Bedankt maat.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:36 schreef GGMM het volgende:
Het is vandaag nationale complimentendag.
@:scrummie wat zit je haar leuk
Zit echt mooi idd.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:36 schreef GGMM het volgende:
Tegen @Coco kun je dit niet zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:36 schreef GGMM het volgende:
Iets vroeger, heb dit keer geen broodjes. Ik schrik hiervan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
Ja, laten we maar alvast gaan lunchen. (iets vroeger vandaag)
Eet smakelijk
quote:De hulpdiensten rukten groots uit na de melding. Na even zoeken wisten agenten het 'lichaam' te vinden. Het bleek alleen niet om een lichaam te gaan, merkte een agent die met zijn handen in het water voelde. Hoewel op de foto lijkt alsof er twee handen in het water liggen, bleek het om een ijzeren voorwerp te gaan.
Wat een verhaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:16 schreef GGMM het volgende:
Licorice Pizza
5/10
@:lenny_leonard @:maxi-mus @:scrummie @:caland @:wereldgozer check deze review(zelf geschreven)
Dit ga ik dus vanavond niet halen in de supermarkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:16 schreef GGMM het volgende:
Licorice Pizza
5/10
@:lenny_leonard @:maxi-mus @:scrummie @:caland @:wereldgozer check deze review(zelf geschreven)
Deze grap krijgt van mij dezelfde beoordeling als de filmquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit ga ik dus vanavond niet halen in de supermarkt.
Uitstekende review. Ik ga op basis van deze review de DVD NIET kopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:16 schreef GGMM het volgende:
Licorice Pizza
5/10
V.l.n.r. @Scrummie , @Coco, @GGMM , @maxi-musquote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #324 presenteer ik vandaag foto #71:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |