Game On.quote:Marcel Bosker onzeker voor WK Allround
Door een positieve coronatest is het hoogst onzeker of Marcel Bosker komend weekend van start kan bij het WK Allround in Hamar. De rijder van Team Jumbo-Visma is een van de Nederlanders die van start gaan op het WK, samen met ploeggenoten Beau Snellink en Patrick Roest. "Ik baal zo extreem, want dit is wel het toernooi waar ik dit seizoen voor getraind heb. Voor de besmetting was ik echt in supervorm", zegt Bosker, die momenteel nog in Nederland verblijft. De 25-jarige allrounder wilde in Noorwegen op het podium eindigen in het eindklassement.
Wel een sterker veld dan het WK Sprint bij de vrouwenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er uberhaupt concurrentie voor Roest?
Engebraaten wellicht een outsider maar verder?
Takagi en Bowe doen hopelijk wel mee? Jackson. Zal niet bijzonder spannend worden daarachterquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel een sterker veld dan het WK Sprint bij de vrouwen
Takagi doet mee aan Allround, Bowe en Kodaira staan niet op de startlijst.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Takagi en Bowe doen hopelijk wel mee? Jackson. Zal niet bijzonder spannend worden daarachter
Fledderus zit bij het verkeerde team dus krijgt Van Elst de voorkeur.quote:WK Sprint
Vrouwen: Jutta Leerdam, Femke Kok en Michelle de Jong. Reserve: Marrit Fledderus
Teamsprint vrouwen: Dione Voskamp, Jutta Leerdam, Isabelle van Elst. Reserve: Marrit Fledderus
Ik mis wel wat Russen. Hoewel logisch toch een verlies voor de sport.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:34 schreef Remco het volgende:
Al met al nog best een leuk allround toernooi, vrijwel iedereen doet mee.
Was wel benieuwd wat Trofimov hier zou kunnen inderdaad. Nu vooral benieuwd naar VDP en Engebraten, al zal Roest wel gewoon winnenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis wel wat Russen. Hoewel logisch toch een verlies voor de sport.
Benieuwd of Nils nu minder dan 3 punten verliest op de 500m en 1500m tov Roestquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen Sverre 'Elke week steeds iets beter' Lunde Pedersen helaas, hoewel terecht. Prima veld bij de mannen, Nils had ik niet verwacht.
Oneven aantallen bij sprintAltijd zo sneu
Kan alsnog als Verbij zich afmeldt. Al klinkt hij nu zelf nog wel vol vertrouwen dat het goed gaat komenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik had Scheperkamp hier wel verwacht maar die heeft zich dus niet gekwalificeerd, jammer.
quote:"Ik baal zo extreem, want dit is wel het toernooi waar ik dit seizoen voor getraind heb. Voor de besmetting was ik echt in supervorm"
#samenpiekenquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:25 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Is dit de opmaat naar nog weer een mislukking voor team Jumbo?
Allicht nu wel op hun piekvormquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:25 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Is dit de opmaat naar nog weer een mislukking voor team Jumbo?
Vanmiddag na half zes in de laatste rit op de 500 meter. Ze is topfavoriet.quote:
https://www.nu.nl/schaats(...)tsen.html?redirect=1quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
?
Hopelijk lopen de Noren een beetje warm voor Lorentzen, Engebraten en Wiklund
Yep, dat zondagprogramma was destijds inderdaad schraal.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:04 schreef EinarBoe het volgende:
Er is een matige tijd geweest waarin er op vrijdagavond al een 500+5000 werd verreden, en dan nog maar 1 afstand per dag in het weekend. Gelukkig zijn we daar vanaf gestapt.
Een meevaller, ik dacht dat zal wel streamen worden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja.
Het wordt straks uitgezonden op NPO2 zo te zien
Oh ik dacht dat ie dat al lang aangekondigd had. Ik was bang dat ie niet mee deed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/schaats(...)tsen.html?redirect=1
Alleen de mannen, de vrouwen reden dan 1+1+2 (of 1+2+1).quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:04 schreef EinarBoe het volgende:
Er is een matige tijd geweest waarin er op vrijdagavond al een 500+5000 werd verreden, en dan nog maar 1 afstand per dag in het weekend. Gelukkig zijn we daar vanaf gestapt.
Dat was eigenlijk wel een fijne verdeling.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen de mannen, de vrouwen reden dan 1+1+2 (of 1+2+1).
Het was vooral bedoeld om 3 keer Thialf vol te krijgen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:34 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wel een fijne verdeling.
Of het is daar gewoon traagquote:
Deur staat openquote:
Was mooi geweest als ze beide WK's reedquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:51 schreef EinarBoe het volgende:
Takagi had hier op 80% een wereldtitel op kunnen halen.
Waarom zou dat niet mogen, behalve dat je jezelf compleet sloopt?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was mooi geweest als ze beide WK's reedWeet niet of dat wel mag
Erben leeft voor dramaquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:58 schreef hhh38 het volgende:
Op de 500m kruis je toch niet zomaar over iemand heen, echt zorgen om niets dit
De ISU heeft bedacht dat we hier volgend jaar ook wel heen kunnen voor de EK's. Want waarom zou je iets nieuws doen als je ook elk jaar hetzelfde kunt doen!quote:
Jammer, een buitenbaan zou ook wel weer 's mogen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:10 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De ISU heeft bedacht dat we hier volgend jaar ook wel heen kunnen voor de EK's. Want waarom zou je iets nieuws doen als je ook elk jaar hetzelfde kunt doen!
Nou ja, Minsk, Kolomna, Tsjeljabinsk lijken me nu ook geen goed idee. Erfurt en Berlijn zijn blijkbaar ook afgeschreven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:10 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De ISU heeft bedacht dat we hier volgend jaar ook wel heen kunnen voor de EK's. Want waarom zou je iets nieuws doen als je ook elk jaar hetzelfde kunt doen!
Lekker buitenbaan doen. Medeo, Collalbo, Baselga, Innsbruckquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou ja, Minsk, Kolomna, Tsjeljabinsk lijken me ook geen goed idee. Erfurt en Berlijn zijn blijkbaar ook afgeschreven.
Zoveel Europese banen waar nog wel eens een wedstrijd wordt gehouden zijn er niet
Dat van Minsk enzo weet je niet vooraf natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou ja, Minsk, Kolomna, Tsjeljabinsk lijken me ook geen goed idee. Erfurt en Berlijn zijn blijkbaar ook afgeschreven.
Zoveel Europese banen waar nog wel eens een wedstrijd wordt gehouden zijn er niet
Maar Stavanger en Tomaszow zijn we dit jaar gewoon geweest met de World Cup.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:13 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat van Minsk enzo weet je niet vooraf natuurlijk
Maar Tomaszow heb je nog wel dan, Inzell, of Collalbo/Baselga. Dat kan in maart toch best mooi weer zijn. Stavanger is ook een baan, als je per se in Noorwegen wil blijven.
Hem is het gegundquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flinke voorsprong voor Dubreuil
Als je nu al een hekel aan hem hebt worden dit zware jarenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Wisten jullie al dat Stolz nog maar 17 is?
Nee dit is voor hem een veel betere uitslag dan Krolquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:25 schreef AgnesGru het volgende:
Beseft Herman dat Verbij ook nog mee doet aan dit toernooi?
Zelfs in de studio gaat het alleen maar over Krolquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee dit is voor hem een veel betere uitslag dan Krol
IJs is glad.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:39 schreef tong80 het volgende:
Kan bij mannen en vrouwen alle kanten op.
Dat bedoel ik.quote:
Barbara de Loor Inzell?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:49 schreef hhh38 het volgende:
Dit wordt boven de 1.15 als winnende tijd denk ik. Wanneer hebben we dat voor het laatst gezien?
WK Sprint 2018, toen Ter Mors won in 1.15,19.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:49 schreef hhh38 het volgende:
Dit wordt boven de 1.15 als winnende tijd denk ik. Wanneer hebben we dat voor het laatst gezien?
