Poetin heeft helemaal niks meer te tolereren in zo'n situatie. Dan is ie gewoon af en maakt iemand hem gewoon koud. Er zijn altijd mensen die op een bepaald moment een kantelpunt over gaan en voor niets meer terugdeinzen. De dood of de gladiolen zeg maar. Desnoods met verlies van eigen leven. Kijk maar eens hoe die Oekrainers er nu instaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:31 schreef Tijger_m het volgende:
Het is geen Nederland daar en Poetin is geen man die dat soort zaken tolereert.
Oh, dacht op de oligarchen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik doel dan in feite op de Russische bevolking die uiteindelijk tegen Poetin in opstand komt.
Toch hebben al meerdere oligarchen zich openlijk tegen de oorlog uitgesproken. Of zijn dat geen oligarchen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zijn geen oligarchs die tegen hem zijn meer, degenen die dat wel waren zijn geen oligarch meer.
Jezus. Wordt het niet tijd om wat snelwegen ofzo op te blazen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:35 schreef slashdotter3 het volgende:
40 miles/64km
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Dit zou toch een vrij makkelijk doelwit moeten zijn zou je zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:35 schreef slashdotter3 het volgende:
40 miles/64km
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Ze hebben zich heel voorzichtig uitgelaten in termen die je ook als steun voor de Russen kan zien zonder een woord van kritiek richting Poetin.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch hebben al meerdere oligarchen zich openlijk tegen de oorlog uitgesproken. Of zijn dat geen oligarchen?
Niet als het luchtverdediging heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zou toch een vrij makkelijk doelwit moeten zijn zou je zeggen
Dan moet je wel in staat zijn om dat doelwit met artillerie of vanuit de lucht aan te vallen, natuurlijk. Ik heb geen idee hoe de Oekrainse luchtmacht er nu voorstaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zou toch een vrij makkelijk doelwit moeten zijn zou je zeggen
Welke?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch hebben al meerdere oligarchen zich openlijk tegen de oorlog uitgesproken. Of zijn dat geen oligarchen?
Daarnaast is alleen 'goed kunnen raken' geen militaire strategie lijkt mequote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moet je wel in staat zijn om dat doelwit met artillerie of vanuit de lucht aan te vallen, natuurlijk. Ik heb geen idee hoe de Oekrainse luchtmacht er nu voorstaat.
Volgens die Russin bij Op1 is het hele woord "oorlog" nu verboden in Rusland. Dan lijkt me zelfs zo'n voorzichtig statement al vrij risicovol.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze hebben zich heel voorzichtig uitgelaten in termen die je ook als steun voor de Russen kan zien zonder een woord van kritiek richting Poetin.
Patatje peacekeeping missionquote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens die Russin bij Op1 is het hele woord "oorlog" nu verboden in Rusland. Dan lijkt me zelfs zo'n voorzichtig statement al vrij risicovol.
zie daar zo snel geen linkjes of bronnen, even geen zin om zelf te zoekenquote:
NEW: Ukrainian pilots have arrived in Poland to take delivery of used fighter jets from EU countries, a major new step:https://t.co/8QCHPM763Xquote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moet je wel in staat zijn om dat doelwit met artillerie of vanuit de lucht aan te vallen, natuurlijk. Ik heb geen idee hoe de Oekrainse luchtmacht er nu voorstaat.
Dit is geen random twitteraar, hij factcheckt z'n beweringen en verwijdert ook tweets als ie ernaast zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zie daar zo snel geen linkjes of bronnen, even geen zin om zelf te zoeken
ik weet wel dat ook de Russisch-Orthodoxe Kerk een erg belangrijk machtsblok is voor hem, tot voor kort in ieder geval
Oh ik geloof je welk hoor in dezequote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is geen random twitteraar, hij factcheckt z'n beweringen en verwijdert ook tweets als ie ernaast zit.
Heb niet van iedereen uit dit lijstje losse linkjes, maar die van Tinkov is vrij breed over bericht.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:35 schreef slashdotter3 het volgende:
40 miles/64km
[ afbeelding ]
[ twitter ]
2x drones en het is opgelost.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:35 schreef slashdotter3 het volgende:
40 miles/64km
[ afbeelding ]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |