abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2022 @ 16:25:53 #1
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203894565
McDonalds
Kentucky Fried Chicken
Pizza hut

En Tony…
  dinsdag 1 maart 2022 @ 16:38:34 #2
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_203894712
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik lig nog steeds op de bank te rotten, compleet afgedraaid van een klein rondje wandelen vanmorgen :{w
Herkenbaar pff bijna 4 weken na positieve test -O-.
pi_203894719
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Herkenbaar pff bijna 4 weken na positieve test -O-.
Oh shit, ik zit pas in m'n eerste week post-covid :')
Beterschap!!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 1 maart 2022 @ 16:45:34 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_203894803
Het tij kan keren hoor Poes, ik heb een week na mijn positieve test 4 dagen efteling gedaan (20-30k stappen per dag). Ben wel moe nu, maar dat kwam omdat de overprikkelde kutzak dreumes zo nodig de halve nacht moest schreeuwen en in mijn oog moest prikken met vingers.
disclaimer
  dinsdag 1 maart 2022 @ 16:47:50 #5
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203894847
Ik ben ook nog moe. En heb nog regelmatig een flinke hoestbui
  dinsdag 1 maart 2022 @ 16:50:15 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203894888
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik lig nog steeds op de bank te rotten, compleet afgedraaid van een klein rondje wandelen vanmorgen :{w
Wat een ellende :{
Sterkte daarmee :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203894977
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:45 schreef SQ het volgende:
Het tij kan keren hoor Poes, ik heb een week na mijn positieve test 4 dagen efteling gedaan (20-30k stappen per dag). Ben wel moe nu, maar dat kwam omdat de overprikkelde kutzak dreumes zo nodig de halve nacht moest schreeuwen en in mijn oog moest prikken met vingers.
Kutzakkinderen O+ Love it. Nee dat red ik momenteel niet, en voorlopig niet denk ik. Ik moet het maar weer rustig aan opbouwen en vooral veel rust pakken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:47 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook nog moe. En heb nog regelmatig een flinke hoestbui
Hier komt er af en toe nog een groene klodder naar boven :@ Verder zo goed als klachtenvrij, het zijn meer naweeën.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:50 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat een ellende :{
Sterkte daarmee :*
Thank you :*
pi_203895055
Ik liep twee weken na mijn besmetting in mijn normale tempo hard :Y (ik laat in het midden wat mijn normale tempo is O-) ). Maar ik heb nog net een Deltaatje meegepakt denk ik.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:02:56 #9
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_203895070
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:39 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Oh shit, ik zit pas in m'n eerste week post-covid :')
Beterschap!!
Jij ook beterschap!

Ik ben gelukkig een uitzondering :'). Heel moe benauwd heb nu ook een puf. Doe ik teveel en dat is heel snel, heb ik daar een dag lang last van :'). Dan wil er niks meer. Lijk wel een oud omaatje :')
  dinsdag 1 maart 2022 @ 17:17:23 #10
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_203895266
Kriebelhoest is hier de meest hardnekkige. Dat mijn buren inmiddels niet willen verhuizen mag een wonder heten met die nachten :{w
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 17:25:14 #11
382129 crew  Donna
pi_203895389
Ik zit nu een week na covid en heb nergens last van!
pi_203895404
Beterschap voor jullie!

Mijn dochter kreeg in de Franse Covid app de melding dat ze bij iemand in de buurt geweest is die positief getest heeft.
Zo thuis gelijk maar een testje doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_203895539
Ik heb wel een tijdje last gehad van benauwdheid als ik een mondkapje op had. En als ik lichamelijk teveel deed, was wat traag. Dat is nu wel over.
Wel sinds die besmetting in november al 3 x opnieuw (licht) verkouden geweest. }:|
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 maart 2022 @ 17:34:07 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_203895552
Coronaconditie, I haz it… Op zich gaat alles wel ok, maar een volleybalwedstrijd uitspelen is toch wel pittig nog. En dat terwijl ik met een week hersteld was begin december.

Ooit eerder eens ruim een half jaar bezig geweest conditie weer op te bouwen na een stevige griep. Dus dit voelt niet heel vreemd.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_203895561
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 16:25 schreef amaranta het volgende:
McDonalds
Kentucky Fried Chicken
Pizza hut

En Tony…
Paaseitjes en hagelslag. O+
pi_203895664
Ik dacht dat Delta juist ingrijpender was dan de Omicron? :o
  dinsdag 1 maart 2022 @ 18:34:34 #17
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_203896316
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:44 schreef PoesInDoos het volgende:
:Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_203896559
Maar toch hoor ik vrijwel iedereen die de afgelopen maanden besmet was het beschrijven als een soort griep, inclusief flink zieke kinderen, dat was bij ons absoluut niet het geval.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_203896593
Ik heb geen covid gehad (denk ik, tot nu toe), maar mijn conditie is echt ruk. Als ik 2 trappen oploop sta ik te hijgen, misschien moet ik maar weer eens gaan zwemmen ofzo.
Maar dan moet ik eigenlijk iemand vinden die mee gaat, want dan kan ik het niet zo makkelijk skippen... ;) .
Fake it till you make it...
pi_203896633
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:36 schreef SQ het volgende:

[..]
Precies. Allemaal hun schuld :P
Ik praat echter nooit negatief over de dikke buik hoor, dat probeer ik echt vol te houden. De dikke buik is gewoon een gegeven, geen schande en geen issue. En hij is lekker zacht.
^O^

Mijn jongste wil dagelijks mijn buik aaien. “Jouw buik is lief mama. Hij is lekker warm en zacht. En flubberig, het is net klei, maar dan zit het vast.”

:') _O-. Maar ook hier, hij vindt mijn buik écht lief, dus wie ben ik om er iets anders van te maken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203896669
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 17:44 schreef PoesInDoos het volgende:
Maar de vaccinaties deden het beter tegen Delta, dacht ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203896945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Maar de vaccinaties deden het beter tegen Delta, dacht ik.
Ik weet het allemaal ook niet meer *gooit handen in de lucht*
Corona is de afgelopen dagen sowieso niet meer aan de orde, het is oorlog voor oorlog na ;(
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:34:33 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203897267
Het is hier vooral opvallend hoe er vanaf het een op het andere moment (14-15 februari)
En omslag is tussen zoveel % meer positief geteste mensen naar zoveel % minder positief geteste mensen:
https://coronadashboard.r(...)itief-geteste-mensen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203897874
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik weet het allemaal ook niet meer *gooit handen in de lucht*
Corona is de afgelopen dagen sowieso niet meer aan de orde, het is oorlog voor oorlog na ;(
Dat het minder over corona gaat, vind ik wel prima, maar had liever een leuker alternatief gehad ja :{.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203900790
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:52 schreef Nijna het volgende:
Ik heb geen covid gehad (denk ik, tot nu toe), maar mijn conditie is echt ruk. Als ik 2 trappen oploop sta ik te hijgen, misschien moet ik maar weer eens gaan zwemmen ofzo.
Maar dan moet ik eigenlijk iemand vinden die mee gaat, want dan kan ik het niet zo makkelijk skippen... ;) .
Sounds like a good plan :)
pi_203902855
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 19:34 schreef Leandra het volgende:
Het is hier vooral opvallend hoe er vanaf het een op het andere moment (14-15 februari)
En omslag is tussen zoveel % meer positief geteste mensen naar zoveel % minder positief geteste mensen:
https://coronadashboard.r(...)itief-geteste-mensen
Dat was toch het moment dat kinderen ook gewoon naar school mochten als er een huisgenoot positief testte.. Ik hoorde overal om me heen dat testen dan echt nutteloos geworden was. Ik denk dus niet dat er ineens veel minder mensen corona hadden, maar er gewoon minder gingen testen..
Er is dan ook een enorme dip in hoeveelheid testen en juist een enorme stijging in het percentage mensen dat positief test àls ze gingen testen..
pi_203902917
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 22:35 schreef mrien het volgende:

[..]
Sounds like a good plan :)
Ja? Wil je mee? Ik heb echt een baggerconditie hoor.
Als je af en toe maar zwaait als je weer langsdrijft dan :P.
Fake it till you make it...
pi_203903469
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:20 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]
Dat was toch het moment dat kinderen ook gewoon naar school mochten als er een huisgenoot positief testte.. Ik hoorde overal om me heen dat testen dan echt nutteloos geworden was. Ik denk dus niet dat er ineens veel minder mensen corona hadden, maar er gewoon minder gingen testen..
Er is dan ook een enorme dip in hoeveelheid testen en juist een enorme stijging in het percentage mensen dat positief test àls ze gingen testen..
Dat idee heb ik ook, dat het nog steeds hard verspreid maar er veel minder getest wordt. Mede idd doordat het percentage positieve testen t.o.v. het totale aantal testen niet daalt.
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:29:22 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203903581
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 08:20 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]
Ja idd, maar ik ging er al vanuit dat die aanpassing van de maatregelen de testbereidheid enorm zou beperken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203903600
Nouja, zolang de ziekenhuiscijfers blijven dalen zal het me boeien hoeveel positief geteste mensen er zijn. Hou me er niet zoveel meer mee bezig, eigenlijk :@
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 2 maart 2022 @ 09:32:32 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203903622
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 09:20 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Dat idee heb ik ook, dat het nog steeds hard verspreid maar er veel minder getest wordt. Mede idd doordat het percentage positieve testen t.o.v. het totale aantal testen niet daalt.
Dat is juist enorm gestegen, dat zit nu boven de 60%.
En dan te bedenken dat heel veel mensen niet meer testen en nog veel meer mensen wel thuistesten maar niet meer naar de GGD gaan voor een bevestiging van die positieve thuistest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203907157
Yay, merel in de tuin O+ Daar gaan mn pas ingezaaide stukjes gras :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_203907241
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 14:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay, merel in de tuin O+ Daar gaan mn pas ingezaaide stukjes gras :')
Ja dat is dan wel weer jammer. _O-

Ik ben helemaal content met de timing van onze zonnepanelen die vandaag gelegd zijn. De weersvoorspelling is goed namelijk. 8-)
pi_203908306
En ik had net een goede termijnecho. O+

Wat een top dag hier! *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203908321
Lekker blij zijn vandaag hoor, @Vaiana! *O* De termijnecho is toch wel een heel mooie mijlpaal O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 2 maart 2022 @ 16:02:24 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_203908335
Het is ook helemaal geen verplichting om constant in zak en as te zitten over ellende op de wereld :D zou wat zijn zeg. Lekker blij zijn en genieten O+
disclaimer
pi_203908380
Jullie hebben helemaal gelijk. :D Het benoemen van een top dag voelde op de één of andere manier wat cru. Maargoed, voor mij is het een topdag en ben ik heel gelukkig! Zo bijzonder om zo'n inimini baby te zien bewegen op dat scherm. O+
pi_203908382
Het kleine leed is er ook nog: mijn outlook had een update nodig, maar omdat mijn laptop 5 jaar oud is heeft hij daar wat moeite mee. Kan al zeker 30 minuten dus niet mailen of mails lezen. En eigenlijk kan ik me dat tijd-technisch niet zo permitteren vandaag ;(. WAAROM klikte ik op 'nu opnieuw opstarten'?!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203908408
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:05 schreef Phaidra het volgende:
Het kleine leed is er ook nog: mijn outlook had een update nodig, maar omdat mijn laptop 5 jaar oud is heeft hij daar wat moeite mee. Kan al zeker 30 minuten dus niet mailen of mails lezen. En eigenlijk kan ik me dat tijd-technisch niet zo permitteren vandaag ;(. WAAROM klikte ik op 'nu opnieuw opstarten'?!
Ik stel dat altijd uit totdat mijn laptop me de mogelijkheid van uitstellen ontneemt. :') Precies hierom, het is altijd gedoe.
pi_203908446
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:07 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Ik stel dat altijd uit totdat mijn laptop me de mogelijkheid van uitstellen ontneemt. :') Precies hierom, het is altijd gedoe.
Mijn werkgever hamert nogal op snelle installaties van updates ivm mogelijke security issues. Dus ik dacht er even niet over na en dacht 'ach, dat kan wel even tussen twee mails door, ik moet toch even wat in excel doen'. Maar dat was buiten mijn laptop gerekend _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203908470
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Mijn werkgever hamert nogal op snelle installaties van updates ivm mogelijke security issues. Dus ik dacht er even niet over na en dacht 'ach, dat kan wel even tussen twee mails door, ik moet toch even wat in excel doen'. Maar dat was buiten mijn laptop gerekend _O-.
Maar dan is het ook de schuld van je werkgever. :Y
pi_203908515
Zo blij voor je Vaiana! O+
pi_203908538
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:13 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Maar dan is het ook de schuld van je werkgever. :Y
Dat sowieso :P. Ik heb al een jaar geleden aangegeven dat mijn laptop kuren heeft. In november kreeg ik eindelijk het bestelformulier en nu... wacht ik nog... (reorganisatie olé oléeee)
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 2 maart 2022 @ 16:23:54 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_203908580
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:20 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dat sowieso :P. Ik heb al een jaar geleden aangegeven dat mijn laptop kuren heeft. In november kreeg ik eindelijk het bestelformulier en nu... wacht ik nog... (reorganisatie olé oléeee)
Ik had dat ook, en toen kreeg ik ein-de-lijk de oproep om m te ruilen... tijdens mijn zwangerschapsverlof :')
En toen ik terug kwam van verlof was het ingetrokken en kon ik nóg een half jaar wachten :')
disclaimer
pi_203908604
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:23 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik had dat ook, en toen kreeg ik ein-de-lijk de oproep om m te ruilen... tijdens mijn zwangerschapsverlof :')
En toen ik terug kwam van verlof was het ingetrokken en kon ik nóg een half jaar wachten :')
Omg. Dat is echt naadje. On the bright side: ik ga het komende jaar überhaupt niet met zwangerschapsverlof dus I'll be ready *O*

Ik moet soms tijdens online meetings mezelf muten omdat anderen last hebben van het geluid van mijn opstijgende laptop :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 2 maart 2022 @ 16:28:12 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_203908644
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Omg. Dat is echt naadje. On the bright side: ik ga het komende jaar überhaupt niet met zwangerschapsverlof dus I'll be ready *O*

Ik moet soms tijdens online meetings mezelf muten omdat anderen last hebben van het geluid van mijn opstijgende laptop :').
_O-
disclaimer
  woensdag 2 maart 2022 @ 16:29:29 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_203908656
Mijn privelaptop gaf laatst ook kuren dus ik dacht, dat mag helemaal nog niet, want die heb ik gekocht vlak na mijn bruiloft :(

En je dan beseffen dat je bijna 9 jaar getrouwd bent :'(
disclaimer
pi_203908664
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]
^O^

Mijn jongste wil dagelijks mijn buik aaien. “Jouw buik is lief mama. Hij is lekker warm en zacht. En flubberig, het is net klei, maar dan zit het vast.”

:') _O-. Maar ook hier, hij vindt mijn buik écht lief, dus wie ben ik om er iets anders van te maken.
“Ik heb net zo’n dikke buik als jij, mama”

O+ :'( O+
Protège moi de mes désirs.
pi_203908682
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 16:29 schreef SQ het volgende:
Mijn privelaptop gaf laatst ook kuren dus ik dacht, dat mag helemaal nog niet, want die heb ik gekocht vlak na mijn bruiloft :(

En je dan beseffen dat je bijna 9 jaar getrouwd bent :'(
_O-
Time flies man!
pi_203908700
Wij mogen dus elk 3 jaar een nieuwe laptop bestellen, vanuit een persoonlijk werkbudget. Dat heeft als voordeel dat je nooit een (te) oude laptop hebt. Het nadeel is dat er niet een standaard laptop is, dus als hij kuren heeft moet je zelf met Dell bellen en duimen draaien terwijl zij langskomen om hem te fixen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')