Valt mee!quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:49 schreef hhh38 het volgende:
Die reed een wereldtijd vergeleken bij de vrouwenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:58 schreef Max23 het volgende:
Ik ga Krol steeds meer kans geven met deze omstandigheden
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef vaarsuvius het volgende:
Kan Kok hier 1:15: 8 ofzo halen? Of moeten we al aan de 1:16
Dat vind ik nog te vroeg. 0,07 met Kok. Eerst de 500m morgen maar afwachtenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:02 schreef superniger het volgende:
En we feliciteren Jutta met haar wereldkampioenschap.
Ik denk dat Jutta sneller kan dan vandaag op 500 dan is het wel beetje gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog te vroeg. 0,07 met Kok. Eerst de 500m morgen maar afwachten
Kok ook, die liet bij de opening veel liggenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Jutta sneller kan dan vandaag op 500 dan is het wel beetje gedaan.
Kok kan ook best uithalen op de 500mquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Jutta sneller kan dan vandaag op 500 dan is het wel beetje gedaan.
Liever dit dan Harbinquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het eigenlijk een schande dat dit soort WK's nog op zo'n drollenbaan als Hamar gereden wordt
Na Thialf denk ik de baan met meeste sfeer en historie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het eigenlijk een schande dat dit soort WK's nog op zo'n drollenbaan als Hamar gereden wordt
Ja en in Afrika schaatsen ze op een zak blokjes. Zo kan ik het ookquote:
Ja dat zal beslist wel, Nou ja op Deventer en Bislett na natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Na Thialf denk ik de baan met meeste sfeer en historie.
Is Inzell niet sfeervoller? Vind ik altijd wel een mooie baan in ieder geval.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Na Thialf denk ik de baan met meeste sfeer en historie.
Goede sfeer en mooie plaatjes hebben ook wel wat (zie bijvoorbeeld dat WK in Budapest)quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zal beslist wel, Nou ja op Deventer en Bislett na natuurlijk![]()
Maar we willen toch snelle tijden zien of niet?
WK allround in Olympisch stadion was prachtig. Meer van zulke initiatievenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goede sfeer en mooie plaatjes hebben ook wel wat (zie bijvoorbeeld dat WK in Budapest)
De Coolste Baan van Nederlandquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WK allround in Olympisch stadion was prachtig. Meer van zulke initiatieven
Ook zo'n schertsvertoning inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goede sfeer en mooie plaatjes hebben ook wel wat (zie bijvoorbeeld dat WK in Budapest)
WK Allround in Amsterdam was legendarisch. Hater.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook zo'n schertsvertoning inderdaadNet als dat WK Allround op dat chocomelbaantje in Amsterdam ooit. Man man man.
Dank je.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:21 schreef EinarBoe het volgende:
Ik heb het even nagezocht, er waren 4 opties voor dit toernooi.
Hamar/Berlijn/Tomaszow Masowiecki/Salt Lake City.
We hadden een WK Sprint/Allround in SLC kunnen hebben.
Beflikkering.
Enige wat ik daar nog van weet is dat Sverre Lunde in slaap viel op weg naar De Titel Die Hem In Geen Duizend Jaar Meer Kon Ontgaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:22 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
WK Allround in Amsterdam was legendarisch. Hater.
Klopt al is het jammer dat ze die overdekt hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Is Inzell niet sfeervoller? Vind ik altijd wel een mooie baan in ieder geval.
Berlijn is ook zo ontzettend sfeerloos, maar het haalt het niet bij Milwaukee daar is ook ooit een toernooi geweest, was geeneens plek voor tribunes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:21 schreef EinarBoe het volgende:
Ik heb het even nagezocht, er waren 4 opties voor dit toernooi.
Hamar/Berlijn/Tomaszow Masowiecki/Salt Lake City.
We hadden een WK Sprint/Allround in SLC kunnen hebben.
Beflikkering.
Er zijn echt maar een paar banen waar meer dan ~100 man publiek op de tribune zit, helaas.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:26 schreef Remco het volgende:
[..]
Berlijn is ook zo ontzettend sfeerloos, maar het haalt het niet bij Milwaukee daar is ook ooit een toernooi geweest, was geeneens plek voor tribunes.
Dat reed zijn moeder in 1988 in de buitenlucht op vaste schaatsen ook.quote:
In Rusland, maarja, daar mogen we voorlopig niet heen en daar mochten we al niet heen. En in Azië ook wel, maar daar juichen ze binnensmonds.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn echt maar een paar banen waar meer dan ~100 man publiek op de tribune zit, helaas.
Ben benieuwd naar die baan in Quebec. Er zijn in ieder geval veel schaatsers die daar vandaan komen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:28 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
In Rusland, maarja, daar mogen we voorlopig niet heen en daar mochten we al niet heen. En in Azië ook wel, maar daar juichen ze binnensmonds.
Starter past gewoon de regels toe. Kijk eerder naar zo'n Verbij die een seconde of twee langer doet om klaar te gaan staan dan Dubreuil. Of de downstartaids die veel langer duurt om voor te bereiden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kutstarter wacht echt veel te lang. Kijk eens naar het zwemmen man. Daar is het gewoon staan, en weg. Dit is echt ergerlijk
Hij moet schieten tussen de 4 en 7 seconden dacht ik, 7 seconde stil staan is gewoon erg lang.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Starter past gewoon de regels toe. Kijk eerder naar zo'n Verbij die een seconde of twee langer doet om klaar te gaan staan dan Dubreuil. Of de downstartaids die veel langer duurt om voor te bereiden.
Dan pas je de regels maar aanquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Starter past gewoon de regels toe. Kijk eerder naar zo'n Verbij die een seconde of twee langer doet om klaar te gaan staan dan Dubreuil. Of de downstartaids die veel langer duurt om voor te bereiden.
Dat is een kwart eeuw manquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:32 schreef Remco het volgende:
[..]
Hij moet schieten tussen de 4 en 7 seconden dacht ik, 7 seconde stil staan is gewoon erg lang.
En in Hamar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ids reed 25 jaar geleden ook dit soort tijden in Nagano.
De geblokte NoorDuitserquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:33 schreef Remco het volgende:
Die Duitsers zijn echt allemaal veel te geblokt, al kan het ook zijn dat ze gewoon dik staan.
Nederlanders natuurlijk! De eerste van 3quote:
Hij moet schieten tussen 1 en 1,5 seconden. Maar pas nadat ze allebei stil staan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:32 schreef Remco het volgende:
[..]
Hij moet schieten tussen de 4 en 7 seconden dacht ik, 7 seconde stil staan is gewoon erg lang.
Hij riep het tijdens de laatste kruising bij Ihle-Rukke.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlanders natuurlijk! De eerste van 3
Ah okee dan was ik in de war met denk ik een andere sport. Is ook veel te lang als ik er nu zo over na denk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij moet schieten tussen 1 en 1,5 seconden. Maar pas nadat ze allebei stil staan.
Ja hij had het over die orkaan van geluid die van de plaatselijke schaatsclub van Rukke afkwam.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij riep het tijdens de laatste kruising bij Ihle-Rukke.
Orie heeft naar deze week gepiektquote:
Hij is heel erg geschrokkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dubreuil heeft een groot probleem.
Hup. Hup. Hup.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:45 schreef wimderon het volgende:
En dat zonder de aanwijzingen van Zjak Orie op de kruising!
Zekerquote:
De laatste rit doet er niet toe.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef EinarBoe het volgende:
Dubreuil blijft aan de leiding volgens Erik. Deze rit hoeft dus niet meer.
Geen idee, waarom besteden ze daar nu niet eens wat aandacht aan.quote:
Had een veel betere kruising op de 1000 en staat NOG niet bovenaan. Wat denk je?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef LekkerWeertje het volgende:
Krol doet hier de beste zaken. Zit er heel dicht op. Na de laatste 1000 gaat t gat wel wat groter zijn. Als ie geen fouten maakt op de 500 pakt ie hier de titel.
Dat Krol meer inhoud heeft en zoals @wimderon al zei kreeg Dubreuil door de loting nergens een kruising cadeau. Op de 500 morgen heeft Krol wellicht voordeel doordat ie achter Dubreuil aan kan kruisen. En het belangrijkste: hij is er actief mee bezig en heeft een plan om te winnen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had een veel betere kruising op de 1000 en staat NOG niet bovenaan. Wat denk je?
Oh ja Dubbie niet, die komt alleen voor het vaantje, dat scheeltquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
En het belangrijkste: hij is er actief mee bezig en heeft een plan om te winnen.
Morgen wel de eerste kruising op de 1000, waarschijnlijk tegen Shinhama.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat Krol meer inhoud heeft en zoals @:wimderon al zei kreeg Dubreuil door de loting nergens een kruising cadeau. Op de 500 morgen heeft Krol wellicht voordeel doordat ie achter Dubreuil aan kan kruisen. En het belangrijkste: hij is er actief mee bezig en heeft een plan om te winnen.
Iets van waardeloze en incompetente bondscoachquote:
Zoquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Iets van waardeloze en incompetente bondscoach
Niet alleen Kok:quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:48 schreef Marcoss het volgende:
Kok besloot op EK op laatste moment toch af te zeggen voor de teamsprint waardoor Nederland niet meedeed? Al is gewoon communiceren toch wel het minste wat je kan verwachten?
https://www.schaatsen.nl/(...)ort-door-de-bocht-3/quote:Nederland zal ontbreken op het podium: het trio Michelle de Jong, Femke Kok en Marijke Groenewoud heeft zich op het laatste moment teruggetrokken. Of beter, Reggeborgh-coach Gerard van Velde vond het na een korte training niet verstandig zijn rijdsters Kok en de Jong van start te laten gaan, omdat ze last hadden van hun 'sprintspieren'.
Dit kan toch niet mensen, hoezo laat je je snelste vrouw niet gewoon startenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef AgnesGru het volgende:
Femke niet op de TS, goed werk weer van de bondscoach.
Via via gehoord ook![]()
Gek genoeg is Ulekleiv en niet Pedersen de Noorse reserve.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Slecht voor het toernooi en de opkomst in het Vikingskipet.
Ongeacht wat beste team is, is de communicatie natuurlijk weer om te huilen. Blijkbaar moet je de communicatievaardigheden hebben van een zolderkamerautist met spraakproblemen om in aanmerking te komen voor de positie van bondscoach.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:33 schreef wimderon het volgende:
Jut en Jul gaan er wel erg gemakkelijk vanuit dat deze drie sprintsters (De Jong, Kok, Leerdam) de snelste combinatie zijn voor de teamsprint, waarschijnlijk verblind door de naam van het onderdeel. Ik denk dat een type Wüst (in dit geval dus Wüst zelf) op plek 3 sowieso sneller was geweest.
Bijna iedereen op FOK! dusquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ongeacht wat beste team is, is de communicatie natuurlijk weer om te huilen. Blijkbaar moet je de communicatievaardigheden hebben van een zolderkamerautist met spraakproblemen om in aanmerking te komen voor de positie van bondscoach.
quote:
Dat (buiten het accent, waar die man verder weinig aan kan doen) staat buiten kijf. Maar zowel de 'analisten' in de studio als de schaatssters zelf maken in mijn ogen een fout door te denken dat je dit onderdeel met de drie snelste sprintsters het snelste aflegt. Waarbij je ook nog het beste een starter kunt hebben die net iets sneller kan openen de de afmaker in plaats van veel sneller.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ongeacht wat beste team is, is de communicatie natuurlijk weer om te huilen. Blijkbaar moet je de communicatievaardigheden hebben van een zolderkamerautist met spraakproblemen om in aanmerking te komen voor de positie van bondscoach.
Of samen met teamgenoot Voskamp opstappen om solidair te zijn met teamgenoot Van Elst?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:02 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Jutta dan de laatste ronde doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |