Herkenbaar pff bijna 4 weken na positieve testquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik lig nog steeds op de bank te rotten, compleet afgedraaid van een klein rondje wandelen vanmorgen
Oh shit, ik zit pas in m'n eerste week post-covidquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Herkenbaar pff bijna 4 weken na positieve test.
Wat een ellendequote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik lig nog steeds op de bank te rotten, compleet afgedraaid van een klein rondje wandelen vanmorgen
Kutzakkinderenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:45 schreef SQ het volgende:
Het tij kan keren hoor Poes, ik heb een week na mijn positieve test 4 dagen efteling gedaan (20-30k stappen per dag). Ben wel moe nu, maar dat kwam omdat de overprikkelde kutzak dreumes zo nodig de halve nacht moest schreeuwen en in mijn oog moest prikken met vingers.
Hier komt er af en toe nog een groene klodder naar bovenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:47 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook nog moe. En heb nog regelmatig een flinke hoestbui
Thank youquote:
Jij ook beterschap!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:39 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oh shit, ik zit pas in m'n eerste week post-covid![]()
Beterschap!!
Paaseitjes en hagelslag.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:25 schreef amaranta het volgende:
McDonalds
Kentucky Fried Chicken
Pizza hut
En Tony…
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:44 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik dacht dat Delta juist ingrijpender was dan de Omicron?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:36 schreef SQ het volgende:
[..]
Precies. Allemaal hun schuld
Ik praat echter nooit negatief over de dikke buik hoor, dat probeer ik echt vol te houden. De dikke buik is gewoon een gegeven, geen schande en geen issue. En hij is lekker zacht.
Maar de vaccinaties deden het beter tegen Delta, dacht ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:44 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik dacht dat Delta juist ingrijpender was dan de Omicron?
Ik weet het allemaal ook niet meer *gooit handen in de lucht*quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar de vaccinaties deden het beter tegen Delta, dacht ik.
Dat het minder over corona gaat, vind ik wel prima, maar had liever een leuker alternatief gehad jaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal ook niet meer *gooit handen in de lucht*
Corona is de afgelopen dagen sowieso niet meer aan de orde, het is oorlog voor oorlog na
Sounds like a good planquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:52 schreef Nijna het volgende:
Ik heb geen covid gehad (denk ik, tot nu toe), maar mijn conditie is echt ruk. Als ik 2 trappen oploop sta ik te hijgen, misschien moet ik maar weer eens gaan zwemmen ofzo.
Maar dan moet ik eigenlijk iemand vinden die mee gaat, want dan kan ik het niet zo makkelijk skippen....
Dat was toch het moment dat kinderen ook gewoon naar school mochten als er een huisgenoot positief testte.. Ik hoorde overal om me heen dat testen dan echt nutteloos geworden was. Ik denk dus niet dat er ineens veel minder mensen corona hadden, maar er gewoon minder gingen testen..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:34 schreef Leandra het volgende:
Het is hier vooral opvallend hoe er vanaf het een op het andere moment (14-15 februari)
En omslag is tussen zoveel % meer positief geteste mensen naar zoveel % minder positief geteste mensen:
https://coronadashboard.r(...)itief-geteste-mensen
Ja? Wil je mee? Ik heb echt een baggerconditie hoor.quote:
Dat idee heb ik ook, dat het nog steeds hard verspreid maar er veel minder getest wordt. Mede idd doordat het percentage positieve testen t.o.v. het totale aantal testen niet daalt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 08:20 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat was toch het moment dat kinderen ook gewoon naar school mochten als er een huisgenoot positief testte.. Ik hoorde overal om me heen dat testen dan echt nutteloos geworden was. Ik denk dus niet dat er ineens veel minder mensen corona hadden, maar er gewoon minder gingen testen..
Er is dan ook een enorme dip in hoeveelheid testen en juist een enorme stijging in het percentage mensen dat positief test àls ze gingen testen..
Ja idd, maar ik ging er al vanuit dat die aanpassing van de maatregelen de testbereidheid enorm zou beperken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 08:20 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat was toch het moment dat kinderen ook gewoon naar school mochten als er een huisgenoot positief testte.. Ik hoorde overal om me heen dat testen dan echt nutteloos geworden was. Ik denk dus niet dat er ineens veel minder mensen corona hadden, maar er gewoon minder gingen testen..
Er is dan ook een enorme dip in hoeveelheid testen en juist een enorme stijging in het percentage mensen dat positief test àls ze gingen testen..
Dat is juist enorm gestegen, dat zit nu boven de 60%.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:20 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, dat het nog steeds hard verspreid maar er veel minder getest wordt. Mede idd doordat het percentage positieve testen t.o.v. het totale aantal testen niet daalt.
Ja dat is dan wel weer jammer.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay, merel in de tuinDaar gaan mn pas ingezaaide stukjes gras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stel dat altijd uit totdat mijn laptop me de mogelijkheid van uitstellen ontneemt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:05 schreef Phaidra het volgende:
Het kleine leed is er ook nog: mijn outlook had een update nodig, maar omdat mijn laptop 5 jaar oud is heeft hij daar wat moeite mee. Kan al zeker 30 minuten dus niet mailen of mails lezen. En eigenlijk kan ik me dat tijd-technisch niet zo permitteren vandaag. WAAROM klikte ik op 'nu opnieuw opstarten'?!
Mijn werkgever hamert nogal op snelle installaties van updates ivm mogelijke security issues. Dus ik dacht er even niet over na en dacht 'ach, dat kan wel even tussen twee mails door, ik moet toch even wat in excel doen'. Maar dat was buiten mijn laptop gerekendquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:07 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik stel dat altijd uit totdat mijn laptop me de mogelijkheid van uitstellen ontneemt.Precies hierom, het is altijd gedoe.
Maar dan is het ook de schuld van je werkgever.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn werkgever hamert nogal op snelle installaties van updates ivm mogelijke security issues. Dus ik dacht er even niet over na en dacht 'ach, dat kan wel even tussen twee mails door, ik moet toch even wat in excel doen'. Maar dat was buiten mijn laptop gerekend.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:13 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Maar dan is het ook de schuld van je werkgever.
Ik had dat ook, en toen kreeg ik ein-de-lijk de oproep om m te ruilen... tijdens mijn zwangerschapsverlofquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb al een jaar geleden aangegeven dat mijn laptop kuren heeft. In november kreeg ik eindelijk het bestelformulier en nu... wacht ik nog... (reorganisatie olé oléeee)
Omg. Dat is echt naadje. On the bright side: ik ga het komende jaar überhaupt niet met zwangerschapsverlof dus I'll be readyquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik had dat ook, en toen kreeg ik ein-de-lijk de oproep om m te ruilen... tijdens mijn zwangerschapsverlof
En toen ik terug kwam van verlof was het ingetrokken en kon ik nóg een half jaar wachten
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Omg. Dat is echt naadje. On the bright side: ik ga het komende jaar überhaupt niet met zwangerschapsverlof dus I'll be ready
Ik moet soms tijdens online meetings mezelf muten omdat anderen last hebben van het geluid van mijn opstijgende laptop.
“Ik heb net zo’n dikke buik als jij, mama”quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Mijn jongste wil dagelijks mijn buik aaien. “Jouw buik is lief mama. Hij is lekker warm en zacht. En flubberig, het is net klei, maar dan zit het vast.”
![]()
. Maar ook hier, hij vindt mijn buik écht lief, dus wie ben ik om er iets anders van te maken.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:29 schreef SQ het volgende:
Mijn privelaptop gaf laatst ook kuren dus ik dacht, dat mag helemaal nog niet, want die heb ik gekocht vlak na mijn bruiloft
En je dan beseffen dat je bijna 9 jaar getrouwd bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |