En waarvan de geheime agenda bekend is bij niemand behalve een select groepje Fok!-users die dapper tegenstand bieden vanachter hun toetsenbordquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:51 schreef EinarBoe het volgende: [..] 'lid'. Iedereen die ooit in Zwitserland is gaan skiën is daar al 'lid' van. De geheime organisatie die al zijn leden op een publieke website met naam, toenaam en functie bijhoudt
![]()
En daarmee moeten we het ophangen of voor het tribunalen brengen van politiek-andersdenken dan maar gebruikelijk maken? Zwak argumentquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, anderen roepen al op tot tribunalen vanwege een prikje.
Feiten zijn dat het Nederlands leger een ongelooflijke weerstand getoond heeft in mei 1940.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nederland heeft zich in werkelijkheid juist enorm geschikt naar de Duitse bezetter. Maar dat zijn feiten.
Een tv kopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:03 schreef Complotwappie het volgende:
Ik heb geen tv. Hoe kan ik zien wat jullie kijken?
Als dat argument gemaakt zou worden, maar zoals het filmpje aantoont, wordt dat argument niet gemaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
En daarmee moeten we het ophangen of voor het tribunalen brengen van politiek-andersdenken dan maar gebruikelijk maken? Zwak argument
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:01 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je kunt van alles over Baudet zeggen...
Maar niet dat het een echt alpha mannetje is.
9gag reddit Twitter news streams op YT etc etc etc.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:03 schreef Complotwappie het volgende:
Op Npo start, zoeken naar Omgehoord Nieuwsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:03 schreef Complotwappie het volgende:
Weer een topvrouw bij de EU.quote:
Ah, kan ik daar ook nog zien wat jullie net zagen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op Npo start, zoeken naar Omgehoord Nieuws
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:58 schreef EinarBoe het volgende:
Het probleem van Baudet/FvD, is dat ze alles zien als een soort grap, een spelletje. Dat je heus wel met wollige taal iets kunt beargumenteren over hoe rechtvaardig de Russische inval wel niet is, dat een zelfverzonnen organisatie van het kwaad, als ware het een hele slechte thriller, letterlijk alle politici/rechters/journalisten aanstuurt (want daar komt dat WEF-geneuzel feitelijk op neer).
Doet me denken aan bovenstaande quote. Vervang anti-semite met het woord waar Baudet onder valt (of is anti-semite eigenlijk al wel correct?).quote:“Never believe that anti-Semites are completely unaware of the absurdity of their replies. They know that their remarks are frivolous, open to challenge. But they are amusing themselves, for it is their adversary who is obliged to use words responsibly, since he believes in words. The anti-Semites have the right to play. They even like to play with discourse for, by giving ridiculous reasons, they discredit the seriousness of their interlocutors. They delight in acting in bad faith, since they seek not to persuade by sound argument but to intimidate and disconcert. If you press them too closely, they will abruptly fall silent, loftily indicating by some phrase that the time for argument is past.”
― Jean-Paul Sartre
Komt dit via een Russsiche vertaalmachine?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:05 schreef Korenfok het volgende:
Wat Baudet gezegd en gedaan vandaag waar alle op het om is?
Niet veel anders als altijd, incoherente onzin...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:05 schreef Korenfok het volgende:
*Ophefquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Komt dit via een Russsiche vertaalmachine?
Als het je te doen is om Baudet, jaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:05 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ah, kan ik daar ook nog zien wat jullie net zagen?
Euh nee, iemand die tegelijk metquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Komt dit via een Russsiche vertaalmachine?
Het zelfde liedje: Putin is goed wij zijn slecht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:05 schreef Korenfok het volgende:
Pleit je hier nou voor een vrij Donbas?quote:
Die cijfers kende ik niet. Ik weet alleen dat in Nederland procentueel de meeste Joodse slachtoffers zijn gevallen van alle West-Europese landen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Feiten zijn dat het Nederlands leger een ongelooflijke weerstand getoond heeft in mei 1940.
Feiten zijn dat op Polen na Nederland de meeste Joden heeft gered.
Feiten zijn dat van grootschalige collaboratie in Nederland nooit sprake is geweest.
Feiten zijn dat NSB en aanverwante partijtjes nooit een breed gedragen meerderheid hebben gehad.
Maar dat ook jij een afkeer van Nederland hebt was al voor deze troebelen duidelijk.
Als het volk dat in die regio wil? Ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:08 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Pleit je hier nou voor een vrij Donbas?
T'is inderdaad wel ene oor in, andere oor uit. Ik ben nu alweer vergeten wat hij heeft gezegd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Niet veel anders als altijd, incoherente onzin...
Is dit een grap?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:03 schreef Complotwappie het volgende:
Ik ben voorstander, maar ik vraag me af of nu het goede moment is; dat lokt Putin alleen maar meer uit.quote:
Maar dat is toch waar Baudet voor heeft gepleit? Soevereiniteit voor alle volkeren binnen Oekraïne als federalisatie, en dat is toch precies waar géén gehoor aan werd gegeven door de huidige regering van Oekraïne?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als het volk dat in die regio dat wil? Ja.
Ik las 'laten exploderen'quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Liever niet; Ali is het toonbeeld van de antisemitische complotdenker/Fvd'er... lekker laten gaan en zichzelf laten exposen.
Kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Feiten zijn dat het Nederlands leger een ongelooflijke weerstand getoond heeft in mei 1940.
De jodenvervolging in Nederland is grotendeels uitgevoerd door de Nederlandse politie, met hulp van de gemeentelijke administratie en de spoorwegen.quote:Feiten zijn dat op Polen na Nederland de meeste Joden heeft gered.
Er is grootschalig passief gecollaboreerd. Daar bedoel ik mee dat niet actief partij is gekozen voor Duitsland, maar dat de mensen wel gewoon 'aan het werk' zijn gegaan en zo de Duitse oorlogsinspanning ondersteund hebben. Nederland werd door Duitsland tot 1943 beschouwd als een zeer goed te managen bezet land.quote:Feiten zijn dat van grootschalige collaboratie in Nederland nooit sprake is geweest.
Ik heb geen afkeer van Nederland maar wel een afkeer van het onjuist weergeven van historische feiten uit nationalistische propaganda-overwegingen.quote:Feiten zijn dat NSB en aanverwante partijtjes nooit een breed gedragen meerderheid hebben gehad.
Maar dat ook jij een afkeer van Nederland hebt was al voor deze troebelen duidelijk.
Doet mij denken aan Ettoquote:“Never believe that anti-Semites are completely unaware of the absurdity of their replies. They know that their remarks are frivolous, open to challenge. But they are amusing themselves, for it is their adversary who is obliged to use words responsibly, since he believes in words. The anti-Semites have the right to play. They even like to play with discourse for, by giving ridiculous reasons, they discredit the seriousness of their interlocutors. They delight in acting in bad faith, since they seek not to persuade by sound argument but to intimidate and disconcert. If you press them too closely, they will abruptly fall silent, loftily indicating by some phrase that the time for argument is past.”
― Jean-Paul Sartre
Nee, Oekraïne zelf wordt door die wap niet eens als natiestaat erkend.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:09 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Maar dat is toch waar Baudet voor heeft gepleit? Soevereiniteit voor alle volkeren binnen Oekraïne als federalisatie, en dat is toch precies waar géén gehoor aan werd gegeven door de huidige regering van Oekraïne?
Nee. Bovendien speelde het helemaal niet in de Donbass, totdat het Russische leger daar binnenviel in 2014. Het is een bedacht non-argument.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:09 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Maar dat is toch waar Baudet voor heeft gepleit? Soevereiniteit voor alle volkeren binnen Oekraïne als federalisatie?
Afhankelijk van wat je wilt zienquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heb al 15 jaar geen TV. Alles loop zeker een paar uur achter.
Polen en Nederland hadden het hoogste percentage gedode Joden...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Feiten zijn dat op Polen na Nederland de meeste Joden heeft gered.
Feiten zijn dat van grootschalige collaboratie in Nederland nooit sprake is geweest.
Feiten zijn dat NSB en aanverwante partijtjes nooit een breed gedragen meerderheid hebben gehad.
Wel als nazistaat?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, Oekraïne zelf wordt door die wap niet eens als natiestaat erkend.
Telegraaf.nlquote:Britse premier: duidelijk dat Poetin gaat falen in Oekraïne
De Britse premier Boris Johnson denkt dat het nu al duidelijk is dat de Russische president Vladimir Poetin gaat falen in Oekraïne. Johnson zegt dat het de beste oplossing zou zijn als Poetin zijn leger beveelt zich terug te trekken naar Rusland.
Nou, fijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:09 schreef polderturk het volgende:
Syrische rebellen steunen Oekraïene.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |