Avond schoonheid.quote:
Pesthumeur, dus snel over wat leuks gaan hebben.quote:
Ojee, dat is niet zo mooiquote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pesthumeur, dus snel over wat leuks gaan hebben.
Het is niet anders, morgen een nieuwe dag.quote:
Weer met frisse moed er tegen aanquote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet anders, morgen een nieuwe dag.
Wist je niet dat je dat gesprek had?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
Vandaag beetje underdressed verschenen bij een overleg bij een ministerie. Aan de ene kant voelde het onwennig aan de andere kant heb ik wel schijt
Met frisse tegenzin.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weer met frisse moed er tegen aan
Jawel maar ja geen ramp is toch geen sollicitatie. En ik heb die mensen hiervoor ontmoet bij een cursus en daar verschenen ze best casual. Dus beetje verrastquote:Op maandag 28 februari 2022 21:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wist je niet dat je dat gesprek had?
Dat is dan wel apart, gelukkig kende je ze al.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel maar ja geen ramp is toch geen sollicitatie. En ik heb die mensen hiervoor ontmoet bij een cursus en daar verschenen ze best casual. Dus beetje verrast
Je had een joggingbroek aanquote:Op maandag 28 februari 2022 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel maar ja geen ramp is toch geen sollicitatie. En ik heb die mensen hiervoor ontmoet bij een cursus en daar verschenen ze best casual. Dus beetje verrast
Met witte sokken in badslippers, drie dagen stoppels, warrig stinkend lang haar, kamerjas en oude shirt met vlekken. En elke zin begon ik met een flinke rochelquote:
Nu heb ik beeldquote:Op maandag 28 februari 2022 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met witte sokken in badslippers, drie dagen stoppels, warrig stinkend lang haar, kamerjas en oude shirt met vlekken. En elke zin begon ik met een flinke rochel
Klopt en dan niet eens eigen kantoor. Na overleg snel met m'n collega naar m'n vertrouwde kantoor gevlucht waar ik niet underdressed wasquote:Op maandag 28 februari 2022 21:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu heb ik beeld![]()
Maar ook weer na een lange tijd op kantoor geweest toch?
Bij ons op de zaak ben ik bijna degene met de minste inkt op mijn lijfquote:Op maandag 28 februari 2022 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met witte sokken in badslippers, drie dagen stoppels, warrig stinkend lang haar, kamerjas en oude shirt met vlekken. En elke zin begon ik met een flinke rochel
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij ons op de zaak ben ik bijna degene met de minste inkt op mijn lijf
Ik heb helemaal geen inkt op mijn lijfquote:Op maandag 28 februari 2022 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij ons op de zaak ben ik bijna degene met de minste inkt op mijn lijf
Heerlijk tijdstamp die postquote:Op maandag 28 februari 2022 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen inkt op mijn lijfJij wel?
Een wiegje, een badeend en je fok registratiedatum?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk tijdstamp die post![]()
En ja, ik heb 3 tatoeages. 1 als symbool van de regio waar ik geboren ben, 1 voor hetgeen waar ik het meeste van houd en 1 datum die speciaal is voor mij.
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
Maar ik heb collega's die hun complete armen tot aan hun polsen vol hebben staan en nog niet eens midden 20 zijn![]()
Bijna goedquote:Op maandag 28 februari 2022 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een wiegje, een badeend en je fok registratiedatum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ik ken een iemand die de eerste letters van zijn vader, moeder, broer, zus en alle 4 zijn grootouders op zijn vingers heeft laten zetten. I kid you notquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:14 schreef Fogel het volgende:
Last van hoogtevrees? Klik dan niet.Weet je waarom die stippen er in zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik ben niet vd tattoo's maar ze kunnen wel gaaf zijn. Maar zoiets vind ik dan weer geen reet aan.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken een iemand die de eerste letters van zijn vader, moeder, broer, zus en alle 4 zijn grootouders op zijn vingers heeft laten zetten. I kid you not![]()
Warmteverdeling toch? Zoals op je voorruit oa.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je waarom die stippen er in zitten?
Als het echt helemaal doorzichtig zou zijn dan durven mensen niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Warmteverdeling toch? Zoals op je voorruit oa.
Hun probleemquote:Op maandag 28 februari 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het echt helemaal doorzichtig zou zijn dan durven mensen niet.
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hun probleemVan mij mag het ook zonder.
Ik vind die ook beetje te om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet vd tattoo's maar ze kunnen wel gaaf zijn. Maar zoiets vind ik dan weer geen reet aan.
Dat is ook een gevoelige plek idd.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind die ook beetje te om eerlijk te zijn.
Als ik een ment aan heb is er maar 1 zichtbaar en dan nog maar minimaal omdat die aan de binnenkant van mijn arm zit tegen mijn oksel aan. Was overigens ook de meest pijnlijke om te laten zetten
Ik heb ook inkt op mn lijfquote:Op maandag 28 februari 2022 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen inkt op mijn lijfJij wel?
Eerste twee vielen wel mee, dus ik dacht daar gaat het ook wel meevallen. Niet dusquote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook een gevoelige plek idd.
Ik alleen als ik een lekkende balpen pak.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Heb ik het topiq doodvermoord?
Ik wou net met lepels op potten slaan en pannetjes in de hofvijver schoppen.quote:
Dat had ik vroeger met vulpenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik alleen als ik een lekkende balpen pak.
Man, ik moet daar een pannenwinkel beginnen johquote:Op maandag 28 februari 2022 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net met lepels op potten slaan en pannetjes in de hofvijver schoppen.
Toen ik in het hoofdmeesters kantoortje strafregels moest schrijven en er achterkwam dat je leuke strepen op het plafond krijgt door met een vulpen te zwaaien mocht ik niet meer met een vulpen schrijven.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger met vulpen
quote:Op maandag 28 februari 2022 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik in het hoofdmeesters kantoortje strafregels moest schrijven en er achterkwam dat je leuke strepen op het plafond krijgt door met een vulpen te zwaaien mocht ik niet meer met een vulpen schrijven.
Oh, ik dacht net van "ik kom even kijken"quote:
Gezellig.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht net van "ik kom even kijken"
Die moet ik even maken.quote:
quote:
Jij deugniet.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo ongeveer de hele dag zitten gamen, beetje schandalig eigenlijk.
Vakantie, dan mag dat.quote:
quote:
Mooi, hopelijk zijn we dan ook van die kutpeuter af.quote:
Prima! Als het zo moet! De groenten!!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk zijn we dan ook van die kutpeuter af.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Prima! Als het zo moet! De groenten!!
Alsof ik jou daarmee zou bedoelen.quote:
Luister vriend, als je bier omhoog houdt HEB JE HET TEGEN MIJ JA!!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik jou daarmee zou bedoelen.
De kust is hier altijd veilig.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe is het hier. de kust weer veilig lees ik?
BOOSTER!!!quote:
Was het weer gezellig in het tuinhuisje?quote:
dat is wel de bedoeling jaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ow kerel niewe huisje!!
krijg je dan ook gelijk de sleutel?
Nou ok dan, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik zat ff niet op te letten, mijn excuses. Vergeeeeeeeeeeef me.
Kom maarquote:
heb daar wel de ruimte voorquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:35 schreef Schakeltopia het volgende:
moet je gelijk over of heb je beetje ruimte om rustig te verkassen?
Moet je nog veel doen in je je nieuwe huis? En feli btw.quote:
Dank! Vooral meubels en wat apparatuur, dus valt nog relatief mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je nog veel doen in je je nieuwe huis? En feli btw.
ja dat zal inderdaad, gaat rap dan ineensquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
ben wel beetje platzak nu, sta wel te kijken van de kosten die er bij komt kijken
Je hebt de spullen die je hebt, als je het daar de eerste tijd mee doet dan zie je wel wat je als eerste echt nodig hebt. Zo heb ik het ook gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dank! Vooral meubels en wat apparatuur, dus valt nog relatief mee.
kan geluk wel wat kosten laten aftrekkenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat zal inderdaad, gaat rap dan ineens
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan geluk wel wat kosten laten aftrekken
Zolang ze je maar niet leeg trekken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan geluk wel wat kosten laten aftrekken
Dat ben ik nu wel een beetje en dan niet op die aangename manierquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang ze je maar niet leeg trekken.
Lul niet je hebt een nieuw huisje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ben ik nu wel een beetje en dan niet op die aangename manier
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ben ik nu wel een beetje en dan niet op die aangename manier
Ja dat welquote:Op dinsdag 1 maart 2022 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul niet je hebt een nieuw huisje.
Niet gedouched voor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou dat viel wat tegen afgelopen nacht
Ahhhh!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha haBedoelde vooral dat het veel te kort was
Dat is wel echt wakker worden met heavy metalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh!
Ja same here, maar toch voel ik me aardig uitgerust.
Mannetje hier wilde weer heavy metal luisteren!
Nu staat dit op:
Niet per sé heavy metal, maar wel lekker pittig!
Ach, ik werd wakker met "HEEELP!!!! HEEEEEEELP!!!!! HEEEEEEEEELP!!!!!"quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel echt wakker worden met heavy metal![]()
En?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ik werd wakker met "HEEELP!!!! HEEEEEEELP!!!!! HEEEEEEEEELP!!!!!"
Misschien even wat metal op zetten, wordt ie vast weer rustiger vanquote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word momenteel vermoord door een ADHD-koter, maar verder is alles goed!
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien even wat metal op zetten, wordt ie vast weer rustiger van
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]Hij is de hele tijd ultra blij en knuffelig!
En hij vermoordt me met een tandenborstel.
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]Hij is de hele tijd ultra blij en knuffelig!
En hij vermoordt me met een tandenborstel.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben.
Heer konijn.quote:
Ja ik heb er nu 1quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
kennen jullie dat
van die dagen dat je echt geen bal zin hebt
ik ookquote:
Dat zijn de betere ideeënquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
het liefst zou ik met mijn laptopje in bed gaan liggen
beetje fokken
ja aan de ene kant welquote:
Jazekerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
kennen jullie dat
van die dagen dat je echt geen bal zin hebt
Hebben we allemaal zo'n dag?quote:
Jij hebt zeker een lieflijke dagquote:
Maybe, maar niet zo'n fan van eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk t niet niet nee, of werkt een schop onder je kont ook?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk t niet niet nee, of werkt een schop onder je kont ook?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Beter dan een handgranaat in je reet.
Kom maar onder mijn vleugeltje.quote:
* Mrsloveable kruipt onder SBE zijn vleugelquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar onder mijn vleugeltje.
Smooth, zeer smoothquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar onder mijn vleugeltje.
Smooth duck.quote:
Sade.quote:
Hij valt nog niet weer in slaap er door?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier weer met Mini-ToT op schoot metal te luisteren!
Ah dan mag zo wel lekker gaan slapen, of moet ik even een slaapliedje voor je zingenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij valt nog niet weer in slaap er door?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan mag zo wel lekker gaan slapen, of moet ik even een slaapliedje voor je zingen
Oh dan blijft ie vast nog wel even wakker..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]Hij heeft de halve middag al geslapen!
Meneertje was knettergek vanmorgen, én bij die hulpinstantie!
Slaap kindje slaapquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap
Daar buiten loopt een schaap
Een schaap met witte voetjes
Die drinkt zijn melk zo zoetjes
Slaap kindje slaap
Slaap kindje slaap
Een schaap met witte voetjes
Die drinkt zijn melk zo zoetjes
Slaap kindje slaap
Daar buiten loopt een schaap![]()
Oh jij valt daar door ook in slaap?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh jij valt daar door ook in slaap?
Vroeg naar bedje toe dan vanavond..quote:
Dat-ie eindelijk los begon te komen!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan blijft ie vast nog wel even wakker..
En wat zeiden zij daar van dan?
alweerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vroeg naar bedje toe dan vanavond..
Dan is t andere omgeving.. zijn verlegen kinderen ook weer heel anders dan op bijv schoolquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat-ie eindelijk los begon te komen!
Nou, thuis is hij wel vaker een stuiterballetje!
Daar ook wel, maar nog nooit zo vocaal!
Deed t ook zeer aan je kontje?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
Volgens mij ben ik dood aan het gaan![]()
Ik heb net een ruft gelaten waar ik zelfs van schrok
Het deed vooral zeer in mijn neusquote:
Carnaval?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
Ah ja dan snap ik t wel.. beter doet die dat niet weerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is erg flexibel en stopt zijn neus graag in dingen waar die niet hoort
De geur was zo extreem sterk dat mijn neus er spontaan me stopte te bestaanquote:
Neen, die ligt braaf aan de ketting in de keukenquote:
Ojee dat is niet best.. arme neusquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De geur was zo extreem sterk dat mijn neus er spontaan me stopte te bestaan
Ware liefdequote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, die ligt braaf aan de ketting in de keuken
dus het is keiharde karmaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, die ligt braaf aan de ketting in de keuken
Karma is a Biyatchquote:
Ik zwijg maar braaf over de putlucht die mijn lieflijke wederhelft produceert na een nachtje carnavalquote:
ook Karmaquote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zwijg maar braaf over de putlucht die mijn lieflijke wederhelft produceert na een nachtje carnaval
Vrouwen...het zijn soms net mensen...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zwijg maar braaf over de putlucht die mijn lieflijke wederhelft produceert na een nachtje carnaval
Ik heb al 3 keer aan mensen van de brandweer en politie moeten uitleggen dat er echt geen methaan lek was maar dat muis wijn getankt had en ik een raampje had open gezet om de slaapkamer te luchtenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vrouwen...het zijn soms net mensen...![]()
Jullie passen dus wel bij elkaarquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer aan mensen van de brandweer en politie moeten uitleggen dat er echt geen methaan lek was maar dat muis wijn getankt had en ik een raampje had open gezet om de slaapkamer te luchten
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer aan mensen van de brandweer en politie moeten uitleggen dat er echt geen methaan lek was maar dat muis wijn getankt had en ik een raampje had open gezet om de slaapkamer te luchten
Heb jij een afzuigkap in je slaapkamer?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb jij geen goed ventilatie systeem
nee mopquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb jij een afzuigkap in je slaapkamer?
Zij is dus een groot onderdeel van het CO2 probleemquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, helaas heb ik geen industrieel ventilatie systeem dat meer kost dan de hele wijk bij elkaar hier in huis hangenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heb jij geen goed ventilatie systeem
Ik heb een fan aan het plafond hangen, maar dat schijnt niet voldoende te zijn voor konijn en zijn muisquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee mop
er bestaat meer ventilatie als alleen een afzuigkap![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, helaas heb ik geen industrieel ventilatie systeem dat meer kost dan de hele wijk bij elkaar hier in huis hangen
ik denk dat het konijn vaak de muis de schuld geeftquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een fan aan het plafond hangen, maar dat schijnt niet voldoende te zijn voor konijn en zijn muis
Dat zag die fan van jou ook niet aankomen dat je m aan het plafond ging hangenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een fan aan het plafond hangen, maar dat schijnt niet voldoende te zijn voor konijn en zijn muis
zoals de waard is...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het konijn vaak de muis de schuld geeft
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat zag die fan van jou ook niet aankomen dat je m aan het plafond ging hangen
Net zoals een rechter een moordenaar de schuld geeft van een moordpartij die diegene heeft veroorzaaktquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het konijn vaak de muis de schuld geeft
ik heb altijd gekekenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zo weer fijn naar Grey's Anatomy kijken
Vorig seizoen was juist mooi hoe ze corona verwerkte in de seriequote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb altijd gekeken
maar de laatste 2 seizoenen niet
vond ik echt geen balletje aan toenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vorig seizoen was juist mooi hoe ze corona verwerkte in de serie
Ik kreeg net een bericht vd VVE dat er weer ernstige lekkages zijn vastgesteld waar met spoed wat aan moet worden gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
Was First Dates aan het kijken op NPO 3, en had nog niet gezapt dus "kijk" nu "Je zal het maar hebben"...en een meid met autisme vertelde net over hoe zij, als ze erg blij is over iets in haar handen klapt...waarop de presentator zei, " ja dat is wel een héél autistisch trekje hè?"...ik ben dus blijkbaar een autist...![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg net een bericht vd VVE dat er weer ernstige lekkages zijn vastgesteld waar met spoed wat aan moet worden gedaan.
Zo kun je aan ieder trekje wel een of aandoening of ziekte koppelen:quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
Was First Dates aan het kijken op NPO 3, en had nog niet gezapt dus "kijk" nu "Je zal het maar hebben"...en een meid met autisme vertelde net over hoe zij, als ze erg blij is over iets in haar handen klapt...waarop de presentator zei, " ja dat is wel een héél autistisch trekje hè?"...ik ben dus blijkbaar een autist...![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lekker auti zijn
niks mis mee
(ohja iedereen heeft auti kenmerken)
Dat heb ik net gevraagd, we hebben wel geld in kas en ik wil weten of dat voldoende is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en hoeveel gaat het grapje kosten?
Een eigen huis is niet goedkoop. Heb in vorige huizen een paar keer de dakbedekking moeten vervangen, dat was niet goedkoop. Beste is om een flinke spaarpot bij te houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg net een bericht vd VVE dat er weer ernstige lekkages zijn vastgesteld waar met spoed wat aan moet worden gedaan.
heb een hekel aan hokjesquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idden heb ook ADD, dus heb zat "autistische trekjes"
maar ja, maakt wel lekker wie ik ben dus yay
hahaha
snap ikquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik net gevraagd, we hebben wel geld in kas en ik wil weten of dat voldoende is.
Ja is idd best krap ook allemaalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een hekel aan hokjes
laat ze daar maar eens mee stoppen
Eens. Alleen badeendjes hebben een hokje, uh ik bedoel bad.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een hekel aan hokjes
Woningnood hè?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je geen groter hokje aangevraagd???
Je mag wel bij mij in bad.quote:
Echt? Mooi die herinneringen en oude bekende.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond ik echt geen balletje aan toen![]()
![]()
Hoe pas jij je kleding dan? Gewoon heel achteloos midden in de winkel en eenieder die je aanstaart terug aanstaren?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een hekel aan hokjes
passenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe pas jij je kleding dan? Gewoon heel achteloos midden in de winkel en eenieder die je aanstaart terug aanstaren?
Winkel? Kopen er nog mensen kleren in een winkel? Ouderwets gedoequote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe pas jij je kleding dan? Gewoon heel achteloos midden in de winkel en eenieder die je aanstaart terug aanstaren?
Goeie ouwe tijdenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Winkel? Kopen er nog mensen kleren in een winkel? Ouderwets gedoe
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Winkel? Kopen er nog mensen kleren in een winkel? Ouderwets gedoe
Gewoon aantrekken, het paaaaaast wel ook al schreeuwt het naaiwerk moord en brand.quote:
gewoon thuis passenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gewoon aantrekken, het paaaaaast wel ook al schreeuwt het naaiwerk moord en brand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |