SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Whuz, Capu, Uto, Tourniquet, ...quote:Op maandag 28 februari 2022 21:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik mis er ook een (kan alleen ff niet meer op zijn username komen)
Allemaal geband?quote:
vakantiequote:Op maandag 28 februari 2022 21:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
@:utopia2.0. Door deze topictitel kwam ik er weer op😅
even gefixedquote:Op maandag 28 februari 2022 21:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dus het word is een saaie week deze week?
Ja, weer over Tobias en dat Grace steeds meer op hem geilt.....quote:Op maandag 28 februari 2022 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand meegekregen wat er in de keuken is gezegd
nee hoorde alleen Tobiquote:Op maandag 28 februari 2022 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand meegekregen wat er in de keuken is gezegd
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Tobias ontziet grace in de groe
more tweets in the house more tweets in the house more tweets in the housequote:Op maandag 28 februari 2022 21:08 schreef engine het volgende:
Grace behoorlijk ontdaan dat ze sneaky genoemd is
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, weer over Tobias en dat Grace steeds meer op hem geilt.....
Maar als het moet trapt hij haar onder de treinquote:Op maandag 28 februari 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Tobias ontziet grace in de groep
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar als het moet trapt hij haar onder de trein
door een bushokje is ook nog 'n optiequote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar als het moet trapt hij haar onder de trein
Hahaquote:Op maandag 28 februari 2022 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
more tweets in the house more tweets in the house more tweets in the house
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoezo, ik snap het niet meer. Hij vertelde toch dat Grace in de tweet sneaky genoemd werd.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Tobias ontziet grace in de groep
Free @Soury !!quote:
Ja maar was zoiets van Grace is meer sneaky dan je denkt o.i.dquote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoezo, ik snap het niet meer. Hij vertelde toch dat Grace in de tweet sneaky genoemd werd.
@Souryquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
jij riep mario, das nog veel erger
Heb zijn naam niet genoemd toch, vandaag?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
jij riep mario, das nog veel erger
Yeahhhhhhhhhhquote:Op maandag 28 februari 2022 20:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar als jij alleen meedoet Joyce, ben je gelijk winnaar.
En dat was waarschijnlijk precies de bedoeling....dont shoot the messsenger.......quote:Op maandag 28 februari 2022 21:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er zijn er toch een paar die wel geschrokken zijn
ow??quote:Op maandag 28 februari 2022 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar zijn Grace en Nawel lekker los gegaan in een gesprek over tobi
Zal wel een tijdelijke opleving zijnquote:
denk meerom het feit dat het fluisteren ook gehoord wordquote:Op maandag 28 februari 2022 21:08 schreef engine het volgende:
Grace behoorlijk ontdaan dat ze sneaky genoemd is
dat doe je nietquote:Op maandag 28 februari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
ik Nomineer kristof omdat hij het spel niet eerlijk speelt![]()
![]()
Hij speelt tenminste het spel, zoals ook Salar doet. Dus beide in de finale hoop ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
![]()
ahhhhh zo lief hahaquote:Op maandag 28 februari 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei je vorig jaar ookIk was al bijna een fanclubje begonnen.
Nee hoor. Nawel was in een goed humeur vandaagquote:
Ik hou je in spanning want die twee komen er waarschijlijk best nog wel erop terug. Maar als hij goed heeft geluisterd weet hij precies wat ze lekker vindt.quote:
Ze was aan het schreeuwen dat ze para werd en naar huis wilquote:Op maandag 28 februari 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor. Nawel was in een goed humeur vandaagDie gaat echt nergens heen.
Maak jij de deur voor haar open ?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze was aan het schreeuwen dat ze para werd en naar huis wil
En dan denk jij dat ze op gaat stappen?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze was aan het schreeuwen dat ze para werd en naar huis wil
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hou je in spanning want die twee komen er waarschijlijk best nog wel erop terug. Maar als hij goed heeft geluisterd weet hij precies wat ze lekker vindt.
Salar is LB.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:25 schreef danusz1986 het volgende:
Wie o wie zal little brother worden hmm.
Mijn glazen bol zegt Salarquote:Op maandag 28 februari 2022 21:25 schreef danusz1986 het volgende:
??? dat duurt nog een weekquote:Op maandag 28 februari 2022 21:25 schreef danusz1986 het volgende:
quote:
Tot morgenquote:
fijne avond nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:32 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:32 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zo is Amy er toch nog een beetje bij.
Was haar al vergeten.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:32 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zo is Amy er toch nog een beetje bij.
het heeft pootjes en veel mensen zijn er bang vanquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
het heeft pootjes en veel mensen zijn er bang van
Nawel???quote:Op maandag 28 februari 2022 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb overigens 'n Fritsie 2020quote:
Er verandert toch niks tussen ons....quote:Op maandag 28 februari 2022 21:39 schreef engine het volgende:
Tobi heeft gehoord dat Grace 24/7 op hem loopt te geilen en confronteert haar ermee haha
en mückquote:Op maandag 28 februari 2022 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
uh ik heb ze bij de kleding kasten en zijn aan het dollen??quote:Op maandag 28 februari 2022 21:39 schreef engine het volgende:
Tobi heeft gehoord dat Grace 24/7 op hem loopt te geilen en confronteert haar ermee haha
Fritsie is mijn vorige kater, die witte in m'n avatar is m'n nieuwe Divaquote:Op maandag 28 februari 2022 21:41 schreef just me het volgende:
[..]Super lief, kan ook niet anders hè.
Frits (mijn kleinzoon) wordt vaak Fritsie genoemd
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik vind het een zielig mannetje dat heel veel zeikt.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er verandert toch niks tussen ons....
Ik blijf hem leuk vinden, terwijl iedereen hier als bosjes over hem heen vallen.....
Goed luisterenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh ik heb ze bij de kleding kasten en zijn aan het dollen??
Oh wat een mooiertjequote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Fritsie is mijn vorige kater, die witte in m'n avatar is m'n nieuwe Diva
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik vind het een zielig mannetje dat heel veel zeikt.
ik hoop op drama , veel dramaquote:Op maandag 28 februari 2022 21:44 schreef Hendrik83 het volgende:
Tobi heeft echt veel gezien zegt ie
Hij weet al zeker dat hij volgende keer aan de beurt komt.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:46 schreef engine het volgende:
Denk ook dat To en Goe moeten nomineren deze week als ik het gesprek hoor.
was dat voor het gemiep over het fietsen en die pin?quote:
Ik denk dat To Grace gaat wegstemmenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:46 schreef engine het volgende:
Denk ook dat To en Goe moeten nomineren deze week als ik het gesprek hoor.
nou is er idd weinig bijzonders gekocht in de mallquote:Op maandag 28 februari 2022 21:44 schreef Flow3r het volgende:
arme tobi heeft het snot voor zijn ogen gefietst en helemaal niks gekregen, 0 komma 0
Omdat Salar 70 euro heeft uitgegeven aan een pin voor Nouchinequote:Op maandag 28 februari 2022 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou is er idd weinig bijzonders gekocht in de mall
Je maakt een lolletje zeker.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk dat To Grace gaat wegstemmen
makeup artikelen en snoep....en de pin. En oh ja rose suiker.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou is er idd weinig bijzonders gekocht in de mall
haha ik neem er ook 1quote:Op maandag 28 februari 2022 21:54 schreef just me het volgende:
@:Rinardo, ik heb mijn glaasje ingeschonken, proost
Je kan het zien op de foto in de OPquote:Op maandag 28 februari 2022 21:26 schreef danusz1986 het volgende:
Ahh ok nice. Kan het nergens teruglezen.
quote:
Als ge maar leut hebquote:Op maandag 28 februari 2022 21:58 schreef just me het volgende:
En straks wordt het hier de AA ipv BB
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:58 schreef just me het volgende:
En straks wordt het hier de AA ipv BB
Ik mis liever dat "feestje" je hebt geen liters drank, en killo's vreten nodig, om een leuke avond met vrienden te hebbenquote:
Dat is zooooo lekkerquote:Op maandag 28 februari 2022 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goed idee,, schenk ook ff 'n L43 in
Zet maar een extra glaasje erbij voor mij 😅quote:Op maandag 28 februari 2022 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goed idee,, schenk ook ff 'n L43 in
Ik mag jouw humorquote:
Nou ik heb 18 jaar geen druppel alcohol gedronken maar moet echt zeggen als je in de kroeg zit is het met een biertje toch gezelligerquote:Op maandag 28 februari 2022 22:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik mis liever dat "feestje" je hebt geen liters drank, en killo's vreten nodig, om een leuke avond met vrienden te hebben
Ik kom niet meer in de kroeg maar ik heb mijn plaatsvervangende sportverenigingquote:Op maandag 28 februari 2022 22:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik heb 18 jaar geen druppel alcohol gedronken maar moet echt zeggen als je in de kroeg zit is het met een biertje toch gezelliger
Ben niet van het bier. Geef mij maar een rood wijntje, of likeur 43. (Al heb ik met oud en nieuw wel ongeveer 15 shotjes op)🤣 maar we dwalen af, terug naar A,A, euh, BB😅😉quote:Op maandag 28 februari 2022 22:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik heb 18 jaar geen druppel alcohol gedronken maar moet echt zeggen als je in de kroeg zit is het met een biertje toch gezelliger
Nou sinds de corona shit ik ook niet meer zoveel maar 1 a 2 keer in de week toch wel naar me stamkroeg waar ik al 40 jaar komquote:Op maandag 28 februari 2022 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in de kroeg maar ik heb mijn plaatsvervangende sportvereniging
Staat klaar!quote:Op maandag 28 februari 2022 22:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zet maar een extra glaasje erbij voor mij 😅
Ja, ze hebben tweetjes mogen lezen, op papierquote:Op maandag 28 februari 2022 22:05 schreef mangalie het volgende:
Schakel net in en lees in de sv dat Tobi en Julio alweer terug zijn
heb het nu 3x terug geluisterd bij die kasten maar ik hoor dat niet wat jij heb gehoord hoor haha heb me koptelefoon ook nog opquote:
ja net als met michel en joeliequote:Op maandag 28 februari 2022 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal hij ook denken ach het is net broer en zus....
Ik hoorde het ook nietquote:Op maandag 28 februari 2022 22:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb het nu 3x terug geluisterd bij die kasten maar ik hoor dat niet wat jij heb gehoord hoor haha heb me koptelefoon ook nog op
Ik ga het niet terug luisterenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb het nu 3x terug geluisterd bij die kasten maar ik hoor dat niet wat jij heb gehoord hoor haha heb me koptelefoon ook nog op
Omdat Julie een gezin heeft. Dago heeft bovendien geen recht van spreken, zelf ook vreemdgegaan. Met Nouchine, maar dat terzijdequote:Op maandag 28 februari 2022 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies, daar viel de hele cos ook over......
nou fijn dat jij het wel weetquote:Op maandag 28 februari 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga het niet terug luisterenmaar ik heb het wel gehoord
lol, dank je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Maar daar is dus ook nooit iets van op tv te zien geweest? Beetje raar verhaal ondertussenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:12 schreef Hendrik83 het volgende:
Ze mogen nog steeds niet praten over een missie van 7 weken geleden.
Goed hequote:
ik vond het schattigquote:Op maandag 28 februari 2022 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies, daar viel de hele cos ook over......
Was volgens mij dat ze moesten stemmen nadat ze in het datacenter hadden gezeten.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Maar daar is dus ook nooit iets van op tv te zien geweest? Beetje raar verhaal ondertussen
Zal wel een stagiair zijn neergezet met de opdracht alles te streamlocken als het over missies, challenges of prive dingen gaat.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Maar daar is dus ook nooit iets van op tv te zien geweest? Beetje raar verhaal ondertussen
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
lol, dank je.Lijkt me vreselijk moeilijk ,echt zoveel respect voor je denk niet dat ik het zou kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ben nu echt weg, doeiiiiiiquote:Op maandag 28 februari 2022 22:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk moeilijk ,echt zoveel respect voor je denk niet dat ik het zou kunnen![]()
![]()
Wacht welk gevaar?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:18 schreef Hendrik83 het volgende:
Julio: "ik laat de mannen ook even lekker met elkaar praten"
Salar, Tobias en Kristof: "Hoevaak zullen Vimi al gekets hebben. Zeker wel 20 keer
Salar, Tobias en Kristof: "Hoevaak zullen Vimi al gekets hebben. Zeker wel 20 keer
ze maakt het hem niet echt makkelijkquote:Op maandag 28 februari 2022 22:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Grace vlijt zichzelf tegen Tobias aan
Ze doet net alsof ze netjes alles buiten het huis wil afrondenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
ze maakt het hem niet echt makkelijk
Julio wimpelt het netjes afquote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef Ireth het volgende:
Zit pocahontas nu naar inside info te hengelen bij Goelijoo??
En bedankt, ik had net een slok wijn in mijn mond, met de nadruk op had!quote:Op maandag 28 februari 2022 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze doet net alsof ze netjes alles buiten het huis wil afronden
Maar eigenlijk zou ze hem gewoon uit elkaar willen trekken en andersom
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
En bedankt, ik had net een slok wijn in mijn mond, met de nadruk op had!
handjes boven de dekens hèquote:
sop sop sopquote:
Zou idd lekker klinkenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:31 schreef Ireth het volgende:
Heb me net ff een uurtje vermaakt met een lijstje vol herkenning![]()
Dit is dus mijn moerstaal, zo praat ik, had me wel leuk geleken als er zo gesproken/gecommuniceerd werd in BB door iemand
Dago zal genieten van de rust in huisquote:Op maandag 28 februari 2022 22:36 schreef zodeju het volgende:
Dacht dat ze misschien er wat mee zouden doen met de zin Alles konden horen door de mic. en dat alles dubbel hard aan komt.....Maar de ene oor in de andere uit.....zelfs nog harder schreeuwen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:36 schreef zodeju het volgende:
Dacht dat ze misschien er wat mee zouden doen met de zin Alles konden horen door de mic. en dat alles dubbel hard aan komt.....Maar de ene oor in de andere uit.....zelfs nog harder schreeuwen.
Arme ventquote:Op maandag 28 februari 2022 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dago zal genieten van de rust in huis
Ik heur meteen Lenie uit de takkuhstraotquote:Op maandag 28 februari 2022 22:31 schreef Ireth het volgende:
Heb me net ff een uurtje vermaakt met een lijstje vol herkenning![]()
Dit is dus mijn moerstaal, zo praat ik, had me wel leuk geleken als er zo gesproken/gecommuniceerd werd in BB door iemand
haha hoe is dat mogelijkquote:Op maandag 28 februari 2022 22:40 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Hij vertelde in de keuken dat hij zijn rug had kapot gekrabd.
jaaaaquote:
ik zou ze lege batterijen gevenquote:
Je zou zo iemand in huis hebben als je ziek bent, deze ziekenverzorgsterquote:Op maandag 28 februari 2022 22:34 schreef humpty het volgende:
Och man laten ze die Nouch opnemen die is knettergek wat een verschrikking is dat
Ik denk het nietquote:Op maandag 28 februari 2022 22:42 schreef humpty het volgende:
Denk als Salar wil hij Nouch zo kan pakken
Hoe kan je als volwassen vrouw je gedragen als een dertienjarig meisje die met de stang een liedje zingt maar daar bloedserieus mee bent.quote:
Denk het niet. Maar denk wel dat hij Grace zo kan pakken.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:42 schreef humpty het volgende:
Denk als Salar wil hij Nouch zo kan pakken
Deze vind ik heerlijk echt Amsterdamsquote:Op maandag 28 februari 2022 22:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heur meteen Lenie uit de takkuhstraot
Dat denk ook niet. Grace is te vol van Tobi.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Denk het niet. Maar denk wel dat hij Grace zo kan pakken.
Salar ??quote:Op maandag 28 februari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Denk het niet. Maar denk wel dat hij Grace zo kan pakken.
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Deze vind ik heerlijk echt Amsterdams
quote:
Ik kijk zeker naar een ander programme, ik zie het nietquote:
Ok kan maar dit is wel lekkertochquote:Op maandag 28 februari 2022 22:48 schreef engine het volgende:
[..]heerlijk nummer
Maar ik heb verder niks met amsterd..
ben jij er ook zo eentje die het woord niet wil uitsprekenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:48 schreef engine het volgende:
[..]heerlijk nummer
Maar ik heb verder niks met amsterd..
Als je maar in beeld bent....het is te krankzinnig voor woorden.quote:
Ik vind dat echt Amsterdams ook een leuk taaltje.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ok kan maar dit is wel lekkertoch
Welk woord ,en ik kan overal tegen hahaha dus kom maar opquote:Op maandag 28 februari 2022 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
ben jij er ook zo eentje die het woord niet wil uitspreken
![]()
engine schreef amsterdam niet voluit vandaarquote:Op maandag 28 februari 2022 22:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Welk woord ,en ik kan overal tegen hahaha dus kom maar op
je mag boos en teleurgesteld zijn maar je hoeft niet te schreeuwenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:54 schreef Poedelpoes het volgende:
WIE OP WIKIPEDIA TOCH STEEDS ZO VERVELEND OP DE ENGELSE PAGINA VAN DIT SEIZOEN STOND NOG EEN TABEL MET ALLE BEWONERS EN HUN TIJD IN HET HUIS ETC EN NU IS DIE OOK WEG 😭😭😭
Pssst Je Capps lock staat aanquote:Op maandag 28 februari 2022 22:54 schreef Poedelpoes het volgende:
WIE OP WIKIPEDIA TOCH STEEDS ZO VERVELEND OP DE ENGELSE PAGINA VAN DIT SEIZOEN STOND NOG EEN TABEL MET ALLE BEWONERS EN HUN TIJD IN HET HUIS ETC EN NU IS DIE OOK WEG 😭😭😭
die van noes, of van dimiquote:Op maandag 28 februari 2022 22:55 schreef zodeju het volgende:
Omg.....Nawel heeft teveel pillen geslikt.
waarom Engels als je Nederlands hebtquote:Op maandag 28 februari 2022 22:54 schreef Poedelpoes het volgende:
Ahhh ok goedemorgen dit is brandpunt hahahquote:Op maandag 28 februari 2022 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
engine schreef amsterdam niet voluit vandaar
Amst**** watquote:Op maandag 28 februari 2022 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
engine schreef amsterdam niet voluit vandaar
De NL pagina is paar weken terug gedelete 🙄quote:Op maandag 28 februari 2022 22:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom Engels als je Nederlands hebt![]()
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_(Nederland)quote:Op maandag 28 februari 2022 22:57 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
De NL pagina is paar weken terug gedelete 🙄
Ja erg hequote:Op maandag 28 februari 2022 22:59 schreef mangalie het volgende:
Wat een hysterische gek zeg die Nawel.
In het huis schreeuwen ze ook hele tijd dus vond wel passend 💀quote:Op maandag 28 februari 2022 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
je mag boos en teleurgesteld zijn maar je hoeft niet te schreeuwen
Ik heb het over het huidige seizoenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_(Nederland)
Ik hoop het 😩😩😩😩😩quote:Op maandag 28 februari 2022 23:01 schreef engine het volgende:
Nawel weet dat ze alleen Kristof nog weg hoeft te spelen en ze zit in de finale. Dat is haar missie voor deze week denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |