Game On.quote:Marcel Bosker onzeker voor WK Allround
Door een positieve coronatest is het hoogst onzeker of Marcel Bosker komend weekend van start kan bij het WK Allround in Hamar. De rijder van Team Jumbo-Visma is een van de Nederlanders die van start gaan op het WK, samen met ploeggenoten Beau Snellink en Patrick Roest. "Ik baal zo extreem, want dit is wel het toernooi waar ik dit seizoen voor getraind heb. Voor de besmetting was ik echt in supervorm", zegt Bosker, die momenteel nog in Nederland verblijft. De 25-jarige allrounder wilde in Noorwegen op het podium eindigen in het eindklassement.
Wel een sterker veld dan het WK Sprint bij de vrouwenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er uberhaupt concurrentie voor Roest?
Engebraaten wellicht een outsider maar verder?
Takagi en Bowe doen hopelijk wel mee? Jackson. Zal niet bijzonder spannend worden daarachterquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel een sterker veld dan het WK Sprint bij de vrouwen
Takagi doet mee aan Allround, Bowe en Kodaira staan niet op de startlijst.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Takagi en Bowe doen hopelijk wel mee? Jackson. Zal niet bijzonder spannend worden daarachter
Fledderus zit bij het verkeerde team dus krijgt Van Elst de voorkeur.quote:WK Sprint
Vrouwen: Jutta Leerdam, Femke Kok en Michelle de Jong. Reserve: Marrit Fledderus
Teamsprint vrouwen: Dione Voskamp, Jutta Leerdam, Isabelle van Elst. Reserve: Marrit Fledderus
Ik mis wel wat Russen. Hoewel logisch toch een verlies voor de sport.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:34 schreef Remco het volgende:
Al met al nog best een leuk allround toernooi, vrijwel iedereen doet mee.
Was wel benieuwd wat Trofimov hier zou kunnen inderdaad. Nu vooral benieuwd naar VDP en Engebraten, al zal Roest wel gewoon winnenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis wel wat Russen. Hoewel logisch toch een verlies voor de sport.
Benieuwd of Nils nu minder dan 3 punten verliest op de 500m en 1500m tov Roestquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen Sverre 'Elke week steeds iets beter' Lunde Pedersen helaas, hoewel terecht. Prima veld bij de mannen, Nils had ik niet verwacht.
Oneven aantallen bij sprintAltijd zo sneu
Kan alsnog als Verbij zich afmeldt. Al klinkt hij nu zelf nog wel vol vertrouwen dat het goed gaat komenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik had Scheperkamp hier wel verwacht maar die heeft zich dus niet gekwalificeerd, jammer.
quote:"Ik baal zo extreem, want dit is wel het toernooi waar ik dit seizoen voor getraind heb. Voor de besmetting was ik echt in supervorm"
#samenpiekenquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:25 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Is dit de opmaat naar nog weer een mislukking voor team Jumbo?
Allicht nu wel op hun piekvormquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:25 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Is dit de opmaat naar nog weer een mislukking voor team Jumbo?
Vanmiddag na half zes in de laatste rit op de 500 meter. Ze is topfavoriet.quote:
https://www.nu.nl/schaats(...)tsen.html?redirect=1quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
?
Hopelijk lopen de Noren een beetje warm voor Lorentzen, Engebraten en Wiklund
Yep, dat zondagprogramma was destijds inderdaad schraal.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:04 schreef EinarBoe het volgende:
Er is een matige tijd geweest waarin er op vrijdagavond al een 500+5000 werd verreden, en dan nog maar 1 afstand per dag in het weekend. Gelukkig zijn we daar vanaf gestapt.
Een meevaller, ik dacht dat zal wel streamen worden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja.
Het wordt straks uitgezonden op NPO2 zo te zien
Oh ik dacht dat ie dat al lang aangekondigd had. Ik was bang dat ie niet mee deed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/schaats(...)tsen.html?redirect=1
Alleen de mannen, de vrouwen reden dan 1+1+2 (of 1+2+1).quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:04 schreef EinarBoe het volgende:
Er is een matige tijd geweest waarin er op vrijdagavond al een 500+5000 werd verreden, en dan nog maar 1 afstand per dag in het weekend. Gelukkig zijn we daar vanaf gestapt.
Dat was eigenlijk wel een fijne verdeling.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen de mannen, de vrouwen reden dan 1+1+2 (of 1+2+1).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |