abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203889660
twitter
pi_203889662
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Maar dat zegt dan ook niemand.

Waarom kunnen deze discussies alleen zo zwart - wit gevoerd worden? :')
Het is momenteel ook redelijk zwart-wit. Grofgezegd zijn er immers maar twee smaken; of verzet tegen de annexatie van Oekraïne, of instemmen met de annexatie van Oekraïne.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203889667
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
En in Irak en Afghanistan.

Ook wel erg naïef om te denken dat Amerikanen het lot van de Irakees heel erg belangrijk zouden vinden en dat ze daarom zo'n operatie zijn gestart.
En vergeet Libië niet.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_203889669
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]
:')
Twitter volgen is behoorlijk waardeloos. Er wordt iets geponeerd. Dat blijkt niet te kloppen. En soms blijkt dat weer niet te kloppen.

Nee, de reguliere nieuwsplatforms weten hun waarde wel te bewijzen in deze tijden. Informatiestromen zijn op deze manier trager maar wel betrouwbaarder. Maar hé, misschien is "Conflict News" wel zo'n nieuwsplatform? Kun je daar meer over vertellen? Ik volg vooral de liveblog van The Guardian.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203889670
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Het is momenteel ook redelijk zwart-wit. Grofgezegd zijn er immers maar twee smaken; of verzet tegen de annexatie van Oekraïne, of instemmen met de annexatie van Oekraïne.
Echt verzet is troepen sturen, dan hakken we die invasie morgen nog in de pan - maar dat doen we (terecht) niet.
pi_203889671
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nee dat klopt. Maar sommige mensen hier lijken het prima te vinden als Oekraine op z'n minst Donbas-regio aan Rusland doneert.
Mensen willen gewoon dat de oorlog stopt, dan ligt het doneren van zo'n flopgebied natuurlijk voor de hand.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 10:38:49 #282
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203889677
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Mensen willen gewoon dat de oorlog stopt, dan ligt het doneren van zo'n flopgebied natuurlijk voor de hand.
Tsja, voor Oekraine zal het wel geen flopgebied zijn.

En wat zegt het dan als je het ´zo makkelijk´ doneert? Houdt Rusland het dan hierbij?
pi_203889678
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:37 schreef HSG het volgende:

[..]
En vergeet Libië niet.
Oh ja, die was ik nog vergeten.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 10:39:04 #284
8781 crew  Frutsel
pi_203889679
twitter

quote:
Parliament account now advances also information that #Belarus forces have entered the territory through #Chernihiv
Meer geruchten dat Wit-Rusland nu ook de grens zou zijn overgestoken
  dinsdag 1 maart 2022 @ 10:39:12 #285
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_203889680
quote:

[..]
:')
pi_203889681
Russische soldaten die zich overgegeven hebben.

twitter
pi_203889682
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik vind Wierd ook altijd wel prettig om naar te luisteren maar in deze filmpjes zit hij er idd wel behoorlijk naast. Als hij eerlijk is zal hij deze meningen niet meer hebben en moeten toegeven dat hij fout zat.
Veel mensen zaten fout wat Rusland betreft de afgelopen jaren, ik inclusief trouwens. Rusland was toch een beetje voor rechts, wat de politieke Islam voor links is. :+
  dinsdag 1 maart 2022 @ 10:39:24 #288
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203889683
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:37 schreef Panthera. het volgende:

[..]
Echt verzet is troepen sturen, dan hakken we die invasie morgen nog in de pan - maar dat doen we (terecht) niet.
Dat zou nou juist escalerend werken. Als NAVO-troepen tegen Russische troepen gaan vechten, dan ontspoort het nog meer. Er wordt al gereageerd met de handrem erop.
pi_203889686
quote:

[..]
Daarom denk ik dat ze moeten kijken naar de regio's die al 'afhankelijk' waren, maar nogsteeds onderdeel van Oekraïne waren. Poetin wilde de bevolking daar toch beschermen?
pi_203889690
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:39 schreef polderturk het volgende:
Russische soldaten die zich overgegeven hebben.

[ twitter ]
Tjsa...als je geen zin hebt in deze oorlog dan snap ik dat wel. Voor hun is het voorbij.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_203889692
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:23 schreef Aurelius het volgende:

[..]
We zullen het de komende jaren wel van de Fransen moeten hebben. Verenigd Koninkrijk is uit de EU, Duitsland is af door hun afhankelijkheid van Russisch gas, Amerika is te onderling verdeeld en onbetrouwbaar. Frankrijk heeft nucleaire wapens, een sterk conventioneel leger en is energieonafhankelijk door hun kerncentrales.
Juist!
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_203889696
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 09:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Vind mensen die nu vrijwillig naar Oekraïne gaan om te vechten ook altijd moeilijk te plaatsen. Kan me echt helemaal niet voorstellen uit welke beweegredenen je doet. Ik hoop dat vrede en verdediging de enige beweegredenen zijn, maar ik betwijfel het.
En actie waar onze leiders falen

Je mag als persoon wel vechten maar niet voor NL
pi_203889698
quote:

[..]
En in de Minsk-akkoorden is al het e.e.a. afgesproken over die gebieden.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 10:41:13 #294
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203889700
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:39 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Veel mensen zaten fout wat Rusland betreft de afgelopen jaren, ik inclusief trouwens. Rusland was toch een beetje voor rechts, wat de politieke Islam voor links is. :+
Rechts zit er eigenlijk constant naast, maar zodra dat weer eens naar boven komt trekken ze een blik kansloze stromannen en whataboutisms open.
pi_203889701
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Hebben jullie alle diplomatie van afgelopen weken gemist? Er is heel vaak geprobeerd om te praten met Poetin door diverse leiders. Ook nu tijdens oorlog heeft Oekraine gepraat met Rusland, Macron heeft gepraat met Poetin.

Ik weet niet wat jullie nog meer verwachten?
Nee, dat is alleen omdat Macron bezig is met zijn eigen verkiezingen.

Lees ik hier.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_203889704
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ja je denkt dat die Russen zomaar toestaan dat wij daar militair in gaan grijpen?
Swift sanctie is erger.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203889705
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:39 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Dat zou nou juist escalerend werken. Als NAVO-troepen tegen Russische troepen gaan vechten, dan ontspoort het nog meer. Er wordt al gereageerd met de handrem erop.
Helemaal eens. Ik denk ook niet dat het een oplossing is, maar ageer tegen de mensen die binair wel of niet steun tegenover elkaar zetten.

Ik denk eigenlijk om heel eerlijk te zijn dat met het huidige niveau van steun het beste wat bereikt kan worden is dat Oekraïne hun claims op Dombas en Crimea laat varen en verder voor de afzienbare toekomst neutraal blijft, maar ben bang voor Oekraïne en hun inwoners dat het slechter gaat aflopen, ondanks de steun die we nu geven.
pi_203889709
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:37 schreef Panthera. het volgende:

[..]
Echt verzet is ook gewoon wapens leveren, intelligentie leveren, geld leveren, sancties invoeren et cetera. Allemaal dingen die je kunt doen om Oekraïne te helpen zich te verzetten tegen annexatie.

Een compromis zoeken met Poetin heeft maar één uitkomst: annexatie van Oekraïne. Dat is de andere keuze die je kunt maken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203889710
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 10:40 schreef HSG het volgende:

[..]
Tjsa...als je geen zin hebt in deze oorlog dan snap ik dat wel. Voor hun is het voorbij.
Het gaat hun 5 miljoen roebel opleveren.
Dat is 50.000 euro.
Beter dan doodgaan.
pi_203889718
quote:

[..]
Zoals het nu gaat zal Poetin met meer moeten thuiskomen dan Donetsk en Loegansk. :{
Best case is alles rechts van de Dnjpr bijvoorbeeld. En dan alles links onafhankelijk en neutraal.

Na Duitsland en Korea het volgende verdeelde land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')