Eens kerel. Ergste is dat het niet alleen trolls zijn. In ons voetbalteam hebben we dus echt zo'n gek.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bozig inderdaad.
Fucking elke dag weer van dat tyfusvolk wat hier loopt te verkondigen dat 'we' moeten deëscaleren want redenen. Echt, flikker gewoon op. 1 partij is hier schuldig, verder niet.
Ik stop ermee, want als ik doorga lul ik mijzelf weer naar een ban toe.
Ik wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat, ik denk niet dat Moldavië maar ook Roemenië dat zomaar laten gebeuren.
Heeft iemand een idee waar die zich bevinden in Kiev?quote:In a statement issued on Tuesday afternoon, the defence ministry says Russian forces are preparing to launch “high-precision strikes” against the “Security Service of Ukraine (SBU) and the 72nd Center for Information and Psychological Operations (PSO)“ in Kyiv.
Wat mij opviel is dat ze s'nachts ook flink door bombarderen zodat mensen niet kunnen slapen en stijf staan van de stress. Zo kun je je 'vijand' goed uitputten en verzwakken en beschadig je het moreel.quote:
Dat noemt de EU chapters en die moeten allemaal afgewerkt worden voordat toetreding een feit is, vraag maar aan Turkije hoe moeizaam dat proces kan zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:42 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Goeie vraag. Misschien een rits aan 'verbeterpunten' die worden opgesteld zodat je iets hebt om naar toe te werken?
Nee precies.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oekraïne nu direct toelaten tot de EU zal niets oplossen, hoe graag Zelenskyy dat misschien nu ook zou willen.
Volgens mij zitten er nog weinig voordelen aan behalve dat je wat hulp krijgt om je land te helpen naar "eu standaarden" te komen. E.g. aanpak corruptie en democratische processen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat zijn de voordelen van aspirant lid tov van geen lid? Minder importheffingen oid?
Volledig lid zal wel vrij reizen binnen heel EU en geen heffingen zijn.
Het is retoriek uit het soviet-tijdperk. Waarmee ze de bezetting van oost Europa goedpraatten. Toen der tijd. Precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met een andere leugen? Dat het buitenland er niet in trapt is voor hem niet relevant en zolang de bevolking in Rusland niet in opstand komt is het binnelands ook prima voor Poetin.
zag dat Zweden 1500 machinegeweren en munitie gaat leveren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze Oekraïne echt volledig pakken. Een treurige zaak.
Ja te laat.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zag dat Zweden 1500 machinegeweren en munitie gaat leveren.
[ afbeelding ]quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik dek niet dat er een verplichting is maar een wil om het vaderland te verdedigen , en als de dronken russen in kiev staan worden ze afgeslacht met tientallen tegelijk
De EU slaapt niet , dat denk jij misschien
Een Oekraïense soldaaat met een Britse LAW antitank-raket.Ⓒ AFP
onze redactie buitenland
Russen zijn allang in Moldavië aanwezig. Dit om te voorkomen dat Moldavië aansluiting tot Roemenië/EU zoekt en Transnistrië relatief 'onafhankelijk' blijft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:28 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Sowieso eentje richting Moldavië, Polen ligt een stuk noordelijker. Is allemaal nogal ondoorgrondelijk door een aantal interne grenzen in Oekraïne die hij erbij getekend heeft.
Dat klopt dan ook exact, ze vechten voor Rusland, niet voor Belarusquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:44 schreef Evenstar het volgende:
In dat filmpje van Lukashenko vind ik de gezichtsuitdrukkingen van iedereen die daar aan tafel zit eigenlijk ook wel veelzeggend. Je ziet ze gewoon zeven kleuren stront schijten. Daar zitten niet echt mannen die voor volk en vaderland aan het vechten zijn,.
Maar met welke leugen? Wat voor risico kan Moldavië mogelijk voor Rusland vormen waarmee hij een aanval op dat land kan legitimeren? Zeker als je ziet dat bijv. China hem nu ook maar matig steunt omdat ze dat verhaal maar half slikken, het biedt hen genoeg aanknopingspunten om zich afzijdig te houden maar meer dan dat niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met een andere leugen? Dat het buitenland er niet in trapt is voor hem niet relevant en zolang de bevolking in Rusland niet in opstand komt is het binnelands ook prima voor Poetin.
Ik heb zo de indruk dat de Russen inmiddels het luchtruim wel in handen hebben.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook tegen vrouwen op dit soort posities.
Wat zouden ze daar volgens jou dan nog meer moeten doen...... ?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Amerika houdt zich ook steeds rustiger. Kijk maar naar die reaktie toen Zelensky zei dat het Oekrainse luchtruim gesloten moest worden.
PietjePuk ziet een kaart en is ook wakker geworden...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze Oekraïne echt volledig pakken. Een treurige zaak.
Wat een kutvideo zeg, stapt ie uit om een muur te filmen en daarna een straat waar niets gebeurd. Na de 1e acht seconden hoef je de rest van het irrelevante filmpje niet meer te zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:40 schreef Evenstar het volgende:
[ twitter ]
Aanval van net vanuit de auto gezien. Flinke knal ....
Nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat Roemenië dan wel gaat knokken.
Dat weet je niet. Wellicht krijgen ze een flink stuk Oekraïne toegewezen. Beetje hetgeen waar Anton Mussert op hoopte in 1940, stuk Vlaanderen erbij dan willen we wel vechten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt dan ook exact, ze vechten voor Rusland, niet voor Belarus
Hoe kunnen ze enerzijds dit doen, maar anderzijds ook zeggen dat het conflict zo snel mogelijk moet stoppen? Dit heeft niks met het goedpraten van Poetin te maken want dat de grootste gek die er is. Maar Poetin en ook die Dmitry Medvedev hebben al duidelijk laten horen hoe gek ze zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ursula had vandaag ook gesprekken met Georgië. Die willen namelijk ook aspirant lid worden.
[ twitter ]
Hou toch op zeg, alsof mannen nooit beslissingen nemen vanuit emotie. Wat dit niet eens is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook tegen vrouwen op dit soort posities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |