt niet met zwangerschapsverlof dus I'll be ready
Ik moet soms tijdens online meetings mezelf muten omdat anderen last hebben van het geluid van mijn opstijgende laptop.
“Ik heb net zo’n dikke buik als jij, mama”quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Mijn jongste wil dagelijks mijn buik aaien. “Jouw buik is lief mama. Hij is lekker warm en zacht. En flubberig, het is net klei, maar dan zit het vast.”
![]()
. Maar ook hier, hij vindt mijn buik écht lief, dus wie ben ik om er iets anders van te maken.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:29 schreef SQ het volgende:
Mijn privelaptop gaf laatst ook kuren dus ik dacht, dat mag helemaal nog niet, want die heb ik gekocht vlak na mijn bruiloft
En je dan beseffen dat je bijna 9 jaar getrouwd bent
Mocht je willen }:)quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:29 schreef arvensis het volgende:
[..]
“Ik heb net zo’n dikke buik als jij, mama”
![]()
![]()
Dat is ook onhandig ja.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:32 schreef Vaiana het volgende:
Wij mogen dus elk 3 jaar een nieuwe laptop bestellen, vanuit een persoonlijk werkbudget. Dat heeft als voordeel dat je nooit een (te) oude laptop hebt. Het nadeel is dat er niet een standaard laptop is, dus als hij kuren heeft moet je zelf met Dell bellen en duimen draaien terwijl zij langskomen om hem te fixen.
Ik ben al op het punt dat bepaalde herinneringen 20-25 jaar geleden bleken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:44 schreef Hupje het volgende:
Soms gaat de tijd ook veel sneller dan kan, hoor. Iets kan zomaar 10 jaar geleden zijn ineens...
Of zou het de leeftijd zijn?! Nee toch?
Ja echt he. Over 3 maanden ben ik 22 jaar samen met mijn lief. HOE DAN.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ben al op het punt dat bepaalde herinneringen 20-25 jaar geleden bleken.en dat voelt dan echt niet als VIJFENTWINTIG JAAR
Yay, dat schiet opquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:42 schreef Hupje het volgende:
Ik heb weer plek in mijn bijkeuken!
En in mijn voorraadkast.
En in alle kamers op de 1e verdieping.
En in de garage.
![]()
... De zolder staat weer vol![]()
![]()
Ik ben begonnen aan de eerste laklaag op de laatste 2 binnendeuren die nog geverfd moesten worden.
[ afbeelding ]
Vaarwel jaren 70 bruin!
Alles wat er nog moet, heb ik expres niet benoemd, hequote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:36 schreef Hupje het volgende:
[..]
Alles wat er nog moet, heb ik expres niet benoemd, heTe ontmoedigend.
Ik ga binnenkort alles leren over open trappen opknappen. Enz.
Daarom beter geen vrouwen tussen 18 en 45 aannemen. Je weet nooit wanneer ze baringsdrang krijgen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik had dat ook, en toen kreeg ik ein-de-lijk de oproep om m te ruilen... tijdens mijn zwangerschapsverlof
En toen ik terug kwam van verlof was het ingetrokken en kon ik nóg een half jaar wachten
quote:
OMG sorryquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:40 schreef Hupje het volgende:
[..]Dat heet langdurig verbouwen in een jaren 70 huis
Voor de beeldvorming: ik had een half jaar lang in 2 stapels 15 verhuisdozen in mijn bijkeuken staan. Moest hinkstapspringen naar mijn bed en vriend had bij het videobellen een mooie muur van (afgedekte) kratten achter zich.
Echt, wat een ruimte blijken we te hebben in huis!
Wat klote dat het op je werk niet leuk is nu. Heb je wel al meer duidelijkheid over het voortbestaan van het functie eigenlijk? Want die onzekerheid er bij lijkt me ook killing.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:55 schreef exode het volgende:
Ik ben een beetje aan het ontschermen en dat bevalt me prima. Wat een tijd hou je dan over :0
Ik merk dat ik moeite heb om geinteresseert mee te lezen. Hier niet zo, want wat hier geschreven wordt, vind ik eigenlijk nog steeds leuk.Maar echt die onzin op FB etc, het kan me gestolen worden tegenwoordig.
Het is ook een soort beschermingsmechanisme denk ik. Op mijn werk is het gewoon echt niet leuk nu, inhoudelijk gezien. De oorlog is voor heel veel mensen heeeeeeeel naar. Veel naarder dan voor mij maar mijn werk is echt vreselijk nu de risico analyses allemaal in het rood slaan.
En verder speelt er van alles waar ik geen invloed op heb maar die wel in de weg van mijn werkblijheid zitten.
Het nieuws volg ik wel maar alleen noodzakelijk. Bijvoorbeeld dat we een vermogen kwijt gaan zijn aan gas als ons contract is afgelopen.
Maar het gaat wel goed verder hoor, nu ik de instelling heb 'gooi me er maar uit als het niet bevalt' klap ik veel makkelijker mijn laptop dicht. En met verloofde gaat het ook steeds beterZe is minstens de komende 6 weken nog ziek gemeld, daarna kijken we weer verder.
Ik heb écht voor zo'n bedrijf gewerkt hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daarom beter geen vrouwen tussen 18 en 45 aannemen. Je weet nooit wanneer ze baringsdrang krijgen.
Heel je logistiek stuk
Ik heb mijn facebook gedelete. Nu moet ik nog stoppen/minderen met fok en dan is alles goed.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:03 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik heb een tijd geleden al besloten dat dat gescroll op fb me echt helemaal niks brengt. Heb geen Twitter account en ook geen insta. Hopeloos ouderwets, vast, maar het scheelt me zoveel treurnis
IG vind ik wel leuk, foto's kijken zonder tekst, heerlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:03 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik heb een tijd geleden al besloten dat dat gescroll op fb me echt helemaal niks brengt. Heb geen Twitter account en ook geen insta. Hopeloos ouderwets, vast, maar het scheelt me zoveel treurnis
De situatie in de wereld kan dat proces wel versnellen. Het klinkt wat vaag allemaal, maar mijn werkwereld is echt waardeloos nu.quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:10 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat klote dat het op je werk niet leuk is nu. Heb je wel al meer duidelijkheid over het voortbestaan van het functie eigenlijk? Want die onzekerheid er bij lijkt me ook killing.
Fijn dat het met je verloofde steeds beter gaat!
@:vaiana wat fijn van de goede echo
quote:Op woensdag 2 maart 2022 19:32 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb mijn facebook gedelete. Nu moet ik nog stoppen/minderen met fok en dan is alles goed.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:00 schreef Vaiana het volgende:
En ik had net een goede termijnecho.
Wat een top dag hier!![]()
Wat fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Lallandraquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:00 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik ben vanmiddag met Soneal op een terrasje in het dorp gaan lunchen en toen dacht ik dat ik er wel een lokaal biertje bij kon nemen...
Volgende keer hou ik me gewoon weer aan de tussen 16.00 en 04.00 uur regel![]()
Nou ja, de naam zegt het al
Jaquote:
Ja, maar hállo, het was er ook wel weer voorquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:00 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik ben vanmiddag met Soneal op een terrasje in het dorp gaan lunchen en toen dacht ik dat ik er wel een lokaal biertje bij kon nemen...
Volgende keer hou ik me gewoon weer aan de tussen 16.00 en 04.00 uur regel![]()
Nou ja, de naam zegt het al
Mocht je in de buurt zijn ben je welkomquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, maar hállo, het was er ook wel weer voorStaat genoteerd trouwens, die brouwerij.
Ik ging tuinieren met mijn pa. Voortuin als door een ringetje te halen yeah.
Wat zonde, net nog op het randje en dan ook nog met die vrije dagen.... beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:13 schreef hilliebillie het volgende:
Zo.. ik blijk achteraf toch ook Corona te kunnen krijgen![]()
Expres geen carnaval gaan vieren omdat ik dat nog niet zag zitten in een overvolle tent en zonder testen voor toegang (en omdat ik oud en saai wordt maar dat zeg ik er niet bij) maar toch positief. Geen idee waar ik het heb opgedaan, maar dat maakt ook niet uit. Misschien op het werk want ik was nummer 5 maar wel allemaal op de zelfde dag dus ook vreemd.
Balen vooral voor de kindjes, want vandaag en morgen was/ben ik vrij en zouden een dag gaan zwemmen nu dat op het werk weer kan.
En ik probeer dan maar een beetje geïsoleerd te zitten (al gaat dat dadelijk met etenstijd al mis want er zal gekookt moeten worden en eerlijk is eerlijk geloof ik niet dat man dat gaat lukken het geen dat in huis is. En sowieso kan helemaal isolatie niet want geen extra slaapplek waar ik apart kan liggen).
Klachten vallen mee alleen een kriebel in de keel. Al begint nu de algehele lamlendigheid ook wel en lichte hoofdpijn. Maar ik denk dat dat wellicht ook wel komt door het hangen in een niet super fijne bureau stoel.
Met name de oudste is een beetje panisch.. die wil echt zo ver mogelijk van me weg 😒
Nou nog wachten op ggd resultaat maar de zelftest was vrij snel positief, na 30 seconden zag ik het lijntje met de zaklamp al staan en vrij snel daarna echt duidelijk. Dus ik verwacht geen vals positief
Ook een stenen aanrechtblad?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef Hupje het volgende:
Balen, @:hilliebillie
Ik moest op controle voor mijn lenzen en aangezien ik nog steeds naar de opticien in mijn oude stad ga, heb ik er maar een dagdeel shoppen van gemaakt. Met corona weinig kleding gekocht en mijn graag gedragen kleding heeft inmiddels vrijwel allemaal gaatjes bij de broeksknoop![]()
En als boer Tinus in de stad me (weer eens) verbaasd over hoe weinig mensen zich nog aantrekken van corona.
Daarna het laatste laklaagje op de deuren gesmeerd.
Yup, that’s it. Sinds ik er bewust van was dat ik met mijn buik langs het aanrecht schoof/leunde, doe ik dat niet meer en blijft mijn kleding heel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook een stenen aanrechtblad?
LIF / Damesbroeken die je shirts heel laten
Ik heb tegenwoordig af en toe zelfs een schort omquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, that’s it. Sinds ik er bewust van was dat ik met mijn buik langs het aanrecht schoof/leunde, doe ik dat niet meer en blijft mijn kleding heel.
Jup, en ik weet het. Ik probeer er aan te denken dat ik bij het koken mijn shirt in mijn broek stop, maar kennelijk vergeet ik dat dus toch soms. En aangezien mijn meeste kleding niet zo'n fantastische kwaliteit is, gaat het dan snel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook een stenen aanrechtblad?
LIF / Damesbroeken die je shirts heel laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |