Niet naar Ierland?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:12 schreef sirdanilot het volgende:
Over dat pat Robinson
Die collaborateur mag ook naar Guantanamo Bay van mij
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:27 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Onzin, Baudet praat mij na.
[..]
Dat lijkt eigenlijk het meest waarschijnlijke scenario dat zich gaat ontvouwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:17 schreef RAVW het volgende:
Hoop toch zo dat er een melding komt dat Putin vermoord is of zo of dat het leger top in gegrepen heb ..
dat alles weer normaal verder kan gaan
En dat de Oekraine dan het land weer kan hertellen en het weer verder opbouwen waar het meebezig was
Hij is nu Michael Kofman tweets aan het voorlezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:12 schreef THEFXR het volgende:
kijkt er nog iemand Steve of is hij te saai?
Alleen al voor die burgers die nu zo in angst zitten en ook die hun best doen om de russen tegen te houdenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat lijkt eigenlijk het meest waarschijnlijke scenario dat zich gaat ontvouwen.
Maar dat gaat nog wel ff duren dan...
Tuurlijk, maar jij weet ook wel dat dat op korte termijn niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
Alleen al voor die burgers die nu zo in angst zitten en ook die hun best doen om de russen tegen te houden
Laat het 1 groot feest worden in dat land dat hebben ze echt wel verdient
En die woordvoerder van hun land ook wel
Het idee dat er geheime dissidenten in Poetin's inner circle zitten lijkt mij gewoon vergezocht, iedereen die hoge posities heeft in Rusland dankt die aan Poetin en aan zijn loyaliteit aan Poetin.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat lijkt eigenlijk het meest waarschijnlijke scenario dat zich gaat ontvouwen.
Maar dat gaat nog wel ff duren dan...
Er zijn vast genoeg mensen die hem haten en die haat zal alleen maar groter worden.
quote:Igor Novikov, a former advisor to Ukrainian President Zelenskyy, discusses with Nicolle Wallace the Ukrainian resistance to Russia's invasion
De som der krachten > Poetin, denk ik. Alleen is dat geen sommetje, maar veel belangen en opvattingen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het idee dat er geheime dissidenten in Poetin's inner circle zitten lijkt mij gewoon vergezocht, iedereen die hoge posities heeft in Rusland dankt die aan Poetin en aan zijn loyaliteit aan Poetin.
Wat hebben collaborateurs hier precies te zoeken ?quote:
Totdat een oligarch die tegen hem is genoeg betaalt . Die lui zijn zo corrupt als de pest.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het idee dat er geheime dissidenten in Poetin's inner circle zitten lijkt mij gewoon vergezocht, iedereen die hoge posities heeft in Rusland dankt die aan Poetin en aan zijn loyaliteit aan Poetin.
Er zijn geen oligarchs die tegen hem zijn meer, degenen die dat wel waren zijn geen oligarch meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:28 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Totdat een oligarch die tegen hem is genoeg betaalt . Die lui zijn zo corrupt als de pest.
Met hoge posities, macht, invloed en loyaliteit is niks mis zolang alles goed gaat en je kunt je in de gang van zaken vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:24 schreef Tijger_m het volgende:
Dan komen we weer bij het kantelpunt, waar dat zal gaan zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Met hoge posities, macht, invloed en loyaliteit is niks mis zolang alles goed gaat en je kunt je in de gang van zaken vinden. Maar als je daar een stevige prijs voor moet gaan betalen of je voelt je daar niet meer senang bij dan wordt het echt wel een ander verhaal.
Dat zei ik al. Dat kan best wel lang gaan duren omdat de russen om heen het veel langer vol zullen kunnen houden dan de mensen in Oekraine die het echt zwaar voor hun kiezen hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:30 schreef bedachtzaam het volgende:
Dan komen we weer bij het kantelpunt, waar dat zal gaan zijn.
Het is geen Nederland daar en Poetin is geen man die dat soort zaken tolereert.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Met hoge posities, macht, invloed en loyaliteit is niks mis zolang alles goed gaat en je kunt je in de gang van zaken vinden.
Maar als je daar een stevige prijs voor moet gaan betalen of je voelt je daar niet meer senang bij dan wordt het echt wel een ander verhaal.
Ik doel dan in feite op de Russische bevolking die uiteindelijk tegen Poetin in opstand komt.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat zei ik al. Dat kan best wel lang gaan duren omdat de russen om heen het veel langer vol zullen kunnen houden dan de mensen in Oekraine die het echt zwaar voor hun kiezen hebben.
dat gebeurd al alleen die worden met duizende afgevoerdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik doel dan in feite op de Russische bevolking die uiteindelijk tegen Poetin in opstand komt.
Dat kantelpunt is vooral wanneer de mensen om Poetin heen concluderen dat zijn koers nadelig voor Rusland is. Dat kan best snel zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat zei ik al. Dat kan best wel lang gaan duren omdat de russen om heen het veel langer vol zullen kunnen houden dan de mensen in Oekraine die het echt zwaar voor hun kiezen hebben.
Poetin heeft helemaal niks meer te tolereren in zo'n situatie. Dan is ie gewoon af en maakt iemand hem gewoon koud. Er zijn altijd mensen die op een bepaald moment een kantelpunt over gaan en voor niets meer terugdeinzen. De dood of de gladiolen zeg maar. Desnoods met verlies van eigen leven. Kijk maar eens hoe die Oekrainers er nu instaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:31 schreef Tijger_m het volgende:
Het is geen Nederland daar en Poetin is geen man die dat soort zaken tolereert.
Oh, dacht op de oligarchen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik doel dan in feite op de Russische bevolking die uiteindelijk tegen Poetin in opstand komt.
Toch hebben al meerdere oligarchen zich openlijk tegen de oorlog uitgesproken. Of zijn dat geen oligarchen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zijn geen oligarchs die tegen hem zijn meer, degenen die dat wel waren zijn geen oligarch meer.
Jezus. Wordt het niet tijd om wat snelwegen ofzo op te blazen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:35 schreef slashdotter3 het volgende:
40 miles/64km
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Dit zou toch een vrij makkelijk doelwit moeten zijn zou je zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:35 schreef slashdotter3 het volgende:
40 miles/64km
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Ze hebben zich heel voorzichtig uitgelaten in termen die je ook als steun voor de Russen kan zien zonder een woord van kritiek richting Poetin.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch hebben al meerdere oligarchen zich openlijk tegen de oorlog uitgesproken. Of zijn dat geen oligarchen?
Niet als het luchtverdediging heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zou toch een vrij makkelijk doelwit moeten zijn zou je zeggen
Dan moet je wel in staat zijn om dat doelwit met artillerie of vanuit de lucht aan te vallen, natuurlijk. Ik heb geen idee hoe de Oekrainse luchtmacht er nu voorstaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zou toch een vrij makkelijk doelwit moeten zijn zou je zeggen
Welke?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch hebben al meerdere oligarchen zich openlijk tegen de oorlog uitgesproken. Of zijn dat geen oligarchen?
Daarnaast is alleen 'goed kunnen raken' geen militaire strategie lijkt mequote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moet je wel in staat zijn om dat doelwit met artillerie of vanuit de lucht aan te vallen, natuurlijk. Ik heb geen idee hoe de Oekrainse luchtmacht er nu voorstaat.
Volgens die Russin bij Op1 is het hele woord "oorlog" nu verboden in Rusland. Dan lijkt me zelfs zo'n voorzichtig statement al vrij risicovol.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze hebben zich heel voorzichtig uitgelaten in termen die je ook als steun voor de Russen kan zien zonder een woord van kritiek richting Poetin.
Patatje peacekeeping missionquote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens die Russin bij Op1 is het hele woord "oorlog" nu verboden in Rusland. Dan lijkt me zelfs zo'n voorzichtig statement al vrij risicovol.
zie daar zo snel geen linkjes of bronnen, even geen zin om zelf te zoekenquote:
NEW: Ukrainian pilots have arrived in Poland to take delivery of used fighter jets from EU countries, a major new step:https://t.co/8QCHPM763Xquote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moet je wel in staat zijn om dat doelwit met artillerie of vanuit de lucht aan te vallen, natuurlijk. Ik heb geen idee hoe de Oekrainse luchtmacht er nu voorstaat.
Dit is geen random twitteraar, hij factcheckt z'n beweringen en verwijdert ook tweets als ie ernaast zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zie daar zo snel geen linkjes of bronnen, even geen zin om zelf te zoeken
ik weet wel dat ook de Russisch-Orthodoxe Kerk een erg belangrijk machtsblok is voor hem, tot voor kort in ieder geval
Oh ik geloof je welk hoor in dezequote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is geen random twitteraar, hij factcheckt z'n beweringen en verwijdert ook tweets als ie ernaast zit.
Heb niet van iedereen uit dit lijstje losse linkjes, maar die van Tinkov is vrij breed over bericht.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:35 schreef slashdotter3 het volgende:
40 miles/64km
[ afbeelding ]
[ twitter ]
2x drones en het is opgelost.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 01:35 schreef slashdotter3 het volgende:
40 miles/64km
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |