Herkenbaar pff bijna 4 weken na positieve testquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik lig nog steeds op de bank te rotten, compleet afgedraaid van een klein rondje wandelen vanmorgen
Oh shit, ik zit pas in m'n eerste week post-covidquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Herkenbaar pff bijna 4 weken na positieve test.
Wat een ellendequote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik lig nog steeds op de bank te rotten, compleet afgedraaid van een klein rondje wandelen vanmorgen
Kutzakkinderenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:45 schreef SQ het volgende:
Het tij kan keren hoor Poes, ik heb een week na mijn positieve test 4 dagen efteling gedaan (20-30k stappen per dag). Ben wel moe nu, maar dat kwam omdat de overprikkelde kutzak dreumes zo nodig de halve nacht moest schreeuwen en in mijn oog moest prikken met vingers.
Hier komt er af en toe nog een groene klodder naar bovenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:47 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook nog moe. En heb nog regelmatig een flinke hoestbui
Thank youquote:
Jij ook beterschap!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:39 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Oh shit, ik zit pas in m'n eerste week post-covid![]()
Beterschap!!
Paaseitjes en hagelslag.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:25 schreef amaranta het volgende:
McDonalds
Kentucky Fried Chicken
Pizza hut
En Tony…
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:44 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik dacht dat Delta juist ingrijpender was dan de Omicron?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:36 schreef SQ het volgende:
[..]
Precies. Allemaal hun schuld
Ik praat echter nooit negatief over de dikke buik hoor, dat probeer ik echt vol te houden. De dikke buik is gewoon een gegeven, geen schande en geen issue. En hij is lekker zacht.
Maar de vaccinaties deden het beter tegen Delta, dacht ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:44 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik dacht dat Delta juist ingrijpender was dan de Omicron?
Ik weet het allemaal ook niet meer *gooit handen in de lucht*quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar de vaccinaties deden het beter tegen Delta, dacht ik.
Dat het minder over corona gaat, vind ik wel prima, maar had liever een leuker alternatief gehad jaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal ook niet meer *gooit handen in de lucht*
Corona is de afgelopen dagen sowieso niet meer aan de orde, het is oorlog voor oorlog na
Sounds like a good planquote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:52 schreef Nijna het volgende:
Ik heb geen covid gehad (denk ik, tot nu toe), maar mijn conditie is echt ruk. Als ik 2 trappen oploop sta ik te hijgen, misschien moet ik maar weer eens gaan zwemmen ofzo.
Maar dan moet ik eigenlijk iemand vinden die mee gaat, want dan kan ik het niet zo makkelijk skippen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |