abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:54:23 #251
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203887582
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:53 schreef Tengano het volgende:
Zelensky heeft al 12 uur niks meer getweet. Geen outcome van die vergadering gemeld dus neem ik aan.

Is natuurlijk ook geen reet uitgekomen, dus valt er derhalve weinig te melden.

Is wel mijn aanname. Ben even een paar uur verder gegaan met mijn eigen leven.
die is gewoon wat heen en weer aan het bellen ....
dus die komt vanzelf wel weer
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:54:49 #252
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203887584
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En op het moment brengen ze alleen dood en verderf, nietwaar?
Dat is een beetje een ding met oorlog he.

Alleen komt de campagne ons nu niet zo goed uit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203887585
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tegen dergelijk simplisme valt niet op te boksen.
Probeer anders een stroman. Daar denk je aan de lopende band successen mee te boeken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203887587
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
... de Russen hebben Europa bevrijd?

Denk dat de Amerikanen, Engelsen, Canadezen, Fransen, Polen ook een bijdrage hebben geleverd.
Allemaal maar het was toch echt voornamelijk de Sovjet Unie die de doorslag gaf. Tegen de tijd dat de Amerikanen kwamen was Hitler al op z'n retour . De Amerikanen wisten dat en wilden niet dat de Sovjet Unie heel continentaal Europa zou bezetten. Begrijpelijk. Dus ze hebben controle gekregen over alles tot aan het ijzeren gordijn en niet verder vanwege de Amerikanen

Anders waren wij een land geworden a l Tsjechoslowakije
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:55:30 #255
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203887590
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik hoor liever verhalen over hoe (ook Oekraners) Russen alles vekracht hebben wat een gat had.
Dat is dan ook bullshit; te meer omdat de Wehrmacht bij haar inval van de USSR ook huisgehouden heeft, en hoe.

Mijn punt is dat vanuit Oost-Europees perspectief de komst van de Russen niet direct een bevrijding bracht.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:55:32 #256
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203887591
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik hoor liever verhalen over hoe (ook Oekraners) Russen alles vekracht hebben wat een gat had.
Ok jij hebt duidelijk als doel zoveel mogelijk de aandacht af te leiden van de misdaden die Rusland momenteel begaat. En daarbij schroom je niet om irrelevante zaken aan te halen, die je tevens ook nog eens op leugenachtige manier verdraait om Rusland beter te laten lijken dan het in werkelijkheid was.
Krekker is de bom!
pi_203887593
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:51 schreef ExTec het volgende:
Erkennen dat het een factor is, en het daadwerkelijk een valide reden vinden, zijn 2 verschillende dingen.
Hoe helder je het eerste ook verwoordt, er wordt pertinent het tweede in gelezen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:56:04 #258
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203887595
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oh, dan telt Europa ineens wel.
We acteren toch als Europa op dit moment? Lijkt me een eerlijke graadmeter dan.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:56:17 #259
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203887596
Heeft de Dirk III een extra lange koopavond gehad ofzo?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:56:36 #260
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203887598
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:54 schreef RAVW het volgende:
die is gewoon wat heen en weer aan het bellen ....
dus die komt vanzelf wel weer
Als ie gebeld heeft gooit hij het ook meteen daarna op twitter om te laten zien van wie hij allemaal likes steun krijgt.

Maar ja bellen met je mederegeringsleiders dat er niets te melden was is minder interessant denk ik.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:57:11 #261
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203887599
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:54 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Probeer anders een stroman. Daar denk je aan de lopende band successen mee te boeken.
Dat ik je een antisemitische complotdenker noem is geen stroman hoor; niet eens een ad hominem. Gewoon feitelijke constatering na je hier al weken bezig geweest te zien hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:57:41 #262
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203887600
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Als ie gebeld heeft gooit hij het ook meteen daarna op twitter om te laten zien van wie hij allemaal likes steun krijgt.

Maar ja bellen met je mederegeringsleiders dat er niets te melden was is minder interessant denk ik.
of gewoon een keertje slapen zou ook nog kunnen , maar zo aan zijn houding te zien zal hij elke sec bezig zijn met zijn land
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:57:47 #263
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203887601
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:55 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Allemaal maar het was toch echt voornamelijk de Sovjet Unie die de doorslag gaf. Tegen de tijd dat de Amerikanen kwamen was Hitler al op z'n retour . De Amerikanen wisten dat en wilden niet dat de Sovjet Unie heel continentaal Europa zou bezetten. Begrijpelijk. Dus ze hebben controle gekregen over alles tot aan het ijzeren gordijn en niet verder vanwege de Amerikanen

Anders waren wij een land geworden a l Tsjechoslowakije
Bezetting is geen bevrijding he?

Enige wat ze daadwerkelijk hebben gedaan is bijgedragen aan de val v/d nazi's, maar tegelijkertijd zijn ze zelf ook met hun leger landen binnengevallen, om deze daarna te bezetten, hetzij als satelietstaat.
Krekker is de bom!
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:58:19 #264
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203887602
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is dan ook bullshit; te meer omdat de Wehrmacht bij haar inval van de USSR ook huisgehouden heeft, en hoe.

Mijn punt is dat vanuit Oost-Europees perspectief de komst van de Russen niet direct een bevrijding bracht.
Daar zit dan ook veel ander, eeuwenoud sentiment, onder die wij simpelweg niet begrijpen.
pi_203887603
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat ik je een antisemitische complotdenker noem is geen stroman hoor; niet eens een ad hominem. Gewoon feitelijke constatering na je hier al weken bezig geweest te zien hebben.
Ik heb het over de ''argumenten'' die je denkt te maken, niet over de supplementerende benamingen die deze extra kracht proberen te geven.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 00:58:57 #266
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_203887604
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:56 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Hoe helder je het eerste ook verwoordt, er wordt pertinent het tweede in gelezen.
Makkelijk te voorkomen; het simpele feit dat putin grootheidswaanzin heeft accepteren, verder gaan, en niet uit ten treuren zijn talkingpoints blijven herhalen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:00:05 #267
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203887611
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Sowieso lekker relevant wie nou wie 70 jaar geleden bevrijd of in zijn/haar/hun kontje geneukt heeft zeg. Alsof dat een vrijbrief is om nu soevereine staten binnen te vallen omdat je meent dat een land je toebehoort volgens argumenten gebaseerd op een verkrachting van de geschiedenis.
Huilen dan.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:00:24 #268
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203887614
twitter

:N
are we infinite or am I alone
pi_203887615
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:41 schreef THEFXR het volgende:
wie heeft er gezopen?
Gezopen is een groot woord, maar ik ben net thuis van m'n werk en zit aan mijn tweede biertje nu :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:01:01 #270
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203887618
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ok jij hebt duidelijk als doel zoveel mogelijk de aandacht af te leiden van de misdaden die Rusland momenteel begaat. En daarbij schroom je niet om irrelevante zaken aan te halen, die je tevens ook nog eens op leugenachtige manier verdraait om Rusland beter te laten lijken dan het in werkelijkheid was.
Als jij dat zo opvat dan is dat maar zo.

Misschien wil Rusland Oekrane wel 'wederopbouwen' zoals wij hebben gedaan in Afghanistan.
pi_203887620
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ohja, dat waren de 'good guys'.

Dat er Russen zijn gesneuveld op Europees gebied in het gevecht tegen de nazi's is irrelevant. Die brachten toch alleen dood en verderf.
Wist je dat Stalin groot fan was van Hitler? Hij vertrouwde nooit iemand, maar Hitler zijn belofde dat hij Rusland niks zou doen geloofde Stalin blind. Zelfs toen de Duitsers richting Rusland trokken en iedereen Stalin waarschuwde voor een aanval wou hij het in eerste instantie niet geloven.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:02:17 #272
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203887621
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:58 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik heb het over de ''argumenten'' die je denkt te maken, niet over de supplementerende benamingen die deze extra kracht proberen te geven.
Oh die argumenten waren zeer valide, en ook behoorlijk simpel. Maar als je redeneert vanuit een kader waarin a priori sprake is van een suspecte entiteit, zoals daar is EU/NATO/VN, snap ik dat je heel hard zult blijven proberen te doen alsof die argumenten niet gemaakt zijn, laat staan dat ze valide zijn.

Daarom is je optreden hier ook van voorspelbaarheid omgeven. Nu is het Oekrane, de vorige keer was het Corona, de volgende keer zal het wel weer iets anders zijn wat niets van doen heeft met die Weltanschauung van je die je probeert te slijten als 'realisme', maar waar aan het eind van de rit sowieso dader slachtoffer is, en slachtoffer dader.

Zoals ik al zei: je hebt een narratief overeind te houden. Ergo kun je ook niet anders dan pretenderen dat je bullsh*t niet tot op het bot, en inhoudelijk, is gefileerd, en dat systematisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:02:24 #273
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203887623
twitter

Ben benieuwd
pi_203887625
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:43 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Sommige lui hier hebben echt geen idee van hoe het leven was achter het ijzeren gordijn schijnbaar.
Nou, ik kreeg bij mijn bezoek aan Moskou in de jaren 80 niet het idee dat het zo fantastisch was.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:03:11 #275
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203887627
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:00 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]

:N
Ja, logisch... dat kan er ook nog wel bij, batshit insane evangelicals die denken een lijntje met God te hebben en geheel onverwacht weer totaal on-evangelisch te werk gaan...

The surprise... :)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:03:23 #276
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203887629
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Sowieso lekker relevant wie nou wie 70 jaar geleden bevrijd of in zijn/haar/hun kontje geneukt heeft zeg. Alsof dat een vrijbrief is om nu soevereine staten binnen te vallen omdat je meent dat een land je toebehoort volgens argumenten gebaseerd op een verkrachting van de geschiedenis.
Nouja. Wat hebben we praktisch gezien aan zo'n onstabiele regio met zoveel etnische Russen als EU-zijnde?

We gaan nu die arme burgers bevrijden van de oorlogsmachine?
pi_203887631
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:58 schreef ExTec het volgende:
Makkelijk te voorkomen; het simpele feit dat putin grootheidswaanzin heeft accepteren, verder gaan, en niet uit ten treuren zijn talkingpoints blijven herhalen.
Het hoofd van de vijand is paranode, gek en heeft grootheidswaanzin. Ik herhaal: het hoofd van de vijand is paranode, gek en heeft grootheidswaanzin. Alle andere factoren zijn aan deze duiding ondergeschikt. Mijn neus staat de juiste kant op. Geen van mijn informatie komt uit Rusland. Oorlog. Ik zie louter oorlog. Vijand is slecht, EU is goed. Wanneer rijdt mijn tank?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:03:54 #278
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203887632
LOL kwam net een leuke voorbij:
zijn we eindelijk van die Covid 19 af , krijgen we er weer een hele gevaarlijke variant voor terug Putin 22
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:04:20 #279
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203887634
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:57 schreef RAVW het volgende:

[..]
of gewoon een keertje slapen zou ook nog kunnen , maar zo aan zijn houding te zien zal hij elke sec bezig zijn met zijn land
Ik ben bang dat Zelensky geen stap verder gaat komen met die Russen.

Ik vrees een lange strijd voor zijn mensen en volk en mag hopen dat hij het overleeft.

Eigenlijk is het net als met de bully in de klas. Die gaat ook niet stoppen tenzij hij goed in elkaar getrapt wordt door iemand die hem wel aankan. En daar zit niemand momenteel op te wachten.

Alleen China zou hem misschien nog op andere gedachten kunnen brengen. Maar China zou wellicht ook wel voordeel bij dit conflict kunnen hebben omdat zij er, als partij redelijk ongeschonden van afkomen en de chinese export zal toenemen voor alles wat er aan de andere kant van de wereld wordt kapot geschoten.

#mijn aanname
pi_203887635
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

Vraag het een Pool of Tsjech. Wat die zal zeggen is: het was allebei zwaar klote. Want beide partijen zochten hun vernietiging.
De Tsjech die ik ken heeft een pesthekel aan lles Russisch. Ik vond het altijd behoorlijk overdreven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:04:35 #281
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203887636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:02 schreef Restyler het volgende:

[..]
Wist je dat Stalin groot fan was van Hitler? Hij vertrouwde nooit iemand, maar Hitler zijn belofde dat hij Rusland niks zou doen geloofde Stalin blind. Zelfs toen de Duitsers richting Rusland trokken en iedereen Stalin waarschuwde voor een aanval wou hij het in eerste instantie niet geloven.
Hoe is dat relevant in het resultaat?
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:04:58 #282
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203887637
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Daar zit dan ook veel ander, eeuwenoud sentiment, onder die wij simpelweg niet begrijpen.
De mensen in Ukraine wel en die willen niet bij Rusland en zijn uit eigen beweging naar de EU gestapt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:05:30 #283
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203887640
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:03 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het hoofd van de vijand is paranode, gek en heeft grootheidswaanzin. Ik herhaal: het hoofd van de vijand is paranode, gek en heeft grootheidswaanzin. Alle andere factoren zijn aan deze duiding ondergeschikt. Mijn neus staat de juiste kant op. Geen van mijn informatie komt uit Rusland. Oorlog. Ik zie louter oorlog. Vijand is slecht, EU is goed. Wanneer rijdt mijn tank?
Case in point _O- _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:05:56 #284
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203887641
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:00 schreef vosss het volgende:

[..]
Gezopen is een groot woord, maar ik ben net thuis van m'n werk en zit aan mijn tweede biertje nu :)
logisch met middagdienst
pi_203887642
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Tja ze hebben in ieder geval een groot aandeel gehad in de val van Nazi Duitsland. Maar communisme brengt nooit iets goeds met zich mee. We mogen blij zijn dat de geallieerden de Russen niet de kans gaven om verder door te breken.
pi_203887643
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoe is dat relevant in het resultaat?
Rusland redde Europa niet, het beschermde enkel zichzelf. Als Duitsland Rusland niet had aangevallen waren het bondgenoten geweest.
pi_203887644
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:02 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

Ben benieuwd
Flikker op man. Waarom wil iedereen nu ineens Rusland nog veel pissig maken dan het al is? }:|

Het lijkt welhaast of men in het Westen gewoon uit is op een full-on militaire confrontatie met Rusland.

Kap daar eens mee :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_203887645
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Voor de Russische soldaat van toen die gestreden heeft tegen Hitler heb ik nog wel respect; maar laten we wel zijn, de USSR kwam geen bevrijding brengen in Oost-Europa.
Dat is een kwestie van optiek, denk ik maar voor vele volken leverde het wel een kater op, inderdaad toen duidelijk werd dat het Rode Leger niet meer naar huis ging.
pi_203887648
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nou, ik kreeg bij mijn bezoek aan Moskou in de jaren 80 niet het idee dat het zo fantastisch was.
Dat bedoel ik ook.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:07:10 #290
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203887649
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:06 schreef vosss het volgende:

[..]
Flikker op man. Waarom wil iedereen nu ineens Rusland nog veel pissig maken dan het al is? }:|

Het lijkt welhaast of men in het Westen gewoon uit is op een full-on militaire confrontatie met Rusland.

:Z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:07:32 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203887650
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nouja. Wat hebben we praktisch gezien aan zo'n onstabiele regio met zoveel etnische Russen als EU-zijnde?

We gaan nu die arme burgers bevrijden van de oorlogsmachine?
Wat we aan ze hebben is de verkeerde vraag op dit moment, maar ze (helpen) bevrijden van die oorlogsmachine lijkt me inderdaad een prima plan.
Huilen dan.
pi_203887652
quote:

[..]

Het wordt steeds moeilijker om te geloven dat ze dat niet zijn.
pi_203887653
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh die argumenten waren zeer valide, en ook behoorlijk simpel. Maar als je redeneert vanuit een kader waarin a priori sprake is van een suspecte entiteit, zoals daar is EU/NATO/VN,

Hier sla je de plank dus al direct volledig mis. Jij hebt het nodig dat ik ze 'suspect' maak opdat je jouw narratiefje overeind kunt houden. Ik zal zo nog even een copy paste geven.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:07:57 #294
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203887654
quote:

[..]

Als Finland lid wil worden van de NAVO is dat zeer begrijpelijk en hebben ze het volste recht om dat te willen.

Als Rusland niet wil dat buurlanden lid worden moet het zich wat minder vijandig opstellen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:08:11 #295
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203887655
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
De mensen in Ukraine wel en die willen niet bij Rusland en zijn uit eigen beweging naar de EU gestapt.
So what?

Je haalt er om legio redenen een bak ellende mee naar binnen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:08:16 #296
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_203887656
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:03 schreef Complotwappie het volgende:

Wanneer rijdt mijn tank?
Het schijnt dat putin met klem zit te wachten op nieuw kanonnenvoer. Leef je uit zou ik zeggen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:08:44 #297
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203887658
Even het sleutelwoord voor alle oorlogswappies en complotdenkers:

Agressor.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203887659
quote:

[..]

Doe toch normaal, man, Rusland is al decennia de agressor in de grens regio's en heeft ook al meermaals geprobeerd de Baltische staten te destabiliseren en te bedreigen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:09:22 #299
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203887660
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:07 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Hier sla je de plank dus al direct volledig mis. Jij hebt het nodig dat ik ze 'suspect' maak opdat je jouw narratiefje overeind kunt houden. Ik zal zo nog even een copy paste geven.
Maar wappie... zeg je nu dat EU/NAVO/VN gewoon supranationale gezelschappen zijn waarin men tracht geopolitiek te bedrijven binnen de kaders van het Internationaal Recht en de UVRM?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 maart 2022 @ 01:10:20 #300
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203887662
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:06 schreef Restyler het volgende:

[..]
Rusland redde Europa niet, het beschermde enkel zichzelf. Als Duitsland Rusland niet had aangevallen waren het bondgenoten geweest.
Als Rusland enkel zichzelf redde hoefde het niet per se op te rukken tot Berlijn.

En Natuurlijk zat daar een groot deel eigenbelang in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')