SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dat is wat ik ook een halfuurtje geleden haar heb horen zeggen tegen Nouchine en Juilio.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:01 schreef engine het volgende:
Nawel weet dat ze alleen Kristof nog weg hoeft te spelen en ze zit in de finale. Dat is haar missie voor deze week denk ik
Ik moet er niet aan denken dat die twee gilwijven ook nog in de finale zittenquote:Op maandag 28 februari 2022 23:08 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook een halfuurtje geleden haar heb horen zeggen tegen Nouchine en Juilio.
Nouchine zou zaterdag nadat Hanne weg was besloten hebben bij Nawel dat ze op Kriststof zal stemmen zodat zij beide in de finale zouden staan. Grace zou hierbij meestemmen volgens Nawel en ook Juilio heeft gezegd dat hij hier mee akkoord is.
Nu hoop ik nog harder dat Kristof nog een pin pakt dan is het exit Nawel.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:08 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook een halfuurtje geleden haar heb horen zeggen tegen Nouchine en Juilio.
Nouchine zou zaterdag nadat Hanne weg was besloten hebben bij Nawel dat ze op Kriststof zal stemmen zodat zij beide in de finale zouden staan. Grace zou hierbij meestemmen volgens Nawel en ook Juilio heeft gezegd dat hij hier mee akkoord is.
Ah, en dat wist Salar ook??? Vandaar dat hij tegen Kristof zei dat Grace en Tobias ieder voor zich spelen maar nooit op elkaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:08 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, want heb het idee dat Tobias op Nawel gaat. Hij heeft vrij weinig met haar en was altijd anders tegen Vera of Hanne.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nu hoop ik nog harder dat Kristof nog een pin pakt dan is het exit Nawel.
Nouchine heeft namelijk al een pin gekregen
Daarom moet Kristof nu nog een pin pakken dan is het Exit Nawel..quote:Op maandag 28 februari 2022 23:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah, en dat wist Salar ook??? Vandaar dat hij tegen Kristof zei dat Grace en Tobias ieder voor zich spelen maar nooit op elkaar.
Vandaar dat Nouchine riep we staan in de finale.....vond het vreemd en dacht dat ze wist dat Salar haar een pin zou geven.
Tobias heeft eerder wel meerdere keren gezegd dat hij het Nawel wel zou gunnen om een keer niet genomineerd te zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, want heb het idee dat Tobias op Nawel gaat. Hij heeft vrij weinig met haar en was altijd anders tegen Vera of Hanne.
Kristofquote:Op maandag 28 februari 2022 23:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daarom moet Kristof nu nog een pin pakken dan is het Exit Nawel..
Dat is waar, maar wie dan wel.....eerst dacht ik nog aan Nouchine maar die valt af. En de rest is hij nog te close mee.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias heeft eerder wel meerdere keren gezegd dat hij het Nawel wel zou gunnen om een keer niet genomineerd te zijn.
Julio mag wegquote:Op maandag 28 februari 2022 23:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wie dan wel.....eerst dacht ik nog aan Nouchine maar die valt af. En de rest is hij nog te close mee.
Oké oké, maar dan liever wel met Nawel. Die nouchine kan ik echt niet uitstaan meer.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Kristof is wel degene die daar al die spelletjes bedenkt en de boel op gang houdt
Ik gun hem de finale wel
Vooral als Belg zijnde en niet die domme Vrouwen.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Kristof is wel degene die daar al die spelletjes bedenkt en de boel op gang houdt
Ik gun hem de finale wel
DIe heeft hij nu beter leren kennen en de drie jongens vinden hem heel betrouwbaar en aardig. (daar konden ze nog wel eens mee in de val lopen) maar denk niet dat ze op hem stemmen.quote:
Grace of Julio wat mij betreft. Maar ik denk Kristof er deze week uit gaat.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wie dan wel.....eerst dacht ik nog aan Nouchine maar die valt af. En de rest is hij nog te close mee.
Het zijn allebei rare vrouwen maar Nawel staat wel hoger op mijn irritatielijst.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nawel mag ook gaan hoor en Nouchine ook.
Op Grace gaan ze voorlopig nog niet denk ik. Vooral omdat die het meeste in het huis doet en uit respect voor Tobias. Salar weet als hij op Grace gaat stemmen niks meer in de weg staat voor Tobias om de week daarop op Nouchine te gaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Grace of Julio wat mij betreft. Maar ik denk Kristof er deze week uit gaat.
Op Grace gaat niemand stemmen denk ik, die ligt bij iedereen goed.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Grace of Julio wat mij betreft. Maar ik denk Kristof er deze week uit gaat.
Nee, dat denk ik ook niet dat dat gebeurt, wel gaan ze nu vrijer met elkaar om, en niet dat geforceerde.quote:
Wat goed dat jij niet zo naïef bent.. Misschien was het je niet geheel duidelijk maar dit is COS.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het is wel een beetje naïviteit ten top dat jullie blijven denken en verwachten dat BB zo veel grootser ging worden wat niet logisch is mijn inziens gezien de kijkcijfers van vorig jaar en dit jaar. Wij, RLS liefhebbers zullen het er helaas mee moeten doen met wat ze ons geven en ik zou als programma maker er ook niet veel meer geld in stoppen om te proberen om het tot een hoger level te brengen en zeer zeker niet door social media die voornamelijk enkel negatief kan reageren.
Maarrrr, momenteel geen idee wie er gaat winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door DGK_Tegengas op 01-03-2022 02:51:40 ].
Dank je DGK alsof ze maanden van huis zijn geweest zo worden ze binnen gehaaldquote:Op dinsdag 1 maart 2022 02:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst, welterusten ....![]()
Tobias en Julio komen weer terug - 28 februari 2022. https://streamable.com/rygwjs
Ja het zou niet moeten mogen nu nog in bedquote:
De strijdersquote:Op dinsdag 1 maart 2022 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je DGK alsof ze maanden van huis zijn geweest zo worden ze binnen gehaald
Ja echte helden ze verdiende het om met zoveel gegil binnen gehaald te wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 06:52 schreef engine het volgende:
[..]
De strijdersruim 18 uur in een grijze hok met eten en streams... Zo knap dat ze het vol konden houden
Het waren ongeveer 20 heftige, zware uren. Zouden het jongens van Tempo Team zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je DGK alsof ze maanden van huis zijn geweest zo worden ze binnen gehaald
Ja hoe hebben ze het doorstaan he, ben wel benieuwd wat ze gedaan hebben in die 20 uurquote:Op dinsdag 1 maart 2022 07:35 schreef ammartje het volgende:
[..]
Het waren ongeveer 20 heftige, zware uren. Zouden het jongens van Tempo Team zijn?
Ik ga naar m'n werk, daarvoor moet ik de trap op klimmen, ook zwaar
Hopelijk rustig kan ik lekker mee lezen![]()
Veel streams gezien.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe hebben ze het doorstaan he, ben wel benieuwd wat ze gedaan hebben in die 20 uur
Werkse,
Misschien toch geld gepakt? Maar heb geen rode knop gezien in dat kleine beetje wat we te zien kregen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 07:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Veel streams gezien.
Julio versprak zich en gaat zaterdag naar huis? Denkt hij dat of was het een beslissing?
Heb het idee dat we het pas morgen zullen weten.
Zou het raar vinden als nu al vast staat wie naar huis gaat. Julio zegt wel meer gekke dingen dus waarschijnlijk is het gewoon iets dat hij zelf verzonnen heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 07:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Veel streams gezien.
Julio versprak zich en gaat zaterdag naar huis? Denkt hij dat of was het een beslissing?
Heb het idee dat we het pas morgen zullen weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |