Ik denk dat je onderschat hoe groot de macht van Poetin is. En keer je daarmee mensen tegen Poetin of duw je ze juist de kant van Poetin op door hen (indirect) verantwoordelijk te houden voor deze situatie?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Het maakt rusland tot een internationale paria. Alle Russen krijgen hier last van en daarmee wordt er vanuit Rusland ook druk uitgeoefend op Putin. Dat is onze enige kans, dat er intern iets gaat veranderen.
Omdat dit NL is en in het bijzonder FOK!. Kappen met oproepen tot en steunen van censuur van users aub.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:52 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maar het is dus geen straf voor een foute mening, zoals al besproken is. Waarom mag jij hier nog posten als al je berichten bestaan uit het herhalen van onzin
Oei, de ironie.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat dit NL is en in het bijzonder FOK!. Kappen met oproepen tot en steunen van censuur van users aub.
Ook in NL en in het bijzonder FOK! mag je niet constant de meest gore onzin het topic inslingeren, dat heeft niets met censuur te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat dit NL is en in het bijzonder FOK!. Kappen met oproepen tot en steunen van censuur van users aub.
Het zorgt wel voor ontevredenheid binnen de Russische bevolking, wel met als risico dat het ook het gevoel van 'de hele wereld is tegen ons' vergroot. Iets wat dictaturen altijd goed kunnen gebruiken voor hun propaganda.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:49 schreef HowardRoark het volgende: [..] Europa zich niet laat intimideren. Maar ik vind sommige maatregelen een beetje onzinnig. Zoals allerlei Russische sportteams en atleten bannen. Daar help je Oekraïne ook echt niet mee, en zij kunnen er weinig aan veranderen dat Poetin daar de macht uitmaakt.
Tegen. De meeste Russen althans. Dat rally around the flag effect treedt alleen op als mensen ook geloven in wat in het Engels zo mooi 'the justice of their cause' heet. Hier is daar geen sprake van, zo groot is de steun voor deze 'militaire operatie' niet in Rusland.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe groot de macht van Poetin is. En keer je daarmee mensen tegen Poetin of dus je ze juist de kant van Poetin op door hen (indirect) verantwoordelijk te houden voor deze situatie?
Je keert ze tegen Poetin.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe groot de macht van Poetin is. En keer je daarmee mensen tegen Poetin of duw je ze juist de kant van Poetin op door hen (indirect) verantwoordelijk te houden voor deze situatie?
Toch vind ik het niet helemaal fair om iemand maar te cancellen omdat hij toevallig Rus is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Het maakt rusland tot een internationale paria. Alle Russen krijgen hier last van en daarmee wordt er vanuit Rusland ook druk uitgeoefend op Putin. Dat is onze enige kans, dat er intern iets gaat veranderen.
Maakt toch niet uit? Doe je niks dan blijft Putin zeker aan de macht en het is maar de vraag of hij na Oekraïne geannexeerd te hebben klaar is. Doen we wel wat dan blijft Putin zitten of wordt er aan zijn stoelpoten gezaagd. Wij willen geen oorlog dus hij moet wegquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe groot de macht van Poetin is. En keer je daarmee mensen tegen Poetin of dus je ze juist de kant van Poetin op door hen (indirect) verantwoordelijk te houden voor deze situatie?
Ik heb er een hard hoofd in. De Russen hebben geen toegang tot vrije pers. Ze moeten het met propaganda doen.quote:
Hij is onderdeel van het netwerk rond Poetin, dus het is niet een willekeurige Rus.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet helemaal fair om iemand maar te cancellen omdat hij toevallig Rus is.
Of het nu een dirigent van een orkest is, een F1 coureur, een voetballer of een handelaar in tulpenbollen.
Geregistreerd opquote:
Volgens mij heeft een groot deel niet eens door dat er zo'n grote militaire operatie aan de gang is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tegen. De meeste Russen althans. Dat rally around the flag effect treedt alleen op als mensen ook geloven in wat in het Engels zo mooi 'the justice of their cause' heet. Hier is daar geen sprake van, zo groot is de steun voor deze 'militaire operatie' niet in Rusland.
Ik vind het niks behalve bij de dirigentquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet helemaal fair om iemand maar te cancellen omdat hij toevallig Rus is.
Of het nu een dirigent van een orkest is, een F1 coureur, een voetballer of een handelaar in tulpenbollen.
Dat is niet zo simpel, de media in Rusland opereert volgens de regels van Poetin die claimde dat er een genocide op Russen plaatsvind in Oekraine, de meeste Russen zullen niet in staat zijn om de leugen daarin te herkennen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tegen. De meeste Russen althans. Dat rally around the flag effect treedt alleen op als mensen ook geloven in wat in het Engels zo mooi 'the justice of their cause' heet. Hier is daar geen sprake van, zo groot is de steun voor deze 'militaire operatie' niet in Rusland.
Poetin is binnenlands, ondanks de grotendeels gelijkgeschakelde pers, ook niet zó populair. Als nu vervolgens het hele land in een economisch ravijn dondert, dan heeft dat echt wel gevolgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in. De Russen hebben geen toegang tot vrije pers. Ze moeten het met propaganda doen.
Dat hoop je op termijn. Vooralsnog geloven de meeste Russen dat er een militaire operatie gaande is om de genocide in Donbas te stoppen.quote:
Putin speelt idd de chantage kaart en ik zou hem zeggen: GFY.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:44 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ok, gewoon alle Oost Europese landen die in NATO zitten eruit gooien en overleveren aan de genade van Poetin. Want dat is wat hij wil. Willen we dat niet, dan riskeren we een nucleaire raket op onze hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |