abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:11:28 #51
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891813
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:09 schreef Ali_boo het volgende:
[qoute]“Never believe that anti-Semites are completely unaware of the absurdity of their replies. They know that their remarks are frivolous, open to challenge. But they are amusing themselves, for it is their adversary who is obliged to use words responsibly, since he believes in words. The anti-Semites have the right to play. They even like to play with discourse for, by giving ridiculous reasons, they discredit the seriousness of their interlocutors. They delight in acting in bad faith, since they seek not to persuade by sound argument but to intimidate and disconcert. If you press them too closely, they will abruptly fall silent, loftily indicating by some phrase that the time for argument is past.”

― Jean-Paul Sartre
Doet mij denken aan Etto O+
[/quote]
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat Sartre daar zegt :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203891814
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, Oekraïne zelf wordt door die wap niet eens als natiestaat erkend.
De semantiek wb land/natiestaat daargelaten, hij heeft daar wel degelijk voor gepleit.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:11:59 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203891821
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als dat argument gemaakt zou worden, maar zoals het filmpje aantoont, wordt dat argument niet gemaakt.

Collabo ze verder.
Als ik je goed begrijp vind jij mensen al een collaborateur wanneer ze van mening zijn dat kamerleden niet opgehangen moeten worden?
Wat ben je toch een hysterische kastnicht, Etto!
The End Times are wild
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:12:07 #54
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891823
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:11 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
De semantiek wb land/natiestaat daargelaten, hij heeft daar wel degelijk voor gepleit.
Nee hoor; Oekraïne is "geen natiestaat".
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203891824
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:09 schreef LXIV het volgende:

[..]
Klopt
[..]
De jodenvervolging in Nederland is grotendeels uitgevoerd door de Nederlandse politie, met hulp van de gemeentelijke administratie en de spoorwegen.
Feit is dat nergens een groter percentage Joden is omgekomen dan in Nederland
https://www.nationmaster.(...)wish,-percent-killed
[..]
Er is grootschalig passief gecollaboreerd. Daar bedoel ik mee dat niet actief partij is gekozen voor Duitsland, maar dat de mensen wel gewoon 'aan het werk' zijn gegaan en zo de Duitse oorlogsinspanning ondersteund hebben. Nederland werd door Duitsland tot 1943 beschouwd als een zeer goed te managen bezet land.
Gedurende de eerste bezettingsjaren was de verhouding tussen de Duitsers en de meeste Nederlanders afstandelijk, maar niet conflictueus. Duitse militairen waren geïnstrueerd om de Nederlanders met respect te behandelen. Van massale verbroedering was geen sprake, maar de meeste Nederlanders zagen de Duitse aanwezigheid als een feit dat ze toch niet konden veranderen. Voor winkeliers en horecaondernemers waren ‘Fritz’ en ‘Heinrich’ nieuwe klanten en dus een welkome bron van inkomsten. Sommige Nederlandse meisjes vielen voor de charmes van de Duitsers en gingen een relatie aan.
https://historiek.net/bez(...)wereldoorlog/142127/
[..]
Ik heb geen afkeer van Nederland maar wel een afkeer van het onjuist weergeven van historische feiten uit nationalistische propaganda-overwegingen.
Ben het zowaar eens met de heer Lodewijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203891829
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:09 schreef LXIV het volgende:
De jodenvervolging in Nederland is grotendeels uitgevoerd door de Nederlandse politie, met hulp van de gemeentelijke administratie en de spoorwegen.
Feit is dat nergens een groter percentage Joden is omgekomen dan in Nederland
https://www.nationmaster.(...)wish,-percent-killed
Dat ziet er niet erg betrouwbaar uit
pi_203891839
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee hoor; Oekraïne is "geen natiestaat".
Ontken je nou dat hij niet voor federalisering heeft gepleit?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:13:20 #58
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203891841
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:12 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
https://encyclopedia.ushm(...)holocaust-by-country
are we infinite or am I alone
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:13:33 #59
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203891843
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
hmmm?

[ twitter ]
Rusland is jarenlang zo dramatisch geleid. Het (hoger) onderwijs daar is goed, zeker vergeleken met veel andere landen, maar verder is het een land van stagnatie en verval. Rara hoe kan dat... (hint: het ligt aan Poetin, niet vertellen aan Wierd Duk)
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:13:48 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891847
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als ik je goed begrijp vind jij mensen al een collaborateur wanneer ze van mening zijn dat kamerleden niet opgehangen moeten worden?
Wat ben je toch een hysterische kastnicht, Etto!
Nee, wanneer ze misinformatie verspreiden om het eigen land in diskrediet te brengen.

De tering, wat ben je toch een onoprecht individu. Niet verrassend, maar toch irritant.

En nog leuker, gezien je posthistorie, als iemand hier van de fikse maatregelen is, ben jij het wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:13:56 #61
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_203891848
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Feiten zijn dat het Nederlands leger een ongelooflijke weerstand getoond heeft in mei 1940.
Feiten zijn dat op Polen na Nederland de meeste Joden heeft gered.
Feiten zijn dat van grootschalige collaboratie in Nederland nooit sprake is geweest.
Feiten zijn dat NSB en aanverwante partijtjes nooit een breed gedragen meerderheid hebben gehad.

Maar dat ook jij een afkeer van Nederland hebt was al voor deze troebelen duidelijk.
Mwah er zijn ook genoeg negatieve cijfers/feiten rondom Nederland in WOII en zelfs WOI.

En dat zal voor een eventuele WOIII niet anders zijn als we nu Baudet en co zien.

Churchill was niet voor niks niet echt positief over ons..
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:14:38 #62
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_203891853
OPROEP AAN ALLE FOKKERS! GO, GO, GO!

quote:
'Russische horeca op Google Maps overspoeld met recensies over oorlog Oekraïne'
Premium
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:14:44 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891854
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:13 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ontken je nou dat hij niet voor federalisering heeft gepleit?
Natuurlijk deed hij dat: op basis van het gegeven dat Oekraïne geen natiestaat is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:14:46 #64
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203891856
quote:

[..]
het voordeel wat de Duitsers hadden hier in NL .. was dat wij alles vast legde hier in NL
Naam geboorte geloof ect ect ... Dus was voor de Duitsers niet moeilijk om joden op te pakken of laten op pakken
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:14:57 #65
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203891857
Bericht op Twitter van het Oekraïense parlement van een half uur geleden dat er nu ook actief troepen uit Belarus meedoen met de Russische invasie.
pi_203891858
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Natuurlijk deed hij dat: op basis van het gegeven dat Oekraïne geen natiestaat is.
Op basis van het vooropstellen van volkssoevereiniteit.
pi_203891861
quote:

[..]
https://www.annefrank.org(...)toffers-west-europa/

Geïnteresseerden zouden dit kunnen lezen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:15:34 #68
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203891864
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
Gedurende de eerste bezettingsjaren was de verhouding tussen de Duitsers en de meeste Nederlanders afstandelijk, maar niet conflictueus. Duitse militairen waren geïnstrueerd om de Nederlanders met respect te behandelen. Van massale verbroedering was geen sprake, maar de meeste Nederlanders zagen de Duitse aanwezigheid als een feit dat ze toch niet konden veranderen. Voor winkeliers en horecaondernemers waren ‘Fritz’ en ‘Heinrich’ nieuwe klanten en dus een welkome bron van inkomsten. Sommige Nederlandse meisjes vielen voor de charmes van de Duitsers en gingen een
Dat komt omdat dit geen mening betreft maar gewoon feiten.
The End Times are wild
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:15:44 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891865
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:15 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Op basis van het vooropstellen van volkssoevereiniteit.
Dat gaat wat lastig he, als je de Oekraïnse zelf ontkent :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203891866
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Is dit een grap?

Heb al 15 jaar geen TV. Alles loop zeker een paar uur achter.

Dit zijn plekken waar ik kijk

Lijst van semi-experts of twitter
https://mobile.twitter.com/i/lists/43845512

https://mobile.twitter.com/RALee85 Rob Lee is altijd goed voor updates van beelden.

Subreddits:

https://www.reddit.com/r/CombatFootage/new/
https://www.reddit.com/r/UkraineWarReports/
Weet niet hoe ik direct naar een filmpje link in reddit, maar in UkraineWarReports worden 2 Russische helikopters geraakt, 1 crashed, die ander raakt het water maar vliegt wel door. Die piloot zal wel een schone broek nodig hebben.

Edit, Rob Lee postte hem ook:

twitter
pi_203891869
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:08 schreef Joppiez het volgende:
Rusland gaat de boel daar met de grond gelijk maken, en het westen wil niet militair ingrijpen want nucleaire dreiging. Wat mij betreft is dit juist het moment om in te grijpen want Poetin gaat anders door met Polen, Moldavie, de baltische staten enz. Bovendien moet ik ook nog maar zien of NATO zo daadkrachtig is als het pretendeert. Wil men de nucleaire raketten om de oren laten vliegen voor een Estland? Polen? Voor een Roemenie? Waar trekken we de grens?
Wel / geen lid. Zo simpel is het. Ja voor Letland gaan we, indien nodig, een kernkop richting Moskou sturen. Eerst zullen we het echter met conventionele wapens proberen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:16:33 #72
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203891871
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:07 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Het zelfde liedje: Putin is goed wij zijn slecht.
Die westerse wereld van ons is inderdaad niet altijd even zuiver. Maar dat mag natuurlijk geen rechtvaardiging voor een ander zijn om zich dan ook maar te misdragen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_203891872
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat gaat wat lastig he, als je de Oekraïnse zelf ontkent :')
Werkt beide kanten op natuurlijk.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:16:55 #74
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203891873
twitter
are we infinite or am I alone
  dinsdag 1 maart 2022 @ 13:17:00 #75
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203891875
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 13:16 schreef Complotwappie het volgende: