Het is momenteel ook redelijk zwart-wit. Grofgezegd zijn er immers maar twee smaken; of verzet tegen de annexatie van Oekraïne, of instemmen met de annexatie van Oekraïne.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat zegt dan ook niemand.
Waarom kunnen deze discussies alleen zo zwart - wit gevoerd worden?
En vergeet Libië niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
En in Irak en Afghanistan.
Ook wel erg naïef om te denken dat Amerikanen het lot van de Irakees heel erg belangrijk zouden vinden en dat ze daarom zo'n operatie zijn gestart.
Twitter volgen is behoorlijk waardeloos. Er wordt iets geponeerd. Dat blijkt niet te kloppen. En soms blijkt dat weer niet te kloppen.quote:
Echt verzet is troepen sturen, dan hakken we die invasie morgen nog in de pan - maar dat doen we (terecht) niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is momenteel ook redelijk zwart-wit. Grofgezegd zijn er immers maar twee smaken; of verzet tegen de annexatie van Oekraïne, of instemmen met de annexatie van Oekraïne.
Mensen willen gewoon dat de oorlog stopt, dan ligt het doneren van zo'n flopgebied natuurlijk voor de hand.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar sommige mensen hier lijken het prima te vinden als Oekraine op z'n minst Donbas-regio aan Rusland doneert.
Tsja, voor Oekraine zal het wel geen flopgebied zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon dat de oorlog stopt, dan ligt het doneren van zo'n flopgebied natuurlijk voor de hand.
Meer geruchten dat Wit-Rusland nu ook de grens zou zijn overgestokenquote:Parliament account now advances also information that #Belarus forces have entered the territory through #Chernihiv
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon dat de oorlog stopt, dan ligt het doneren van zo'n flopgebied natuurlijk voor de hand.
Veel mensen zaten fout wat Rusland betreft de afgelopen jaren, ik inclusief trouwens. Rusland was toch een beetje voor rechts, wat de politieke Islam voor links is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik vind Wierd ook altijd wel prettig om naar te luisteren maar in deze filmpjes zit hij er idd wel behoorlijk naast. Als hij eerlijk is zal hij deze meningen niet meer hebben en moeten toegeven dat hij fout zat.
Dat zou nou juist escalerend werken. Als NAVO-troepen tegen Russische troepen gaan vechten, dan ontspoort het nog meer. Er wordt al gereageerd met de handrem erop.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:37 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Echt verzet is troepen sturen, dan hakken we die invasie morgen nog in de pan - maar dat doen we (terecht) niet.
Daarom denk ik dat ze moeten kijken naar de regio's die al 'afhankelijk' waren, maar nogsteeds onderdeel van Oekraïne waren. Poetin wilde de bevolking daar toch beschermen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tjsa...als je geen zin hebt in deze oorlog dan snap ik dat wel. Voor hun is het voorbij.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:39 schreef polderturk het volgende:
Russische soldaten die zich overgegeven hebben.
[ twitter ]
Juist!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:23 schreef Aurelius het volgende:
[..]
We zullen het de komende jaren wel van de Fransen moeten hebben. Verenigd Koninkrijk is uit de EU, Duitsland is af door hun afhankelijkheid van Russisch gas, Amerika is te onderling verdeeld en onbetrouwbaar. Frankrijk heeft nucleaire wapens, een sterk conventioneel leger en is energieonafhankelijk door hun kerncentrales.
En actie waar onze leiders falenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Vind mensen die nu vrijwillig naar Oekraïne gaan om te vechten ook altijd moeilijk te plaatsen. Kan me echt helemaal niet voorstellen uit welke beweegredenen je doet. Ik hoop dat vrede en verdediging de enige beweegredenen zijn, maar ik betwijfel het.
En in de Minsk-akkoorden is al het e.e.a. afgesproken over die gebieden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Rechts zit er eigenlijk constant naast, maar zodra dat weer eens naar boven komt trekken ze een blik kansloze stromannen en whataboutisms open.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:39 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Veel mensen zaten fout wat Rusland betreft de afgelopen jaren, ik inclusief trouwens. Rusland was toch een beetje voor rechts, wat de politieke Islam voor links is.
Nee, dat is alleen omdat Macron bezig is met zijn eigen verkiezingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben jullie alle diplomatie van afgelopen weken gemist? Er is heel vaak geprobeerd om te praten met Poetin door diverse leiders. Ook nu tijdens oorlog heeft Oekraine gepraat met Rusland, Macron heeft gepraat met Poetin.
Ik weet niet wat jullie nog meer verwachten?
Swift sanctie is erger.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja je denkt dat die Russen zomaar toestaan dat wij daar militair in gaan grijpen?
Helemaal eens. Ik denk ook niet dat het een oplossing is, maar ageer tegen de mensen die binair wel of niet steun tegenover elkaar zetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:39 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat zou nou juist escalerend werken. Als NAVO-troepen tegen Russische troepen gaan vechten, dan ontspoort het nog meer. Er wordt al gereageerd met de handrem erop.
Echt verzet is ook gewoon wapens leveren, intelligentie leveren, geld leveren, sancties invoeren et cetera. Allemaal dingen die je kunt doen om Oekraïne te helpen zich te verzetten tegen annexatie.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:37 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Echt verzet is troepen sturen, dan hakken we die invasie morgen nog in de pan - maar dat doen we (terecht) niet.
Het gaat hun 5 miljoen roebel opleveren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:40 schreef HSG het volgende:
[..]
Tjsa...als je geen zin hebt in deze oorlog dan snap ik dat wel. Voor hun is het voorbij.
Zoals het nu gaat zal Poetin met meer moeten thuiskomen dan Donetsk en Loegansk.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |