Helaas niet gekotst op mooie plekken, maar in Kroatië wel een keer samen met m'n vriendin ergens gepist met een vergelijkbaar uitzicht als hier. Telt dat ook?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:48 schreef Sodemieters het volgende:
Wat is de mooiste plek waar jullie ooit gekotst hebben?![]()
Ik denk zelf op Père-Lachaise.
De hunters zullen zelf ook te voet moeten, dus heel veel mogelijkheden om er dan sneller te zijn lijken me beperkt.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:49 schreef Momo het volgende:
Vraag mij wel af of het niet heel makkelijk wordt als ze de eerste kandidaat pakken en de telefoon en de kaart te pakken krijgen. Dan zijn er elke avond 2 opties qua save camp, zou wel makkelijk zijn om dan kandidaten te pakken.
Dat sloeg nergens op inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2022 22:19 schreef ThijsTH het volgende:
Die "officier van justitie" in Nederland hadden ze van mij wel mogen weglaten
Ik heb hier niet zoveel hoop op... Pa en zoon waren ook al vrolijk de twee mogelijke kampen aan het markeren op hun kaart. Aangezien pa het nu al nauwelijks redt zullen ze wel snel gepakt worden en weten de hunters ook weer waar ze heen moeten.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat de kandidaten de pincode hebben veranderd…
Ik had nog nooit van hem gehoord maar zie hem nu overalquote:Op maandag 7 maart 2022 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Bij de 555 actie is Hugo te zien in het belpanel, de hulp van Tatum en Mingus de afgelopen weken…
Uiteraard niet, dat zou wel heel slim zijn van de kandidaten...quote:Op maandag 7 maart 2022 22:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat de kandidaten de pincode hebben veranderd…
Dat viel mij ook wel echt op, als 1 van de 2 het moeilijker heeft emotioneel of fysiek gezien helpt het echt niet als je maar stug blijft doorlopen als die gene zich niet zo goed voelt of afzeiken als die gene het niet meer ziet zitten. Net of bij sommigen voor het eerst het de vriendschap wordt getest.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:51 schreef Zocalo het volgende:
Wat een koppels
Moet zeggen dat het niet uitnodigt verder te kijken. Ze zijn vooral elkaar aan het afzeiken, niet motiverend naar elkaar of aan het klagen/kotsen.
Sommigen zijn net een getrouwd stel jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat viel mij ook wel echt op, als 1 van de 2 het moeilijker heeft emotioneel of fysiek gezien helpt het echt niet als je maar stug blijft doorlopen als die gene zich niet zo goed voelt of afzeiken als die gene het niet meer ziet zitten. Net of bij sommigen voor het eerst het de vriendschap wordt getest.
Huh heb je de vorige Expeditie Robinson niet gezien dan waar hij won?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van hem gehoord maar zie hem nu overalhij is blijkbaar chef bij Koffietijd en zit nu ook in Expeditie Robinson. Ik vind hem wel cool!
Ik in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Huh heb je de vorige Expeditie Robinson niet gezien dan waar hij won?
Hugo is leuk
Nee ik kijk al jaren geen ER meerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Huh heb je de vorige Expeditie Robinson niet gezien dan waar hij won?
Hugo is leuk
Meen je niet 😅quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet.
Tot aan de afgelopen Hunted VIPS episode had ik nog nooit van hem gehoord...
Getrouwd stel op vakantie inderdaad. "Volgens mij hadden we deze afslag moeten hebben."quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Sommigen zijn net een getrouwd stel jadat belooft wat als dat op dag 1 al zo gaat
Had je wel van Hugo de Jonge gehoord?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet.
Tot aan de afgelopen Hunted VIPS episode had ik nog nooit van hem gehoord...
Ik heb voorlopig nog het meeste vertrouwen in dat getrouwde koppel dat vooral in beeld kwam omdat ze 'zomaar' water uit die koeienbak dronken. Zij zijn twee hikers die wonen in een camper, dus die hebben echt wel wildernis-ervaring. Vluchten, verstoppen en slimme tactieken gebruiken is denk ik wel een iets andere skill-set, dus dat is nog even afwachten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:01 schreef HMS het volgende:
Lijkt erop dat geen van die koppels ooit in ruig terrein met een rugzak is geweest. Bergen zonder pad, daar kun je je echt wel op voorbereiden, maar niet op de Veluwe. Ik ben er nog niet achter of er wel een doorgewinterd koppel bij zit wat begrijpt dat je elkaar moet helpen en dat doorlopen echt niet altijd slim is.
Zou zo maar kunnen. Tabletten zijn trouwens misschien wel snel maar smerig. Ik zou een microfilter meenemen. Effe doorpompen maar wel een stuk minder bijsmaak.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig nog het meeste vertrouwen in dat getrouwde koppel dat vooral in beeld kwam omdat ze 'zomaar' water uit die koeienbak dronken. Zij zijn twee hikers die wonen in een camper, dus die hebben echt wel wildernis-ervaring. Vluchten, verstoppen en slimme tactieken gebruiken is denk ik wel een iets andere skill-set, dus dat is nog even afwachten.
Het 'koeienbak-incident' leek dubieus door de manier waarop het in beeld werd gebracht, maar kandidaat heeft na de aflevering aangegeven dat hij wel wist wat hij deed. Het was stromend water in die bak en ze gebruikten zo'n ontsmettingstablet.
Op basis van dit ene incident lijkt het erop dat de regie de kandidaten dommer in beeld wil brengen dan ze daadwerkelijk zijn (voor sensatie?). Hopelijk blijkt in de komende afleveringen dat het niveau van de kandidaten hoger is dan dat het nu lijkt.
Programmamakers en deelnemers zijn zeker hiervan op de hoogte. Deelnemers hebben van te voren ook een briefing gehad van een vergelijkbare expert als die bij de hunters in de aflevering.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:28 schreef camaron het volgende:
Ik vond het toch wel een beetje angstaanjagend toen de expert erbij gehaald werd en hij vertelde wat voor een moeilijkheden er allemaal op konden treden, zoals weinig waterpunten onderweg of al zo oud en verroest zijn dus niet meer bruikbaar. De rivier die nu nog maar een miniem stroompje blijkt dus ook geen goede watervoorziening. En kan je je als deelnemer niet vergissen in de richting als je op je kaart een flinke rivier getekend ziet..
Stelde mezelf maar gerust met de gedachte dat de programmamakers daar op voorhand al van op de hoogte geweest moesten zijn en de voortvluchtigen niet zullen laten creperen.
Dat is een ding dat zeker is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor tv is het natuurlijk leuk om het zo dramatisch mogelijk te laten lijken, dus de expert wordt daarom ook zo in beeld gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |