Stingers, Javelins en andere fire and forget antitank wapens zijn uitstekende leveranties voor Oekraine, complexere wapensystemen vereisen teveel training om te kunnen inzetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
help is on the way
https://www.telegraaf.nl/(...)op-weg-naar-oekraine
[..]
Alsof dat land niks voor hun heeft gedaan....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:12 schreef the-eye het volgende:
Vinden we het allemaal okee dat Selenski mannen tussen 18 en 60 in het land gevangen houdt en verplicht te vechten in een oorlog?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:13 schreef Vallon het volgende:
[..]
He tis idd wel een vreemde gewaarwoding je te realiserne dat het een historische wende is waarvan we (niet meer dan) getuige zijn .... Cuba crisis ging niet gepaard met een inval.
Zouden de mensen in WW1, WW2, tig anderen doorspoelen, Syrië en Afghanstan etc,etc, zich ook zo voel(d)en tijdens het hoogtepunt ...... ?
In Nederland noemen dat dienstplicht en dat is wet hier. Al heel lang en daar mag jij je in Nederland ook niet aan ontrekken zonder juridische gevolgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:12 schreef the-eye het volgende:
Vinden we het allemaal okee dat Selenski mannen tussen 18 en 60 in het land gevangen houdt en verplicht te vechten in een oorlog?
Nee, die is verkast na MH17quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:13 schreef Rianne84 het volgende:
Zie net op het journaal dat een Oekraïense vrouw tegen Johnson zegt dat de kinderen van Poetin in Nederland en Duitsland zijn. Zij vraagt waarom hun huizen niet in beslag genomen worden.
Is die dochter echt nog in Nederland?
Godsamme zeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:14 schreef Kriegel het volgende:
Was deze al langsgekomen? Stond onder die andere tweet.
[ twitter ]
Ja, tenminste kom het filmpje nu meer tegen en die zeggen allemaal dat het van vandaag is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Damn.. van wanneer is dit? Vandaag?
Het is duidelijk dat van beide zijden berichten met een bepaald doel de wereld in worden geslingerd, en ik ben wat dit betreft nergens heel stellig geweest toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar dan nog, dit heeft een gehalte wat ook maar zo niet zou kunnen kloppen wat berichtjes versturen en een simpele foto van een telefoon kan iedereen immers maken. Ik vind dat je vanuit dat perspectief ook wel vrij makkelijk bent voor iemand die geregeld rept over 'heb op feesboek gestaan' om vervolgens daar anderen mee te bespotten.
Desertie wordt in Nederland ook niet gewaardeerd hoor. En van wat ik lees worden ze op de grens zelf er niet uitgetieft (in het geval van de gelukszoekers, niet de staatsburgers). Maar krijgen ze geen gratis ritje zoals de vrouwen en kinderen en mogen ze lekker lopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:12 schreef the-eye het volgende:
Mag hopen dat we daar niet aan toe gaan geven, hoe hard ze Oekraïne ook wel niet raken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij wil gewoon dat er landen mee gaan knokken. Hij doet erg z'n best om de EU erin te trekken.
ikdenk dat ze straks opgewacht worden, een stadguerilla gaat Putin op zeker verliezenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
In het begin was het slechts 17 km. En het is niet duidelijk of er sindsdien voertuigen bijgekomen zijn. Kan dus ook zijn dat er vooraan sneller gereden wordt dan achteraan.
Per ongeluk meerdere ziekenhuizen raken is natuurlijk niet heel geloofwaardig.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:08 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee, ik wil zeggen dat bommen niet altijd terecht komen waar de bedoeling was en ook wij boter op ons hoofd hebben als we vervolgens wel anderen gaat beschuldigen zonder het in de juiste context te plaatsen.
Video niet beschikbaarquote:
Ben ik een jullie?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
moet jullie het geen speciale missie noemen?
Deze is al een paar keer voorbij gekomen volgens mij maar dat is inmiddels traditie hier. Volgens RT was het onwaarschijnlijk dat de Russen hier achter zaten omdat er geen Russen in de buurt warenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:14 schreef Kriegel het volgende:
Was deze al langsgekomen? Stond onder die andere tweet.
[ twitter ]
Wordt sinds vandaag in de hele EU geblokkeerd.quote:
Maar je leest het voor het eerst he. Daar valt nog wat te halen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, absoluut verschrikkelijk. Wie beweert het tegendeel?
Mag toch hopen dat Europa de handel met China ook eens onder de loep neemt. Veel te afhankelijk van dat walgelijke land. Die zijn nog gekker dan Rusland.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:13 schreef Rianne84 het volgende:
Zij vraagt waarom hun huizen niet in beslag genomen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |