SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Whuz, Capu, Uto, Tourniquet, ...quote:Op maandag 28 februari 2022 21:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik mis er ook een (kan alleen ff niet meer op zijn username komen)
Allemaal geband?quote:
vakantiequote:Op maandag 28 februari 2022 21:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
@:utopia2.0. Door deze topictitel kwam ik er weer op😅
even gefixedquote:Op maandag 28 februari 2022 21:06 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dus het word is een saaie week deze week?
Ja, weer over Tobias en dat Grace steeds meer op hem geilt.....quote:Op maandag 28 februari 2022 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand meegekregen wat er in de keuken is gezegd
nee hoorde alleen Tobiquote:Op maandag 28 februari 2022 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft iemand meegekregen wat er in de keuken is gezegd
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Tobias ontziet grace in de groe
more tweets in the house more tweets in the house more tweets in the housequote:Op maandag 28 februari 2022 21:08 schreef engine het volgende:
Grace behoorlijk ontdaan dat ze sneaky genoemd is
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, weer over Tobias en dat Grace steeds meer op hem geilt.....
Maar als het moet trapt hij haar onder de treinquote:Op maandag 28 februari 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Tobias ontziet grace in de groep
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar als het moet trapt hij haar onder de trein
door een bushokje is ook nog 'n optiequote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar als het moet trapt hij haar onder de trein
Hahaquote:Op maandag 28 februari 2022 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
more tweets in the house more tweets in the house more tweets in the house
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoezo, ik snap het niet meer. Hij vertelde toch dat Grace in de tweet sneaky genoemd werd.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Tobias ontziet grace in de groep
Free @Soury !!quote:
Ja maar was zoiets van Grace is meer sneaky dan je denkt o.i.dquote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoezo, ik snap het niet meer. Hij vertelde toch dat Grace in de tweet sneaky genoemd werd.
@Souryquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
jij riep mario, das nog veel erger
Heb zijn naam niet genoemd toch, vandaag?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
jij riep mario, das nog veel erger
Yeahhhhhhhhhhquote:Op maandag 28 februari 2022 20:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar als jij alleen meedoet Joyce, ben je gelijk winnaar.
En dat was waarschijnlijk precies de bedoeling....dont shoot the messsenger.......quote:Op maandag 28 februari 2022 21:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er zijn er toch een paar die wel geschrokken zijn
ow??quote:Op maandag 28 februari 2022 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar zijn Grace en Nawel lekker los gegaan in een gesprek over tobi
Zal wel een tijdelijke opleving zijnquote:
denk meerom het feit dat het fluisteren ook gehoord wordquote:Op maandag 28 februari 2022 21:08 schreef engine het volgende:
Grace behoorlijk ontdaan dat ze sneaky genoemd is
dat doe je nietquote:Op maandag 28 februari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
ik Nomineer kristof omdat hij het spel niet eerlijk speelt![]()
![]()
Hij speelt tenminste het spel, zoals ook Salar doet. Dus beide in de finale hoop ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
![]()
ahhhhh zo lief hahaquote:Op maandag 28 februari 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei je vorig jaar ookIk was al bijna een fanclubje begonnen.
Nee hoor. Nawel was in een goed humeur vandaagquote:
Ik hou je in spanning want die twee komen er waarschijlijk best nog wel erop terug. Maar als hij goed heeft geluisterd weet hij precies wat ze lekker vindt.quote:
Ze was aan het schreeuwen dat ze para werd en naar huis wilquote:Op maandag 28 februari 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor. Nawel was in een goed humeur vandaagDie gaat echt nergens heen.
Maak jij de deur voor haar open ?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze was aan het schreeuwen dat ze para werd en naar huis wil
En dan denk jij dat ze op gaat stappen?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze was aan het schreeuwen dat ze para werd en naar huis wil
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hou je in spanning want die twee komen er waarschijlijk best nog wel erop terug. Maar als hij goed heeft geluisterd weet hij precies wat ze lekker vindt.
Salar is LB.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:25 schreef danusz1986 het volgende:
Wie o wie zal little brother worden hmm.
Mijn glazen bol zegt Salarquote:Op maandag 28 februari 2022 21:25 schreef danusz1986 het volgende:
??? dat duurt nog een weekquote:Op maandag 28 februari 2022 21:25 schreef danusz1986 het volgende:
quote:
Tot morgenquote:
fijne avond nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |